Tabloid-rygter
Er det bare mig, der er ved at være lidt træt af at der bliver diskuteret rygter, som stammer fra upålidelige kilder såsom tabloid-aviser eller hjemmesider som indkast.dk, der henter mange af deres rygter, især, igen fra engelske tabloid-aviser? Efter min mening så gør det diskussionerne ufaglige eller useriøse, hvilket jeg synes er synd for den her fanside, som jeg ellers er blevet rigtig glad for. Det irriterer, i hvert fald mig, at skulle tage stilling til \"Cristiano Ronaldo til Chelsea\", \"600 mio. vil Chelsea betale for Hulk\" og andre lignende historier. Hvad mener i andre? Synes i det er relevant at diskutere usandsynlige rygter og historier på chelseafc.dk?
Kommentarer
Ja vi skal ikke lægge alt for meget fokus på alle disse urealitiske rygter. Fx har jeg set at links til Ekstra Bladet bliver brugt i ny og næ. Ekstra Bladet har alle deres Chelsea-rygter fra store engelske aviser eller websites. Det er ikke de danske medier der givers os et ordentligt overblik over transfers og rygter. Kilder fra fx Skysports er meget mere relevante :)
Selvom jeg trods alt ligesom @SebastianLunnDK er glad for at diskutere transfers :)
Jeg er enig i det i siger. Man skal ikke tro på det, de skriver. Altså David Luiz til Barca? Det er nok ikke særlig realistisk.
Men det giver sku en god disktution, så lad dem da bare ved med at komme :)
Har hørt om det med luiz. Tror han ville passe godt i Barcas offensiv men han er nok lidt for agrresiv til Spanien. Spanien har 1 Pepe i forvejen. Har også hørt om Ashley Cole for 180 mill til Barca. Han ville nok være glad for Barcas backspil men der er lidt for stor forskel i England og Spaninen. Jeg tror heller ikke at Pep Guadiola ville tillade skydevåben på træningsbanen vel??
Nemlig Blue4life! Hvis nu brugerne herinde, brugte tid eller kilder fra et sted som skysports, så ville diskussionen og emnerne være langt mere faglig og realistike efter min mening. Jeg synes bestemt også det kan være, og er, sjovt at snakke transfers, men min pointe er bare, at det nogle gange herinde bliver taget lidt for langt. Formålet med indlægget, var at det kunne være rart, hvis folk lige tog det med et gran salt fra at de læser noget og så til at de rent faktisk vil snakke om det herinde, og slår det op. Det tror jeg vil gøre debatterne og diskussionerne langt bedre.
William: Bliver nød til at sige, hvis du ikke finder emnerne relevante, hvorfor så spilde din tid på dem? Du har din bedste ret til at bestemme over din egen tid, og hvis du finder et aktivt forum indlæg pt. \"Hulk\" uinteresserant, som jeg læser det lige pt. hvorfor vil du deltage i diskutionen derinde? :) Det forstår jeg ikke.
Jeg ka sagtens se hvad du siger - og det er da også langt mere spændende, at snakke om noget der er relevant end om gisninger, men én ting er mere end sikkert her i fodboldverdenens fansider, og det er - der vil ALTID - være transfer snak om 99% mere end der bliver solgt for. Så is på, og vælge dine emner som du selv ønsker :) Vi er trods alt ret mange aktive debatøre herinde, og alle har vel lige så meget ret til at åbne det emne de mener er relevant eller ønsker at høre andres holdninger om? :)
Steen, du har fuldstændig ret :) Og jeg synes bestemt folk skal have lov til at diskutere lige præcis hvad de vil. Mit indlæg her skal mere bare ses som mit billede på hvor fedt det ku være hvis emnerne, der blev diskuteret, havde et lidt mere realistisk skel til virkeligheden. Og grunden til at jeg deltager i nogle af diskussionerne, som jeg selv finder useriøse, er fordi at jeg ganske enkelt har lyst til at kommentere på hvor useriøse nogle kommentarer er :)
True true Trueblue, men det er så åbenbart bare mig, der gerne ville have at siden her var seriøs, og med relevante debatter. Og jo nogle transfer emner er realistiske før de bliver offentliggjort. Nogle er bestemt mere realistisk end andre .
Vi er da total enige i at Ronaldo transfer-rygtet var lige så realistiske som min mormor skulle til at spille serie 1 bold.. Men derfor er der da stadigvæk en chance, og den chance vil folk gerne snakke om :) for hvis det kan udvikle som f.eks. med JM til Chelsea, så var muligheden der da? - Det er lige netop det der tricker folk, sådan læser jeg det ihvertfald :)
Men kan sagtens se hvor du gerne vil hen William, jeg ønsker også et mere seriøst fan-forum i Chelseafc.dk men det tror jeg også på, at vi får, hvis reglerne blev strammet lidt mere op, omkring fyldsgørende emner, med noget mening og ikke bare
\"Vi skal møde Tottemham.. hvad gør vi?\" også er det, det?! Men syntes også Ejerskov er blevet mere skarå omkring det :) Så det er lækkerier.. Og hvis vi fik Ejerskov til at udvikle en rygtebørs, så vupti ;) Så har du seriøstiteten tilbage :)
Jeg støtter rigtig meget ideen, der lige er blevte slået omkring en rygtebørs her på siden, det ville hjælpe en hel del tror jeg.Og ja det der, der er hver uge med \"Vi skal møde X.. Hvad gør vi?\", det bliver bare for ensformigt. Ganske enig med dig Steen.
Den rygtebørs kunne sgu være sjov synes jeg :).
Hvis man kan tilføje et rygte, men for at kunne tilføje det, skulle man have en kilde :) og så kunne man fx også have en kilde for at det ikke sker :)
Thumbs up herfra
Steen> sejt at din mormor skal spille Serie 1.
Trueblue> Er enig i din betragtning, og rygter som Ronaldo er for mig useriøse. Jeg vil godt give mit besyn på mere realistiske spillere som Hulk, Cavani, Hans Henrik Andreasen, Hamsik eller hvem det nu måtte være..
Det lyder som en rigtig god ide med en rygtebørs. Jeg er stoppet med at kommentere på kampene om hvad vi skal gøre, for der sker jo ikke særlig meget nyt fra den ene kamp til den anden, som William siger bliver det alt for kedeligt i længden.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

Jeg er delvist enig med dig. Er også selv træt af rygter fra de engelske aviser hvor måske kun 1 ud af 10 er sandsyneligt. På den anden side synes jeg det er sjovt at diskutere transfers og rygter, og om de kunne være gode for klubben og hvad de ville give. Jeg ved ikke med jer andre, men jeg kan godt lide at snakke transfers.