Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Sommeren 2016

Selvom lige nu er vinter vinduet åbnet, men ikke meget tyder på at der kommer til at ske alverden.

Med andre ord; denne sæson har vært værste i mands minde, og der kommer formodentlig en mindre eller større udrensning. Kom frisk med bud på hvem der træder ind og hvem der ryger af sted.

Første bud på, som jeg nok vil sætte mine penge på er, Lyon's Alexandre Lacazette som har ønsket at komme væk fra Fransk bold og gerne til England.

Skrevet af Obi
Skrevet af 18/01/2016 - 19:47

Kommentarer

Falcao skal bare tilbage så hurtig som overhovedet muligt. Det samme med utilfredse Remy. Lacazette eller Higuain er fantastiske spillere som jeg håber vi signer, en af dem i hvertfald. De klassiske rygter, Pogba og Stones, de er ikk blevet dårligere. Jeg håber vi sælger Oscar til sommer, og køber Pato og Teixera i dette vindue. En spiller som Bony kunne være spændene, men dsv nok urealistisk.

Skrevet af Ehazard17 d. 18/01/2016 - 20:06

Higuain kunne være en god forstærkning. Stones tror jeg nok bliver en bekostlig affære, men tror også han er fremtiden i moderne fodbold.

Jeg tror næppe der komme de helt store indkøb her i vinter selvom rygter om Teixera har florret fra tid til anden. Desuden er han låst i CL sammenhæng. Bony, frisk valg i øvrigt..

Skrevet af Obi d. 18/01/2016 - 20:17

Han er utilfreds i City. Og med alle Costas kampe hvor han ikke spiller.

Skrevet af Ehazard17 d. 18/01/2016 - 20:34

Så er han naturligvis en mulighed.

På træner fronten, vil Koeman gerne være Chelsea manager. Ikke det værste valg, og han virker til at kan finde balancen mellem defensiv og offensiv samt godt omgang med spillere. Han har ihvertfald ramt ret godt med hans køb i Southampton.. http://indkast.dk/139985/Koeman-vil-v%C3%A6re-Chelsea-manager

Skrevet af Obi d. 24/01/2016 - 17:54

Hold da op, vi spiller kedeligt og uinspirerede. Suk.

Skrevet af Ehazard17 d. 07/02/2016 - 17:10

Ja vi startede sløjt, og kom først i gang da United scorede.

Jeg er ikke vild med Matic/Mikel på midten samtidig. Der sker bare for lidt. Vi burde bruge Ruben mere, eller kigge efter en forstærkning til den centrale midt til sommer. En som kan lidt begge veje.

Fabregas er kommet fint med synes jeg. Han er bedre, når han kan få bolden lidt dybere på banen. Han har så lidt problemer defensivt.

Skrevet af Dwise d. 07/02/2016 - 20:18

Man kan sige med Mikel/matic, så er det 2 defensive der bryder spillet og gør det svært for modstanderen. Det er ikke kønt men der er brug for noget stabilitet. At Mikel rent faktisk overstråler Matic overrasker mig.

Cesc har rykket sig helt vildt siden Hiddink kom til, men omvendt, det kunne også kun blive bedre. :-)

Skrevet af Obi d. 10/02/2016 - 19:34

Pjanic eller Xhaka kunne blive bedre en Matic. Syntes det skal være Matic der skal offers frem for Mikel

Skrevet af SogaardCFC d. 11/02/2016 - 07:49

Det synes jeg bare ikke, er tilfældet når de spiller samtidig. Mod United blev vi overløbet centralt, selvom både Mikel og Matic var på banen. Vi havde så samtidig voldsomme problemer mDet synes jeg bare ikke, er tilfældet når de spiller samtidig. Mod United blev vi overløbet centralt, selvom både Mikel og Matic var på banen. Vi havde så samtidig voldsomme problemer med opspillet i samme periode, og det problem synes jeg til gengæld, at Fabregas løser, når han ligger dybt. Det er ikke holdbart, når vi får bolden i hovedet igen med det samme.

Skrevet af Dwise d. 11/02/2016 - 09:01

Hazards skifte ligner mere og mere en realitet, efter han udtalte hans idol vat Zinedine Zidane. Hans afløser skal findes, og her ser jeg tre muligheder: James, Pogba og Greizmann.

Skrevet af Ehazard17 d. 11/02/2016 - 18:35

Jeg er faktisk mest spændt på hvem der bliver træneren der skal tage over. Conte fra Landsholdet og Allegri fra Juventus er de seneste bud. Conte ville være mit bud, han er lidt Italiens svar på Pep, offensiv spille stil og hammer god til mandskabs behandling.

Skrevet af Obi d. 21/02/2016 - 17:13

Det siges at Simoene fra Atletico lærer engelsk! Jeg står klar med åbne arme

Skrevet af Ehazard17 d. 21/02/2016 - 17:26

Jeg er helt enig med Obi - Conte burde være manden vi henter ind. Simoene vil ikke kunne ændre måden vi spiller på.

