Transfer
Jeg synes at vi skal af med nogle af de gamle angriber ( Anelka & Drogba ) og så købe nogle unge angriber der kan scorer nogle mål, og hjælpe Chelsea på rette vej igen ( Higuain, Muller og Pato kunne være gode . Chelseas forsvar er ikke særlig godt. Midterforsvaret ser helt skidt ud.
Så mit råd til AVB ville være at sælge Anelka & Drog, købe en af de tre angriber jeg har nævnt, og så købe noget hjælp til JT.
Er i enige eller er jeg bare den eneste der har det sådan?? :)
Kommentarer
Jeg fatter heller ikke hvordan han vælger at starte med Malouda og Drogba inde. Det sidste Malouda viste, var en dårlig aflevering der kostede os mod Arsenal, og Drogba har ikke vist noget som helst i denne sæson.Han bør vise verden (som tvivler), at vi satser 100% på Torres, så han også selv kan få selvtilliden, og kampene i benene. Så er Drogba en glimrende sub. Vores 3 led hænger ikke ordentlig sammen.
Vi mangler noget \"consistency\" på holdet. Er heller ikke meget for at sige det, men JT ser sgu brugt ud. Måske den Hetz der har været mod ham de sidste par år \"off the pitch\" har taget hårdt på ham. Jeg synes det ligner, at vi mangler 3 generaler; 1 til at styre forsvaret, 1 til at styre midten, og 1 til at styre angrebet.I forsvaret kunne Luiz godt ligne en, der på sigt kunne være manden til forsvaret (hvis han lærer at styre sit temperement, og ikke miste hovedet). Så må det være op til AVB at finde de andre
Er enig med jer andre i at Terry ser færdig ud.
Men jeg mener ikke at det er spillernes skyld at vi spiller så skidt. Det er den spillestil som AVB prøver at indfører der gør at det går så dårligt.
Han vil spille sig ud af alt. Man ser ingen lange bolde fra Cech mere. Den aflevering Cech lavede til Mikel igår selvom Liverpool stod ret højt er et godt eksempel. AVB har ikke helt forstået at det her er England, og ikke Portugal, Spanien eller lignende. I PL får man ikke særlig meget plads at spille på, heller ikke mod de mindre hold.
Vores forsvars kæde står også tit alt for højt, og med en langsom Terry og satsende David Luiz er der høj risiko for at når vi mister den at modstanderne enten får en kæmpe chance eller at de begår et dumt frispark der i værste tilfælde kan fører til rødt.
Det eneste AVB fokusere på er offensiven. Og den offensiv skabte desværre ikke nogen chancer igår. Han skal begynde at tænke på defensiven og få den til at fungere. Det er pga defensiven vi har været så klasse de sidste mange år. Den defensiv er blevet så dårlig at cleen sheet er et sjældent syn.
Drogba er rigtig enig med dig.
Chelsea er ikke et hold som skal have tusind spilninger før der er mål eller taber bolden. Chelsea er mere et direkte hold og får det lidt underligt at se Chelsea prøve at være Barcelona light.
OT: Synes ikke rigtig vi skal købe nogle spillere, vi skal bare lade holdet kende hinanden og så få forsvaret til at fungere. Men tror desværre ikke på at vi holder os helt ude af transfer vinduet og så derfor tror jeg at vi kommer til at købe en forsvar spiller og en angriber, har bare ingen ide om hvem vi skulle købe.
Er langt hen af vejen enig med jer allesammen. Jeg mener dog, at vi bliver nødt til at investere i nye spillere hvis AVB\'s plan om mange pasninger og højt forsvar skal lykkedes. Lige nu spiller vi med en kæme risko med Ivanovic og Terry i midterforsvaret, som begge har deres forcer rent fysisk, og har svært ved at følge med i tilfælde af et hurtigt omstillingspil og en efterfølgende kontramulighed, som det så sandelig også kom til udtryk mod Arsenal. Jeg ser personligt gerne AVB være træner i mange år fremover, da han virkelig har potentialet til at løfte vores hold på længere sigt. Dette ses blandt andet på de mange unge spillere der er blevet hentet på det seneste, hvilket også er endnu en positiv ting AVB har bragt med sig. Spørgsmålet er om vi skal satse på at hente mange nye spillere for at tilpasse os AVB\'s ønskede spillestil, eller om vi i mindre grad må ændre lidt i planerne. Mange rygter går på nye spillere, hvor jeg blandt andet synes vi skal investere i 2-3 spillere, primært forsvarer.
Jeg er også enig i at der skal satse 100 % på Torres, da han har vist få glimt af tidligere klasse, men vi må også være parate til at bide i det sure æble, hvis det så viser sig at der ikke er noget at komme efter. Mata og Sturridge har virkelig imponeret denne sæson, og de har allerede slået igennem på Broen, men jeg er sikker på at de har mere at byde på!
