nok er nok!!!
Hello:
Jeg har før været inde på det her og tager det gerne op igen.
Jeg får lige lyst til at dele denne besked med jer..Hvis jeg skal være ærlig, så bryder jeg mig ikke om Chelsea´s system, eller direktør.. Det kan da ikke passe, at man kan tillade sig at sælge Daniel Sturridge, og bagefter benægte en kontraktforlængelse med Frank Lampard, Cole, og måske også Terry. det her er hvad der kan føre til en katastrofe i sidste ende.. Hvor mange Chelsea fans er ikke rigtig skuffet/såret over denne handling. alt i alt, føler jeg bare ikke at man ikke kan gøre det mod Frank Lampard.. Manden er lang fra at være færdig eller gammel.. Jeg er virkelig træt af systemet lige nu.. Man skulle tro at Abramovic kun har penge og ikke hjerne..
Ryan Giggs skal måske tage et år mere i oldtrafford og sikkert også Scholes. Det får mig til at føle at denne klub ikke er for os, men for en rig mand der kun skal tjene penge på gamet!
Han har tydeligt vist at han kun vil vinde trofæer og ikke andet!
Han er så dum og vil ofre Pep et vanvittigt løn for at lokke ham til Stamford bridge!
Alt det der er jeg pisse træt af!
Abramovic køb dig en hjerne, når du alligevel er så rige!!!
Yours sincerely A really touched Chelsea fun from Denmark.
Kommentarer
Jeg bifalder transformationen af Chelsea FC og tror Abramovich er ved at gøre klubben klar til at være tophold de kommende 10 år - så vi kan blive der hvor det er sjovest at være.
jeg tror ikke på at Abramovich er der for at tjene penge, hans tilgang til Chelsea FC har vist sig at være så bæredygtig at han idag i min optik ikke kun er ejer men også klubmand - hans gevinst er en blåstempling som forretningsmand og en accept på de bonede gulve i London.
eneste anke jeg har lige nu er det faktum at vi får mere end svært ved at lave kontinuitet så længe klodens bedste trænere ikke får tid til at indarbejde projektet. Et tidligere indlæg af Awekat rammer ret godt ned i teorien om en udrensning så man fra sommer kan starte forfra med et ungt og dynamisk hold.
jeg synes desværre de seneste rygter tyder på at klassespillere ikke nødvendigvis synes Chelsea er en god og attraktiv klub pga. den uro der har været på trænerfronten ... dette er særdeles uheldigt.
Jeg håber vi med et par stærke signings i dette transfervindue kan skabe arbejdsro frem til sommer så vi forhåbentligt kan gøre os gældende i sæsonen 2013/2014 og lukke hullet for alvor til Manchester klubberne
just my 5 cents ...
Hej Abdik,
Jeg forstår frustrationen, og deler den sådan set egentligt også med dig. Da der er en helvedes masse følelser involveret, i de mange forandringer og nye udfordringer. Så jeg kan sagtens se det fra din synsvinkel. Men jeg må også melde mig tilhænger af, hvordan ledelsen i Chelsea Football Club rent faktisk gør, hvis diverse konspirations teorier har et lille hint af virkeligheden.
Jeg tror på, at der er en rød tråd igennem den hårde strategi der bliver ført af ledelsen.
Du vil garantere omfavne det anyway til sommer, når du opdager at de nye forandringer, slet ikke er så slemme endda. Og når sølvtøjet kommer, så er alting glemt igen :) Helte, skal stoppe som helte, og blive husket som helte, og ikke som second best.
@Abdik:Jeg er nok en af dem, der er meget enig med dig, omend jeg nok ikke ville formulere det på samme måde, men jeg tror vi alle fanger dit budskab :)
Jeg er fuldstændig enig i din betragtning om, at klubbens direktion/bestyrelse i ledtog med RA, burde genoverveje deres strategi, i forhold til 30+ spillere. Historien fortæller os, at man ikke vinder sølvtøj med drenge (Se på Arsenal, hvis I er uenige).
Desuden har det vist sig de sidste par sæsoner, at det er de ældre spillere der cykler forrest og trækker feltet, når vinden blæser os i ansigtet. Vi så det i sidste sæson - den gamle garde reddede os CHL-trofæet. Vi har set Arsenal hente Thierry Henry ind, da det gik aller dårligst, og som formåede at få vendt Arsenals stime. Vi har set United forlænge med 2 spillere, der kunne være fædre til de fleste unge spillere på holdet. Og netop tilgangen af Paul Scholes ændrede uniteds sæson til det bedre.
Vi har set Andrea Pirlo går ind og vinde 2 mesterskaber for Juventus, og samtidigt set AC Milan falde ned igennem tabellen ved afgangen af flere af deres ældre spillere.
Jeg mener ikke, at Lampard, Cole eller Terry for den sag skyld er færdige, og jeg mener de har enormt meget at bidrage med på og uden for banen.
Drogbas afgang var OK, da det var skrevet som et eventyr med en fantastisk slutning - her kan jeg godt se, hvad du mener Steen. Men er bestemt ikke enig i, at helte ikke forbliver helte, bare fordi de bliver og bidrager til de ikke kan mere. Om det så kun er 2 kampe om måneden, eller hvad det er.
Og så selvfølgelig skal vi videre, nye spillere kommer ind, gamle spillere forlader os eller stopper. Men at afskedige spiller +30 med så meget kvalitet, er en decideret hjerneblødning!
Jeg kan sagtens forstå hvad du mener Awekat, men spillerlønnen på netop de tre nævnte er jo enorme. Ledelsen vil jo nok ikke blive ved med at smide penge i det, hvis niveauet er faldende. Sådan tænker jeg det ihvertfald. Også alligevel, så har de så meget at bidrage med, udenfor banen. Derfor jeg ikke kan forstå, at man vil lade sådan en som Drogba gå, eller Cole og Lampard for den sags skyld, hvis man vil kunne tilbyde dem en plads udenfor banen, som motivator. De har sku tjent deres penge, hvilket de garanteret også sagtens kan blive talt til fornuft også få dem flyttet over, som en \"medspillende motivator\" på træningsbanen, også giv dem en masse timer med akademiet.. Det ville satme give pote
[IMG]http://i50.tinypic.com/any6ad.jpg[/IMG] Synes det her billed siger alt..
HAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAH Obi!!!!
jeg er engi med obi det billede siger alt.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |