Fanside for Chelsea FC - chelseafc.dk
chelseafc.dk

Tilbage

Transfer vinter 15

Januars transfervindue nærmer sig, og så er det tid til rygter for alvor starter. Men har Chelsea overhovedet brug for at handle i januar ? Efter en næsten perfekt sæsonstart er det måske svært at se, hvad der skulle kunne laves om på i truppen. Alligevel er der mange spændende områder, som måske vil se anderledes, når vinduet lukker i igen til februar. Jeg vil starte med et par emner, som kan få betydning for januar-vinduet.

Hvad skal der ske med Cech ? En så dygtig keeper er næppe tilfreds med at sidde på bænken, og der er spørgsmålstegn ved, om han er ved at være fortid i Chelsea.

Vi har Costa, Hazard og Oscar som ser ud til at have sat sig på tre af pladserne i angrebet. Willian har det seneste stykke tid været førstevalget på den sidste plads, men har trods alt været det svageste led i offensiven. Han har været lidt svingende i præstationerne, og måske er der en forstærkning på vej på den plads ?

Ellers er der som sædvanligt masser af rygter omkring Chelsea. Blandt andet har et af de mere vedvarende handlet om Marco Reus.

Der er hermed lagt op til debat.

Skrevet af Dwise
Skrevet af 26/11/2014 - 15:23

Kommentarer

Jeg tror ikke at Cech forlader os til vinter, så skulle det være fordi vi får et godt bud på ham, fra en af de store klubber, men syntes ikke vil skal sælge ham til en konkurrent, hvertfald ikke en af de direkte.

Der bliver ikke købt noget ind til angrebet, Costa står fast, og Remy og Drogba er holdbare løsninger.

Pladserne lige bag ved angrebet, der står Hazard fast i venstre side, og Oscar som offensiv midt, og Willian som du selv siger vil nok være den der er lettest at flyttte, og dog, for han arbejder godt nok for holdet, og er så løbe villig, både offensivt og defensivt, og så gir det da et plus at han gav målet til Drogba. Men hvis det viser sig at Reus kommer til Chelsea, så bliver et enten i højre side, eller på midten.
Men ang. Reus, så har Mourinho jo været ude og afvise alt om ham, enten fordi han virkelig ikke vil ha ham, eller for at kunne presse prisen lidt ned på ham :)

Jeg kunne godt håbe på at vi giver det et forsøg at få fat i Varane, fra Real Madrid, men bestemt ikke det vigtigste :)

Skrevet af LilHenrik d. 26/11/2014 - 16:26

Reus er en meget skadesplaget spiller så tror ikke det vil være klogt, man kan se det på arsenal med wilshere, ramsey osv. de er alle gode spillere, men det er intet værd at have en "stjernespiller" på holdet, som er skadet størstedelen af sæsonen.
Men synes de skal finde en anden end willian, men det skal scoutes rigtigt så ville ikke have noget imod at vente med en erstatning af willian til sommer.

Skrevet af Mart9949 d. 27/11/2014 - 13:51

@Mart9949

Har du nogen i tankerne til en erstatning til Willian?
Og hvilke styrker skal sådan en spille have i følge dig? :)

Skrevet af LilHenrik d. 27/11/2014 - 14:00

Jeg tror at Mikel og Cech bliver solgt til sommer. Forhåbentligt vil et salg af Mikel betyde at vi får Khedira til Broen.

Til januar er det dog muligt at Salah og/eller Schürrle bliver solgt, da ingen af dem har den store stjerne faktor med i deres spil.
Jeg har i hvert fald en idé om at de måske begge er væk til sommer - og vi får én stjerne erstatning ind, måske Reus. Enten til vinter eller sommer.

Egentlig tror jeg ikke at vi får nogen ny spiller ind til vinter - men hvis vi gør, så vil det være en erstatning for et salg af Schürrle eller Salah.

Skrevet af Elholm89 d. 27/11/2014 - 15:54

altså spilleren skal vel besidde lidt den samme kvalitet som Willian, men bare være mere stabil, så derfor vil jeg mene man skal vente til sommer, med at hente en.
Et bud som jeg synes realistisk kunne være sterling. :)

Men synes nu stadig ikke man skal pille for meget ved startopstillingen så tror ikke der sker det store her i januar.

