Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Sommer transfer 2019

Denne her sæson, har måske ikke helt gået efter forventningerne, og der vil uden tvivl komme til at ske noget på transfer fronten til sommer, hvis ikke man får transfer karantæne af Fifa.
Skulle man få karantæne, så er det jo super at hive flere af de unge hjem til broen.

Hvor skal der forstærkes? Bud? Ny træner?

Skrevet af Obi
Skrevet af 08/04/2019 - 17:21

Kommentarer

På kontrakt siden er følgende i deres sidste kontrakt:

Robert Green
Willy Caballero
Gary Cahill
Gonzalo Higuaín (udlejnings kontrakt)
David Luiz
Mateo Kovacic (Udlejnings kontrakt)
Olivier Giroud

Udløb i 2020

Eden Hazard
Willian
Pedro
Marco van Ginkel
Callum Hudson-Odoi

Skrevet af Obi d. 08/04/2019 - 17:25

Synes der er en god stemning i klubben lige pt. og hvis vi får kløet på skal vi nok skaffe os en plads i CL næste sæson. Ærgeligt med transfer karantænen, for sommervinduet ville være en perfekt mulighed for at få ryddet op i noget af truppen og bygget videre på den overståede sæson, og måske være med i toppen næste sæson. Som sagt har vi desværre fået en karantæne, så med mindre vi holder på Hazard, nogle af de unge bryder igennem og de svage led (hovedsageligt Luiz, Alonso og nogle af de offensive spillere) tager sig sammen eller bliver bænket, så mener jeg målet for næste sæson igen er at få en CL plads og forbedre 'Sarri-ball'.

(Beklager hvis kommentaren virker roddet, jeg har ikke fået de timers søvn ;)

Skrevet af HanniCFC d. 08/04/2019 - 17:34

Sommer transfer afhænger er jo om vi får udskudt Fifa dommen og om vi skal spille CL efter sommer.

Ellers må der nu være en ok mulighed for at få forlænget med Odoi, nu hvor han er lang tids skadet. Det tror jeg vil være et vigtigt signal.
Få sendt Zappacosta til Italien eller andet sted og få Reese James ind som back up for Azpi.
Jeg tænker om ikke Zouma skal være i Chelsea i stedet for Cahill.

På den centrale midt er vi ok, jeg vil gerne se RLC få en større rolle næste sæson hvis hans krop kan klare belastningen. Kovacic må gerne smutte og Drinkwater vel det samme.
Lad os få Mason Mount ind i truppen i stedet.
Ligeledes vil jeg gerne det første ½ år at Tammy Abraham får nogle chancer.

Jeg tror desværre det bliver år 1 uden Hazard.
Vi skal have en målscorende wing og det må gerne være ham fra Lille, som dog er HW. men Odoi vil også helst være VW.
En god 9'er ønsker jeg også.

Jeg er meget spændt på Pulisic, men har ikke de store forventninger.

Det bliver en mega spændende Maj måned.

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 26/04/2019 - 16:02

Som Chelsea spiller i denne sæson, forstår jeg godt hvis Hazard vil videre i karrieren, han er for god til at spille på et hold der kun vinder hver 3 år .

Skrevet af Obi d. 28/04/2019 - 18:04

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.