Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Sommeren 2020

Ohøj Blues fans.

Chelsea kan atter handle igen, og Timo Wener og Ziyech er allerede tiltrådt. Gode og spændende købt til fornuftige priser.

Hvad mere skal der ske til sommer, hvilken plads skal man se mest på og hvad kommer der til at ske på målmands posten..

Skrevet af Obi
Skrevet af 24/07/2020 - 20:11

Kommentarer

Der er ingen tvivl om at målmandsposten SKAL der ske noget på, og så er en solid centerback samt en venstreback ( Ser Tagliafico som den mest solide defensivt til en fin pris ) noget vi skal have fat i. Kai Havertz ser ud som en sikker handel, hvilket er virkelig spændende. Jeg er sikker på vi har ressourcerne til at hente både ham og flere andre signings, det er simpelthen et for godt et tilbud til ikke at kunne tage det. I et normalt marked kunne Havertz snildt gå for 120 millioner euro, så helt sikkert noget vi skal gøre efter min mening.

Har læst på siden i mange år, men aldrig fået lavet en bruger, især ikke efter at det virker til at der ikke er så mange der skriver længere, kunne være fedt, hvis vi fik en masse debatter op at køre igen :D

Skrevet af Thor1905 d. 25/07/2020 - 00:09

Jeg håber virkelig man gør et eller anden på målmands posten, det er horrible at se på. Alt fra Henderson, Pope, Onana til Oblak er nævnt og på nuværende tidspunkt er jeg åben over for alt. Willy har vært langt mere sikker når han har fået muligheden. Jeg har rost Keba for sidst sæson hvor der uden tvivl var potentiale, men det er da gået helt skævt i år, og jeg tror ikke det er svært at få ham solgt videre, men spørgsmålet er bare hvor stort et tab man kommer til at lide.

Off topic, ja det kunne være godt hvis der kom lidt mere liv her inde, men for mit eget vedkommende har jeg haft travlt med så meget at siden her har vært nedprioritere, desværre. Håber det bliver bedre med nu. ?

Skrevet af Obi d. 25/07/2020 - 07:19

Onana er den jeg ser som mest realistisk og et rigtig godt køb. Når man læser på de sociale medier, virker det som om, at nogle er lidt skeptiske over for hans højde, fordi vi har været vant til kæmpe målmand som dominerer i feltet. Synes dog med de champions league kampe jeg har set fra ham, at han kan det hele. Vi har gode relationer til Ajax nu, men om vi får Onana og Tagliafico tvivler jeg på, selvom Ten Hag har været ude og sige de højst sandsynligt skifter væk til sommer.

Jeg er lidt i tvivl med centerback position, ingen tivivl om at vi skal hente en ind, men hvem det bliver er jeg meget usikker på. Det lyder som om at Lampard gerne vil have en der kan snakke engelsk, hvilket jeg tror er grunden til vi ikke allerede har hentet en spiller som Gabriel fra Lille, som ellers ser spændende ud.

Skrevet af Thor1905 d. 25/07/2020 - 15:15

Jeg læser flere steder at Rice fra West Ham bliver nævnt flere gange, men er han ikke mest midtbane mand?

Gabriel har jeg godt læst om, og håber man finder en defensiven. Jimenez fra Alt. Madrid læste på transfermarket han også er nævnt.

Men jeg er virkelig spændt hvad sker til sommer.

Skrevet af Obi d. 27/07/2020 - 23:27

Nu hvor B'mount tog turen ned, så er Ake uden tvivl tabt for dem, men ved vi endelig om Chelsea har en tilbagekøbs klausul?

Skrevet af Obi d. 28/07/2020 - 20:58

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.