Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Sommer transfer 2019

Denne her sæson, har måske ikke helt gået efter forventningerne, og der vil uden tvivl komme til at ske noget på transfer fronten til sommer, hvis ikke man får transfer karantæne af Fifa.
Skulle man få karantæne, så er det jo super at hive flere af de unge hjem til broen.

Hvor skal der forstærkes? Bud? Ny træner?

Skrevet af Obi
Skrevet af 08/04/2019 - 17:21



Kommentarer

På kontrakt siden er følgende i deres sidste kontrakt:

Robert Green
Willy Caballero
Gary Cahill
Gonzalo Higuaín (udlejnings kontrakt)
David Luiz
Mateo Kovacic (Udlejnings kontrakt)
Olivier Giroud

Udløb i 2020

Eden Hazard
Willian
Pedro
Marco van Ginkel
Callum Hudson-Odoi

Skrevet af Obi d. 08/04/2019 - 17:25

Synes der er en god stemning i klubben lige pt. og hvis vi får kløet på skal vi nok skaffe os en plads i CL næste sæson. Ærgeligt med transfer karantænen, for sommervinduet ville være en perfekt mulighed for at få ryddet op i noget af truppen og bygget videre på den overståede sæson, og måske være med i toppen næste sæson. Som sagt har vi desværre fået en karantæne, så med mindre vi holder på Hazard, nogle af de unge bryder igennem og de svage led (hovedsageligt Luiz, Alonso og nogle af de offensive spillere) tager sig sammen eller bliver bænket, så mener jeg målet for næste sæson igen er at få en CL plads og forbedre 'Sarri-ball'.

(Beklager hvis kommentaren virker roddet, jeg har ikke fået de timers søvn ;)

Skrevet af HanniCFC d. 08/04/2019 - 17:34

Sommer transfer afhænger er jo om vi får udskudt Fifa dommen og om vi skal spille CL efter sommer.

Ellers må der nu være en ok mulighed for at få forlænget med Odoi, nu hvor han er lang tids skadet. Det tror jeg vil være et vigtigt signal.
Få sendt Zappacosta til Italien eller andet sted og få Reese James ind som back up for Azpi.
Jeg tænker om ikke Zouma skal være i Chelsea i stedet for Cahill.

På den centrale midt er vi ok, jeg vil gerne se RLC få en større rolle næste sæson hvis hans krop kan klare belastningen. Kovacic må gerne smutte og Drinkwater vel det samme.
Lad os få Mason Mount ind i truppen i stedet.
Ligeledes vil jeg gerne det første ½ år at Tammy Abraham får nogle chancer.

Jeg tror desværre det bliver år 1 uden Hazard.
Vi skal have en målscorende wing og det må gerne være ham fra Lille, som dog er HW. men Odoi vil også helst være VW.
En god 9'er ønsker jeg også.

Jeg er meget spændt på Pulisic, men har ikke de store forventninger.

Det bliver en mega spændende Maj måned.

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 26/04/2019 - 16:02

Som Chelsea spiller i denne sæson, forstår jeg godt hvis Hazard vil videre i karrieren, han er for god til at spille på et hold der kun vinder hver 3 år .

Skrevet af Obi d. 28/04/2019 - 18:04

Hvad er der af forventninger til sommeren og den kommende sæson.

Der kommer sikkert en ny manager - Grazia - Lampard.
Personligt hælder jeg mest til Grazia, Lampards tid skal nok komme.

Det var forventeligt at Hazard smuttede og fint nok det er sket hurtigt, når nu alt var aftalt og det var det han ville.

jeg tror desværre at vi tager karantænen nu, så det ikke bliver 3 vinduer.

Desværre er det også at 3 spille jeg havde håbet og forventet kunne være omkring holdet er ude i lang tid, Loftus Cheek, Hudson Odoi og Reese James.

Jeg håber ikke at vi bruger mange penge på Kovacic, vi har mange på hans plads og han producerede ikke mål eller assist sidste sæson. Bakayoko vil tilbage, det kunne være Grazia kan lide ham, han havde jo samme typer i Watford (Doucoure).
Men vi har mange alternativer til de pladser.

Hvor skal målene komme fra. Vi har 4 angribere Giroud, Batshuayi, Abraham og Higuain?

Men det ser svært ud. Ellers ser holdet stærk ud på Målmand, Forsvar og Midtbane.

Jeg vil ikke have noget imod at vi sælger.
Zappacosta, Alonso, Drinkwater, Bakayoko og Kenedy, prisen skal være rigtig.

Jeg håber at Mason Mount får chancen som 8'er og den nye træner vil have Kante som 6'er.

