Ønskeliste
Hey folkens, jeg har hør at Chelsea eventuelt vil købe Cristiano Ronaldo og Gonzalo Higuain eller Napoli-duo Edinson Cavani og Ezequiel Lavezzi. hvad er jeres holdning til det?.
Kilde: http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-chelseas-vanvittige-indkoebsplaner
Kommentarer
The Telegraph som ellers normalt vil være en nogenlunde kilde, har godt nok lavet noget af en opdigtet historie i denne omgang. Der er simpelthen intet hold i at skrive vi ønsker disse spillere, fordi jeg tvivler på at ham her journalisten har været inde og diskutere transfers med Chelsea-bestyrelsen. Dog vil jeg ikke afskrive at en spiller som Cavani, eller muligvis Higuain kunne befinde sig i Chelsea næste sæson. Selvom vi ikke kvalificerer os til Champions League burde vi stadigvæk været attraktive nok for Cavani.
Ja i drømmeland :)
Det er da interessant læsen :) Wishlists er altid sjove at læse... Noget helt andet er, er det realistisk :)? Jeg tror sku det ender med noget helt tredje... Men tror ikke der bliver byttet spillere for Chelseas vedkommende, med de engelske hold.
Jeg tror Chelsea ender med at købe Hulk. Jeg tror ikke Napoli er interesseret i at sælge Cavani eller Lavezzi.
Tja Awekat. Rygtet stammer jo fra at Chelsea vil ha\' fat i JM som træner... og CR9 elsker at spille for ham samt at JM ville ha\' ham med hvis han skred fra Real.
Somsagt... drømmeland :D. (Men ok, hvis du så mit fifa12 hold (anno 2017), ville du også tænke drømmeland :D
Tvivler i den grad på Ronaldo kommer til, det lyder bare for fifa/manager agtigt. Han skulle jo ha sagt at Old Traford kunne være en mulighed engang.. Omvendt har han også afsløret at i sommers han overvejet et million tilbud fra City..
Efter tilgangen af Cahil så synes jeg ikke det er forsvaret vi skal kigge på, måske mere backs, og tror at Cole ville ryge afsted. Har ingen idé om hvem kunne tage, en jeg har en lille fornemelse på som brede spiller til venstre side er Adriano fra Barcelona. Han kan vist fåes meget billigt. Men synes det er svært at ønske efter som vi endnu ikke ved hvem der kan tage over efter RDM og hvilken spillestil den nye træner kommer med, for tror ikke han er bossen til sæsonen 12/13..
Jeg syntes det kunne være sindsygt hvis vi fik Cristiano Ronaldo & Higuain.
Men for overdrivende og har slet ikke råd til den slags ellers godt tænkt Jannick.
Michael82 spiller du lidt for meget FIFA ???!?
Skib97, du kan aldrig spille for meget fifa :)!
skib97: det kommer lidt i perioder ;).
Pt. dog ikke så meget da jeg har en del andre projeker om ørerne :). Men det er klart noget jeg finder underholdende :D.
Steen: Nemmerlig :D
BÆNK:Malouda,Sturridge,Drogba,Hilario,David luiz,Torres
Mata var sku ikk et panik køb, det var jo et køb med tanke om fremtid, og for at give holdet mere kreativitet, og det har han da så sandeligt også gjort, han er den spiller i pl der har lagt op til flest mål chancer, og været den måske bedste spiller denne sæson for chelsea.
Helt ærligt Eraser- Står du og påstår at Mata er dårlig, Så tror jeg sku at du har en en skrue galt i hovedet. Ja! Jeg er enig i dig i at Torres ligefrem ikke er den bedste på
holdet, men at du siger at Mata er ligeså dårlig, så tror sku at du har taget fejl!
Mata var et glimrende køb, og at han er en af premire league bedste spiller!
Chelsea har altså brug for de indlæg Mata er god til!
Undskyld hvis jeg har været for hård mod dig, men jeg forstår bare ikke din menning!
GoldForce: Du behøver ikke at sige at Eraser har en skrue galt i hovedet. Ærligt, den slags sprog synes jeg ikke vi behøver at have herinde på sitet :). Vi er ikke ekstrabladet, bold.dk eller indkast.dk eller andre steder hvor folk sviner hinanden. Vi er alle Chelseafans og selvom man er uenig, så bør man kunne være saglig :).
Når det er sagt, så må jeg være enig med resten af dit indlæg :). Mata er fantastisk og jeg synes han er et af de bedste køb for Chelsea længe.
Eraser:
Jeg skal lige høre. Jeg er enig i at Mata har været uskarp til tider, men han er jo ikke en frontangriber. Han er en wing. En spiller som laver indlæg og assists. Derudover har han et rigtig godt venstreben ved frispark. Han ville jo have afgjort kampen mod ManUtd hvis ikke De Gea pludselig valgte at vise en verdensklasseredning frem.
Han er kreativ og tænker hurtigt samt ofte kan sætte en mand af.
Jeg ville gerne vide hvad det er du mener der gør ham til et panikkøb/flopkøb.
Jeg håber og beder til Gud, Budda og alle andre guder at Ronaldo ALDRIG spiller i Chelsea. Ikke den primadonna og tudefjæs til The Brigde!!!
Snitteman: Du har da også ret til din mening :). Vi er bare uenige, da jeg mener at Mata er en af de bedste wings i PL sammen med Da Silva.
Men ja, Mata har fået meget spilletid, derfor er jeg også glad for at han bliver skiftet ud her og der, netop så han kan få pauser som han har brug for :)
Lige for at komme med en kommentar lidt udenfor emnet... Kalou gør det altså også okay efter han har fået spilletid under Di Matteo :) Hvad mener i om det så?
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |