Sommers Transfer
Der kommer sikkert til at være en masse rygter og forhåbentlig lidt handler. Smid bare links op med historier og rygter.
Klar, Parat, Go!
Klar, Parat, Go!
Kommentarer
En gammel kending kunne være på vej tilbage, Tiago Mendes. Et (evt) køb jeg slet ikke så komme. Hans kontrakt med Atl Madrid er udløbet, billig, og en defensiv midt mere kan vi nemt bruge nu hvor Luiz er solgt.
Hvad siger i?
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/medie-tiago-tilbage-til-chelsea/
Hvad siger i?
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/medie-tiago-tilbage-til-chelsea/
http://www.givemesport.com/469806-chelsea-to-enter-race-for-toni-kroos?autoplay=on
Alle de følgene spillere fra Atlético Madrid er blevet sat i forbindelse med Chelsea:
Thibaut Courtois(self.)
Diego Godín
Filipe Luís
Miranda
Tiago Mendes
Koke
Diego Costa
Hvem og hvor mange burde vi hente? :)
Thibaut Courtois(self.)
Diego Godín
Filipe Luís
Miranda
Tiago Mendes
Koke
Diego Costa
Hvem og hvor mange burde vi hente? :)
http://www.plbold.dk/2014/06/02/chelsea-med-nyt-k%C3%A6mpe-bud-p%C3%A5-atletico-trio
Egentlig synes jeg "kun" at vi har brug for Diego Costa..
Egentlig synes jeg "kun" at vi har brug for Diego Costa..
synes bare lidt at vi skulle har costa,konkorence til ramires eller et salg er ramires og og pogba eller kross,fabegras som vi er blevet sat i forbindnelse med i stedet for ramires
helst pogba og costa
ud: cole luiz, torres, ba, oscar og eto'o har måske glemt nogle
ind: Costa, lukaku, courtois, pogba og måske nogle talenter
og tror desværre ikke terry bliver så god som i denne sæson
ind: Costa, lukaku, courtois, pogba og måske nogle talenter
og tror desværre ikke terry bliver så god som i denne sæson
tro du at oscar skal sidde ude af startopstilingen og ivanovic i midterforsvaret
Tror faktisk at Oscar bliver solgt, ved ikke hvorfor, men tvivler lidt på han har en fremtid på broen...
Senest rygte er barcelona's Cesc, tidligere Arsenal general på midtbanen.
Er der noget sandhed og kan han erstatte Lampard på midtbanen?
Er der noget sandhed og kan han erstatte Lampard på midtbanen?
Han skulle angiveligt være i London lige nu for at forhandle kontrakt med en klub, og jeg tvivler på at han skal tilbage til Arsenal, så den eneste anden mulighed ville næsten være Chelsea.. Medmindre han er blevet sindssyg og vælger Spurs.
Bliver spændene at følge!
Bliver spændene at følge!
Læste på bt som havde kilde fra the telegraf, men kan ikke kopier links fra iPad. Men anyway, Arsenal skulle ha meddelt at de ikke vil gøre brug af deres tilbage købs ret på Cesc. Det skulle åbne for en handel.
Er virkelig spændt på den her. Det var det jeg søgte tidligere en makker til Matic. Mourinho må åbenbart læse med her...
Er virkelig spændt på den her. Det var det jeg søgte tidligere en makker til Matic. Mourinho må åbenbart læse med her...
Hvordan ser i et makkerskab med Fabregas og matic?
hvad med willian han skal da spille ik eller hvad skal ham og shurlle skifte eller skal de konkurrer hvad synes i
Cesc Fabregas skulle angiveligt allerede være solgt, ihvertfald ifølge Pique. (http://barcelonafc.dk/ShowNews.asp?act=showNews&id=7620)
tro han skifter til os pt
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/mourinho-bekraefter-interesseret-fabregas/
Spændende!
Spændende!
Nu der også kommet en grund til at Fabregas skulle komme til os. Rakitic skulle eftersignende være blevet solgt til Barcelona.
Hvad pokker skal vi med Fabregas?!?!?
På ingen måder et klogt køb! Så få dog i stedet fingrene i Yaya Toure (skulle være utilfreds i City). Ham + Matic på den defensive midt = savle.
Så kan Barca sgu beholde Fabregas for all I care!
På ingen måder et klogt køb! Så få dog i stedet fingrene i Yaya Toure (skulle være utilfreds i City). Ham + Matic på den defensive midt = savle.
Michael82 skrev:
Toure - ja tak!
Eneste minus er vel at Matic og Toure minder for meget om hinanden
Hvad pokker skal vi med Fabregas?!?!?
Toure - ja tak!
Eneste minus er vel at Matic og Toure minder for meget om hinanden
Tror i virkelig at City vil sælge til en rival som Chelsea?
Yaya kommer ikke til Chelsea, den tror jeg er udelukket. Han skifter vel højest sandsynligt til Paris.
Forstår ikke hvorfor nogle af jer mener at vi ikke kan bruge Fabregas, synes det virker, som et kvalitetskøb! Han har mange af de samme kvaliteter, som Lampard har, og derfor ser jeg ham, som den perfekte afløser til Frankie.
Forstår ikke hvorfor nogle af jer mener at vi ikke kan bruge Fabregas, synes det virker, som et kvalitetskøb! Han har mange af de samme kvaliteter, som Lampard har, og derfor ser jeg ham, som den perfekte afløser til Frankie.
Mortensen1993 skrev:
Hvor meget kan Fabregas bruges defensivt? Han er vel bare en ny Mata?
Gud ved hvor meget jeg holdte og stadig holder af Mata, men Fabregas? Vi kan få så meget andet og bedre end ham.
Fabregas' plads er bag ved angriberen på 10'er pladsen... sgu da slet ikke nede på 6'eren i den defensive kæde?
Deraf min irritation.
Yaya kommer ikke til Chelsea, den tror jeg er udelukket. Han skifter vel højest sandsynligt til Paris.
Hvor meget kan Fabregas bruges defensivt? Han er vel bare en ny Mata?
Gud ved hvor meget jeg holdte og stadig holder af Mata, men Fabregas? Vi kan få så meget andet og bedre end ham.
Fabregas' plads er bag ved angriberen på 10'er pladsen... sgu da slet ikke nede på 6'eren i den defensive kæde?
Deraf min irritation.
Så kan man så sige, hvem har sagt at han ikke er tiltænkt som rotationspartner til Oscar?
Der står jo ingen steder at han skal have en defensiv rolle.
Vil du så bruge to til at ligge og erobre bolde? Mener ikke vi skal have to bolderobrere på den defensive midt. Fabregas har til tider haft en lidt mere tilbagetrukket rolle (á la Gerrard i år) med stor succes (efter min smag). Tror han vil være perfekt som en dybdeliggende playmaker, med en som Matic til at tage slagsmålene for ham.
Elholm89 skrev:
Sandt - men så kunne man have holdt fast i Mata.
Problemet med Mata var, at han ikke var defensiv nok. Vi har lige solgt Luiz og mistet Lamps... 2 stk CDM.
Vi har Matic, Mikel og Ramires pt... Eventuelt Chabolah hvis han får chancen... Offensive midtbane = Hazard, Shurle, Oscar, Willian, Salah, Piazon, minihazard m.fl...
Willian kan godt mikse med Oscar som jeg ser det...
Og som jeg har nævnt andre steder - en Xabi Alonso type ville være sublimt... Pirlo evt... en person som har mega gode lange afleveringer
Så kan man så sige, hvem har sagt at han ikke er tiltænkt som rotationspartner til Oscar?
Sandt - men så kunne man have holdt fast i Mata.
Problemet med Mata var, at han ikke var defensiv nok. Vi har lige solgt Luiz og mistet Lamps... 2 stk CDM.
Vi har Matic, Mikel og Ramires pt... Eventuelt Chabolah hvis han får chancen... Offensive midtbane = Hazard, Shurle, Oscar, Willian, Salah, Piazon, minihazard m.fl...
Willian kan godt mikse med Oscar som jeg ser det...
Og som jeg har nævnt andre steder - en Xabi Alonso type ville være sublimt... Pirlo evt... en person som har mega gode lange afleveringer
Pogba måske? Eller Fabregas :)
fabregas er der fin nok men pogba håber jeg mest men rael chance har jeg fabregras som favorit
Det tegner til at blive en god sommer sommer.
Diego Costa:
Håber og tror helt sikkert at vi køber ham, fantastisk dygtig og vigtig spiller han kan blive hos os. Bare tanken om endelig snart at have en stærk angriber igen.. Puha
Så ja tak til Diego costa.
Pogba:
Urealistisk, bare urealistisk. Går nok mindst 1 år endnu inden han går fra Juventus uanset hvad hans kære agent milo siger... selv hvis vi kunne have ham, tror jeg han har mere fristende tilbud og han kommer nok også op på en 50-60 mil..
Så tak men nej tak til Pogba.
Fabregas:
Umiddeltbart synes jeg ikke rigtig jeg kan se hvordan han skulle passe ind i vores spilsystem. Men jeg kan SAGTENS se hans kvaliteter og jeg tror godt han kunne blive indlært og være en meget værdifuld spiller for os. (mourinho har en plan, den er genial)
Så ja tak faktisk til Fabregás!
Fillepe Luis:
Jeg synes entenlig vi har en fantastisk spiller i Dave og en god erfran rotationspiller i Bertrand som nok gerne vil have lidt mere spilletid i år.
Så tak men nej tak luis...
Tiago:
Nej.. Ramires r en rigtig dygtig spiller så vi har fin bredde med ham som rotation hvis vi få Fabregas.
Lidt for gammel er han vel også og vi har jo MvG
Så tak men nej tak Tiago.
Jurgen Damm:
Dont know him...
Men jeg har læst han er kant. Dem har vi vel nok af.
Tak men nej tak!
Diego Costa:
Håber og tror helt sikkert at vi køber ham, fantastisk dygtig og vigtig spiller han kan blive hos os. Bare tanken om endelig snart at have en stærk angriber igen.. Puha
Så ja tak til Diego costa.
Pogba:
Urealistisk, bare urealistisk. Går nok mindst 1 år endnu inden han går fra Juventus uanset hvad hans kære agent milo siger... selv hvis vi kunne have ham, tror jeg han har mere fristende tilbud og han kommer nok også op på en 50-60 mil..
Så tak men nej tak til Pogba.
Fabregas:
Umiddeltbart synes jeg ikke rigtig jeg kan se hvordan han skulle passe ind i vores spilsystem. Men jeg kan SAGTENS se hans kvaliteter og jeg tror godt han kunne blive indlært og være en meget værdifuld spiller for os. (mourinho har en plan, den er genial)
Så ja tak faktisk til Fabregás!
Fillepe Luis:
Jeg synes entenlig vi har en fantastisk spiller i Dave og en god erfran rotationspiller i Bertrand som nok gerne vil have lidt mere spilletid i år.
Så tak men nej tak luis...
Tiago:
Nej.. Ramires r en rigtig dygtig spiller så vi har fin bredde med ham som rotation hvis vi få Fabregas.
Lidt for gammel er han vel også og vi har jo MvG
Så tak men nej tak Tiago.
Jurgen Damm:
Dont know him...
Men jeg har læst han er kant. Dem har vi vel nok af.
Tak men nej tak!
Tiago, en rutineret spiller der er gratis, holder han den her sæson, lidt ind og ud af holdet er jeg tilfreds med ham.
Louis van Gaal vil hente supplement til Patrice Evra på venstre back, og retter nu blikket mod spanske Jordi Alba (AS) - See more at: http://footy.dk/2014/06/08/dagens-rygter-42/#sthash.mVAw5oBh.dpuf
sebastianhaun skrev:
Jeg har svært ved at se relevansen for Chelsea?
Louis van Gaal vil hente supplement til Patrice Evra på venstre back, og retter nu blikket mod spanske Jordi Alba (AS) - See more at: http://footy.dk/2014/06/08/dagens-rygter-42/#sthash.mVAw5oBh.dpuf
Jeg har svært ved at se relevansen for Chelsea?
United kaster blikket fra Shaw som måske er på vej til Chelsea :-)
Der er ikke ret meget som tyder på at Shaw kommer til Chelsea. Vi har heller ikke specielt meget brug for ham.
Fabregas kommer til Chelsea er det er jeg sikker på det. Fordi han skifter til en engelsk klub og den sendeste udtalte lyder at Chelsea se ud til at ligge i spidsen da de havde et bud på 2 millioner mere end City. Sååå
Jeg tror og håber på at Costa kommer til os!?!?!?
Helt enig ;)
Jeg håber at Lukaku bliver hos os!
Alt tyder på at både Fabregàs og Costa joiner os næste sæson. De har iflg. medierne været til lægetjek, så de skulle gerne være i hus.
Jeg fornemmer at Mou stadig ser Torres som hans El Niño, så vi hænger nok på ham lidt endnu (han er da os blevet en smule bedre denne sæson). Jeg tvivler stærkt på at Lukaku kan vippe Costa af pinden næste sæson, og han vil ikke være tilfredsstillet med posten som 2. El. 3. Angriber. Så på trods af sin stadig 2 årige kontrakt, så får Chelsea svært ved at holde på ham. (manden er jo et kæmpe talent).