Skrevet af Enevo d. 21/02/2016 - 19:27

Jeg tror hans vindermentalitet og temperament vil være rigtig godt at få ind. Også kender han Costa, og hvis han kommer igang er han ikke til at stoppe..

Skrevet af Ehazard17 d. 21/02/2016 - 19:59

Ehazard17 Hvis jeg skulle vælge en af de tre erstatninger til Hazard, ville jeg kun se Griezmann som erstatning, da Hazard er en teknisk begavet spiller. Pogba er mere defensiv, og James mere afleverings orienteret.

Skrevet af HanniCFC d. 21/02/2016 - 21:56

Jeg håber også mest på Greizmann han kan også spille ude på fløjene.

Skrevet af Ehazard17 d. 22/02/2016 - 07:04

Drenge. rolig nu.
Vi kommer ikke til at signe nogle spillere fra hylde 1, grundet vores placering og dermed ikke kan tilbyde CL bold til næste sæson. Lets face the fact, det kan vi ikke.
Vi kan umuligt tiltrække spillere som Pogba, James eller Greizmann.
Alexandre Lacazette, interessant bud, heller ikke en hylde 1 spiller.

Istedet synes jeg klart vi skal igang med, at få spillere som Fabregas, Costa og Eden overbevist om at de også skal være i Chelsea næste sæson, samt få dem til at præstere som i mesterskabssæsonen.
Kig på Man U og Liverpool de seneste år. Deres deroute skal vi helst ikke ind i, nu hvor der ikke er CL på programmet fremover. Vi kan se hvor svært det er at komme tilbage til toppen igen.

Jeg håber vitterligt at vi kan holde på profilerne, få de spillere der har underpræsteret i år (Ivanovic, Oscar, Pedro mfl.) igang, samt måske tiltrække unge lovende spillere som eksempelvis Tielemans fra Anderlect.

Skrevet af Torres90 d. 23/03/2016 - 15:02

Well, United hentede da Di Maria i en sæson uden europæisk, så helt umuligt er det vel ikke at hente gode spillere.

Mindre kan også sagtens gøre det. Loftus-Cheek og Traore ser spændende ud, men vi bliver nødt til at hente spillere til bredden. Især en angriber, en venstre back og en central midt.

Spillere som Gaya og Koke fra Valencia og Atletico ville være sjove at have på holdet. Og så en erstatning for Falcao og Remy. Og Pato selvfølgelig hvis det altså er meningen, at han skal spille på et tidspunkt

Skrevet af Dwise d. 23/03/2016 - 21:05

Jeg er bange for at du har ret Torres. Men alligevel tror jeg vi er så stort et navn at vi kan trække gode spillere til. Hvis ikke skal vi i gang med de unge og udlejet spillere, heriblandt Cuadrado og AC. N'golo Kante kunne være et bud på en "lille spiller"

Skrevet af Ehazard17 d. 28/03/2016 - 11:52

Jeg tror ikke at vi får det så meget ringere ved at hente nye navne, der bliver måske svære at logge folk som Pogba eller hvem det nu folk snakker om. Men er man med i EL, så kan man altså stadig få spillere til. Et godt eksempel var da Bayern Muchen en nedgangs sæson, hvor alt glippet for dem, og fik en 4 plads. De sadlet om, hentet spillere som Franck Ribéry, Luca Toni, Miroslav Klose og Marcell Jansen. Genvandt det hele igen.

Så verden går ikke under fordi man har haft en dårlig sæson. Men gør man som Liverpool, år efter år, er det naturligvis svære endnu.

Skrevet af Obi d. 28/03/2016 - 12:43

Du har sku nok ret Obi. Et drømme scenarie ville være: Naingolan ind, Mikel ud. Lacazette ind, Hazard ud. Bonnuci ind, Terry som assistent (eller anden rolle i trænerstaben) Hiddink ud, Conte ind. Jeg syntes godt nok det er svært at spå lige nu

Skrevet af Ehazard17 d. 29/03/2016 - 19:58

- ANTONIO CONTE

1. 4-4-2
ROMELU LUKAKU – DIEGO COSTA
DOMINIC SOLANKE - BERTRAND TRAROÈ
EDEN HAZARD – RADJA NAINGGOLAN – ARTURO VIDAL – WILLAN
KENEDY - RUBEN LOFTUS-CHEEK – CESC FÀBREGAS – CHARLY MUSONDA
CÈSAR AZPILICUETA – LEONARDO BONUCCI – KURT ZOUMA – SERGE AURIER
RAHMAN BABA – ALESSIO ROMAGNOLI – ANDREAS CHRISTENSEN
THIBAUT COURTOIS
ASMIR BEGOVI?

2. 3-5-2
ROMELU LUKAKU – EDEN HAZARD
KENEDY – RUBEN LOFTUS-CHEEK – ARTURO VIDAL – WILLAN
CESC FÀBREGAS
ALESSIO ROMAGNOLI – LEONARDO BONUCCI – KURT ZOUMA
THIBAUT COURTOIS

3. 4-3-3
EDEN HAZARD – DIEGO COSTA – WILLAN
RADJA NAINGGOLAN – CESC FÀBREGAS – ARTURO VIDAL
RAHMAN BABA – LEONARDO BONUCCI – KURT ZOUMA – SERGE AURIER
THIBAUT COURTOIS

4. 4-2-3-1
DIEGO COSTA
EDEN HAZARD – WILLAN – CHARLY MUSONDA
RADJA NAINGGOLAN – ARTURO VIDAL
CÈSAR AZPILICUETA – LEONARDO BONUCCI – KURT ZOUMA – SERGE AURIER
THIBAUT COURTOIS

Skrevet af Kirk d. 30/03/2016 - 04:45

Så blev det Officelt. Conte tager over til sommer hvad siger i til det??

Skrevet af SogaardCFC d. 04/04/2016 - 20:01

Fremragende med Conte! Han er en manager der står for disciplin og en er kendt for en god defensiv organisation, det kan kun blive en succes, vil jeg mene.
Enig EHazard17, en spiller som Kante ville være en super tilføjelse til midtbanen.
Også enig med at Mikel skal ud. Han har været en god spiller i alle de år han var været i CFC.

Jeg tror Conte kommer til at stille i 3-5-2 med to wingbacks.

Og hvis man kan få spillere som Kante, Bonnuci og Naingolan som "bærende" spillere, som også passer godt ind i Contes system synes jeg det ser fornuftigt ud. Yderligere kunne jeg godt have en fidus til Ryan Mahrez, selvom der ikke har været de store rygter om ham til cfc.

Mit personlige og håbefulde bud på en realistisk opstilling i næste sæson:

Courtois

Zouma/Ivanovic - AC/Cahil - Bonnuci

Azpli/Ivanovic Baba/Kenedy

Naingolan/Kante Fabregas/Matic

Hazard/Loftus-cheek Wilian/Pedro/ Mahrez

Costa/lacazette

Skrevet af Torres90 d. 04/04/2016 - 22:02

Jeg er virkelig glad for Conte! Han spiller flot og offensivt. Vi snakkede om det vil blive svært at tiltrække spillere uden CHL i næste sæson, men jeg tror Conte kan få nogle tidligere spillere hertil.

Drømme XI:

3-5-2

Courtois
Bonnuci - Zouma - Cahill
Azpilicueta - Vidal - Cesc - Nainggolan - Kennedy
Costa - Higuain

Begovic - AC - Ivan - Matic - Loftus - Willian - Pedro

Hentes hjem fra lån:
Cuadrado, AC, Solanke

Skrevet af Ehazard17 d. 05/04/2016 - 07:28

Det var vel en hemmelighed der blot ventet på at blive offentlig gjort. Men jeg er spændt på hvad kan kan gøre, for som tidligere nævnt er han dygtig til det med mandsskabsbehandling og formåer at skabe et slagfast hold, der kæmper. Der går de vilde rygter om flere Serie A profiler der i blandt Nainggolan, som jeg virkelig ville se som en direkte start plads..

Opstillingen, tja, den er jeg mere usikker på, om vi kan en 3-5-2, det er uvant i Engelsk fodbold og vil komme til at stå sin prøve, med mindre man køre mellem 5-3-2 og 3-5-2 alt efter hvordan kampen er.

Bliver spændene at følge..

Skrevet af Obi d. 05/04/2016 - 10:13

Jeg tror han variere, ligesom du siger Obi, mellem 3-5-2 og 5-3-2 med offensive wingbacks f.eks Kennedy og Cuadrado. Der tror jeg han er stærk.

Skrevet af Ehazard17 d. 05/04/2016 - 20:20

Man kan da kun håbe, Kenedy ser spændene ud og Cuadrado håber jeg virkelig får chancen for at slå igennem.

Skrevet af Obi d. 08/06/2016 - 11:51

Hvis nu man satser på 4231, så håber jeg man smider de 200 mio som Ricardo Rodríguez koster efter hans klub Wolfsburg ikke kom til at spille europæisk i år. Så kan Dave ryge tilbage på sin højreback plads. Er lidt i tvivl om Baba har det der skal til.

Men kender ikke Rodríguez nok til om han kunne spille i en 352? Any one?

Skrevet af Obi d. 08/06/2016 - 11:53

Altså, hvad jeg har fundet frem til, kan han sagtens spille den rolle, som offensiv back. Jeg er bare bange for at han tager til Arsenal, for at spille med Xhaka..

Skrevet af Ehazard17 d. 08/06/2016 - 20:14

Læste i dag at Pedro ville være frisk på at vende hjem til Barcelona til sommer.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/pedro-vil-hjem-til-barca/

Ikke et skifte jeg ville være ked af.

Skrevet af Obi d. 16/06/2016 - 19:24

Altså tror stort set hele europas klubber er ude efter ham. Læste på et nyheds side at han har fået lov til at forlade klubben, imod hans frikøbs klausul bliver indfriet som ligger på ca 200 mio.

Skrevet af Obi d. 16/06/2016 - 19:26

Og Spalletti siger at Nainggolan har lovet at blive i klubben efter Roma har solgt Pjanic. Det var også en spiller jeg også gerne havde set i Chelsea.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/spalletti-nainggolan-har-lovet-at-blive/

Skrevet af Obi d. 16/06/2016 - 19:27

Lad os nu se, i sidste uge havde han skrevet under og i dag kommer han ikke.

