Thibaut Courtois
Vi har som i alle ved en klasse keeper på kassen lejet ud til Atlético. Jeg føler til dagligt Atlético fordi det er lidt en sympati klub for mig. Derfor ser jeg Courtois i kamp hver weekend. Jeg har aldrig set så god en målmænd i hans alder før. David de Gea var på ingen måde på hans niveau. Courtois er fantastisk sikker i alle sige indgreb og han er imminent i luftrummet. Han er den oplagte aftager for Cech, men bliver han det?? Der er hundredvis af rygter omkring ham. Jeg er meget bange for at han bliver Uefalona spiller efter denne sæson. Hvad tro i? bliver han nogenside Chelsea keeper? og skal vi bliver ved med at bruge Cech når vi har afløseren nu? Velkommen til min tråd!!
Kommentarer
Han har selv været ude og udtale at Mourinho ville havde haft ham tilbage i sommers, men han ville helst bliver i Atlético et år mere og være fast mand i Spanien og CL. En ting er i hverfaldt sikkert vi bliver klogere efter denne sæson. For han bliver ikke lejet ud for 4 år.
Så må vi se om du for ret i at han bliver Chelsea spiller eller han kommer til at stå et andet sted.
Men personligt er jeg enig med dig, Courtois SKAL tilbage næste år og han skal være vores førstekeeper. Jeg mener dog ikke Cech fortjenner at sidder på bænken med den kæmpe status han har i klubben. Han ville også øge presset på Courtois hvis han sag på bænken. Jeg synes Cech skal sælges til anden klub hvor han kan slutte af med den respect han fortjener han har været verdens bedste målmand i 2009, 2010 og 2011 efter min smag. Kæmpe respect her fra og tak for alt til Cech!
Omkring Belgien, VILDT! Tjek et hold mand!! Courtois, Mignolet, Kompany, Vertonghen, Varmaelen, Alderweireld, Malanda, Dembele, Defour, Nainggolan, Witsel, Fellaini, Bruyne, Chadli, Mertens, Mirallas, Hazard, Bakkali, (Januzaj), Betekele, Lukaku.. Og jeg har 100% glemt nogen.
Så må vi se om du for ret i at han bliver Chelsea spiller eller han kommer til at stå et andet sted.
Men personligt er jeg enig med dig, Courtois SKAL tilbage næste år og han skal være vores førstekeeper. Jeg mener dog ikke Cech fortjenner at sidder på bænken med den kæmpe status han har i klubben. Han ville også øge presset på Courtois hvis han sag på bænken. Jeg synes Cech skal sælges til anden klub hvor han kan slutte af med den respect han fortjener han har været verdens bedste målmand i 2009, 2010 og 2011 efter min smag. Kæmpe respect her fra og tak for alt til Cech!
Omkring Belgien, VILDT! Tjek et hold mand!! Courtois, Mignolet, Kompany, Vertonghen, Varmaelen, Alderweireld, Malanda, Dembele, Defour, Nainggolan, Witsel, Fellaini, Bruyne, Chadli, Mertens, Mirallas, Hazard, Bakkali, (Januzaj), Betekele, Lukaku.. Og jeg har 100% glemt nogen.
Jeg synes, den bedste mand skal stå. Og lige PT ser jeg Cech som en af de bedste i verden. Hvis ikke den bedste. Han er altså kun 31, og hvis han holder sit niveau, kan jeg ikke se Courtois overtage lige foreløbig. Se blot Van der Saar hos United. Han blev ved, til han var 40, og blev nærmest bedre og bedre med tiden. Jeg tror ikke Cech er parat til at blive skiftet ud om 2 år, så jeg tror, at udfordringen bliver, at finde en løsning så man kan holde på Courtois i fremtiden. Hvis han ser ud til at være den bedste, så skal han selvfølgelig have chancen.
Dwise - en ting du skal have i mende er Céchs skade. Grunden til at han render rundt med den hjelm, er jo hans tyndere skellet (grundet han er trilling vist).
