Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Sommerens Tranfer og rygter

Så er sommeren her og nu begynder alle rygterne, hvor der er træner usikkerhed med Conte og hvilken spillere der skal til og fra Broen. Smid endelig alle de rygter op i har. Go sommer.

Skrevet af Obi
Skrevet af 30/05/2018 - 11:40

Kommentarer

Sky: Chelsea sætter kløerne i Maurizio Sarri:

https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/sky-chelsea-saetter-kloeerne-i-maurizio-sarri/

Jeg er endelig ikke opsat på at skifte Conte ud, jeg er glad for ham, men tror ikke sammenarbejdet imellem ham og dele af klubben ikke er optimal. Mon derfor Michael Emenalo forlod klubben? Men Sarri, spiller offensiv fodbold, og tror han, som Ancellotti gjorde med Chelsea, fik en nuværende trup til at spille langt mere offensiv, hvor defensiven var fin, men offensiven var det bedste jeg har set nogensinde på broen. Og med de folk der er tilrådighed, så kan det være det er små justeringer der skal til. Ancellotti fik f.eks. utrolig meget ud af folk som Malouda og Kalou.

Skrevet af Obi d. 30/05/2018 - 11:46

Lewandoski vil væk.

http://indkast.dk/168179/bild%3A-lewandowski-vil-v%C3%A6k

Uden tvivl langt fra sikkert, men skulle han videre, vil jeg uden tvivl tage imod ham med åbne arme. Men det er nok Real Madrid der hapser ham.

Skrevet af Obi d. 30/05/2018 - 11:47

Sarri vil ha Icardi

http://indkast.dk/168180/medie%3A-sarri-vil-have-icardi-

Hvis Sarri bliver Chelsea manager, er Icardi en mulighed. Men Læste på Twitter (kan ikke finde den nyheds side der skrev det, så tro på mig.), at Juventus var ude efter Icardi og det skulle gøre Gonzalo Higuaín skulle sendes videre i teksten, og Sarri havde et super sammenarbejde med Higuain i Napoli.

Skrevet af Obi d. 30/05/2018 - 11:50

Courtios er rygtet væk og snakken går på at det er Spanien der er den nye destination hvor hans familie er, nærmere Madrid. Jan Oblak (Atletico Madrid), Gianluigi Donnarumma (AC Milan), Jasper Cillessen (Barcelona), Jordan Pickford (Everton) og Kasper Schmeichel (Leicester City) er nævnt

https://www.caughtoffside.com/2018/07/18/chelsea-must-seal-oblak-or-pickford-transfers-as-alisson-set-for-liverpool/

Skrevet af Obi d. 18/07/2018 - 17:51

I øvrigt er der sammensat et hold der måske kan kom til at ske under Sarri

https://www.caughtoffside.com/2018/07/16/chelsea-xi-under-sarri-with-alisson-higuain-transfers/?utm_campaign=shareaholic&utm_medium=copypaste&utm_source=urlshortener

Jeg er ikke fuldstændig uenig i den opstilling. Men er ærlig at sige, ikke alle kommer til.

Skrevet af Obi d. 18/07/2018 - 17:53

Lidt interessant - så stilner rygterne om Thibo samt Hazard. Bliver spændende at se hvad der sker til søndagens kamp mod City.

Måske man skulle prøve at satse på den unge 18 årige? Han spillede jo faktisk fantastisk mod Gunners :O

Skrevet af Michael82 d. 02/08/2018 - 10:26

Han er endda kun 17 ;)

Skrevet af HanniCFC d. 02/08/2018 - 16:59

Må indrømme at jeg er tilfreds med vinduet (so far).

Eneste som nager mig, er at bats blev udlånt til Valencia... men ok, det er også for meget med 4 angribere.
Morata er 1 angriber (og kan kun håbe på at hans selvtillid stiger). Giroud tænker jeg er ok med at være indskifter...