Skrevet af Ehazard17 d. 16/06/2016 - 21:08

Klart, de skal sige at han ikke gør- For knap et mdr siden var Niaggloan og Kostas Manolas til forhandling.. #agurktid

Skrevet af Obi d. 16/06/2016 - 21:36

http://www.plbold.dk/blog/mortenjoergensen/blog-her-er-dit-chelsea-hold-conte
Rigtig god blog med realistiske bud på indkøb og salg
Håber conte læser artiklen! ;-) nogle der evt. kan oversætte den til italiensk for ham! :-)

Skrevet af Mart9949 d. 18/06/2016 - 11:33

Hvad siger i om rygterne om Mandanda? Han er ihvert en bundsolid backup, hvis begovic smutter.

Skrevet af Ehazard17 d. 18/06/2016 - 22:01

Rent kvalitetsmæssigt er det fint, men vil foretrække en 2. keeper der er trænet i England eller for den sags skyld i Chelsea, da vi godt kan komme til at mangle nogle af dem... Jack Butland eksempelvis eller en af vores egne fra den gode ungdomsafdeling :-)

Skrevet af Mart9949 d. 28/06/2016 - 21:55

Shit mand.. Første transfer på plads relativt tidligt! Michy Batshuayi! Kæmpe transfer. Giver måske tegn på flere store transfers i løbet af sommeren?

Skrevet af HanniCFC d. 29/06/2016 - 18:01

Jeg håber virkelig han skriver under!

Skrevet af Ehazard17 d. 29/06/2016 - 19:46

Den er sikret lige så snart Conte tager over!

Skrevet af HanniCFC d. 30/06/2016 - 01:56

Koulibaly?

Skrevet af HanniCFC d. 06/07/2016 - 13:30

Jeg læste et sted, hvilket jeg ikke kan finde nu, at han var på trapperne og ville koste omkring 230-250 mio.

Skrevet af Obi d. 06/07/2016 - 14:30

Desuden er Michy Batshuayi kommet til.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/officielt-chelsea-koeber-belgisk-angrebstalent/

Ham er jeg lidt spændt på, og har det på samme måde som med Drogba den gang han kom til; anet ikke helt hvad jeg skulle forvente..

Skrevet af Obi d. 06/07/2016 - 14:32

Og Nainggolan ser ud til at blive i Roma

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/nainggolan-bliver-i-roma/

Nogen andre der har bud på hvem der kan komme til i stedet for?

Skrevet af Obi d. 06/07/2016 - 14:33

Matic ligner samtidig en, der kan være på vej væk, så der skal nok købes ind på den plads. Kante ligner det oplagte valg. Han var suveræn på den position hos Leicester. Men det er Chelsea nok ikke de eneste, der synes...

Skrevet af Dwise d. 06/07/2016 - 21:16

Juventus skulle være opsatte på Matic, hvilket også ville være min foretrukken HVIS han skulle sælges, ikke til en direkte modstander som United er.

Cante ville være et rigtig godt køb, og med en frikøbs klausul på omkring 200 mio, er det jo et fornuftigt beløb. Med mindre Conte kender til en spiller fra Serie A a la den forvandling Marco Verratti fra lille Pescara til mægtige Paris SG..

Skrevet af Obi d. 10/07/2016 - 12:41

Nogle der har et link til kampen i aften? Jeg er så sulten efter noget PL aktion!!!

Skrevet af Simoron d. 16/07/2016 - 11:43

Så er det officielt! Kante er kommet hertil på en 5 årig aftale! Hvad synes i? Jeg synes at det er en fantastisk transfer!

Skrevet af HanniCFC d. 16/07/2016 - 17:08

Mega fedt!

Skrevet af Ehazard17 d. 16/07/2016 - 17:45

Jeg er tilfreds og prisen lød ikke til at være alt for høj for ham. Han ligner lidt en type a la Makelele, en der kan støtte godt op foran defensiven. Jeg ved dog ikke endnu om hvad for en formation Conte vil bruge endnu. Matic og Kante ville være alletiders som makker par i den traditionel 4231.

Skrevet af Obi d. 24/07/2016 - 16:24

Godt køb, hurtig og arbejdsom. Jeg håber virkelig vi kan få stoppet den underlige kultur fra sidste sæson. Hvor en sejre ikke var givet. Det må ændres. Kante kunne med sin arbejdsmoral ændrer på dette

Skrevet af Lampard123 d. 24/07/2016 - 22:14

Jeg tror Conte får pisket noget vinder gejst ind i dem. Han er en vinder, han tabte ganske få kampe i sin tid som Juventus træner og vist kun 1 nederlag som Landstræner. Han er en vinder og forlanger meget af sine spillere, så jeg tror de bliver hanket op, ellers så er det ud for dem. Costa og Matic er de seneste rygter, der sender dem væk, hhv. Atl Madrid og Juventus.

http://indkast.dk/146024/afgang-for-to-chelsea-stjerner%3F-

Skrevet af Obi d. 25/07/2016 - 10:36

Jeg kan ikke helt finde ud af hvad jeg synes om Costa.. På den ene side er jeg helt tosset med ham, men jeg ved ikke helt om jeg syntes han skal blive. Hvis vi kan hente en klasse angriber som, Morata eller Lukaku, bliver jeg ikke sur hvis han smutter.

