Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Vinter Transfer vinduet 16-17

Nu hvor vinduet snart åbner, så er der gang i rygter om hvem der ryger og hvem der tiltræder.

Måske det bedste: http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/oscar-meget-taet-paa-kaempeskifte-til-kina/?utm_source=bolddk&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

Hvis de er gale nok til at betale det der ligner, be my guest.
9 år siden
7125 visninger

Kommentarer

Ehazard179 år siden
Håber også på Oscar skiftet.. Han har aldrig rigtigt slået igennem på broen
Michael829 år siden
Hvis vi er tilbudt £52-60 millioner for Oscar, så SKAL han sælges. Jeg synes han er fin og har momenter som er gode, men det har bare ikke været ham og os. Vi er også for bredde på midten pt.

Jeg håber at Batshuayi får spilletid i FA cuppen (især mod de mindre hold), så vi kan afstemme om han har det der skal til - ellers skal vi have en targetmand ala Costa (det er jo det som virker hos os)

Ellers kunne den vilde transfer være Sanchez og spille 3-4-1-2 :D
http://www.espnfc.com/blog/transfer-talk/79/post/3015260/transfer-rater-alexis-sanchez-to-chelsea-dele-alli-to-psg

Vi er solide nede bagi - med Zouma på vej tilbage og AC næste sæson, er vi dækket ind.
Kirk9 år siden
Synes det er svært at snakker om hvad vi mangler når vi har vundet 10 kampe i træk. Fint med mig hvis man sælger Oscar, Mikel og måske Ivanovic virker som overskudspiller btw.

Hvis man skal være kritisk, så er Alonso ikke overraske ikke god nok. Men behøver vi en transfer? Kenedy kommer tilbage til Januar og han er sikkert starter inden sæsonen er slut. Baba kan være backup fra sommer.

Michael82, grunden til vi ikke skal købe angriber backup for Costa er at vi har en Bertrand Traoré, Tammy Abraham, Dominic Solanke som alle er klar til at få chancen og Ruben Loftus-Cheek som det tyder på Conte vil lave til angriber. + Michy Batshuayi som ikke har fået chancen udover et par indhop hvor han har gjort det rigtig godt.

Tag Kenedy hjem, sælg Oscar og Mikel også vent til sommer med de forstærkninger som kan få os op på niveau med Bayern, Real, Barca. Her synes jeg var vi mangler en venstrebenet forsvarspiller, det kunne være Alessio Romagnoli. Marco Verratti som erstatning til Fabregas som jeg tror smutter og hvis man skulle handler stort og går efter CL næste år ville jeg sige at Antoine Griezmann vel nok bliver alle klubbers ønskespiller, Han ville passe perfekt sammen med Hazard og Costa.
Michael829 år siden
Kirk: Jeg er usikker på om Kenedy er en god Wingback - hvilket er rollen som Alonso udfylder i det nuværende system. Han er dog kreativ og dygtig.
Men om han ville kunne klare at tage de løb det kræver, det finder vi måske ud af.

Angribermæssigt, så har jeg svært ved at se Traore, Abraham eller Solanke udfylde targetmand rollen. Jeg ser dem bedre i en rolle med 2 angribere.

Siden Drogba, så har vi kun haft 1 angriber som har gjort det godt - Costa. Og der er stor lighed mellem dem. De er targetmænd.

Men er enig i, at vi skal have unge på banen næste sæson. I hvert fald i kampe hvor vi kan tillade os det. Der er jo flere af dem som er fantastisk dygtige
Dwise9 år siden
Vi har vundet 10 i træk, hvor der kun er blevet scoret to mod os. Og det er med Alonso, som en del af forsvaret. Jeg er enig i, at han nok ikke vinder Balon d'or, men jeg synes, han udfører sin rolle fint. Om det er holdbart i længden, må tiden vise.
Obi9 år siden
Oscar ligner et kommende spiller i Kina, hvor prisen skulle lyde op imod 60 mio £, hvilket vil gøre ham til det dyrest salg nogensinde i Chelsea.

Et andet rygte er John Obi Mikel er på vej til Marseille, efter som hans kontrakt udløber til sommer, og han ikke har spillet i denne sæson.

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/nigeria-chef-melder-mikel-paa-vej-til-marseille/

Personligt er glad for hvis Oscar smutter, Obi, ham er jeg lidt glad for, men ser heller ikke nogen grund til at beholde manden på broen. Om man henter en spiller ind eller man giver folk fra egen rækker mere spille tid, håber på det sidste.
Ehazard179 år siden
Så er Oscar officiel! Ikke en spiller jeg kommer til at savne gevaldigt.
HanniCFC9 år siden
Vi mangler ikke noget som helst. Men hvis vi vil på det internationale topniveau så synes jeg at vi skal have en spiller i stedet for Pedro/Willian kæden. Nu har vi vundet 13 kampe i træk, og det ligner meget en PL sejr, men hvis det skal blive CL, så skal vi forstærkes.
Ehazard179 år siden
Okay okay..