Men stille vindue tror jeg bare de får løst manager situationen hurtigst muligt og gerne at Cech bliver sports direktør. Så kan han vende sig til det hele og forberede på lang sigt vinduer.

Jeg er fortrøstningsfuld, det kan godt blive en fin sæson, hvis vore angribere begynder at producere. Der er Champions league igen og klubben bliver nød til at give nogle unge chancen.

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 11/06/2019 - 15:50

Jeg er enig med dig langt hen af vejen og det med de unge får chancen (hvilket jeg har skreget på i flere år nu), er det den optimale mulighed.

Mht Kovacic, så bør man sende ham retur til Real. Manden har intet budt ind med, hverken mål eller oplæg. Et skud på stolpen er det han er kommet frem til i år. Desuden (taget fra Premier League stats), så har man i de 32 kampe han har deltaget i, tabt 6 og "blot" vundet 18 kampe. Om det skal ses i lyset af den elendige periode man havde i vinter aner jeg ikke, men hans spil har ikke vært til en kontrakt. Desuden er han værdi (ifølge Transfermarket) 35 mio euro.

Alonso har vært en kæmpe skuffelse (læste et sted Atl Madrid skulle være efter ham), men Drinkwater forsøgte man at sælge i sommers og vinter, uden held. Den fede hyre han går til vil han da ikke opgive, han ved godt han aldrig kommer i nærheden af den løn andre steder. Zappacosta, er vel en okay backup. Kenedy har vist vært ganske elendig i Newcastle (efter han var god i sidste halvdel af forrige sæson), men tror næppe han har en fremtid. Hans udsigter er endnu dårligere end dengang vi havde Moses (inden Conte). Bakayoko, jeg ville så gerne ha det lykkes med ham, men er sgu usikker på om det kan lykkes for ham i Chelsea.

Skrevet af Obi d. 12/06/2019 - 09:08

Mateo Kovacic gør sit skifte permanent, for et nette sum af 45 mio euro.

Ud:

Lucas Piazón, manden der har vært længst i Chelsea Pt, er fristillet.
Eduardo, fri transfer til Braga.
Gary Cahill, uden klub.
Todd Kane, uden klub.
Rob Green, stoppet.
Tomas Kalas er skiftet til Bristol City for små 9 mio euro.
Ola Aina er skiftet til Torino for 10 mio euro. En spiller jeg havde håbet på ville kunne få chancen.
Eden Hazard, 100 mio euro til Real Madrid.
Bedst er det alligevel at Gonzalo Higuaín ikke bliver købt.

Imens venter vi på Chelsea bliver enige med Lampard om en kontrakt, hvor han skulle ha fået fri fra Derby mandag og tirsdag for at få styr på detaljerne..

Skrevet af Obi d. 03/07/2019 - 15:45

SÅ er der styr på manageren, fedt og Cech ind som teknisk direktør.
Vi har hentet Pulisic og lavet permanent aftale med Kovacic.
Så må vi se om der kommer afgange (Alonso, Jorginho, Drinkwater etc.)
Jeg er mest bekymret med målscorerne, Giroud Michy, og Abraham) jeg håber virkelig at de kan tænde en ild. Ellers bliver top 4 svær.
Det defensive fundament ser stærkt ud.

Så bare se at komme i gang drenge

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 05/07/2019 - 15:22

Lampard sagde i sit første pressemøde at tavlen var vasket ren, så alle fik en chance.

I øvrigt skifter Morata til Atl. Madrid pr næste sæson for 56 mio euro.

Skrevet af Obi d. 07/07/2019 - 16:46

Så er den nye sæson på trapperne og pre season har været positivt.
Det virker til at der er god stemning og positive vinde over Broen og Cobham.
Det lyder som om at der bliver arbejdet vildt hårdt til træning hvilket er super fedt.
Jeg kan godt lide ideen med 4-2-3-1 eller 4-4-2 med diamant.
Jeg syntes det er fedt at Lampard sier at tempoet skal højere op med højere pres. lidt som Liverpool har haft succes med.
Jeg er meget fortrøstningsfuld
Men er i tvivl om hvad er succes kriterier.
Personligt er mine succes kriterier:
1). 3 stam spillere fra akademiet (Mount, Odoi, RLC, AC, Abraham) skal etableres i start 11.
2). Top 4 så vi kan hente spillere til næste sommer som en CL klub
3). God fodbold med højt tempo og fart over feltet.
4). gå videre fra gruppen i CL.
5). en titel , gerne FA cup
6). positiv stemning omkring klubben og stabilitet.

Hvad er jeres succes kriterier for 19/20 sæsonen?

Skrevet af Chelsea4evertrueblue d. 29/07/2019 - 13:39


Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.