Skrevet af Ehazard17 d. 25/07/2016 - 19:07

Og btw. Er jeg den eneste der føler vi har været lidt langsomme i forhold til de andre klubber i top 6?

Skrevet af Ehazard17 d. 25/07/2016 - 19:08

Det har jeg også tænkt, men synes heller ikke City har vært super hurtige hvad det angår. Mon ikke de er i forhandlinger med nogen klubber om spillere?

Skrevet af Obi d. 26/07/2016 - 08:06

Det er vel nærmest kun United som har handlet decideret hurtigt...
Arsenal gør jo som de plejer????

Skrevet af Mart9949 d. 26/07/2016 - 16:45

Tja tjo.. Har bare altid været fan af at man købte spillere før sæsonen starter, så de kan vende sig til de andre spillere. Som i 14/15 sæsonen, hvor vi allerede i juni, start juli, havde sikret os Costa og Cesc..

Skrevet af Ehazard17 d. 26/07/2016 - 22:29

Baba skulle være på vej til Schalke 04 på en leje kontrakt. Lidt en skam, for jeg troet faktisk han kunne havde fået et mindre gennembrud efter sin (måske) lidt for lange tilvænnings sæson.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sky-chelsea-back-til-laegetjek-i-schalke/

Men det må betyde at Dave rykker tilbage til venstre back, men mindre man lader ham spille på højreback hvor han har spillet i opstarts fasen. Man kan håbe at Ivanovic bliver sendt på bænken som det mindste efter den sidste sæson. Jeg håber lidt at der kommer et frisk pust ind, om det er en af de 19 mio. udlejninger der er kommet retur eller man henter en spiller ind.

Anden tanke er at man smider Dave på VB og Cuarado på HB, hvis man køre Conte køre sin 3-5-2.

Et andet rygte der bliver ved at køre er Lukaku der skal tilbage til broen, og lige så meget om Costa forsvinder. Conte har udtalt at han ikke ved om han er Chelsea spiller. Atl. Madrid bliver det ikke nok efter de hentet Kévin Gameiro i Sevillia..

Skrevet af Obi d. 01/08/2016 - 12:13

Det ser ud til, at Aina får en større rolle i denne sæson. Han har også spillet en del her i pre-season. Men jeg kan ikke forestille mig andet, end at der bliver købt ind til forsvaret. Ikke kun på backs men også centralt. Cahill og Terry har ikke set gode ud, og Zouma er først lige på vej tilbage fra en langtidsskade.

Mht til Costa så kan Napoli også være en mulighed, da de lige har sendt Higuain til Juve for et mega beløb. Det kan åbne op for et skifte for Costa, og så ligner Lukaku det hotteste navn som hans afløser i øjeblikket.

Det er forhåbentlig en spændende periode, vi går i møde mht til transfers, fordi truppen skal altså forstærkes, hvis vi skal være med i den sjove ende igen. Især i den bagerste række må der være afsat mange ££ til indkøb.

Skrevet af Dwise d. 01/08/2016 - 20:54

Højst overaskende med Aina, har aldrig haft høje tanker om ham, men han spiller rigtig godt så fint med mig. Dog håber jeg stadig vi henter et par forsvarer spillere. Synes vi er tynde i forsvaret. Ivanovic ser stadig svag ud desværre...

Skrevet af Lampard123 d. 02/08/2016 - 16:08

Jeg har dog ikke set pre match kampene, men Aina har vært med i opstillingen flere gange, og jeg er vild med at der er kommet nogen unge med fra vores eget akademi med oppe omkring første holdet. Men tror stadig der kommer mindst 1 forsvars spiller ind.

Costa spår jeg stadig til Paris. Selvom de har fået Jesse fra Real Madrid, så tror jeg stadig de vil bringe Costa til. De er vel de eneste der kan finde på at betale overpris for ham. Men Napoli, tja, det ville være fint hvis de smed de forødende euro efter ham. Drømmer stadig om Lukaku.

Der er desværre intet nyt kommet mht Kalidou Koulibaly.

Skrevet af Obi d. 03/08/2016 - 14:55

Læste på twitter at Napoli skulle være klar på at byde på Costa. Og i samme ombæring, skulle Conte være meget opsat på at få Lukaku til. *krydser finger*

Skrevet af Obi d. 08/08/2016 - 17:08

Synes måske vi har været liiidt langsomme på transfermarkedet igen i år. Kante er et rigtig godt køb. Michy batshuayi også god. Men vi mangler stadig en ny forsvarspiller, for selv i pre-season kampene har det set virkelig sløvt ud. Cahill er helt væk, Ivan er helt væk og kurt er ude.