Skrevet af Mart9949 d. 27/11/2014 - 16:24

Jeg tror også godt at Salah kunne ryge på udlån til januar. Han må være den spiller der er længst fra startopstillingen i angrebet. Remy ville vel blive foretrukket på kanten før ham.
Willian er vokset i denne sæson, men jeg synes stadig, at han har for mange dårlige kampe. Det samme gælder Schurrle. Jeg tror godt, at Mourinho kunne finde på at hente en ny mand til den plads til vinter.

Skrevet af Dwise d. 27/11/2014 - 16:49

Tror i der er hold rygterne om messi, tror ikke helt selv på det, men synes nu grundene er meget gode.

http://www.plbold.dk/2014/11/27/argentinsk-medie-derfor-vil-messi-til-chelsea

Skrevet af Mart9949 d. 28/11/2014 - 12:01

tror at vi så skal skifte system til 4-3-3

Skrevet af andersterry d. 28/11/2014 - 14:51

Jeg ved nu ikke om Messi vil stille sig tilfreds med ikke at være i midten, som jeg har forstået det, så det der han helst vil være.

Skrevet af LilHenrik d. 28/11/2014 - 15:00

Messi kommer ikke til CFC. Det nægter jeg simpelthen at tro på.

Jeg kan ikke se, hvor vi skal forstærke/forbedre os uden at springe banken.

Varane er absolut den ENESTE jeg kan se, komme til Chelsea... og han har lige forlænget sin kontrakt med RM massivt.

Udadtil, så må jeg give jer ret. Tror desværre Salah kommer væk på udlån. Er lidt synd. Manden er en meget direkte spiller, men sådan som Willian spillede i går mod Spurs, så kan jeg ikke se ham vippe brasseren af.
Og tror at Shurle er den som kæmper direkte med Willian om den plads.

I øvrigt, tror det kunne være fedt at se Willian på LM og Ramires på HM pladserne... tænk over deres massive løbearbejde :D

Skrevet af Michael82 d. 04/12/2014 - 11:08

Messi?!!? Seriøs?!?

Og vi får med lige så stor sikkerhed Jesus til klubben. :)

Tror ikke der kommer rigtigt noget. Det hele virker i balance og der er gode spillere på hver plads og bænken er altså også tilfredsstillende. Det eneste jeg har læst var det kunne være en defensiv midtbane som erstatning til Matic. Der vil jeg så hellere prøve Mikel eller Ake af der.

Tror vi får et stille og roligt vindue.

Skrevet af Obi d. 10/12/2014 - 21:16

det kunne være fedt vis truppen så sådan ud efter vinter, men jeg har nu svært ved at tro på at pogba vil til CFC

Skrevet af emil200k d. 13/12/2014 - 11:48

Jeg tror at en spiller som Schurrle godt kan regne med at blive solgt, til sommer. Han vil ikke solgt i vintertransferen medmindre Mourinho kan købe bedre ind. Hvilket er svært i vinterpausen. Jeg mener den "svageste" position i hele vores starter 11-kæde, må være Willian selvom han er fantastisk. Hvilket bare beviser hvor stærk en starter vi har. Skal vi gøre den bedre, mener jeg vi bør hente Marco Reus til højre kanten. Han ville gøre vores offensiv en lille smule bedre end den er i dag. Men det betyder Schurrle skal sælges. Fair.
Hvis vi skal gøre noget mere, vil jeg gerne se et salg af Mikel og Cech.
Jeg syntes ikke det er rimeligt for ingen af dem, i deres nuværende situtation. Plus de vil inkassere en del, som vi vil kunne bruge på Reus.
Kan vi komme i nærheden af Varane skal han købes. Overvej vores bagerste til om 2-3 år (Zouma er fransk, Varane er fransk, Courtois er fransktalende). Derudover taler Cahill også fransk. Så det er en god kombinationen :)! Men Varane er nok ikke nødvendig lige nu..
Paul Pogba? Han er ikke pengene værd for os, i den situation vi er i nu med Matic/Fabregas konceptet. Vi har Ramires og Aké/Loftus som reserver. Også mener jeg vi skal have styr på en ung reserve for Ivanovic

Har i hørt om Adidas rygtet med Messi? Jeg ser det ikk ske. Det er useriøst og urealistisk.

Skrevet af Steen d. 13/12/2014 - 14:39

Varane er en dygtig spiller, men tror bare ikke han i år eller den nærmest fremtid. Real ledelsen ved godt de sidder på et guldæg, og de laver altså ikke de samme fejl som tidligere.

Raus, rigtig go spiller, der virkelig kan en helt masse på egen hånd, men er i høj grad bekymret over hans mange skader, så er man da bedre tjent uden. Schurrle, er personlig glad for ham, som arbejder og faktisk er en go sup. Om han er kant eller spids angriber, så gør han det godt.

Skrevet af Obi d. 13/12/2014 - 15:23

Der har kørt lidt rygter med et par spillere, dog har jeg lidt min tvivl til nogen af de rygter.

Andrej Kramaric med 21 mål i 19 kampe, det er flot, men ved i overhovedet hvem manden er?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=125307

Busquets jagtes af Chelsea og United.
Den her er en and, nægter at der er nogen klubber ved deres fulde fem vil hente ham.
http://indkast.dk/index.php?nyhed=125284

En anden historie, kan bare ikke finde link på, er Ivan Ratic fra Barcelona, hvor man vist ikke er tilfreds med ham. Ikke en spiller jeg vil sige nej til, men tvivler lidt på han kommer.

Andre der har rygter, gode som dårlige :)

Skrevet af Obi d. 30/12/2014 - 10:44

http://www.101greatgoals.com/blog/transfers/real-madrid-reject-e130m-offer-from-chelsea-for-gareth-bale-el-chiringuito/

Gareth Bale til Chelsea? Har svært ved at tro på det... gammel Spurs spiller og for små £100 mio? Mon ikke en and

Tror ærlig talt ikke at vi kommer til at handle (eller handle meget) i januar transferen.

Noget helt andet... Barca har fået deres transferforbud opholdt http://indkast.dk/index.php?nyhed=125316.
Lidt sjovt er det :D

Skrevet af Michael82 d. 30/12/2014 - 11:45

Ratic til Chelsea? Never going to happend. Han er slet ikke god nok, og vores midtbane er så stærk, jeg kan ikke se det ske. Det samme gælder hans kollega Busquets... Its a duck..

Gareth Bale er jeg faktisk en smule i tvivl om.. Prisskiltet er et grin.. Det betaler vi aldrig for en spiller, og da slet ikke ham.. Hvis vi endelig skulle bruge ustyrligt mange penge, så var det nok for en Ronaldo eller Messi, som også har været rygtet til kraftigt :)

Skrevet af Steen d. 31/12/2014 - 12:27

Messi, har jeg givet mit besyn på længere oppe.

Ronaldo, den kunne jeg måske lidt tro på, men det er udelukket pga hans forhold til Mourinho. Han har før sagt han vil tilbage til PL og United engang, desuden forlænget han sin kontrakt for lidt tid siden, så han virker tilfreds lige pt.

Bale, så vil vi da få total dynamik på midtbanen. Men den pris han er sat til tvivler jeg sgu på handle. Så skal man smide en spiller med oven i for at sænke prisen. Ramires?

Men skulle 1 af de her komme til, så er det først til sommer. Ingen laver sådan nogen store skifte midt i sæsonen..

Skrevet af Obi d. 31/12/2014 - 13:37

Obi: Marco Reus kontrakt udløber til sommer, hvis Dortmund skal have penge for ham, er de vidst nødsaget til at sælge her i januar. Det bliver uden tvivl den største handel der vil komme i vinter vinduet generelt set(tror jeg). Og jeg tror på, han kan blive Chelsea spiller, med et bytte
med Schurrle plus penge til Dortmund. Det ville ikke være en dårlig handel for Chelsea.

Michael og jeg talte også om det tidligere, og vi blev også enige om at der kommer ikke til at ske særlig meget ved Chelseas trup. Mourinho har meldt ud, at der ikke kommer nogle spillere ind eller ud, dette er jo selvfølgelig pure spind, og hvis Reus handlen glipper, så sidder han tilbage og siger "Hvad sagde jeg?". Michael nævnte en potentielt udlejning af Salah ville være en god idé. Jeg er ham enig.

