Sommer Transfer 2015
Hej alle.
Vi er nu mestre og spillerene kan se frem til sommer pausen og vi kan se frem
til det komende transfervindue.
Jeg elsker transfers!
Lad os starte fra en ende med Målmands posten
Cech forlader højest sandsynligt klubben
Da Courtois har taget målmands positionen fra den så erfarne Petr Cech.
Vi skal jo have 3 målmænd som jeg ser det.
En realistisk spiller kunne være Rob Green fra QPR.
En gammel krage men har stået godt i denne sæson, og han ville have
det fint med at sidde på bænken.
Forsvaret.
Terry har sat sig på den ene CB plads, mens unge Zouma og engelske Cahill
kæmper om pladsen ved siden af kaptajnen.
Terry er også ved at nå sidste salgsdato, og der går ikke mange år før
hans afløser skal findes. Raphel Varane nævnes her.
21 årige franskmand som ville stå godt sammen med Zouma.
HB pladsen har Ivanovic låst sig fast på og Cesar har snuppet LB.
Fillipe Luis meldes på vej tilbage til Madrid efter et år i London
hvor han ikke er faldet til ordenligt.
Hans afløser kan findes i West Ham. Unge Aaron Creswell har været sublim
i år også en spiller der kan hentes for penge.
Midtbanen.
Cesc og Matic sidder hårdt på de to CDM pladser.
Ramires og Mikel har været de evige Subs i mange år efterhånden.
Jeg tror ikke begge de to er der i September og en afløser kunne
være vetaren Pirlo eller super talentet Paul Pogba.
Pogba er rimelig dyr men fantastisk god også.
Offensiv Midtbane.
Hazard har været sublim hele året i gennem.
COM positionen har været rykket lidt rundt, Oscar, Cesc, Willian.
Oscar har været svingene og jeg ser ham som en færdig mand i CFC.
Griezmann fra Atletico Madrid ser jeg som den realistiske afløser.
Han kan også rykke lidt rundt på de fire overste pladser.
Angrebet.
Costa er fast mand.
Drogba er færdig.
En ny mand kunne være Lacazette fra Lyon.
En slum penge og Remy lyder OK for Leauge 1 topscoreren.
Hiv Bamford eller Solanke op fra U-holdene.
Konklusionen:
Køb: Rob Green, Raphel Varane, Creswell, Paul Pogba eller Pirlo, Antonnie Griezmann, Lacazette.
Salg: Petr Cech, Luis, Obi, Oscar, Drogba, Remy (Lacazette handlen)
Courtois
Ivan - Terry - Varane - Azpil
Pogba - Cesc - Matic
Cuadrado/Griezmann - Costa - Hazard
Bænk:
Green - Creswell - Zouma - Ramires - Willian - Cuadrado/Griezmann - Lacazette.
Vi er nu mestre og spillerene kan se frem til sommer pausen og vi kan se frem
til det komende transfervindue.
Jeg elsker transfers!
Lad os starte fra en ende med Målmands posten
Cech forlader højest sandsynligt klubben
Da Courtois har taget målmands positionen fra den så erfarne Petr Cech.
Vi skal jo have 3 målmænd som jeg ser det.
En realistisk spiller kunne være Rob Green fra QPR.
En gammel krage men har stået godt i denne sæson, og han ville have
det fint med at sidde på bænken.
Forsvaret.
Terry har sat sig på den ene CB plads, mens unge Zouma og engelske Cahill
kæmper om pladsen ved siden af kaptajnen.
Terry er også ved at nå sidste salgsdato, og der går ikke mange år før
hans afløser skal findes. Raphel Varane nævnes her.
21 årige franskmand som ville stå godt sammen med Zouma.
HB pladsen har Ivanovic låst sig fast på og Cesar har snuppet LB.
Fillipe Luis meldes på vej tilbage til Madrid efter et år i London
hvor han ikke er faldet til ordenligt.
