Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Sommer 2011-12 Transfer Mulighederne

Endnu en sommer, endnu et transfervindue, og endnu en bunke rygter af spillere der skal til Stamford Bridge.                                                       Neymar-Helt klart en spiller som der meget vel kunne være at finde i Chelsea inden transfervinduets lukning.                                              Lukaku-Den "Nye Drogba" kunne sjovt nok, være afløseren for Drogba ham selv denne sommer, selvom man ville savne ivorianeren.               Van der Wiel-Kan fåes til en rimelig pris, og ses som en af verdens største back-talenter, så hvorfor ikke.                                                         

Desuden er spillere som Jack Rodwell, Kaka, og Sneijder også muligheder, når Abramovich skal ud og hente spillere ind til sit nye Chelsea hold.        

Personligt synes jeg at vi skal give vores unge spillere en chance denne sæson. Det lykkedes ikke rigtig denne sæson, men jeg kan ikke helt forstå når nogen siger at vi kun har brug for 1-2 spillere. Vi har manglet noget denne sæson, og de spillere kan give os noget helt specielt.

14 år siden
4190 visninger

Kommentarer

Blue4Life14 år siden

Beklager de små fejl i tråden. Fx i slutningen hvor jeg nævner denne sæson som både den sidste og den opkommende sæson :)

DjBlues14 år siden

Synes at vi højst skal hente 2 nye spillere ind...

Van der Wiel er en nødvendighed for os, da jeg personligt ikke synes at Bosingwa er god nok... 

I forhold til offensiven, så sku det være en type som Neymar vi kan bruge.. Tror at Torres og Neymar kunne finde et godt samarbejde oppe foran :)

padefar14 år siden

Jeg synes ikke vi skal have en alt for stor udskiftning i spillertruppen, når der også skal hentes ny træner. En 2-3 spillere vil være tilpas. Gerne en i forsvaret og en i offensiven. 

TrueBlue14 år siden

Van der Wiel eller en anden højerback som er lover godt er min helt sikkert number one, ellers kunne jeg godt tænke mig at Aguero kom til Chelsea, men tror desværre at Manchester City napper ham. 

Steen14 år siden

Jeg hælder mere til Johnson som back, også kunne jeg godt se mig ud af Neymar sammen med Torres som DjBlues også nævner :-)

TrueBlue14 år siden

jah, men måske skulle vi vente lidt med transferne og så bruge alt energien på at finde den helt rigtige træner, så kan træneren også vælge nogle spillere selv.

padefar14 år siden

TrueBlue - Det er en fornuftig tankegang, men vi skal også passe på at vi ikke bliver overhalt indenom på transfermarkedet :) 

Steen14 år siden

Det tror jeg du har ret i Padefar... Hvis vi ikke er hurtige ude med pungen, så er de væk

TrueBlue14 år siden

jah, men nu mangler vi jo heller ikke mere end 2-3 spillere og desuden så kan træneren også være med til at vælge/købe nogle spillere hans synes der mangler

padefar14 år siden

Det har du helt ret i, det ville selvfølgelig være optimalt hvis den nye træner selv havde en finger med i spillet, så han får nogen hvis kvaliteter han er sikker på, og mener kan gavne holdet. Ville jo være torske dumt og hente nogen der ikke passer til ny træners taktik.

Steen14 år siden

Ja, dumt.... Men mon ikke de har forhandlingerne igang allerede?

torres9luiz414 år siden

Gå da efter Neymar. Tror at han og Torres kunne sætte noget godt igang. Og hvis KAKA er billig, så gå efter ham. Men husk nu de unge spillere, de skal også have en chance. 

TrueBlue14 år siden

Nu har der været rygter om at Hiddink gerne vil have Sneijder til Chelsea, selvom han ikke er træner endnu så lyder de da meget godt og måske er han lige den rigtige vi mangler.

ChampionFC14 år siden

Forstår ikke hvorfor folk vil have Neymar til Chelsea, han er en god spiller, men han har aldrig spillet i Europa før, og han er kun 19 år, tror desværre han skal bruge et par år til at vænne sig til europæisk fodbold... I stedet ville jeg elske at se Hulk i blåt, han har fysikken, hurtigheden, er teknisk en fantastisk fodboldspiller, og er målfarlig! Han kan med garanti også hverves billigere end de 30 mil som santos forlanger for Neymar.  

Ralfe14 år siden

Hulk ville helt klart være et spændende køb. Men mener ikke at det er oppe foran vi står og mangler spillere. Sneijder er jeg lidt skeptisk overfor, han er helt sikkert en fantastisk spiller men tror ikke Engelsk fodbold passer ham særlig godt, samt at han ikke er den mest arbejdende spiller på banen. 

Naymar og Lukaku er efter min mening overvuderet på nuværende tidspunkt og slet ikke de 300mil værd.

TrueBlue14 år siden

Tror bare vi skal have en højreback og nu har CFC også lige budt på Kevin de Bruyne, kender ikke noget til ham, men hvis CFC byder på ham må han da være god :). 

Tror det vigtigste del for CFC er at vi finder den helt rigtige manager og så ser om holdet kan prestere noget uden de helt store køb, og hvis det ikke helt lykkes så kan man da bare købe i vinter transferen. 

Blue4Life14 år siden

Dejligt med en masse respons til mit indlæg. Seneste rygter, går på at Chelsea skal mødes med Anderlecht i weekenden for at aftale en mulig transfer for Romelu Lukaku. Genks 19-årige De Bruyne skulle tilsyneladende være en del af handlen, hvor Chelsea køber ham, og lejer ham ud med det samme til Anderlecht, sådan så de har en der kan tage over for Lukaku i første omgang. Lyder meget godt ikk?

TrueBlue14 år siden

ved ikke lyder lidt forvirende og fatter ikke hvorfor vi skal have en Angriber...

tief14 år siden

Chelsea kunne godt bruge en ny højreback, da Bosingwa og Ivanovic ikke er de prangende offensive backs som Chelsea gerne vil spille med (En højrebenet A. Cole ville gøre godt), og som playmaker er der jo Lampard der selvom han er oppe i årene nok slutter karrieren i Chelsea, så der er da et par sæsoner tilbage i ham, hvorefter man sagtens kunne se én som McEachran overtage dér.. Og rent offensivt skal der gøres klart om man vil spille 4-3-3 som indtil Torres´ tilkomst (Overkill), eller 4-4-2, istedet for at tage den fra kamp til kamp.. Og Neymar Vs. Lukaku, er jeg Lukaku-mand, da jeg ser ham som den nye Drogba der kan stort set det hele med og uden en fodbold (Efter han holdte op med at hoppe i flyverskjul når han ikke vandt bolden).. Men selv uden indkøb kan jeg sagtens se dem vinde det hele næste sæson..! (Men en bredere trup ville slet ikke skade)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.