syntes i at Chelsea skal købe Walker fra Tottenham
Jeg har hørt at en Walker måske skulle komme til Chelsea, hvad syntes i om det? :D
Kommentarer
Først og fremmest, så har du en kilde eller link til den historie..Men spændene spiller, men håber klubben satser på de unge spillere klubben har på akademiet, f.eks. Bruma..
Enig med Obi, når det kommer til transfer rygter, så tag et link med! Udover det, kan vi så ikke blive enige om, at startopstilling\'s funktionen, den holder vi til optaktstråde? Personligt synes jeg det er ret irriterende at der i næsten alle tråde er startopstillinger, især når det som regel bare er en enkelt spiller der er skiftet ud. Som CFC fans tror jeg godt vi ved hvilke spillere der er mm, og hvor evt. nye spillere, spiller på banen :)
OT: En ny back vil på ingen måde skade, tværtimod! Men er også enig med Obi, vi har gode unge spillere som Bruma, og Van Aanholt :)
Faktisk enig med dig Paderfar.. Synes klubben skal efterhånden begynde at se på det ung akademi de bygget så flot op, så gøre brug af det, for det kan ikke passe at alle spillere der fra ikke kan gå ind omkring holdet. Men det er klart når man VIL vinde Cl og PL, er ikke nemmere når man køre flere unge spillere ind. Synes man skal give den her sæson et finger peg hvor man vil hen, og så i næste sæson så tynde ud af det gamle, alt en gliden overgang..
Vi har desværre ikke nogen højreback på vores ungdomshold der er klar til at spille Premier League indenfor de næste to sæsoner. Derfor ser jeg vi bliver nødt til at købe os en spiller til den plads.
Men enig med jer andre i at vores egne spillere skal bruges, og der har vi et par stykker som i nævner.
Hvis vi skal købe en ny højre back er jeg meget lun på Gregory van der Wiel. Synes han virker som en lovende spiller de få gange jeg har set ham spille for Ajax :)
^Godt spottet Ejerskov! Van der Wiel har kæmpe potientiale, og spiller allerede meget fornuftigt! I og med at han er i Ajax, kan han også hentes for et relativt lille beløb.
Drogba@ Det har du naturligvis ret i. Man kan håbe at Bruma tager nogle syv mil spring imens han er i HSV.
Jeg syntes Chelsea har nok muligheder på Højre Back.
Lige Pt er der 3 spillere med stor erfarring, dertil kommer Bruma som jeg håber kommer tilbage til næste sæson. Der er andre pladser hvor der mangles kvalitet.
Jeg håber bare virkelig at den kommende måned hvor der er rigtig mange vigtige kampe bliver god. Det er nødvendigt ellers bliver det et trist forår. og så skal der renses ud.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |