Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Spalletti rygtes som træner?

Ifølge indkast, har flere italienske medier skrevet om, at Luciano Spalletti (nuværende Zenit træner) skal overtage trænersædet i Chelsea F.C. til sommer.

Hvad siger I til det? 

- Er det en overraskelse?

- Er der hold i det?

- Kan det være en mulighed, eller hænger folk stadig fast i gamle Mourinho og Ancelotti-tider, eller ser I en helt tredje?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=100667 og her et oprindeligt link: http://www.football-italia.net/29828/spalletti-chelsea-shortlist

13 år siden
1725 visninger

Kommentarer

Obi13 år siden

Tja, der går jo nogen forskellige rygter og hen mod sommeren så kommer der nok mere vand til den å. Nogen der er værd at holde med kunne være et mester hold, der mister troen til et andet hold, og der tænker jeg Klopp fra Dortmund, Mourinho fra Real, men det bliver nok også en træner med en hvis pondus, men ser man på flere hold i La Liga og Serie A, så er der altså flere trænere med begrænset rutine i forhold til tidligere. En joker kunne være Pellegrini fra Malaga eller Laudrup fra Swansea..Men skulle jeg havde startet et rygtet fra Spalletti, var det ikke lige ham jeg vil starte med, men han har bevist sit værd i både Udinese, Roma og i Zenit. Men er lidt i tvivl om han vil gøre det bedre så mange andre trænere ude på market. Men er spændt på hvem der overtager posten, antager at Rafa er fortid til sommer..

Awekat13 år siden

Jeg tænnker at dét, at Spalletti har rusiske forbindelser igennem Zenit, gør det til et troværdigt bud på en træner til sommer.

Som du selv nævner har han vist at han kan noget i både Udinese, Roma og nu Zenit, hvor han vist har gjort det rigtig godt. Godt nok har han været i unåde hos Hulk, efter han blev skiftet ud i en \"vigtig\" kamp, hvor Hulk var ude at sige han ville forlade Zenit til vinter. Skal ikke kunne sige hvordan hans mandskabspleje er, men han ligner en motherfucker :D 

JodyMorris13 år siden

Kom nu bare hjem Murinho, Klopp er ellers mit største ønske men tror ikke han gider \"galehuset\" desværre :(

Zola8613 år siden

Jeg tror ikke Spalletti har nok \"star\" status, til at Abramovich vil ansætte ham. 

Mourinho og Kloop vil være fine valg, selvom de er vidt forskellige managers. Michael Laudrup vil heller ikke gøre mig noget, selvom jeg godt ved at nok er nationalfølelsen der tager over rationaliteten,

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.