Cech KAN ikke køre lige så længe som andre keepere. Og uanset hvor meget jeg ønsker Cech her, så ser jeg samme udfordring. Pladsen skal udskiftes på et tidspunkt. Cech kan desværre kun nogle år endnu og spørgsmålet er hvad der skal ske.
Courtois har udviklet sig med lynets hast og jeg tænker at scenariet, hvor han tager 1 år i engelsk fodbold næste år (for at se hvordan han klarer sig her - spillestilen er anderledes) og så ellers skal ind på holdet.
Jeg er glad for at jeg ikke står med beslutningen i hvert fald. Men alligevel, tænk hvis han kan få træningstid sammen med Céch?
Cech har rutine, det har Courtois ikke. Han kunne jo stå mod mindre hold til at starte med og tage pladsen i løbet af 2 år tænker jeg?
Såfremt de sælger ham, så tror jeg at de skal have mange penge for ham?
Cech KAN ikke køre lige så længe som andre keepere. Og uanset hvor meget jeg ønsker Cech her, så ser jeg samme udfordring. Pladsen skal udskiftes på et tidspunkt. Cech kan desværre kun nogle år endnu og spørgsmålet er hvad der skal ske.
Courtois har udviklet sig med lynets hast og jeg tænker at scenariet, hvor han tager 1 år i engelsk fodbold næste år (for at se hvordan han klarer sig her - spillestilen er anderledes) og så ellers skal ind på holdet.
Jeg er glad for at jeg ikke står med beslutningen i hvert fald. Men alligevel, tænk hvis han kan få træningstid sammen med Céch?
Cech har rutine, det har Courtois ikke. Han kunne jo stå mod mindre hold til at starte med og tage pladsen i løbet af 2 år tænker jeg?
Såfremt de sælger ham, så tror jeg at de skal have mange penge for ham?
Skader kan man selvfølgelig aldrig gøre noget ved, men er hans skadesregister virkelig så omfattende? Det var selvfølgelig en alvorlig skade, han fik med sit kranie, men at sige to år og ud synes jeg måske er lige i overkanten. Sidste sæson spillede han vel næsten samtlige kampe, så lidt stabilitet har han da. Men okay hvis helbreddet ikke holder, så er der jo ingen vej udenom.
Dwise:
Jeg kan sagtens følge det du siger.
Problemet er bare at giver man f.eks Cech mere end 2 år mere - så mister vi Courtois, og hvis man i Chelsea vil sikre sig en af verdens bedste målmænd bliver man nogle gange nød til at lave et offer, og i denne omgang kunne det bliver Cech, ingen tvivl om at han er en legende og skal behandles herefter, men der skal være en overlapnings fase hvor Courtois skal lære af Cech.
Mon ikke der venter Cech et job som målmandstræner i klubben på et tidspunkt hvis han har lyst?
Jeg kan sagtens følge det du siger.
Problemet er bare at giver man f.eks Cech mere end 2 år mere - så mister vi Courtois, og hvis man i Chelsea vil sikre sig en af verdens bedste målmænd bliver man nogle gange nød til at lave et offer, og i denne omgang kunne det bliver Cech, ingen tvivl om at han er en legende og skal behandles herefter, men der skal være en overlapnings fase hvor Courtois skal lære af Cech.
Mon ikke der venter Cech et job som målmandstræner i klubben på et tidspunkt hvis han har lyst?
Dwise - mener jeg har læst mig til, at han har et tyndere skellet og det blev opdaget i sammenhæng med den skade.
Som jeg forstod det, så skulle han kunne fortsætte til midt 30'erne kun :/
Som jeg forstod det, så skulle han kunne fortsætte til midt 30'erne kun :/
Personligt ser jeg gerne at Courtois tage ét år, næste sæson, i Premier League - hvorefter han i sæson 2015/16, begynder at blive en del af Cechs nedfasning.
Her ser jeg gerne (hvis Cech stadig har fysikken og kræfterne til det), at de to kommer til at rokkere om pladsen blandt de forskellige turneringer.