Et salg af Mikel og Ramires, i vintertransferet kommer ikke til at ske. Jeg tror ikke på begge spillere er i Chelsea i 15/16 sæsonen, kun én af dem. Og det kan meget vel blive Mikel, og Ramires bliver solgt til eventuelt Real Madrid eller Juventus. Eventuelt i en byttehandel, i Juventus med Pogba, eller i Real Madrid med en Khedira eller Bale? Who knows... Men jeg tror ikke på, han beholder begge, da van Ginkel kommer retur og han vil udentvivl være en del af rotations systemet (Mourinho har store tanker for ham).

Skrevet af Steen d. 31/12/2014 - 14:55

Så er det bekræftet med Andrej Kramaric...
http://www.plbold.dk/2014/12/31/bekr%C3%A6ftet-chelsea-har-budt-p%C3%A5-m%C3%A5ltyv

Skrevet af Steen d. 31/12/2014 - 15:01

@steen: maro Reus har kontrakt til sommer 2017, så de r ikke nød til at sælge ham nu, til gengæld har sami khedira kontrakt udløb nu til sommer. så han kan nok hentes billigt.

Den 4. januar 2012 underskrevet reus med Borussia Dortmund en fem-årig kontrakt, der vil holde ham i klubben indtil juli 2017.

Den 30. juli 2010 underskrive Khedira en fem-årig kontrakt frem til 2015 med Real Madrid.

Khedira ville vær en god spiller at få på holdet, jeg håber dog vi sælger mikel og ikke Ramires for at få plads til ham så, Ramires har noget fart der gør han r noget specielt på den midtbane.
jeg mener personligt os at en Khedira mere liner en Mikel end en ramires, og at Khedira kan gøre alt hvad mikel kan bare lidt bedre. hvor Khedira ikke har den fart og fremspring i det offensive som Ramires har.

Et køb af Andrej Kramaric, lyder spænende og håber det sker, han skal nok så lejes ud til en bund klub i BPL eller Vitesse, vores hollandske stammerarbejds klub. det ser ud til han ved hvor målet står, og selv hvis han ikke slår til om 1-3 år kan han for ca 75 millioner kr. godt blive solgt lidt dyre.

Marco Reus r en god spiller og ville gerne have ham til vores klub, r bange for hans skader, men man bliver nød til at tage en chance i ny og næ, Reus har fart, teknik og et særdeles godt spark så ham ville vi kunne får meget godt ud af, hvis han r skades fri.

Godt nytår der ude :D

Skrevet af and3rz3n d. 31/12/2014 - 15:53

Nu er det så officielt at Lampard bliver sæsonen ud i Manchester City.

Jeg synes at det er trist. Jeg synes det er lidt at tisse på sin tid i Chelsea og hvad vi som fans har haft med ham.

Jeg synes at det her fjerner hans legendestatus.

Håber i har haft et godt nytår !

Skrevet af Lampard123 d. 01/01/2015 - 11:26

Lampard: det fjerner da ikke hans legende tid/status ved os?
Han er of bliver en af de bedste spillere ved os, og har gjort mange gode ting for os, om han er i City eller NEW YORK.

Skrevet af Steen d. 02/01/2015 - 13:10

Lampard: Som Steen siger, så fjerner det ikke hans legendestatus.

Ja, folk er såret, men fjerne status? Aldrig

Om ikke andet, så viser det mig at han er en sand sportsmand. Præstere højt. Selvfølgelig trist at han har reddet 7(!!!) point til City (2 sejre, samt det 1 point mod Chelsea).

Still a legend, forever a legend.

Vi kunne jo bare have forlænget med ham såfremt det var aktuelt

Skrevet af Michael82 d. 02/01/2015 - 14:23

Tænk det er Lampard som nærmest sparker titlen tættere på City

Han kunne snildt have haft samme rolle som os, som han har hos City.
Det er så latterligt.

Skrevet af Duxii d. 02/01/2015 - 21:10

Tættere på titlen? Vi er altså stadig blot halvvejs i turneringen..

Skrevet af Obi d. 04/01/2015 - 10:23

Jeg hader at se Lampard i City. Men jeg hæfter mig ved hans reaktion ved målet mod Chelsea. Der lignede han for mig en Chelsea-legende. Lampard vil aldrig komme i "bad standing" hos Chelsea, det findes bare ikke. Han er en af klubbens største spillere nogensinde, og har vundet alt med klubben. I stedet burde man måske se på klubbens beslutning om at lade ham gå. Det var måske ikke den bedste beslutning i klubbens historie.

Skrevet af Dwise d. 04/01/2015 - 14:13

Du ved jo ligeså godt som mig at det bliver mellem os og City. Og med de 7 point som han har skrabet sammen for dem kan sagtens være det der betyder de bliver mestre og ikke os.

Skrevet af Duxii d. 04/01/2015 - 18:44

Er enig med Duxii, det gør ondt. Men jeg respekterer ham som sportsmand. Jeg tror heller ikke at han ville have fået noget spilletid i Chelseatrøjen (omend man kunne have undet ham det).

For at dreje samtalen hen på transfervinduet. Hvad er jeres holdning til Varane?

http://indkast.dk/index.php?nyhed=125508

Kr. 190 mio for ham? Det ville jo bare skabe et problem på vores CB plads. Terry og Cahill er 1st valg. Derefter Zouma. Og han leder vel også efter fast spilletid og det vil Varane også... Så skubbes AC endnu længere tilbage?

Skrevet af Michael82 d. 05/01/2015 - 11:14

Okay, selvom det blot er de sociale medier, så er Messi, i dag, begyndt at følge Chelsea og diverse Chelsea-spillere på Instagram. Det behøver måske ikke betyde det store, men det er da lidt specielt. Har været inde og tjekke, og den er god nok. Han gør ikke noget for at dræbe rygterne.

Skrevet af Dwise d. 05/01/2015 - 23:39

Dwise skrev:

Okay, selvom det blot er de sociale medier, så er Messi, i dag, begyndt at følge Chelsea og diverse Chelsea-spillere på Instagram. Det behøver måske ikke betyde det store, men det er da lidt specielt. Har været inde og tjekke, og den er god nok. Han gør ikke noget for at dræbe rygterne.

Her er et link til folket: http://www.thescore.com/epl/news/673682

Skrevet af Elholm89 d. 06/01/2015 - 00:37

250 mio... er jeg den eneste som synes at det er ALT for meget? Ja Messi er en dygtig fodboldspiller. Men for 250 mio, kan du fandme købe 2-3 weltklassen, spitzenklassen spillere...

Selvfølgelig ville jeg elske at se opstillingen Costa, med Oscar lige i røven og Hazard på den ene fløj og Messi på den anden, samt Matic og Fabre på den defensive midt.

Men fandme... kæft det er dyrt :O

Skrevet af Michael82 d. 06/01/2015 - 10:52

250 mio. £ (2,4 mia. kr.) er ALT for meget for en fodbold spiller! ... også selvom at Adidas nok vil betale en stor sum af denne handel.

Så vil jeg sku heller bruge de penge på at erstatte spillere som Schürrle, Salah og Mikel med Reus, Barkley og Khedira - samt at lige smide en acceptabel sum efter Varane.

Skrevet af Elholm89 d. 06/01/2015 - 11:12

Helt enig, det er alt for dyrt. Men lad os nu lige se. Det bliver selvfølgelig kørt enormt op af medierne.

Dog undrer jeg mig meget over timingen.

Det er jo ikke verdens største hemmelighed, at der er mere eller mindre kaos i Barca lige pt, og der er udskiftninger i kulissen. Nogle mere frivillige end andre.

Barca havde muligheden for at overtage førstepladsen i ligaen, men Enrique vælger at starte med Messi (og Neymar) på bænken. Lidt mærkelig beslutning.

Noget andet er, hvad skulle grunden være til, at Messi vælger at følge et hold som Chelsea på de sociale medier. Han har jo med sikkerhed vidst, at det ville skabe en del debat. Sponsormæssige overvejelser ? Her tænker jeg Adidas. Skulle det være for at lægge pres på Barca ? Blot for at drille pressen lidt ? Skulle det blot være en personlig interesse ? Det virker lidt usandsynligt. Chelsea og Barca har historisk set ikke det bedste forhold indbyrdes, så det er da lidt kontroversielt at lave det nummer på de sociale medier.

Men det bliver da spændende at følge, hvad der måtte ligge til grund for valget. Det er jo gjort med en eller anden agenda.

