Anden keeper
Hej der ude. Nu har jeg i lang tid tænk at turnbull var ikke ret god men er vores 3. Målmand Hillaro (staves) bedre. Så nu vil jeg høre jeres menig hvem der er bedst for vi har jamal blackman fra vores akademi som vi kan tage op men ved slet ikke om han med i truppen.
Men her er lidt om dem:
Ross turnbull: han er normalt anden valget for Cech men der han har kontrakt udløb til sommer vil vi nok ikke forlænge med ham men hvem skal så være anden målmand for Courtois bliver jo lånt ud.
Nå men alt det jeg har set til ham på er at han er meget sikker men ikke kommer ordenligt ned til bolde ret mig hvis jeg tar fejl.
Hillaro: han er vist meget høj og når meget fra maven og op af. Men han er dog ikke den bedste til at nå ud i siderne ligesom Cech. Men hans rolle i klubben er at være backup til backup'en så han får ikke noget spille tid og han har meldt ud han indstilliger karrieren efter sæsonen forståeligt nok der han er 36-37 år:)
Blackman: han må nok finde sig i at Courtois kommer hjem og tar scenen og sidder ham på bænken. Hvilket jeg syntes er arveligt fordi han er et spændene talent som u21 holdet udnytter ham rigtigt godt og gad squ også gerne se han på mål i en Premier league kamp men den drøm drømmer jeg selv videre;)
Skriv jeres menig hvem skal stå på mål når Cech er skadet eller har karantæne?
Men her er lidt om dem:
Ross turnbull: han er normalt anden valget for Cech men der han har kontrakt udløb til sommer vil vi nok ikke forlænge med ham men hvem skal så være anden målmand for Courtois bliver jo lånt ud.
Nå men alt det jeg har set til ham på er at han er meget sikker men ikke kommer ordenligt ned til bolde ret mig hvis jeg tar fejl.
Hillaro: han er vist meget høj og når meget fra maven og op af. Men han er dog ikke den bedste til at nå ud i siderne ligesom Cech. Men hans rolle i klubben er at være backup til backup'en så han får ikke noget spille tid og han har meldt ud han indstilliger karrieren efter sæsonen forståeligt nok der han er 36-37 år:)
Blackman: han må nok finde sig i at Courtois kommer hjem og tar scenen og sidder ham på bænken. Hvilket jeg syntes er arveligt fordi han er et spændene talent som u21 holdet udnytter ham rigtigt godt og gad squ også gerne se han på mål i en Premier league kamp men den drøm drømmer jeg selv videre;)
Skriv jeres menig hvem skal stå på mål når Cech er skadet eller har karantæne?
Kommentarer
Hvis du mener til næste sæson, så skal Cortoirs på lån til en anden BPL klub.
Så kunne man godt bruge Blackman, dog sys jeg vi står svagt hvis Cech bliver skadet i længer tid, hvis vi ikke har en lidt mere erfarne målemand til at tage nogle af det lidt mere vigtige kampe.
Hvis Cech ikke bliver skadet, mener jeg dog os at man godt kan give et par kampe væk til Blackman, da han har vist sig selv super god på U-holdene.
Så kunne man godt bruge Blackman, dog sys jeg vi står svagt hvis Cech bliver skadet i længer tid, hvis vi ikke har en lidt mere erfarne målemand til at tage nogle af det lidt mere vigtige kampe.
Hvis Cech ikke bliver skadet, mener jeg dog os at man godt kan give et par kampe væk til Blackman, da han har vist sig selv super god på U-holdene.
Er jeg den eneste der ikke kan læse det på grund af stavefejl ?
Hvor? Eller er det fordi det er min tråd?
Jeg har dyb respekt for dig og har læst mange af dine tråde igennem og det må jeg sige at det er ikke dumme ord der kommer ud af din mund, men jeg har altså problemer med at læse den her på grund af stavefejl.
@ thelittlehero, du er vel begavet nok til at kunne forstå den tekst der er skrevet!
Når du er begavet nok til at udpege, at der er stavefejl i teksten!
Når du er begavet nok til at udpege, at der er stavefejl i teksten!
Jeg synes, det ville være fint med Blackman. Det behøver ikke være et stort navn, der har jobbet som reservemålmand. Han skal bare være klar på opgaven, hvis der bliver brug for ham. En ung gut fra egne rækker er perfekt til den opgave. Hvis han kan acceptere rollen som reserve, og få kampe på 2.holdet, så synes jeg bare, at man skal bruge ham. Det der med, at rotere mellem to keepere, som man har set det i united og spurs, er ikke en filosofi, som jeg tror, er god for holdet.
Kender ikke til Blackman men er ret overbevist om at Chelsea ikke nøjes blot med Cech og så Blackman, tror man beholder mindst 1 af de 2 man har, selvom jeg personligt håber på Hilario.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Jeg kunne godt se at Cortoirs blive lidt af en "De Gea" type når han kommer tilbage, som er meget usikker og lige skal vende sig til PL, men han har potientialet til at blive en stor målmand!