Til den tid vil der jo også være utrolig mange kampe på én sæson, da vi selvfølgelig vinder Champions League i sæsonen 2014/15 ;) ( ...og dermed kvalificere os til VM for klubhold)
Her ser jeg gerne (hvis Cech stadig har fysikken og kræfterne til det), at de to kommer til at rokkere om pladsen blandt de forskellige turneringer.
Til den tid vil der jo også være utrolig mange kampe på én sæson, da vi selvfølgelig vinder Champions League i sæsonen 2014/15 ;) ( ...og dermed kvalificere os til VM for klubhold)
http://footy.dk/2013/10/10/malmandsrokade-sender-valdes-til-chelsea/
apropos mærkelige nyheder...
apropos mærkelige nyheder...
Man kan godt mærke der er lang tid til januar, hva'?
Jeg tro Valdes skal til USA eller Monaco. Men jeg synes Cech ville være et godt bud på ny målmand i Barcalona. Han ved godt han bliver slået af af Courtois!
Prøv at høre her boys... Jeg har set næsten alle kæmpe Courtois har deltaget i de sidste 3 år, han er fuldstædig singsyg!
Prøv at høre her boys... Jeg har set næsten alle kæmpe Courtois har deltaget i de sidste 3 år, han er fuldstædig singsyg!
Hahahahaha - seriøst man!? Cech ryger ingen steder og kan slet ikke se hvorfor du mener han bliver slået af Courtois.
Cech er blå og ender sin karriere i Chelsea som rotationspartner og mentor til Courtois.
... men at han ligefrem bliver slået af Courtois, kan jeg slet ikke se.
Cech er klart i tæt dyst med folk som Buffon og Neuer om at være verdens bedste målmand pt.
Derudover er rygtet om Valdes da også fuldstændig hul i hovedet.
Der må være en eller anden erhvervspraktikant der i sin tid lige ville skabe lidt sjov og rav i kulisserne hos Chelsea.
Cech er blå og ender sin karriere i Chelsea som rotationspartner og mentor til Courtois.
... men at han ligefrem bliver slået af Courtois, kan jeg slet ikke se.
Cech er klart i tæt dyst med folk som Buffon og Neuer om at være verdens bedste målmand pt.
Derudover er rygtet om Valdes da også fuldstændig hul i hovedet.
Der må være en eller anden erhvervspraktikant der i sin tid lige ville skabe lidt sjov og rav i kulisserne hos Chelsea.
Valdes er i mine øjne en fuldstændig ordinær spiller, og han er da kun på holdet efter som han er fra barns ben har vært i Barcelona. Han lever på et navn skabt i form af han har vært på et hold der har fejet al modstand af banen i en år række. Det er ikke fordi at han har hevet redningen op fra tid til anden der fik folk op af stolen, ikke som Cech, Buffon eller hvem vi nu har i verdens eliten. Rygter siger Monaco, Arsenal, men han kunne aldrig blive mere én en bænke varmer for vores første valg på mål, og det er Cech eller Courtois..
Elholm89: Tro du selv på Cech gider finde sig i at være rotationspiller. Jeg synes faktisk også det er af mangle på respekt. Og du behøver ikke grine hånende af mig, jeg skriver bare det JEG tro på!!
Kirk: Vil godt undskylde mit hånlige grin - selvom jeg dog stadig synes det er komisk at tro at Cech ryger væk fra Chelsea, fordi han (klart?) bliver slået af Courtois.
Er det mangel på respekt at en aldrende fodboldspiller, muligvis bliver rotationspartner og læremester for et ungt talent?
Er det så også mangel på respekt over for Terry og Lampard at de ikke er stamspillere mere?
Kan desværre ikke følge din tankegang - men fair nok at vi ikke har samme synspunkt :)
Er det mangel på respekt at en aldrende fodboldspiller, muligvis bliver rotationspartner og læremester for et ungt talent?