Skrevet af Dwise d. 06/01/2015 - 11:35

Jeg er meget twistet omkring et Messi skifte til Chelsea, jo hvis vi kan få ham til ordenlig pris, så er han jo en dygtig fodboldspiller, men så igen, jeg vil ikke springe transferrekorden for at få ham.

Skrevet af LilHenrik d. 07/01/2015 - 10:36

Messi er jo blandt de to bedste i verden så det er jo aldrig helt skidt at få en spiller som ham, men når det så er sagt synes jeg ikke han passer ind på holdet, vi har brug for en boksspiller på toppen, og kanter der gider at løbe med defensivt også.

Skrevet af Mart9949 d. 07/01/2015 - 10:57

Mart9949 skrev:

Messi er jo blandt de to bedste i verden så det er jo aldrig helt skidt at få en spiller som ham, men når det så er sagt synes jeg ikke han passer ind på holdet, vi har brug for en boksspiller på toppen, og kanter der gider at løbe med defensivt også.

Lige præcis! Ser ham også bare som en bedre udgave af Mata. En spiller som ikke passer ind i Mourinhos system.

Skrevet af Elholm89 d. 07/01/2015 - 11:09

Hvis man kigger på hans markedsværdi er den så helt hen i vejret? Ja 2,4 milliarder er mange penge for én spiller.

MEN husk nu på hvor meget han kan tjene ind til klubben i ren merchandise salg.
Lad os bare antage salg af trøjer - han skal hvis rygterne er korrekte og han kommer på en 6-årig aftale, skulle sælge 48.000 (8.000 pr. sæson) trøjer hvis vi siger den koster 500,00.- i den periode, det er bestemt ikke umuligt.

Hertil kommer t-shirts, penalhus, skoletasker, halstørklæder, og andet hvor hans navn vil fremgå.
For slet ikke at tale om hvor meget værdien af klubben stiger med henblik på sponsorere, osv.

Jeg ved godt at der også er løn osv. ingen tvivl om det bliver en dyr forretning at få ham ind (HVIS han kommer) - men selve værdien på 2,4 milliarder lyder af meget og er også meget for en fodbold spiller, men er et beløb som sagtens kan tjenes ind igen.

Skrevet af Duxii d. 09/01/2015 - 08:22

Men hvis du kigger på det fodboldmæssigt, så passer han bare ikke ind på holdet og man kan ikke sætte den mand på bænken?

Han er uden tvivl en god forretning, men rent fodboldmæssigt kan chelsea ikke få det maksimale ud af ham da han ikke passer ind??
:)

Skrevet af Mart9949 d. 09/01/2015 - 11:21

Der er ingen tvivl om at vi kan få pengene ind igen, men hvad med FFP?
Det vil kræve vi sælger mindst to spillere sådan som jeg ser det, og ikke bare ligegyldige spillere, men spillere fra vores gode hylde :/

Skrevet af LilHenrik d. 09/01/2015 - 13:18

http://www1.skysports.com/football/news/11668/9637874/163550m-lionel-messi-too-expensive-for-any-club-to-risk-says-financial-expert-david-bick

Læs artiklen, så vil i forstå hvorfor Messi aldrig nogensinde kommer til Chelsea, og i øvrigt, alle andre europæiske klubber. Medmindre han forlader Barcelona på fri transfer i 2018, hvor hans kontrakt udløber.

Skrevet af Tweaker12 d. 09/01/2015 - 14:11

http://www1.skysports.com/football/news/11668/9637874/163550m-lionel-messi-too-expensive-for-any-club-to-risk-says-financial-expert-david-bick

Læs artiklen, så vil i forstå hvorfor Messi aldrig nogensinde kommer til Chelsea, og i øvrigt, alle andre europæiske klubber. Medmindre han forlader Barcelona på fri transfer i 2018, hvor hans kontrakt udløber.

Skrevet af Tweaker12 d. 09/01/2015 - 14:11

Jeg håber at det bliver et stille transfer vindue med få handler. Salah skal jo nok lejes ud eller sælges og så skal vi jo have en i stedet. Et drømme scenarie for mig ville nok være wass.

Jeg ville gerne have reus, men med alle de skader er det nok lidt risikabelt.