Hans afløser kan findes i West Ham. Unge Aaron Creswell har været sublim
i år også en spiller der kan hentes for penge.
Midtbanen.
Cesc og Matic sidder hårdt på de to CDM pladser.
Ramires og Mikel har været de evige Subs i mange år efterhånden.
Jeg tror ikke begge de to er der i September og en afløser kunne
være vetaren Pirlo eller super talentet Paul Pogba.
Pogba er rimelig dyr men fantastisk god også.
Offensiv Midtbane.
Hazard har været sublim hele året i gennem.
COM positionen har været rykket lidt rundt, Oscar, Cesc, Willian.
Oscar har været svingene og jeg ser ham som en færdig mand i CFC.
Griezmann fra Atletico Madrid ser jeg som den realistiske afløser.
Han kan også rykke lidt rundt på de fire overste pladser.
Angrebet.
Costa er fast mand.
Drogba er færdig.
En ny mand kunne være Lacazette fra Lyon.
En slum penge og Remy lyder OK for Leauge 1 topscoreren.
Hiv Bamford eller Solanke op fra U-holdene.
Konklusionen:
Køb: Rob Green, Raphel Varane, Creswell, Paul Pogba eller Pirlo, Antonnie Griezmann, Lacazette.
Salg: Petr Cech, Luis, Obi, Oscar, Drogba, Remy (Lacazette handlen)
Courtois
Ivan - Terry - Varane - Azpil
Pogba - Cesc - Matic
Cuadrado/Griezmann - Costa - Hazard
Bænk:
Green - Creswell - Zouma - Ramires - Willian - Cuadrado/Griezmann - Lacazette.
Kommentarer
Han skal helt sikkert lejes ud inden man for alvor kan afgøre hans potentiale.
Han kommer dog ikke på lån i England de første år, da han ikke kan få arbejdstilladelse endnu, så det bliver højst sandsynligt Vitesse eller en anden samarbejdsklub.
Han kommer dog ikke på lån i England de første år, da han ikke kan få arbejdstilladelse endnu, så det bliver højst sandsynligt Vitesse eller en anden samarbejdsklub.
Lige en tanke.
Lampard?
Lampard?
Et rygte der ikke ville være dårligt, Falcao
http://indkast.dk/index.php?nyhed=131088
Der er lige med den høje løn han får i det skattefri paradis, den måtte han gerne gå ned på, og tror godt han kunne gøre sig gælden i Chelsea. Vi plejer altid ha en lang sæson med mange kampe, og Costa har vist at skader & form (og karantæner) er et problem. Og Vi er slet ikke gode nok når vi ikke har ham på banen. Remy, som jeg efterhånden er rigtig glad for, er desværre også en del skadet.
Det optimale ville være at man hentet en af vores unge op som kunne få kampe, man siger at Cheslea's ungdoms akademi er verdens bedste nu, og det vil jeg naturligvis gerne se på første holdet at man kan levere endnu flere "John Terrys"..
http://indkast.dk/index.php?nyhed=131088
Der er lige med den høje løn han får i det skattefri paradis, den måtte han gerne gå ned på, og tror godt han kunne gøre sig gælden i Chelsea. Vi plejer altid ha en lang sæson med mange kampe, og Costa har vist at skader & form (og karantæner) er et problem. Og Vi er slet ikke gode nok når vi ikke har ham på banen. Remy, som jeg efterhånden er rigtig glad for, er desværre også en del skadet.
Det optimale ville være at man hentet en af vores unge op som kunne få kampe, man siger at Cheslea's ungdoms akademi er verdens bedste nu, og det vil jeg naturligvis gerne se på første holdet at man kan levere endnu flere "John Terrys"..
http://www.bold.dk/nyt/el-vinderne-er-taet-paa-chelsea-spiller
Gael Kakuta skulle være på vej til Sevilla. Nogen der ved hvordan han klaret sig i Rayo?
Og Chelsea skulle ha budt på Faouzi Ghoulam (?) fra Napoli.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=131766
Gael Kakuta skulle være på vej til Sevilla. Nogen der ved hvordan han klaret sig i Rayo?