Er det så også mangel på respekt over for Terry og Lampard at de ikke er stamspillere mere?
Kan desværre ikke følge din tankegang - men fair nok at vi ikke har samme synspunkt :)
Jeg syntes lige vi skal byde ind med kammertonen, der passer ind på jeres saglige diskussion :) Al andet, gør det bare til noget pjat.
Noget helt andet er, må jeg også erklære mig enig i Elholm, jeg tænker ikke det er manglende af respekt, at Cech skal lære fra sig. Men tænker nu, at han stadigvæk har mange gode år i sig i endnu.. Også tror jeg nu også Courtois først skal have et år i en engelsk klub på leje, før han for lov til at komme fast til Chelsea. Så 1 år i Atl. Madrid endnu, også et år i en klub som, Everton-niveau, eller lignende.
Men noget andet interessant er jo også, at United kommer muligvis til at stå uden en fast keeper igen, til næste sommers transfervindue. Måske kunne Courtois få sig sneget ind som lejesvend på den position et års tid? :) Det kunne da være interessant, med blå øjne.
Noget helt andet er, må jeg også erklære mig enig i Elholm, jeg tænker ikke det er manglende af respekt, at Cech skal lære fra sig. Men tænker nu, at han stadigvæk har mange gode år i sig i endnu.. Også tror jeg nu også Courtois først skal have et år i en engelsk klub på leje, før han for lov til at komme fast til Chelsea. Så 1 år i Atl. Madrid endnu, også et år i en klub som, Everton-niveau, eller lignende.
Men noget andet interessant er jo også, at United kommer muligvis til at stå uden en fast keeper igen, til næste sommers transfervindue. Måske kunne Courtois få sig sneget ind som lejesvend på den position et års tid? :) Det kunne da være interessant, med blå øjne.
Elholm89: Vi for at se hvad der sker! Men som du siger fair nok at vi ikke har samme synspunkt
Steen: United? Du må lige forklarer hvad det ville være godt for? Det ser jeg nemlig som rimeligt usandsynligt.
Steen: United? Du må lige forklarer hvad det ville være godt for? Det ser jeg nemlig som rimeligt usandsynligt.
Kirk skrev:
Ahh - Cech til Barca, det har jeg mine tvivl om. Han tjener godt hos os, er elsket og tror at han har 2-3 år på toppen tilbage.
Om han vil ud og lege et sted, det tvivler jeg ikke, men kan godt se ham som en fremtidig målmandstræner hos os...
Jeg kan dog ikke se ham stå i Barca. Virkelig ikke se ham stå der
Jeg tro Valdes skal til USA eller Monaco. Men jeg synes Cech ville være et godt bud på ny målmand i Barcalona. Han ved godt han bliver slået af af Courtois!
Ahh - Cech til Barca, det har jeg mine tvivl om. Han tjener godt hos os, er elsket og tror at han har 2-3 år på toppen tilbage.
Om han vil ud og lege et sted, det tvivler jeg ikke, men kan godt se ham som en fremtidig målmandstræner hos os...
Jeg kan dog ikke se ham stå i Barca. Virkelig ikke se ham stå der
Kirk: Grunden til United kommer til at stå og mangle en keeper, er Barcelona skulle ønske De Gea. Og hvis det sker, så står de og mangler, og måske kun en midlertidig løsning (lappe løsning) som f.eks. Courtois kunne blive, en enkelt sæson. Jeg siger ikke det er sandsynligt, siger bare det kunne være fint for ham.
Steen skrev:
Mest af alt, fordi de så ikke må bruge ham imens de mødes os ;)
Kirk: Grunden til United kommer til at stå og mangle en keeper, er Barcelona skulle ønske De Gea. Og hvis det sker, så står de og mangler, og måske kun en midlertidig løsning (lappe løsning) som f.eks. Courtois kunne blive, en enkelt sæson. Jeg siger ikke det er sandsynligt, siger bare det kunne være fint for ham.
Mest af alt, fordi de så ikke må bruge ham imens de mødes os ;)
Citat Courtois.