Det er en \"mærkelig\" periode vi står overfor, men jeg er sikker på at vi nok skal finde en løsning. Nye spillere er jeg ikke i tvivl om at der skal til, men som True Blue også pointerer, skal spillerne have tid til at lære hinanden at kende.
hvis der skulle komme en ny angriber kunne det være fedt at se cavani eller soldado, som er klasse spllerer
Jeg tror bare problemet bliver at finde en angriber, som kan slå igennem, og som vil passe til vores system. Jeg ser også Cavani som en potentiel spiller, men synes først at Torres skal have lidt længere snor, og så må vi jo tage den når den kommer. Denne sæson vil primært blive brugt som opbyggende, og det derfor jeg så inderligt håber at AVB stadig sidder ved roret ved sæson slut. Målet må helt klart være Top-4 placering, og så få lagt grundlaget til næste sæson. En Torres i hopla ville være VILDT!
Synes helt klar klubben skal holde fast i AVB, og så få genopbygget holdet fra grunden af, frem for bare at fyre trænern når man ikke lige hente liga guld eller cl guld.. Nu må klubben/ledelsen se af at komme ind i kampen og så se nogle sæsoner frem for de kortsigtet løsninger..
ENIG OBI!!
AVB: \"My job is to turn blues around\"
http://www.teamtalk.com/chelsea/7330105/AVB-My-job-to-turn-Blues-around
Enig, Obi. Hvis vi så gerne vil ændre vores spillestil, hvilket jeg er tilhænger af, kræver det mere end EN sæson at gennemføre forandringen. Som sagt har vi ikke spillerne til at spille det hurtige spil, med mange afleveringer, og forsvaret kan slet ikke ligge så højt som AVB gerne vil have. Spillerne skal selvfølgelig have alle de inbyrdes aftaler på plads, hvilket tager tid, men vi må desværre se i øjnene at nye spillere er nødvendigt. Spillere som lige nu kan forsvares at skrotte (MIN MENING) :
Terry, Drogba, Anelka (måske lidt usikkert, men tror også gerne han vil væk), Malouda, Cole og Bosingwa.
I angrebet ser jeg Mata, Sturridge og Torres (hvis han kommer i omdrejninger, lad os håbe) som fremtidens Chelsea angreb. Lampard vil nok kunne holde et par sæsoner mere, hvis han forsætter sin stime nu. Jeg foreslår at vi beholder Mikel, Meireles og Lampard. Essien kan også sagtens forsvares, men vil gerne lige se ham an, inden vi springer til konklusioner. Forsvaret sejler, det kan ikke diskuteres. Der skal hentes forstærkninger, men jeg synes at Luiz skulle afprøves som back. Ivanovic måtte for min skyld gerne blive som Terry\'s efterfølger. Målet forbliver efter al sandsynlighed Cech, og på trods af at jeg er kæmpe fan af ham, savner jeg at se den gamle Cech, som jeg synes er længe siden han har været på sit højeste.
Win or lose, UP THE BLUES! <3.
Jeg syntes at vi skal skifte ud i angrebet e.fx en Cavani fra napoli eller en Alexandre Pato fra Milan og så sælge en Anelka og en drogba og få nogle af de gamle skiftet ud med nogle nye unde friske spillere som alle de andre storhold i Premier league :D
Kunne godt forestille mig noget som det her i fremtiden. Eventuelt en Bale, og så skal vi ud og investere i nye backs og MULIGVIS keeper.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Enig noget af vejen, men hvem angriberen skal være ved jeg ikke helt. Der vil jeg sætte min lid til at AVB ved hvem der er behov for. Derudover mener jeg er problemet i forsvaret desværre skyldes JT himself. Han virker meget usikker med bolden og taktisk generelt. Både i Liverpool kampen laver han nogle store fejl, men også i de forrige kampe.
Som jeg også har beskrevet i tidligere indlæg, så er tiden måske til at Lamps og JT skal stille støvlerne. Lampard har nu gjort det godt på det seneste.
Hvis man skal fokusere på nogle lyse punkter i en eller lidt mørk chelsea periode, så gør Sturridge det jo strålende. Hans til hos Bolton har virkelig gjort ham til en klasse spiller som har talentet til at blive det helt store navn på den store scene. Nu håber jeg så bare at andre chelsea youngsters kan få lov til at prøve krafter med EPL på samme måde, og nu tænker jeg især på McEachren. Og så giv dog Lukaku og Romeu noget mere spilletid.
Chelsea skal videre nu, og storstilede indkøb ved vi af erfaring ikke virker. Så jeg håber at AVB har opskriften, som ikke kræver ingredienser der kræver det helt store beløb fra Roman\'s tegnebog.
True Blue!