Tammy SKAL simpelthen have chancen i andre kampe (mickey mouse og mindre BPL kampe)

Skrevet af Michael82 d. 13/08/2018 - 08:31

Jeg har vært skeptisk efter alt det rod der var med Conte's ansættelse eller ej og kort før sæson start kommer Sarri til. Det forløb kunne man godt havde vært foruden. Men Sarri er kommet til og man køre med noget der ligner en 433, hvor der virkelig bliver løbet gevaldigt på midtbanen. Defensiv ser det stadig lidt shaky ud. Jeg er faktisk overrasket over det var så stille et transfer vindue, men der er flere spillere der er i deres bedste aldre, og det er stort set den samme trup der vandt guld for 2 år siden. Havde faktisk troet Morata smuttet. Men han virker som en der er falden bedre til.

Ind:

Kepa, for hele 80 mio euro. Jeg kender ikke alverden til ham, ud over FM spillet. Men det virker lidt som en panik handel efter Courtios valgt at AWOl. Men med de vandvids priser der er i tiden, så er det vel sådan det (åbenbart) er.

Jorginho, han ligner til gengæld, the real shit. Han er kommet godt fra start og ligner en der ikke har de store problemer med tempoet. Han rolle betyder nu Kante virkelig kan blive 2 vejs spiller og den mand bliver jo aldrig træt. Elsker ham.

Robert Green, Jeps, den så ikke ret mange komme. Han er dog blot en home grow tilføjelse, intet andet. Tvivler på han vil gøre megen væsen af dig..

Ud:

Thibaut Courtois smuttet under stort ståhej og hans afsked er alt andet end værdig. Jeg kunne godt lidt ham og han leveret flere gode redninger, men en Cech blev han aldrig for mig på hverken banen eller status hos mig. Især sidste år ligner han en der havde tankerne alle andre steder.

Kurt Zouma, sendt afsted på et leje ophold i Everton, men jeg havde faktisk håbet han blev og man undlod at hente en ny spiller til defensiven. Ingen af delen skete.

Tiemoué Bakayoko, udlejet til AC Milan. Tror næppe nogen vil savne ham. Det var da en skuffelse og hold da op han var ringe til tider. Han manglet fuldstændigt tempo, selvom han lagde godt ud så var det hurtigt over igen. Med de folk Chelsea har på midtbanen lige pt, så tvivler jeg på han har den store fremtid på broen.

Michy Batshuayi, udlejet til Valencia. Det kom bag på mig især efter Bats vidste god form i Dortmund og Morata lignet et spøgelse hele sidste sæson. Nu skal Morata bare slå igennem i år, ellers er vi på den.

Der er sendt en flok yngre folk og Eduardo på udlån, tvivl er på de kommer til at gøre det store.

Noget der overrasker mig er at Michael Hector, Lucas Piazón og Tomas Kalas ikke er solgt eller udlejet endnu.

Skrevet af Obi d. 22/08/2018 - 13:32

Obi - Kepa er vist ikke en panikhandel. Han var dog 2. prioritet. De har holdt øje med ham i nogle uger.
1.prioritet havde været Oblak, men han afviste grundet manglende CL bold (forståeligt).

Kepa skal forbedre sig (og bl.a. vende sig til en mere grum liga). Jeg blev bl.a. overrasket over det første mål som Gunners skød ind. Han havde sin hånd på, men stoppede den ikke. Ville jeg forvente af en målmand i hans position.
Men ok, han skal nok blive bedre. Han skulle være en dygtig shotstopper og god med fødderne. Dog er han lav og ikke dominerende i feltet (hvilket vi havde med både Cech og Courtois).

Bats ville vist være førsteangriber - noget Sarri ikke kunne love. Jeg håber at han kommer tilbage og kæmper med Morata næste år. Time will tell.

Jeg er dog enig i dine overraskelser. Piazón gjorde sig dog ekstremt positivt bemærket i pre-season. Måske spilletid der?

Skrevet af Michael82 d. 23/08/2018 - 08:49

Jeg ved godt at det kun er på låne basis, men synes bestemt ikke vi må glemme Kovasic. Synes han så rigtig god ud de ca 30 min han havde mod Arsenal. Samtidig har han trods sin unge alder nærmest prøvet alt. Tror han bliver en nøglespiller denne sæson og jeg håber virkelig vi kan få ham fast efter sæsonen

Skrevet af Jorneii d. 23/08/2018 - 20:30

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.