- Jeg er meget lettet. At vi trak Chelsea, som da vi mødte dem i den europæiske Super Cup, er meget specielt, for selvom jeg er hos Atleti, er Chelsea også min klub, siger Courtois til FIFA's hjemmeside.
- Det er dog bedst at jeg ikke tænker så meget over det og bare forsøger at spille som altid, for hvis jeg begynder at tænke 'jeg må hellere være ekstra påpasselig' ender jeg med at spille dårligt.
- Jeg vil vinde trofæer her, og jeg er Atleti-fan i disse to kampe, men i alle andre kampe er jeg også Chelsea-fan. Jeg håber at de vinder Premier League, men håber ikke at de vinder disse to kampe. Jeg håber virkelig, at vi kan nå finalen, siger keeperen.
Han skal nok bliver Chelsea's målmand en dag!
- Jeg er meget lettet. At vi trak Chelsea, som da vi mødte dem i den europæiske Super Cup, er meget specielt, for selvom jeg er hos Atleti, er Chelsea også min klub, siger Courtois til FIFA's hjemmeside.
- Det er dog bedst at jeg ikke tænker så meget over det og bare forsøger at spille som altid, for hvis jeg begynder at tænke 'jeg må hellere være ekstra påpasselig' ender jeg med at spille dårligt.
- Jeg vil vinde trofæer her, og jeg er Atleti-fan i disse to kampe, men i alle andre kampe er jeg også Chelsea-fan. Jeg håber at de vinder Premier League, men håber ikke at de vinder disse to kampe. Jeg håber virkelig, at vi kan nå finalen, siger keeperen.
Han skal nok bliver Chelsea's målmand en dag!
Har jeg også tiltro til Kirk :)
Michael82, du kan lige få den her med også :-)
http://www.plbold.dk/2014/04/22/courtois-tæt-på-ny-chelsea-kontrakt
Glad for vi holder med en klub med gode målmand traditioner. Heller en dårlig angriber end en dårlig målmand.
http://www.plbold.dk/2014/04/22/courtois-tæt-på-ny-chelsea-kontrakt
Glad for vi holder med en klub med gode målmand traditioner. Heller en dårlig angriber end en dårlig målmand.
Ja og med Cechs nye skade, så kunne det måske være at Courtois faktisk ryger mellem stængerne med det samme?
Fuck jeg lå og pev i går da man så at Cech med det samme signalerede "udskiftning"... og at da han gik forbi Mourinho sagde "Sorry".
Cech - en sympatisk legende!
Fuck jeg lå og pev i går da man så at Cech med det samme signalerede "udskiftning"... og at da han gik forbi Mourinho sagde "Sorry".
Cech - en sympatisk legende!
Hvis Cech er skadet når Courtois kommer tilbage. Så bliver han aldrig første målmand igen. Courtois kommer ikke til at se sig tilbage.
Men enig, Cech er en legende.
Kirk skrev:
Jeg er enig med dig.
Lidt tragikomisk er det at sagen er præcis den samme som dengang med Carlo Cudicini. Han fik en skade, Cech tog over og så sig aldrig tilbage
Puha! Ved at Daily Mail er et sladderblad... men hvis de har ret?... 3 måneder?!
http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/4/23/5645068/petr-cech-injury
Hvis Cech er skadet når Courtois kommer tilbage. Så bliver han aldrig første målmand igen. Courtois kommer ikke til at se sig tilbage.
Jeg er enig med dig.
