Sindsyg inkøbsliste
Jeg faldt lige over denne historie;
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/engelsk_fodbold/PremierLeague/article1740797.ece
Ved godt det er EB, men har set den forskellige steder, det virker ikke særligt realistisk, men hvis bare nogen af dem kommer ville det være fedt, hvad tror i? er der bare en sner af sandhed i denne historie?
Kommentarer
Götze har lige underskrevet en ny kontrakt så jeg tvivler på han kommer, men jeg ville virkelig ønske det, jeg har fulgt Dortmund det sidste års tid og jeg er nærmest blevet forelsker i ham..
Hazard er en anden spiller som jeg os syns er ekstrem god, 14 mål og 17 assist i 30 kampe er ret godt, men uden en cl kval bliver det meget svært at købe ham.
Det jeg mener de bør gør er at købe en højre back, azpilicueta eller isla, en central midtbane, Modric eller en anden spiller der kan diktere spillet, en kant som hazard eller götze og en angriber hvis der penge nok(Cavani).
Spændende indkøbsliste bestemt.
Men hvilken kilde EB bruger denne gang Daili Mirror eller andet sladderblad.
Den artikle er spild af tid.
Men en god drøm at få disse spillere.
En eller 2 af kunne være fedt.
Jeg vil sige, nu har jeg også læst artiklen og de andre af disse slags... Det er mere en drømmeliste fra sladderpressen end en virkelig liste fra en intern-kilde i Chelsea lejeren. Men okay - se den skaber overskrifter og det sælger, ergo money in the bank.
Men hvis man så skal forholde sig til listen, så syntes jeg faktisk den er rigtig interessant, med en Modric og Götze og Cavani... Lyder virkelig lækkert :)! Kreativ fodbold? mhm.
Det er jo en komplet åndssvag artikel! Den giver jo indtryk af at Abramovich vil købe alle de spillere som bliver nævnt, og det jo er simpelthen for dumt at tro. Götze og Hazard er de to mest urealistiske. Götze har lige forlænget med Dortmund og kampen om Hazard har vi selv meldt os ud af. Når det så er sagt, så kunne 2-(3) af de restenrede muligvis ske. Men artiklen i sig selv kan jeg slet ikke tage seriøst.
Det Chelsea mangler er en kreativ midtbane mand, der kan slå de sukker baller og stikninger der kan ændre kampen fuldstændigt. Når Chelsea møder en defensivt hold og parkere bussen foran målet, så kommer Chelsea tit til kort. For 2 år siden var der flere strenge at spille på, men er de ikk solgt, så leder de efter formen. Drømmer stadig om enten Hamsik eller Hazard. Dertil har man jo en super talent gruppe, så tror og håber at de kan gå ind.
Men tilbage til emnet, så tror jeg helt bestemt det er grebet ud af det blå..
WilliamB - hvis du mener det er så håbløst så lad være med at kommentere, jeg lagde det såmænd ud for at skabe en debat.
Jeg har aldrig sagt det var en liste hvorfra alle var købt og har endda skrevet at jeg tvivlede på den.
Mht. Götze og nyligt underskrevne kontrakt; det kan lige såvel være en god idé for Dortmund idet spillere generelt er meget dyrere når de har 5 år tilbage af deres kontrakt, og hvis han gerne vil væk og han får ny kontrakt med lønstigning, er det nemmere for ham at få en højere hyre i en ny klub
Derudover er jeg meget enig Obi, det er helt klart det der mangler. I de sidste par kampe har der ikke været kæmpe problemer med forsvaret (ikke at det er hvor det har været) men det var helt tydeligt mod Fulham at de simpelthen ikke vidste hvordan de skulle lirke deres forsvar op...
Det sagt så håber jeg stadig på at de kan skaffe lidt nye spillere, især hvis de ikke kommer med i Chl, spillere vil være væsentligt sværere at lokke til hvis der ikke er Chl på programmet.
Hvis alle rygter om spillere Chelsea ville købe, ville der vel være brugt godt og vel 10 mia. altså 10.000.000.000, og det kan vores gode sugardaddy vel ikke stille til rådighed trods alt
Galde og andet godt herfra
Altså Tuxen, jeg kritiserer jo ikke dig for at have lagt artiklen ud, eller for at ville debattere det. Jeg kritiserer artiklen, ikke dig, det vil jeg lige slå fast.