Skrevet af Lampard123 d. 10/01/2015 - 23:38

Det er rigtigt. Tager nu sejren mod City sidst i Januar, så er det helt op til os selv hvor guldet skal være. Men sådan en sæson vi har haft so far, skal der faldet et trofæ af.

Skrevet af Obi d. 12/01/2015 - 21:32

Schürrle rygtes til Wolfsburg. Lidt ærgeligt hvis der ikke kan findes plads til ham i Chelsea. Men med den værdi han har, er det selvfølgelig svært at sige nej til et godt bud.

Skrevet af Nyeng d. 20/01/2015 - 12:25

Personligt så jeg gerne vi hentede Douglas Costa eller Juan Cuadrdo eller hvad han hedder.
Ud med Salah, han kommer aldrig til at slå til hos os.

Skrevet af Ehazard17 d. 25/01/2015 - 10:28

Guadardo har jeg længe vært beundre af, så ham vil jeg i den grad tage imod med åbne arme.

Skrevet af Obi d. 26/01/2015 - 21:33

De nyeste rygter siger Enner Valencia fra West Ham.
Hvad siger i til det?

Skrevet af Ehazard17 d. 31/01/2015 - 19:29

nej

Skrevet af andersterry d. 31/01/2015 - 19:32

Efter kampen idag syntes jeg vi mangler en holdbar løsning til Cesc.
Ramires er for ustabil og det bliver for defensivt med Matíc og Obi.
Bare en tanke.

Skrevet af Ehazard17 d. 31/01/2015 - 21:55

Jeg synes godt nok at denne kamp fik udstillet bredden på truppen utroligt godt. Vi har ikke meget at skyde med ligeså snart vi bare har få skader.

Skrevet af Lars93 d. 31/01/2015 - 22:26

I skal tænke på, at vi har hele 6 spillere ude, hvilket sker yderst sjældent, men synes alligevel til dels, at I har ret i, at vi har en for smal trup.

Som Lars93 nævner, er det bestemt på den centrale midtbane, hvor det halter. Jeg havde rigtig gerne set, at Marco van Ginkel kunne have ageret backup for Cesc, men jeg begynder at tvivle på, at han nogensinde finder niveauet til det. Nu må vi spille sæsonen færdig med den nuværende trup (plus-minus Schürrle, Salah og Cuadrado), og så må man vurdere van Ginkels opstart og evt. købe en ny eller satse på ham, Aké, Loftus-Cheek, etc.

Skrevet af nikoskov d. 01/02/2015 - 16:08

Så gerne vi købte en Gundogan fra Dortmund eller Khedira som back up på den defensive midtbane.

Skrevet af Ehazard17 d. 01/02/2015 - 16:38

Det ser ud til, at Schurrle og Salah er fortid. Det er fair nok, at skille sig af med de to. Jeg kunne egentlig meget godt lide Schurrle, men han har bare ikke leveret, når han har fået chancen. Salah har ikke fået så meget spilletid, men er også meget ung.

Cuadrado skulle så være på vej ind, og det bliver godt med alternativer på kanterne. Selvom jeg ikke ved ret meget om ham, så ville det pynte med lidt ekstra slagkraft i truppen på netop de pladser, som han kan spille. Vi har været meget sårbare overfor skader hos Willian og Hazard.

Skrevet af Dwise d. 02/02/2015 - 14:41

Schürrle er nu Wolfburg spiller!

Skrevet af Ehazard17 d. 02/02/2015 - 19:00

Og han røg for ca 225 mio, hvilket er en go deal for (!!!). Ryan Bertram gør permanent til Southampton, hvilket passer mig fint. Han lignet ikke en der skulle være fast inventar hos Chelsea, desuden efter han blev udlejet sendte han et par sik piller afsted, så man vidste godt han var fortid. Salah blev udlejet til Fiorentina de næste 18 mdr hvilket endelig er fint nok, Salah har aldrig gjort indtryk på mig, omvendt har han heller ikke fået chancen.

Cuarrado, virkelig glad for ham. Han bliver en succes, det er jeg helt sikker på. Men Chelsea bliver ved med på sidste dagen at hive en spiller frem.

Skrevet af Obi d. 03/02/2015 - 07:36

Skriv kommentar

Du skal være logget ind for at skrive kommentarer.
Log ind eller opret en bruger.