Jeg fornemmer at Mou stadig ser Torres som hans El Niño, så vi hænger nok på ham lidt endnu (han er da os blevet en smule bedre denne sæson). Jeg tvivler stærkt på at Lukaku kan vippe Costa af pinden næste sæson, og han vil ikke være tilfredsstillet med posten som 2. El. 3. Angriber. Så på trods af sin stadig 2 årige kontrakt, så får Chelsea svært ved at holde på ham. (manden er jo et kæmpe talent).
Jeg syntes Chelsea burde spille med 2 angribere i start-formationen i næste sæson.
Det kommer som udgangspunkt ikke til at ske under Mourinho
Torres er sku' da god bare fordi han ikke scorer i hver kamp ligesom i Liverpool husk lige at det ikke hedder fc Torres men Chelsea fc!!
Chelsea har da spillet sådan engang ik 4-1-2-1-2?
Swap-Team: Schürrle, Salah, Willian & Hazard :-)
Swap-Team: Schürrle, Salah, Willian & Hazard :-)
det tror jeg ik lige tænker mere som altid 4-2-3-1
Det er generelt Mourinhos spillestil at have 1 mand på toppen. Han bruger kun 2 angribere, hvis Chelsea virkeligt er presset i en kamp og SKAL vinde.
Torres er fin og ønsker da virkelig han brager igennem i en nær fremtid, men faktum er at han ikke er på samme niveau, som han var for 4 år siden, og synes sku han laver mange fejl i løbet af en PL kamp. Vi burde at kunne forvente mere af ham
Torres er fin og ønsker da virkelig han brager igennem i en nær fremtid, men faktum er at han ikke er på samme niveau, som han var for 4 år siden, og synes sku han laver mange fejl i løbet af en PL kamp. Vi burde at kunne forvente mere af ham
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fodbold/spanskfodbold/article2304153.ece
Sætter et mere puf til Fabregas handlen.
Sætter et mere puf til Fabregas handlen.
http://chelseafan.dk/chelsea-forhandler-om-lavezzi/
Super spændende transfer emne. Jeg synes personligt at 18mill pund er et røverkøb.
Super spændende transfer emne. Jeg synes personligt at 18mill pund er et røverkøb.
officielt filipe luis til Chelsea
http://www.plbold.dk/2014/07/16/officielt-demba-ba-til-besiktas
Nu hvor BA ryger til Besiktas, burde Lukaku så ikke blive Mourinhos 3. Angriber? Vi har jo ikke andre angribere på vores nuværende 1. Hold, og folk som I. Brown og L. Baker spiller stadig mig bekendt på u21 næste sæson. Det ville glæde mig hvis Lukaku bliver I Chelsea næste sæson.
Tror i det bliver en realitet?
Nu hvor BA ryger til Besiktas, burde Lukaku så ikke blive Mourinhos 3. Angriber? Vi har jo ikke andre angribere på vores nuværende 1. Hold, og folk som I. Brown og L. Baker spiller stadig mig bekendt på u21 næste sæson. Det ville glæde mig hvis Lukaku bliver I Chelsea næste sæson.
Tror i det bliver en realitet?
Jeg tror vores angrebs trio bliver Costa, Lukaku og Torres og man må gå ud fra at Costa bliver førsteangriber og så må Lukaku og Torres kæmpe om at blive 2. angriber, og der håber jeg personligt self. på Lukaku.
Jeg håber vi kan gøre ligesom City at vi får alle vores 3 angribere godt i gang.. Både Aguero, Dzeko og Negredo gjorde det godt og scorede alle mål for City...
Jeg håber vi kan gøre ligesom City at vi får alle vores 3 angribere godt i gang.. Både Aguero, Dzeko og Negredo gjorde det godt og scorede alle mål for City...
Jeg har lidt et personligt ønske om at se Bamford få noget spilletid med førsteholdet - kunne være sweet hvis han kunne overraske alle.
Det ville slet ikke overraske mig hvis Lukaku ikke bliver i Chelsea, eller hvis Torres bliver solgt, for enlig har vi jo Schurrle til at tage angriber pladsen hvis Costa skal hvile sig og Torres er skadet :)
Så må det være afgjordt at Coutois kommer tilbage til Chelsea da A. Madrid har skrevet med Jan Obdlak, en målmand fra Benfica, og eftersigned givet ham en 6 årig kontrakt :)
Er faktisk overrasket over man har vært så aktive på transfermarket som man har, troet kun det ville blive ved rygterne flere af dem. Men er tilfreds og virkelig spændt!
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer