Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ny angriber?

Torres til Milan, Costa skadet på ubestemt tid, og så har vi Drogba tilbage.

Chelsea skal have en ny angriber, nu hvor vi kun har Costa og Drogba. Men hvem? Rygter siger Destro fra Roma er tæt på et skifte men Loic Remy er også kommet på banen.

Hvem synes i vi skal hente inden transferdeadline?
11 år siden
8660 visninger

Kommentarer

SebastianLunnDK11 år siden
Chelseafc.com har meldt ud at Costa er med i tuppen til kampen i morgen og at han trænede med i dag uden problemer.. Så tror ikke der bliver problemer :-)

Men det med Torres... "We're free! It's over!"
Michael8211 år siden
Er slettet 2 beskeder da de ikke overholdt reglerne
andersterry11 år siden
torres til milan to sæsoner lejeaftale kun det små detaljer mangler
Morten11 år siden
Jeg synes Remy ville være det bedste lige nu, eftersom at han har været i BPL i nogle år og har vænnet sig til ligaen. Han lavede også en del kasser for Newcastle sidste år :-)
Tobias9911 år siden
Jeg tror Destro ville være god han vil nok ikke være førstevalg når Costa er klar men det tror jeg også han ved hvis han skulle komme til. Men man kan argumentere for at Remy er billigere og som du skriver Morten har BPL erfaring :D
Kingcain11 år siden
Kom nu bare med Cavani!! :D
Kirk11 år siden
Håber Mourinho har tid nok til at hente en spiller som der er noget fremtid i og ikke bare er et aldrende panik indkøb! Måske urealistisk men så rigtigt gerne Jackson Martínez eller Edinson Cavani.

Men hvor er det dog dejligt at slippe af med Torres. Det værste indkøb i histoiren. Han har været til grin for alle, og en kæmpe hån for alle os Chelsea fans.

Kan bare ikke helt forstår handlen? Vi lejer ham ud i 2 år, også er han kontrakt fri. Hvad for vi ud af det, udover at slippe af med ham? Vi skal jo sikkert stadig betale en stor del af hans løn. Og hvorfor skulle Milan købe ham undervejs i lejeperioden når de kan få ham gratis når lejeopholdet er slut. Kan virkelig ikke se nogle økonomiske fordelle ved denne handlen.

Men som sagt, hvor er det befriende at komme af med Torres!!!
Michael8211 år siden
Kirk, kort svar da jeg skriver fra mobilen.

1. Synes nu ikke han har været til grin. Han har lavet nogle vigtige mål samt arbejdet hårdt til kampene.
Hans effektivitet har dog været elendig...

2. Hvis vi lejer ham, så kan Milan måske sige ja til at betale ham den løn han vil have, altså vi sparer £18 mio på ham i henhold til FFP som kan bruges på nye spillere.

Vi tjener intet, men er ude over lønnen så. Jeg ville kalde det "sunk cost".

Mht ny angriber, så ser jeg bare en som ved han er 2.valg og kan leve med det (og får kampe her og der for at spare Costa).
Tror jeg ikke at Cavani og Falcao ville være interesseret i desværre
Kingcain11 år siden
Kunne det ikke være fantastisk at købe Cavani og så have to på toppen altid så der ikke er nogen 2 valg ;) win win
Torres911 år siden
Ok at Torres er kommet videre. Men synes han har kæmpet for klubben og prøvet alt hvad han kunne. Respekt.

Jeg er meget i tvivl og en ny angriber.
Jeg ville meget gerne have haft ballo, som Sub for costa.
Ærligt vi ikke beholdte Lukaku.

Men nu må vi se, efter min mening skal vi glemme cavani, Falcao, martinez og de store stjerner. Vi går efter en Sub for costa.

1.Der er rigtig meget snak om Remy, han er sku også en god spiller, viste han især i Newcastle.

2.Destro fra Roma, de vil ikke af med ham.

3. Welbech, nej tak.

4. Lavezzi, passer han til engelsk fodbold????.

Jeg tror faktisk Remy ville være et fint kæmp, han er skarp og vist han har klasse til Premier league.

Hvad siger i, hvem skal vi gå efter ?????
LilHenrik11 år siden
Torres9 - Du vil gerne have en Sub til Costa, men ville gerne have beholdt Lukaku?
Lukaku ville ikke leve med at være Sub, han vil være ubetinget førstevalg, om vi så hentede Ronaldo til klubben.
Så på grund af hans indstilling er jeg nu glad for vi kom af med ham, og fik nogle penge ud af det.
Obi11 år siden
Jeg tror nok på rygter at Remy bliver den nye angriber. Tvivler på at man hiver en op fra reserverne op.
Steen11 år siden
Obi: Det tror jeg du har fuldstændig ret i.. Men Loic Remy, er jo heller ikke nogen dårlig indskifter eller erstatning, i de kampe Costa skal sparres.

