Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Romelu Lukaku

Skrevet af Lampard123
Skrevet af 07/06/2016 - 08:39



Kommentarer

Jeg tror på vi henter ham tilbage. Han har selv snakket om vinder mentaliteten der er i CFC, og han skifter næppe til MU efter Mou er kommet der til

Skrevet af Ehazard17 d. 07/06/2016 - 14:18

Det er helt åbenlyst, at der mangler et kvalificeret alternativ til Costa. Konkurrence har i lang tid været ikke eksisterende på den plads. Lukaku vil vel som udgangspunkt blive nummer to på pladsen, men vil uden tvivl for chancer, når man tænker på Costas hyppige skader/karatæner

Skrevet af Dwise d. 07/06/2016 - 19:16

Jeg synes som udgangspunkt det er en fin handel. Dog kan jeg godt være nervøs for dette vil resultere i at Costa bliver solgt. I og med jeg ikke kan se dem spille sammen.

Skrevet af Lampard123 d. 07/06/2016 - 21:39

Jeg tænker om Costa har nogen fremtid i Chelsea, han er oftest skadet og afsoner sgu nogle dumme karantæner, ser ham oftest som en spiller der er lidt usikker på om han spiller kampen til enden, og sådan et kort kan jeg bare ikke rigtig leve med. Lad ham få et fornuftigt EM og håbe på Paris SG byder kassen for ham.

Lukaku, kunne være en drøm. Men igen, jeg ved ikke helt hvad opstilling Conte ville gøre brug af, om han vil prøve sit eget 352 eller køre den de sidste par managers har kørt (4231). Men rygter siger også Morata fra Juventus er en mulighed.

Skrevet af Obi d. 08/06/2016 - 11:40

Jeg ved ikke helt om jeg synes det er en god ide at skifte Costa ud allerede nu. Han har været usikker og får en del kort, men i costa har du verdensklasse.

Kan man sige det samme om Lukaku?
Jeg ville måske lige tage en sæson mere for costa sammen med Lukaku. Bare lige for at kunne være sikre, at han nu er den rigtige. Dog er det ikke sikkert at Lukaku ville kunne acceptere sådan en rolle.

Skrevet af Lampard123 d. 08/06/2016 - 20:02

Det kunne dælme være vildt hvis vi udrensede angrebet totalt, prøv og forestil jer dette..

Ud med: Costa, Remy, Failcow, Pato

Ind med: Lukaku, Morata

Så har vi Lukaku, Morata og Traore som super sub. Det kunne være vildt

Skrevet af Ehazard17 d. 08/06/2016 - 20:27

Ja, jeg synes måske at skifte alle 4 ud er lige lovlig voldsomt. Dog skal Remy og Falcao dog ud og nok også Pato. Det går ellers et par rygter om at Pato får en sæson mere. Synes et angreb bestående af: Costa, Lukaku, Traore og Pato lyder solidt.

Skrevet af Lampard123 d. 10/06/2016 - 21:48

Ville være iskold....

Skrevet af Madslassen16 d. 15/08/2016 - 16:41

Det forlyder at Lukaku tager en sæson mere hos Everton, så tror godt vi kan glemme den. Det ville komme bag på mig hvis han kom til på nuværende tidspunkt..

Skrevet af Obi d. 24/08/2016 - 10:40


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.