Og Chelsea skulle ha budt på Faouzi Ghoulam (?) fra Napoli.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=131766
så vidt jeg kan se har han scoret 5 mål i 35 kampe hvilket ikke er det store, men han må have gjort et eller andet rigtigt ellers byder Sevilla ikke på ham.
Faouzi Ghoulam er back, kunne være et tegn på at man vil have mere bredde der eller at Filipe Luis bliver solgt :-)
Faouzi Ghoulam er back, kunne være et tegn på at man vil have mere bredde der eller at Filipe Luis bliver solgt :-)
nu er cech ude så jeg håber begovic kommer men cech er stadig i mit blå hjerte
Faouzi Ghoulam kender jeg ikke, men ligner en fast man hos Napoli, men spørgsmålet er om han vil skifte efter som "Dave" sidder ret tungt på pladsen som venstre back.
Men kan naturligvis sige hvis der opstår skader, kan man rykke Dave over på højre back, Ivan ind i midten, f.eks.
Men har ikke rigtig hørt mere om Luiz's fremtid om han ryger retur til Madrid eller hvor han ender.
Men kan naturligvis sige hvis der opstår skader, kan man rykke Dave over på højre back, Ivan ind i midten, f.eks.
Men har ikke rigtig hørt mere om Luiz's fremtid om han ryger retur til Madrid eller hvor han ender.
Marco van Gingel er nu officielt Stoke spiller for resten af sæsonen på en leje aftale, og det betyder nok at Begovic nok er Chelsea spiller inden for overskuelig fremtid.
Og en af dem jeg havde håber kunne tage det næste skridt op, Josh McEachran skifter nu til Brentford. Han var den yngste debutant for Chelsea i CL, og forventninger til ham var store da en 17 årige var inde om Chelsea's hold. Siden er spilletiden vært sparsomt og udlejningen vært mange.
Man kan vel håbe han lige skal ned i næst bedst række og modnes lidt inden han kan tage skridtet op. Kan ikke lade være med at sammenligne ham med Steve Sidwell. Ikke godt nok til Arsenal som ung, lidt udlejninger og ender i Reading som siden hen rykker op og han er en profil og baner vejen til etableret PL klubber.
Good luck lad!
Man kan vel håbe han lige skal ned i næst bedst række og modnes lidt inden han kan tage skridtet op. Kan ikke lade være med at sammenligne ham med Steve Sidwell. Ikke godt nok til Arsenal som ung, lidt udlejninger og ender i Reading som siden hen rykker op og han er en profil og baner vejen til etableret PL klubber.
Good luck lad!
Jeg tror nok Pedro bliver Chelsea spiller. Kan bare ikke se ham passe ind i holdet.
Pedro tror og håber jeg ikke kommer til. Desuden har vi endelig offensive folk nok, efter som Moses stadig er der, hvilket overrasket mig..
Jeg er spændt på at høre jeres holdning og tro på om Chelsea løber med Stones eller Isco?
Hvad siger folk til at han hiver Terry ud i pausen (selvfølgelig er det ok at hive en spiller ud)? Jeg selv tror det er et symbol eller tegn til Roman Abram. om at vi skal have en ny CM, gerne nu eller senest til næste sommer..... Mindes han gjorde noget lignende sidste sommer på udebane mod Man udt.
Hvad siger I til at vi sælger Ramires og køber Isco istedet??
Hvad siger folk til at han hiver Terry ud i pausen (selvfølgelig er det ok at hive en spiller ud)? Jeg selv tror det er et symbol eller tegn til Roman Abram. om at vi skal have en ny CM, gerne nu eller senest til næste sommer..... Mindes han gjorde noget lignende sidste sommer på udebane mod Man udt.
Hvad siger I til at vi sælger Ramires og køber Isco istedet??