Hvordan gik det egentligt med hans beklagelse for voldtægt?
Elholm8911 år siden
Steen: http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/loic-remy-rape-case-dropped-3144494
Enevo11 år siden
Hvad er ideen med at købe endnu en angriber, som man alligevel ikke satser på? Tænker Remy kommer i samme situation, som Ba?
Zola8611 år siden
Bredde er en nødvendighed i moderne fodbold, og hvis Costa skulle gå hen og blive skadet, har vi brug for en ekstra angriber...
Lampard12311 år siden
Jeg synes remy ville være et glimrende køb. Dygtig angriber, hurtig, klog og kynisk i sine afslutninger.

En god substitut og 2. Andet valg!
Koster vel også kun en 150 mil

PS: kommentar nummer 300 fedt!
BlueFan11 år siden
Han har vist en frikøbsklausul på 7-8 mio £!
BlueFan11 år siden
Eurosport melder Remy officielt!

Beløbet skulle være 8 mio £. Og han er heller ikke med i truppen i dag!
Zola8611 år siden
Vigtig signing
Steen11 år siden
Nogen links?!
SebastianLunnDK11 år siden
Steen: Det er ikke officielt meldt ud af klubberne men Harry Rednapp sagde det var så godt som officielt i interviewet før kampen :)
Kirk11 år siden
Lad os nu se om vi for Loïc Rémy. Han har dumpet 3 lægetjek tidligere i hans karriere. Senest i Liverpool for en månedens tid siden. Eftersinde på grund af et dårlig hjerte.
BlueFan11 år siden
Sky sports melder at Arsenal er gået ind i kampen om Remy. Tja, han kan jo i princippet spille som Arsenals første valg i resten af 2014, da Giroud er skadet, i stedet for at være backup for Costa. Det bliver spændende hvem der får ham!
Obi11 år siden
Tror faktisk Arsenal har en fordel, efter som de mangler en angriber og i Chelsea vil han være 2-3 valg efter Costa.

Hos Chelsea: 2-3 plads i angrebet og medaljer.

Hos Arsenal: 1 plads i angrebet og ingen medaljer.
BlueFan11 år siden
https://www.facebook.com/talkchelsea/photos/a.466304628516.250402.189809408516/10152346317783517/?type=1&theater
andersterry11 år siden
officelt loic remy til Chelsea
emil200k11 år siden
Det er vel endelig meget godt så har vi også 3 angribere nu
Elholm8911 år siden
Personligt ser jeg det som en ovenud fantastisk signing!

Han er fysisk stærk, hurtig og har erfaring. Derudover er manden tilfreds og indstillet på at være en del af en rotations kæde - hvor man virkelig skal kæmpe for sin plads.

Absolut lækkert transfervindue.

Etoo - Ba - Torres
erstattet med:
Costa - Drogba - Remy

Jeg ved i hvert fald godt hvilken kæde jeg ville vælge hvis det var mig ;)
Dwise11 år siden
Helt Enig med Elholm. Vi er væsentlig stærkere på angrebspositionen i år, og har generelt haft et godt transfervindue. Jeg synes også, det er værd at tage med, at både Remy og Costa også kan spille en habil kant. Ved godt at man brugte Torres på kanten et par gange, men successen med det var vist til at overse.
Steen11 år siden
Dwise: derudover, er det ikke ligefrem fordi vi mangler kvalitet på kanterne vel?

Hazard, Willian, Ramires, Schurrle, Salah, Costa og Remy. I værste tilfælde ville Ivanovic, Azzi og Luis også kunne spille kant.

Vi, sammen med City har den stærkeste trup i år. Og jeg vil endda sige, med købet af Remy, mener jeg endda, vi har den stærkeste, frem for City.

Dwise11 år siden
Dwise: derudover, er det ikke ligefrem fordi vi mangler kvalitet på kanterne vel?

Nej bestemt ikke. Men der er begrænsninger for, hvor mange man kan have med til kampene, og der kan jo altid opstå situationer, hvor der skal rokeres. Og så er det vel blot en ekstra styrke, at spillerne er fleksible i forhold til de positioner, de kan spille.
Obi11 år siden
Eto'o, Torres og Ba afsted, og ind med Costa, Drobga og nu Remy, er dælme godt tilfreds.

Men tror at Remy bliver en ganske fornuftigt køb..

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.