Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Please sign Rooney Jose!

Hello Gezzers!

Er det bare mig eller er Wayne Rooney ikke bare løsningen for vores kamp om titlen i år og i fremtiden?

Grunden til jeg tror vi har en chance for at snubbe ham i dette vindue er.

1. United er skidt kørende.
2. Rooney har i langt tid været rygtet til Chelsea.
3. Mourinho udtalte dette, før han kom tilbage til England. " I want to train Rooney".

Jeg håber Mourinho satser alt hvad han har på den mand, for vi ved jo alle sammen at Jose altid får sin vilje.

Alternativ ønsker jeg Mario Balotelli hvis vi ikke får Ronney, ellers skal vi overhovedet ikke købe en angriber før sommer. Jeg vil tilgengæld gerne se Ba eller Eto´o komme væk i januar også vil jeg gerne se De bruyne blive udlejet, for det er simpelthen synd for den unge talent.

kom med jeres mening og lad os gå i krig.

Once I became a Blue I´m Always a Blue.
12 år siden
1798 visninger

Kommentarer

Elholm8912 år siden
Jeg har virkelig også et brændende ønske om at signere Rooney.

1. Han vil udvide vores engelske stamme - den er meget vigtig i min optik.
2. Et køb af ham vil svække United.
3. Hans topscore gen fra bla. 2011/12 sæsonen, ligger stadig i ham - men har været i skyggen af Van Persie, som uretfærdigvis blev første valg hos United sæsonen efter.
4. Som nævnt i punkt 3 - tror jeg stadig han bærer nag over den uretfærdig behandling fra United.
5. Han foretrækker angriber positionen fremfor midtbanen, som United bruger ham - dette ved han der er garanti for i Chelsea.

Rooney - you are more than welcome.
Morten12 år siden
Helt ærligt så tror jeg at KDB bliver solgt.
Jeg tror ikke at han har nogen fremtid i Chelsea og det tror jeg heller ikke han selv tror. Hans agent har tidligere udtalt at han ikke vil på flere lejeophold, han vil hellere noget permanent. Oscar er jo også på samme alder og langt bedre.
Mon ikke at Chelsea også en gang henter en anden ung COM. Til det har de jo også Lucas Piazon, eller de kunne købe Ross Barkley. Ross Barkley ville også give en ekstra englænder, er det ikke også noget Mourinho kan lide efter som Lampard og Terry ikke ligefrem bliver yngre? Jeg tror det ville være bedst for alle parter hvis KDB skiftede.

Men jeg er enig i at Rooney ville være et fantastisk køb. Det ville også give en englænder til;-). Men han har lige de kvaliteter, vi mangler oppe i angrebet: en der score mål!

Jeg synes dog også at Chelsea skulle købe en CB mere og Luke Shaw (Luke Shaw efter som Cole heller ikke bliver yngre ;-)) Med en CB mere kunne Luiz spille noget mere på midtbanen, som jeg gerne så ham gjorde, ligesom mod Liverpool. Han har nogle fantastiske bolderobringer som heller ikke lige så farlige hvis han mis-timer. En ny CB kunne være Mangala, Benatia eller Kurt Zouma.

Kurt Zouma synes jeg de på alle måde de skal købe, da han allerede er god og er et talent.
Steen12 år siden
Sådan helt seriøst... Tror I, et mega skidt kørende United, der ikke kan få gang i RvP og lignende, vil sælge deres guldfugl, som holder dem oppe over vande?

Timingen er elendig, til at købe Rooney fra dødssejleren.

Hvis en handel på Rooney skulle gå igennem, bliver det til et beløb, han ikke er værd. Desuden, hørte jeg sidst, at Moyes fik en check til de næste to sæsoner på 1,8 mia. hvilket kun kan betyde indkøb, og ikke salg af deres nuværende trup. De vil af med de gamle drenge, da det var Fergies, og det ligner mere og mere at Moyes ikke har magten over dem.
Elholm8912 år siden
Hvis United til sommer stadig ikke er for godt kørende - og afslutter en skuffende sæson f.eks. uden en CL plads, så tror jeg altså godt Rooney kunne lokkes væk for en overkommelig pris.
Specielt taget i betragtning af at hans nuværende kontrakt kun går til sommeren 2015.
Kirk12 år siden
Glem nu Rooney, Det er mega urealistisk! Kan på ingen mulig måde se hvordan vi skulle få fat i ham her i Januar???
Obi12 år siden
Tror ikke at der kommer sådan en stor handel som den kommer en som Rooney. Men jeg kan jo tage fejl #Torres #DavidLuiz

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.