Vi har hente Ake hjem, hvilket jeg synes er en god transfer.. Han kan både spille i det her tremands-forsvar, men også på midtbanen, eller som wingback. Det løser problemerne med bredden i forsvaret, da Zouma også er tilbage.

Diego, Diego, Diego..
Jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skal sige. Vi havde ikke lagt nr 1, hvis ikke vi havde haft Costa. Jeg håber bare det er de rygproblemer, som Conte siger, men jeg er på ingen måde sikker. Jeg synes, vi skal hente Michail Antonio, nu! Han har simpelthen været fantastisk for West Ham i år. Han kan både spille på fløjen, men også som angriber. Han har scoret 8 mål i år. Jeg tror han kunne gå ind, både til bredden næste år, hvis vi skal spille i Europa, men også til nu som reserve for, Costa, Pedro, Hazard. Og han er engelsk, noget vi mangler meget
Mart99499 år siden
Jeg synes ikke vi skal købe nogle spillere i dette transfervindue af flere årsager:
1. Vi spiller ikke europæisk, så derfor er vores bredde mere en god nok, bedre bredde vil bare skabe utilfredshed, for dem som ikke spiller.

2. Det hold vi har nu kan sagtens vinde PL, fordi de ikke spiller europæisk og dermed er friskere... der skal dog på enkelte positioner bedre spillere på, når vi igen spiller europæisk i næste sæson.

3. Derudover er jeg ved at være godt træt af, at nogle af verdens bedste talenter ikke får chancen, for de talenter vi har i Chelsea er blandt verdens bedste!!
På angrebspositionen SKAL Tammy Abraham simpelthen have chancen, det samme gælder spillere som Baker, AC, Solanke, Kennedy osv.
Der er nok at tage af :-)

Brugen af talenter vil også løse egen avl problemerne
Obi9 år siden
So far er det ikke meget der er sket:

Oscar er sendt af sted og tilbage modtog vi små 60 mio euro via mobil pay.

Patrick Bamford, der tidligere har vært udlejet til Middlesbrough, har nu hentet ham tilbage, denne gang på permanent basis. 6,90 Mio €

Efter små 10 år i Chelsea, er John Mikel Obi sendt til Kina, TJ Teda. Men kontakt udløb til sommer, så er han sendt afsted på en free transfer.

Marco van Ginkel er udlejet til PSV for resten af sæsonen.

Kenedy og Ake er kommet retur fra deres leje ophold, så er spændt på om de går ind og erstatter de de man har sendt til Kina. Ake og Mikel spiller netop samme plads.

Jeg forventer ikke den store tilgang, faktisk ikke nogen. Der er en god brede og vi har lagt fra så mange kampe som de andre hold i toppen.
Obi9 år siden
Der skete ikke overraskede ikke meget på sidste dagen, faktisk var der ingen tilgange. Lige på falde rebet blev Branislav Ivanovic sendt tilbage til Rusland og Zenit. Det forlyder at være på en free transfer, i og med at hans kontrakt udløber til sommer.

En anden der var rygtet afsted var Begovic, men han er stadig i klubben. Formodentlig fordi man ikke har haft en afløser klar.
Martinkc19978 år siden
Hvad forventer folk af det kommende transfervindue?
Obi8 år siden
Jeg forventer at der kommer lidt mere brede på, truppen er pt ikke bred nok til PL og CL, og vil man gerne gør en god figur i FA, så kræver det lidt mere end den nuværende trup. Jeg håber dog på at der kommer flere talenter på holdet. Charly Musonda har fået nummer 17, så det er da tanken han nok får lidt spilletid. Omvendt troet jeg også det om Ruben Loftus-Cheek sidste sommer. So far er det Willy Caballero, Antonio Rüdiger, Álvaro Morata og Tiemoué Bakayoko der er kommet til.
Obi8 år siden
Matic er smutter, lidt overraskende til United. Hvorfor ikke sende ham til Juventus.

Men heg venter stadig spændt på et par spillere til breden. Men jeg har bidt mærke i at Abdul Rahman Baba forsat er i klubben, hvilket jeg håber han forsætter med, for som wing back i venstre er han ideel. Minus siden er han ikke har noget spiller nummer har fået.

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.