Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Pique

Folkens der går en del rygter fortiden om at pique skulle være på vej til Chelsea. Er der noget i det, og hvad skal vi bruge ham til vurderer ikke at han er ligeså god som Gary og Terry?? :)
11 år siden
3659 visninger

Kommentarer

Tweaker1211 år siden
I min optik er der ingen hold i de rygter, og for det andet kan jeg ikke se hvad vi skal bruge ham til.
LilHenrik11 år siden
Jeg syntes enlig ikk det er en så dårlig idé, men som det ser ud lige nu, så er Gahill og Terry godt placeret i det midterforsvar, og med nogle enkelte kampe til Kurt, men hvis nu enten Gahill eller Terry, så er vores erstatning Kurt, og så hedder udskifteren Aké, eller Christensen, og det er ikke nok, ikke for et hold som Chelsea :)
Men jeg tror nu nok vi kan finde en bedre spiller end Pique til den tid, selvom han jo stadig er rigtig dygtig :)
Awekat11 år siden
Jeg synes han er uduelig og håber han holder sig langt væk. Han passer meget bedre til Cirque du Arsenaleil
Dwise11 år siden
Pique har nu sejlet rundt i snart halvanden sæson. Har meget svært ved at se, hvad vi skulle med ham. Det virker lidt underligt, at Mourinho skulle være interesseret i at hente ham, og han er næppe billig trods det lave niveau
Michael8211 år siden
Er helt enig med Awekatten.
LilHenrik11 år siden
Han har været noget under niveau siden han ikke havde Puyol ved siden af ham, men sådan er stort set hele Barcelona forsvaret, de mangler meget nede i den kæde, jeg tror nu han vil gøre det godt i Chelsea, men en ægte leder i Terry, og en stabil mur i Gahill :)
Dwise11 år siden
Pique er til gengæld nomineret til årets hold. Dave og Cahill er derimod ikke gode nok til det ifølge FIFA. Det er lidt mystisk, hvis man ellers har set fodbold det sidste års tid.
Tweaker1211 år siden
Dwise skrev:
Pique er til gengæld nomineret til årets hold. Dave og Cahill er derimod ikke gode nok til det ifølge FIFA. Det er lidt mystisk, hvis man ellers har set fodbold det sidste års tid.

Fuldstændig enig. Mange af de kåringer og nomineringer er i følge min optik en joke!
Mart994911 år siden
Synes bare det lidt viser FIFA´s forkærlighed til spansk fodbold, ud af 20 forsvarspillere er 10 af dem fra den spanske liga.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.