Lidt tragikomisk er det at sagen er præcis den samme som dengang med Carlo Cudicini. Han fik en skade, Cech tog over og så sig aldrig tilbage
Puha! Ved at Daily Mail er et sladderblad... men hvis de har ret?... 3 måneder?!
http://weaintgotnohistory.sbnation.com/2014/4/23/5645068/petr-cech-injury
Med alt respekt for hvad Cech har gjort for denne klub. Har jeg det med at man burde overveje at sælg Cech og hente Courtois. Fordi når man ser på Courtois syntes jeg ærlig talt at han er ca lige så god som Cech. Plus han er præcis 10 år yngre en Cech. Hvilket betyder at han nok kan holde 10 år mere en Cech. Cech er 31 så hvis vi holder ham i 5 sæsoner endnu er Courtois 27. Og der tænker jeg at man ikke kan have en spiller lejet ud i samme klub i næsten 10 år. Og jeg ville helst ikke gå glip af Courtois i Chelsea for sådan nogen som ham vokser ikke på træerne.
Courtois som førstevalg næste år!
Det bedste målmand skal stå, og det er Courtois.
Det bedste målmand skal stå, og det er Courtois.
Jeg tillader bare at quote mit første indlæg.
Mht Cech så siger jeg denne her sæson ud og så en sæson hvor han trapper ned stille og roligt evt kun står pokal osv.
Jeg synes, at Courtois, helt objektivt set, er en bedre målmand end Cech. Se bare den her video, Cech laver ikke umulige redninger regelmæssigt lige som Courtois gør:
https://www.youtube.com/watch?v=p2vJ4vVEyJU
Med al respekt imod Cech, så synes jeg at det ville være bedst for klubben at tage Courtois hjem for at blive førstemålmand.
https://www.youtube.com/watch?v=p2vJ4vVEyJU
Med al respekt imod Cech, så synes jeg at det ville være bedst for klubben at tage Courtois hjem for at blive førstemålmand.
Helt ærligt synes jeg, at hvis alle i dette forum kendte lige meget til begge målmændene og var helt objektive, så ville alle være enige om at Courtois er bedre. Al respekt for Cech, jeg elsker ham lige meget som i gør, men nu prøver jeg bare at være objektiv og tænke på klubben.
Men Cech laver stort set aldrig fejl. Han er klart en af verdens bedste målmænd. Han har også en erfaring, som Courtois ikke har. Courtois er en fantastisk keeper, men at sige at hvis man ser objektivt på det, så er Courtois bedst, det synes jeg ikke helt er rigtigt. Udfordringen bliver, i mine øjne, at få timet overgangen fra Cech til Courtois rigtigt. For som mange siger, så må vi ikke lade Courtois gå. Men jeg så helst, at man tog endnu en sæson med Cech i målet, og lejede Courtois ud. Hvis det er en mulighed.
Det gør Courtois heller ikke. Jeg er sikker på at Courtois ville præstere bedre end Cech, så er "erfaring" ikke lidt overvurderet? Den bringer godt nok ro, men det synes jeg at Courtois allerede har.
Korrektion: selvfølgelig er det ikke 100% sikkert, men jeg synes at det er meget sandsynligt.
Det er noget af et luksusproblem vi har os her, men også et problem som skal løses snart. Courtois vil ikke nøjes med en plads på bænken og kun spille i nogle kampe, og han vil gerne snart have sin fremtid lagt ned, så han ved hvor han står.
Courtois har præsteret fantastisk i hans liga, og er en af de bedste, hvis ikke den bedste, men det samme har Cech jo, han er den bedste i PL, hvis man ser på tallene.
Syntes ikke man kan se verden så sort hvid, LukakulsFuture, og sige at den ene er bedre end den anden, de spiller i forskellige klubber mod forskellige hold, og i forskellige ligaer :)
Courtois har præsteret fantastisk i hans liga, og er en af de bedste, hvis ikke den bedste, men det samme har Cech jo, han er den bedste i PL, hvis man ser på tallene.
Syntes ikke man kan se verden så sort hvid, LukakulsFuture, og sige at den ene er bedre end den anden, de spiller i forskellige klubber mod forskellige hold, og i forskellige ligaer :)
Courtois kunne da sagtens vælge Atl. Madrid i stedet for os. I den tid han har været der, har han da vundet ligeså mange titler som Chelsea har + Atl Madrid har slået os et par gange meget overlegent. Hvorfor skulle han ikke blive der?