Vi har brug for Kalidou Koulibaly. Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg synes om at sælge Costa, jeg kunne godt tænke mig vi holder ham lidt længere, men samtidig drømmer jeg også om Lukaku. Får vi Lukaku er det ud med Costa. Men jeg synes ikke det virker så om vi ender med at få Lukaku.

Skrevet af Lampard123 d. 09/08/2016 - 10:23

Hvad skal vi ligge i at Riyad Mahrez er blevet spottet sammen med Conte?

Skrevet af Enevo d. 11/08/2016 - 07:36

Enevo skrev:

Hvad skal vi ligge i at Riyad Mahrez er blevet spottet sammen med Conte?

Ikke noget tror jeg

Mit største ønske er gået i vasken med Pogba til United. Dog glæder jeg mig umådeligt til søndag for at se, hvad der sker med holdet. Er ikke så tilfreds med rygterne om at Kennedy udlejes :/

Skrevet af Michael82 d. 11/08/2016 - 10:14

Det er en mindre fiasko, hvis ikke vi får en forstærkning eller to til forsvaret. Jeg håber rigtig meget, at det lykkes, ellers er vi meget sårbare på det område.

Mahrez er en god spiller, men det er ikke på den position, vi har mest brug for nye folk.

Skrevet af Dwise d. 11/08/2016 - 11:34

Dwise skrev:

Det er en mindre fiasko, hvis ikke vi får en forstærkning eller to til forsvaret. Jeg håber rigtig meget, at det lykkes, ellers er vi meget sårbare på det område.

Mahrez er en god spiller, men det er ikke på den position, vi har mest brug for nye folk.

Spørgsmålet er, hvem det skulle være?

Desuden er spørgsmålet om JT kan klare at være rotationsperson (sidste af den gamle garde). Jeg håber at Zouma kan leve op til sine gamle defensive pligter. Cahill stoler jeg ikke på og AC kommer tilbage næste år (antager jeg). Måske en af de drenge fra Juventus kunne være et bud? Stones er jeg glad for at vi ikke smed 500 mio efter

Skrevet af Michael82 d. 11/08/2016 - 11:43

Der vel flere muligheder, især fra Serie A. Vi kommer til at betale dyrt for en spiller med den rette kvalitet, men det må vi leve med, for det er helt nødvendigt. Men det er ikke kun det centrale forsvar, der mangler forstærkning. En ekstra back ville heller ikke skade.

Jeg er helt enig omkring Cahill. Han har set usikker ud gennem længere tid, og mon ikke Zouma går ind ved siden af Terry, når han er helt klar igen. AC får forhåbentlig en rolle, men det er nu og her, at vi mangler en forsvarsspiller.

Skrevet af Dwise d. 11/08/2016 - 15:47

Er jeg den eneste tænker: hvor er Chelsea henne her på transfer marked? De er jo total passive og der sker ikke alverden, ikke i den grad som mange nok kunne ønske. Kante og Michy batshuayi (det navn skal jeg lige øve mig på), gode spillere, uden tvivl. Men der skal i min optik noget mere til, især i forsvaret.

En CB og en VB er noget der skal til. Kalidou Koulibaly bliver nævnt som favoritten der skal til broen, og jeg tænker, jo før han kommer til jo bedre. Stones var ellers min favorit jeg vil ha haft til forsvaret, men igen, føler jeg måske lidt klubben er lidt langsom. Kan også være at Conte ikke så lyset i ham eller ham/klubben vil betale det for ham.

Der skal vel en ny back ind nu hvor Baba er udlejet? Hvad med Ricardo Rodríguez, mener han havde en klausul hvis de misset europa, kunne forlade for knap 200 mio. Desuden er jeg spændt om Lukaku vender tilbage, for gør han, så kan vi godt regne med at det må blive med 2 angribere der skal stilles med. Costa er vist på vej til Napoli mente @DeadlineDayLive.

Skrevet af Obi d. 11/08/2016 - 20:21

Chelsea udlejer Traore til Ajax.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/ajax-lejer-offensivspiller-i-chelsea/

Det er det helt perfekte for ham, det er en klub og liga der er kendt for at give unge chancen.

Skrevet af Obi d. 12/08/2016 - 16:53

"DEAL DONE: Olympiacos have signed Marko Marin from Chelsea for €3m on a 3-year contract. (Source: @olympiacos_org)"

Marko Marin er nu officielt færdig som Chelsea mand, efter 4 udlejninger uden succes og en tid på broen der kan beskrives lige så.

Så meget for Bundens ligaen Messi..

Skrevet af Obi d. 22/08/2016 - 20:45

Og måske det aller mest mærkelige køb siden Smertin, Papy Djilobodji, skifter for lidt tid siden til Sunderland for 9,5 mio euro. Han blev købt sidste år for 3,5, og har blot siddet på bænken i et halvt år samt en udlejning til Bremen i forået.

Den unge angiber Stipe Perica, der har vært lejet ud flere gange, seneste til Udinese har købt ham fri for 4 mio euro.

Skrevet af Obi d. 22/08/2016 - 20:48

Synes godt nok vi mangler nogen transfers meget snart. Ved han har lovet at bruge mange penge, men det må gerne ske snart!