Jeg synes Ramires er god og Mou kan rigtig godt li at bruge ham i storkampene som en lidt mere defensiv kant. Så jeg tror ikke på at et Ramires salg bliver til noget
Mourinho har udtalt, at han tog Terry ud fordi, han ville spille med en højere bagkæde. Og da Terry ikke er verdens hurtigste spiller, passer han ikke så godt ind i et forsvar, som ligger højt på banen.
Det ville være mærkeligt, hvis vi ikke fik en forsvarsspiller og en offensiv mere til at forstærke holdet og ikke mindst bredden. Med alle de kampe der venter, tror jeg ikke på, at vi kan satse på samme held som sidste sæson mht. skader.
Det ville være mærkeligt, hvis vi ikke fik en forsvarsspiller og en offensiv mere til at forstærke holdet og ikke mindst bredden. Med alle de kampe der venter, tror jeg ikke på, at vi kan satse på samme held som sidste sæson mht. skader.
Så er Pedro officielt Chelsea spiller! Hvad siger i til det?
Jeg synes selv det er en fantastisk signing, jeg synes han minder meget om Alexis Sanches og vi ved jo alle hvordan hans første sæson gik i PL!
Jeg synes selv det er en fantastisk signing, jeg synes han minder meget om Alexis Sanches og vi ved jo alle hvordan hans første sæson gik i PL!
Fantastisk med den signing af Pedro! Men hvad siger folket til den nye Rahman 'Baba'? Jeg synes han ligner en god back med et stort potientiale.
Pedro er jeg ikke den store fan af, så han skal gøre sig lidt mere fortjent til min accept :-)
Da jeg læste om hans mulige tilgang (også som jeg skrev kort her inde, håbet jeg det ikke) og nu hvor han er bekræftet så kom jeg til at tænke på, hvad skal Chelsea med ham.
Et par ting der kan være grunden:
Han er hurtig på fødderne og passer perfekt til det hurtigere spil man vil spil.
Han er af en wing ganske mål farlig, 99 kasser for Barca i knap 300 kampe. Og selvom jeg er glad for Willian, så er han bare ikke særlig skarp foran mål. Der er kun Hazard der kan skabe OG score for os af vores offensive folk foruden angriberen.
Netop den med der skal være flere folk til at lave de mål, for Costa kan man ikke helt regne med, om det er hans form, små skader eller karantæne der hæmmer ham og Falcao er stadig lidt et usikker kort, så giver det lidt ekstra på front pladsen.
Rahman:
Kender ham ikke særlig godt, men hvad jeg har læst, kom han flest gange fra venstre kanten med indlæg af alle i Tyskland, hvilket kunne give os den ekstra fordel, efter som Ivanovic's (godt nok den andre back plads), så er hans indlæg ikke altid meget ved. Men Rahman lyder som en spændene spiller og Essien talte meget positivt om ham da han blev annonceret for forleden..
Da jeg læste om hans mulige tilgang (også som jeg skrev kort her inde, håbet jeg det ikke) og nu hvor han er bekræftet så kom jeg til at tænke på, hvad skal Chelsea med ham.
Et par ting der kan være grunden:
Han er hurtig på fødderne og passer perfekt til det hurtigere spil man vil spil.
Han er af en wing ganske mål farlig, 99 kasser for Barca i knap 300 kampe. Og selvom jeg er glad for Willian, så er han bare ikke særlig skarp foran mål. Der er kun Hazard der kan skabe OG score for os af vores offensive folk foruden angriberen.
Netop den med der skal være flere folk til at lave de mål, for Costa kan man ikke helt regne med, om det er hans form, små skader eller karantæne der hæmmer ham og Falcao er stadig lidt et usikker kort, så giver det lidt ekstra på front pladsen.
Rahman:
Kender ham ikke særlig godt, men hvad jeg har læst, kom han flest gange fra venstre kanten med indlæg af alle i Tyskland, hvilket kunne give os den ekstra fordel, efter som Ivanovic's (godt nok den andre back plads), så er hans indlæg ikke altid meget ved. Men Rahman lyder som en spændene spiller og Essien talte meget positivt om ham da han blev annonceret for forleden..