@simonmathiesen: svaret på dit spørgsmål er simpelt: fordi vi ejer ham.
LukakulsFuture
Bare fordi vi har kontrakt med ham, kan han da godt vælge at han gerne vil blive i Madrid, og hvis jeg kender Mou ret, så vil han ikke lade Courtois spille hvis han ikke gider, han vil ikk bruge et eneste minut på ham :)
Bare fordi vi har kontrakt med ham, kan han da godt vælge at han gerne vil blive i Madrid, og hvis jeg kender Mou ret, så vil han ikke lade Courtois spille hvis han ikke gider, han vil ikk bruge et eneste minut på ham :)
Det er altså ikke helt rigtigt LilHenrik og simonmathiesen...
Courtois har kontrakt med Chelsea og derfor har vi i sidste ende "kontrol" over ham, og han kan ikke bare vælge Atletico.. Medmindre vi selvfølgelig gerne vil af med ham og det tvivler jeg på vi vil...
Courtois har kontrakt med Chelsea og derfor har vi i sidste ende "kontrol" over ham, og han kan ikke bare vælge Atletico.. Medmindre vi selvfølgelig gerne vil af med ham og det tvivler jeg på vi vil...
SebastianLunnDK, jeg er helt med på at han er på kontrakt ved os, skrev jeg også, men jeg tror ikke på at Mou vil bruge et eneste minut på ham hvis han åbent siger at han VIL blive ved Madrid, så tror jeg helt ærligt at Chelsea sælger ham, nu hvor de kan få en god slat for ham :)
Ahhh.. Misforstod din kommentar :-)
Men ja, hvis han offentligt melder det ud tror jeg heller ikke vi kan gøre så meget. Dog tror jeg de fleste spillere ville vælge Chelsea over Atletico. Vores fremtid ser vanvittig lys ud, og tror Chelsea vil kæmpe med om flere pokaler end Atletico vil.
Plus at vi om et par år dominere verden! ;-)
Men ja, hvis han offentligt melder det ud tror jeg heller ikke vi kan gøre så meget. Dog tror jeg de fleste spillere ville vælge Chelsea over Atletico. Vores fremtid ser vanvittig lys ud, og tror Chelsea vil kæmpe med om flere pokaler end Atletico vil.
Plus at vi om et par år dominere verden! ;-)
Tvivler på en af verdens aller største talenter blot vil agere back up for Cech, som heller ikke skal vil være bænke varmere. Begge ved at de kan komme på stort sted hvilken hold i verden hvis de skifter. Courtois tror jeg bliver udlejet i 1 eller 2 år mere til Aletico som en del af Costa handlen.
el mundo deportivo påstår at courtois ikke vil spille i aletico Madrid eller Chelsea og kun barca
Ja og sådan nogle rygter skal du slet ikke tro på. Kilden er hamrende utroværdig og ham selv og hans far har flere gange sagt at han er på kontrakt i Chelsea og han gerne vil spille her.
En avis der gerne vil sælge og opdigter sådan nogle historier.. virkelig ynkeligt hvis du spørger mig..
Og som man ville sige i england: Bullsh*t!
En avis der gerne vil sælge og opdigter sådan nogle historier.. virkelig ynkeligt hvis du spørger mig..
Og som man ville sige i england: Bullsh*t!
ok
http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/mourinho-iskold-vil-courtois-tilbage-droppe-cech/
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Han er som du skriver en fantastisk målmand og har muligheden for at blive verdens bedste målmand - at han er næsten 2 meter gør det jo ikke dårligere.
Det med rygterne givere jeg ikke så meget for, der vil altid være mange rygter omkring spillerne i en klub som Chelsea, se bare Luiz i sommers som et godt exempel.
Mht Cech så siger jeg denne her sæson ud og så en sæson hvor han trapper ned stille og roligt evt kun står pokal osv.
Lige lidt off-topic, så har Belgien satme en gylden årgang, mon ikke vi ser dem lave nogle gode resultater de næste 10 års tid.