Skrevet af Ehazard17 d. 22/08/2016 - 20:54

Håber snart der sker noget

http://indkast.dk/147063/chelsea-med-stort-bud-

Kalidou Koulibaly, det ligner ham der trækker trøjen over hovedet. Der er ikke mange tilbage der ligger så høj klasse af forsvarsspillere der er tilgængelige.

Skrevet af Obi d. 24/08/2016 - 10:20

"Chelsea boss Antonio Conte is considering a move for Wolfsburg left-back Ricardo Rodríguez. (Source: Daily Mirror)" Læst på Twitter.. det må meget gerne ske.

Skrevet af Obi d. 24/08/2016 - 10:25

Desuden lod jeg mærke til i Pokal kampen mod Bristol City at Ruben Loftus-Cheek har fået nyt nummer, så med det nye nummer tror jeg godt man kan regne med han har en fremtid hos Chelsea i år og mulighed for at få sit gennembrud.

Skrevet af Obi d. 24/08/2016 - 10:27

For satan hvor går det langsomt på transfermarkedet for vores vedkomme. Køb nu en CB. Det forsvar sejler jo.

Ved ikke hvad vi havde gjort hvis vores angribere ikke havde gjort det så godt som de nu har i starten. Resten af holdet, midtbanen og angrebet er ved at komme efter det, det kan dog på ingen måde siges om forsvaret.

Skrevet af Lampard123 d. 24/08/2016 - 19:06

Godaften i kære Chelsea fans..

Jeg har lige set at Chelsea har udlejet to spillere. Kennedy og Remy. En kant/back og en angriber.
Lige pt har vi kun to decideret angriber i truppen - skal der hentes en ny ind?
At Kennedy også kunne spille back, synes jeg var en stor styrke, som jeg synes vi "mister" i denne sæson. Vi kunne godt have brugt hans alsidighed og direkte spil.

I dag er det den 30/8 og klokken er 2125, og min bekymring er om vores nuværende hold er godt nok til at gå igennem den kommende sæson.

Synes vi er tyndt besat i forsvaret og angrebet.

Kan vi nå at gøre noget ved det og i såfald hvem skal vi have ind?

Jeg håber klubben vil lave nogle gode investeringer til sidst og ikke lave lappe løsninger! Samtidig håber jeg også klubben vil være økonomisk ansvarlige i deres handler. Det er et svært marked at klubben skal argere i.

Men håber det bedste, hvis det lykkes med en handel eller to, sidst på transfermarkedet.....

Skrevet af Enevo d. 30/08/2016 - 21:30

Tror nu nok at klubben har prøvet at hente forstærkninger ind. Men det at vi ikke spiller i Europa gør det meget svært at hente fra øverste niveau, som jo er der vi forventer spillere fra.

Jeg synes egentlig der er ok besat med angribere, men er enig i at vi skal have en forsvarspiller. Her foretrækker jeg faktisk en back, da jeg tro Ivanovic sagtens kan fungere som stopper, hvis det bliver nødvendigt. Et forsvar bestående af azpilicueta, Terry, Zouma og en ny back, burde være godt nok til at spille os i top 4 og tilbage i Europa.

Så får AC også en bedre chance for at spille sig på holdet når han kommer hjem til sommer, end hvis man nu havde hentet en topklasse midterforsvar.

Håber virkelig Zouma finder samme form frem igen, så kan vi gå hele vejen og tage titlen!
Cahill synes jeg er for shaky

Skrevet af Mart9949 d. 30/08/2016 - 21:55

Rygter får på Marcos Alonso fra Fiorentina er på vej. Jeg kender ikke alverden til ham, men det jeg gør, så ligner han ikke den spiller jeg tror kan løfte os i den rigtige retning. Et andet (forhåbelig blot en and) er David Luiz er på vej, hvilket jeg meget gerne vil være for uden, ikke nok han er meget usikker som spiller, så oser han også af til tyder usympatisk spil på banen. "jeg vil aldrig fejre hvis jeg score mod Chelsea". Go f*ck your self.

Men det kan også være Conte har set noget i vores ungdoms akademi, og her tænker jeg en som Ola Aina som har vært meget med i opstarten. Jeg har råbt og skreget på forstærkning til forsvaret, men jeg vil faktisk blive endnu mere glad, hvis Klubben meldte ud at man ikke købte nogen og i stedet satset på nogen af vores egen folk. Vi har et af verdens bedste akademier, så er det virkelig utroligt der ikke er kommet mere ud af det.

Skrevet af Obi d. 31/08/2016 - 13:15

Hvad siger i til de to nye?

Skrevet af SogaardCFC d. 31/08/2016 - 22:07

Marcos Alonso... Spændende! David Luiz var en meget vigtig transfer når nu Koulibaly ikke lykkedes. Ærgerligt
at halvdelen af vores transfers først er på deadline day!

Skrevet af HanniCFC d. 31/08/2016 - 22:26

Min mening om dette transfervindue.

Jeg må ærligt sige at jeg er lidt ambivalent. Jo, vi er skide stærke oppe foran. Det er jeg mega glad for. Midten virker solid - især i vores 4-1-4-1 opstilling. Kante er jo en massiv signing og tør jeg drømme om at han er den næste Makelele? One can only dream and hope.

Når det er sagt - så er jeg MEGET utryg ved vores forsvar. Ikke så meget ved Terry (ja han er gammel og er sikker på at min 74 årig gamle moder kunne løbe fra ham), men han er en leder og utrolig forudseende. Højt bundniveau.
Ej heller er jeg usikker på Aspi. Spiller super på venstresiden OG på højresiden, hvor han kan spille offensivt sammen med enten Willian eller Hazard.

Men Cahill... han har sgu altid givet mig lange løg. Hver gang at han udfordres, så bakker han. Mand mod mand, så er han sikker, men en hurtig spiller som løber mod ham... nejsgu. Her har vi så Luiz som er kommet ind.
For mig er det et godt køb - ja, han har hjerneblødninger, men han skaber en god stemning og en god stemning afføder bedre spil. Derudover, så synes jeg at han er en habil spiller (samt han har noget speed, som Cahill og Terry mangler).
Zouma kommer igen og skal nok sikre sig pladsen.

Mit problem... højreback. Jeg har længe beundret Ivanovich. Han var også årets back for 2 år siden af en årsag. Nu? Så er han alt det vi ikke mangler. Langsom, ikke stærk offensiv og kan ikke følge med de vævre kanter som han kommer til at stå over for. Jeg håber at Ola Aina kommer til at få flere chancer. MANGE flere.

Udlejninger har jeg nogle, som jeg er skuffet over... men sådan er det vel.

Jeg giver nedenfor det bud, som jeg gerne så vi spillede med - jeg ved at det ikke sker, men jeg håber det.

Skrevet af Michael82 d. 01/09/2016 - 09:38

Spændende med Luiz. Det var nok ikke vores førsteprioritet, men så godt som det nu kunne blive. Jeg synes, at han ofte blive undervurderet pga sit omdømme som en chancetagende og ustabil forsvarsspiller. Men lad os nu se, hvad han bringer. Jeg er slet ikke så negativ.

Jeg er helt enig omkring Ivanovic. Han skal godt nok op i gear. Jeg er faktisk også lidt bange for, at hans tid er ved at være ovre.

Jeg tror, at Kante bliver årets signing. Måske den vigtigste handel siden Hazard. Alt det som vi havde brug for.

Skrevet af Dwise d. 01/09/2016 - 10:00

Fantastisk med Luiz! Han er en aggressiv og boldspillende forsvars spiller, lige hvad vi manglede.

Kender ikke så meget til Alonso, men han ligner en spændene spiller

Skrevet af Ehazard17 d. 01/09/2016 - 15:15

Må sige, jeg sidder med en smag i munden, fordi jeg mener man kunne havde gjort det bedre, det var som om det hele tog alt for lang tid og andre klubber gider ikke vente vis de selv skal finde en erstatning.

Michy Batshuayi: Han er kommet godt for start og ligner en gevinst.

N'Golo Kanté: Han ligner den spiller vi har manglet lige foran forsvaret, og så smider man Matic lidt længere frem og tror at kabalen på midten måske går op.

Eduardo: Tvivler på han får nogen større indflydelse, efter som Begovic forsat er i klubben.

Marcos Alonso: Skrev tidligere at jeg ikke håbet han kom til, og når snakken har gået på Ricardo Rodríguez og ender med Alonso, det for mig at han må være 3 valg på den plads, og frygter det ender i Del Horno om igen. Men jeg er der, hvor jeg vel kun kan blive positiv overrasket.

David Luiz: Om jeg ikke græd om aften over Alonso ankom 31-08 så kom Luiz gudhjælme også til. Jo, i nævner han har speed (modsat Cahill og Terry), men total usikker og laver nogle virkelig hjerneblødninger. Desuden, "jeg vil aldrig juble hvis jeg score mod Chelsea".

Det er et vindue er er det er lidt skidt og kanel for mig.

Men læste at Luiz blot koster 10 mio euro, efter som Paris stadig skyldte en masse penge på ham.

Og de 38 udlejninger kan jeg sgu ikke rigtig tage seriøs.

Skrevet af Obi d. 03/09/2016 - 15:45

Enig med dig i det meste men tror bare at vi må være tilfredse med det klubben har opnået, det er svært at tiltrække de allerbedste spillere når man ikke spiller europæisk (se på liverpool hvor lang tid deres genoprejsning har været, og de er der ikke engang endnu) så at tiltrække spillere som Kante, David luiz, Batshuayi og Marcos Alonso er nok det maksimale der kan præsteres på transfermarkedet... Selvom vi som Chelsea fans har højere forventninger

Jeg føler at vi er hvor Chelsea hører hjemme (top 3) inden for en overskuelig fremtid hvilket kun kan være meget tilfredsstillende

Skrevet af Mart9949 d. 03/09/2016 - 23:27

Har lige læst noget af det igennem, og jeg skal bare æde mine ord i mig igen.

Skrevet af Obi d. 08/05/2017 - 22:10

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.