Rygterne om Paul Pogba til Chelsea tager til igen, kan der være noget om det?
Hvis der er, og chelsea henter ham synes jeg det vil være et fremragende køb, for mig er han top 5 verdens bedste midtbanespillere...
Pedro har jeg også min tvivl om, men håber han slår til og bliver en succes.
Rahman kender jeg ikke, men har kun hørt rigtig positivt og godt om ham...
Desuden håber jeg godt nok Mou køber 1-2 spillere mere, de andre topklupper præstere bedre både med hensyn til transfers og spillet, så måske lidt friske/nye spillere kan skabe nogle bedre præstationer på banen... Det har ikke været godkendt både i sæsonen men også i venskabskampene...!
Hvis der er, og chelsea henter ham synes jeg det vil være et fremragende køb, for mig er han top 5 verdens bedste midtbanespillere...
Pedro har jeg også min tvivl om, men håber han slår til og bliver en succes.
Rahman kender jeg ikke, men har kun hørt rigtig positivt og godt om ham...
Desuden håber jeg godt nok Mou køber 1-2 spillere mere, de andre topklupper præstere bedre både med hensyn til transfers og spillet, så måske lidt friske/nye spillere kan skabe nogle bedre præstationer på banen... Det har ikke været godkendt både i sæsonen men også i venskabskampene...!
Jeg håber (og en lille del af mig tror) på at vi køber BÅDE Stones og Pogba! Det vil så nok
Betyde et farvel til Willian, Cuadrado eller Oscar. Men det ofre jeg gerne for to af de mest lovende talenter i hele verden.
Betyde et farvel til Willian, Cuadrado eller Oscar. Men det ofre jeg gerne for to af de mest lovende talenter i hele verden.
Willian og Cuadrado er jeg personlig glade for, at Cuadrado slet ikke har slået igennem, skal lige siges at han har fået ganske lidt spille tid. Willian er for mig ganske undervurderet i fodbold verden.
Oscar, ham har jeg aldrig set det store i, han laver ganske vist flotte mål fra tid til anden, og lækkere ting, men der er altså alt for langt imellem det. Tror ikke at han kan tage det afgørene skridt mod toppen i Chelsea, selvom jeg naturligvis håber det, så skyd ham af til højest bydende.
Oscar, ham har jeg aldrig set det store i, han laver ganske vist flotte mål fra tid til anden, og lækkere ting, men der er altså alt for langt imellem det. Tror ikke at han kan tage det afgørene skridt mod toppen i Chelsea, selvom jeg naturligvis håber det, så skyd ham af til højest bydende.
Jeg er helt enig med Obi omkring Willian og Oscar.
Willian bliver ofte kritiseret af kommentatorerne og diverse eksperter, men det er bare ikke ret mange fejl, han laver i løbet af en kamp. Han er med tilbage hver gang og er generelt en holdspiller.
Oscar leverer, efter min mening, alt for lidt og for sjældent. Det er ikke ret tit, at jeg sidder med følelsen af, at han har spillet en super god kamp.
Cuadrado har måske ikke fået så meget spilletid, men han har på ingen måde grebet chancen. Han har skuffet mig indtil videre.
Willian bliver ofte kritiseret af kommentatorerne og diverse eksperter, men det er bare ikke ret mange fejl, han laver i løbet af en kamp. Han er med tilbage hver gang og er generelt en holdspiller.
Oscar leverer, efter min mening, alt for lidt og for sjældent. Det er ikke ret tit, at jeg sidder med følelsen af, at han har spillet en super god kamp.
Cuadrado har måske ikke fået så meget spilletid, men han har på ingen måde grebet chancen. Han har skuffet mig indtil videre.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Hvad siger i til den handel?
Jeg er ikke 'over the Moon' for den spiller. Håber lidt en midter klub som Stoke
låner ham et årstid.
En knejt med potientiale.