Udemærket :) Regnede jeg heller ikke med, men det kunne tolkes sådan :)
Lad os bare håbe de alle kommer haha
Tuxen: i wish!
Tror ikke en fløjtende fis på det der. Det kan godt være at Abramovich har gjort nogle lidt åndsvage ting, men han er ikke helt dum og hvorfor fanden skulle han gå hen og hente 2-3 nye angribere til samme plads når der allerede er 3 i klubben som gerne vil spille der.
Jeg vil vente til sæson afslutning til at se på hvem vi vil mangle, mange ting kan ændre sig i de her kampe.
http://www.footy.dk/2012/05/14/avis-hulk-pa-plads-i-chelsea/
Dafuq? Det havde jeg sgu ikke troet... Men igen... ikke en bekræftet ting
Sikkert bare sladder fra Daily Mirror Eller The Sun osv.. men ellers interresant, Tror ikke på Higuain, Modric, Cavani, Og Hazard. Vi har lige købt Marko Marin som spiller samme plads som Hazard. Ja, Hazard sagde at han ville spille i blåt næste sæson, men det bliver nok lyseblåt (desværre) Synes også de skal købe unge spillere, som Götze, Hazard, Hulk osv.
Jeg hopper af glæde og bestiller en trøje med det samme hvis Hulk kommer til klubben! :)
Sebastian: Hazard er 21 år? :P Hulk er 25 og bliver 26 til juli :)?
Jeg håber MERE på at Hulk kommer til Chelsea end Hazard. Som du også siger Sebastian, så ville Marin på venstre kant, Torres top, Mata centralt også Hulk på højre kant være det nye Napoli offensiv. Det ville være udover al forventning. Så tænker jeg Ramires i bunden (også Brasillianer - gade vide hvordan de kan arbejde sammen, de gør det på landsholdet?).
Prøv se mit hold ovenfor .. Get my point? ;)
Så mangler jeg bare mine 3 drømmekøb også er vi der: Kyle Walker frem for Bosingwa, Boateng som sup. for Mata og Falcao aka mr. slikhår som sup. for Torres :D OWWWW YEAH!! Jeg er et glad lille barn.. Jeg beder til gud om Kyle Walker.. KOM NU!
Bænk: Mikel, Meireles, Sturridge, osv osv :D
Udvikling: Kevin De Bruyne, Patrick van Aanholt, Josh McEachran, Sam Hutchinson,
Hulk tror jeg der en okay chance for dukker op på broen, og i mente over at Drogba nok er fortid, og om man vil give Lukaku chancen i næste sæson, og Hulk lidt a la som Sturridge, de kan begge spille central men også lidt uden på kanten hvor de kan udfordre modstanderen.. Steen@ Kyle Walker tror jeg næppe trækker den blå trøje over sig, ligesom Boateng har succes i Milan, og med deres udrensing, kunne han godt ligne en der får mere ansvar. Falcao, tja, ikke dårligt, men der var noget med han gerne vil spille Cl og Atl. Madrid (hvad jeg har læst) var ud for financele grunde måtte spille Cl for at kunne holde på Falcao. Om der er noget hold i det aner jeg ikke. Men kommer Falcao til, så vil jeg som tidligere nævnt, være lidt som om man ikke helt tror på Torres, og skal man give 250-300 mio for Falcao, og han så skal bytte lidt med Torres som koster en halv jetjæger, tror jeg ikke helt på. Med mindre som jeg tidligere har nævnt, at man sendte Torres til Madrid og Falcao den anden vej. En dårlig deal af Chelsea for de får næppe mange penge ud af den handel..
Og Hazard siger selv nu at det bliver en manchester klub. http://www.bold.dk/nyt/Haedret-Hazard-Jeg-skal-til-ManchesterSnakket han ikke om før det var en blå trøje? Men alt tyder på City, meeeen.....
Jeg mener også at Falcao vil blive endnu et mentalt knæk for Torres... Jeg drømte bare lidt :) Det samme med Walker og Boateng, det ville være så nice med dem på holdet (i min drømme verden..) :)
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |