Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Angriberne næste år?

Da jeg kan se at der er meget utilfredshed med de tre angribere(Torres, Etoo og Ba) vi har nu. mistænker jeg at ingen af dem er Chelsea spillere sæson 14/15.

Så jeg ville gerne vide hvordan i syntes 14/15s angriber-pulje for CFC skal se ud? Falcao eller Cavani? Zlatan eller Diego Costa? Balo har også været nævnt. Hvad med Lukaku og Bamford? De har klarede sig fantastisk i de klubber de har været udlånt til, de kan måske være back-ups?

Hvad syntes i?
12 år siden
18849 visninger

Kommentarer

Morten12 år siden
Som den mest realistiske kunne jeg godt se Diego Costa i Chelsea. Han er stor, stærke, teknisk god og en super afslutter både med foden og med hovedet:-)
Jeg kunne også godt se Torres gå den anden vej, tilbage til Atletico Madrid.
Obi12 år siden
Jeg håber at Chelsea satser på Lukaku, det er jo en usleben diamant man har og Chelsea har jo i mange år spillet med en stor target mand i front, Drogba, Hasselbaink, Flo, Caseraghi (det han nu nået at spille) og Crespo. Folk der fylder lidt, og Lukaku er jo dælme stort som et hus, og han har jo vist han har klasse til Premier League. Så det er ham, og ingen grund til de store dyre indkøb når vi har en der kan blive lige så god.
Dwise12 år siden
Well, noget skal der nok ske. Optagelser har jo fanget Mourinho, som kritiserer de nuværende angribere.( http://www1.skysports.com/football/news/11668/9186663/samuel-etoo-and-demba-ba-shrug-off-jose-mourinho-comments-about-chelsea-strikers )
Det er selvfølgelig ikke så heldigt for harmonien i truppen, men det er vel også bare at fremhæve det, som forekommer indlysende for de fleste. Det var dog nok ikke meningen, at det skulle ud til offentligheden.

Personligt tror jeg, at man henter en ny mand til sommer. Jeg er faktisk ikke så sikker på, at Lukaku nogensinde får chancen desværre. Jeg tror, Etoo og Ba forlader os til sommer, så der er plads til nye spillere.
Elholm8912 år siden
For at være ærlig tror jeg at vores trio er helt væk til sommer.
Etoo er væk ved kontraktudløb og smutter måske til Mallorca.
Ba bliver solgt til en fornuftig pris på omkring de 50 mio. kr.
Torres + en sum penge, kunne jeg godt se indgå i en bytteaftale med Atletico for Diego Costa.

Dermed hedder vores angribere i næste sæson Costa, Lukaku og Schürrle som backup.

Patrick Bamford håber jeg bliver udlejet til en Premier League klub - eller tage en sæson mere i Derby (såfremt de rykker op).
Poyet12 år siden
Eto`o er væk, Ba bliver solgt og Torres i bytte handel for Diego Costa
Schurrle er i min verden IKKE angriber!!
Derfor, Costa, lukaku + 1 mere (Cavani/Doumbia)
Eller Costa + 2 mere! (Cavani/Doumbia)
Poyet12 år siden
*Balotelli ville også være en mulighed? Milan har ikke så mange penge, og ham og Jose har et tæt venskab!
Så hvis Jose kan styrer ham, ville han være guld værd!!
EmilMiddleton12 år siden
tror du ikke to er nok (Lukaku og en anden) ellers får Lukaku overhovet ikke nok spilletid. han har flere gange bevist at han er god nok til BPL, så jeg synes at han skal have nok spilletid, så han kan udfolde sig endu mere.
Poyet12 år siden
Jeg synes i ikke 2 er nok, med alle de kampe vi spiller + at der altid vil komme skader.
Så i min verden, skal en stor klub som os have 3 gode angribere.
Dwise12 år siden
Jeg er sådan set ikke helt uenig. Men at snakke om at vi skal hente Cavani og Costa, synes jeg måske, er en smule useriøst. Det er et scenarie, man kan forestille sig på sit FIFA-hold, men i virkeligheden har jeg lidt svært ved at se det. At vi skal have tre kompetente spillere til angrebspladsen, lyder fornuftigt nok. Men det kan man også finde, uden at kigge på en liste over de højst profilerede spillere i verden.
Jeg håber meget, at vi får Lukaku at se på holdet næste sæson. Er lidt usikker på, hvad der sker med Torres, men tror vi beholder ham. Og så kunne jeg sagtens se Schurrle agere 3.valg på toppen.
Lampard12312 år siden
Jeg er enig med dig dwise.
Torres er jeg med tiden gået hen og blive rigtig glad for. Lukaku, Torres, og Schurrle ville være helt fint.
Poyet12 år siden
Håber meget lukaku kommer hjem, men lukaku, Torres og schurrle er bare ikke godt nok, hvis vi skal være med i toppen!
Lukaku, Torres og endten Balo, cavani eller Costa ville være perfekt!!
Schurrle alene i front, nej tak....
Elholm8912 år siden
Lad mig bare sige at Lukaku, Torres og Schürrle er en elendig trio!

Hvis vi til sommer stadig har Torres kan jeg ikke se ham som andet en trejdevalg bag Lukaku og et nyindkøb.
Jo jeg elsker Torres, men vi må se i øjnene at han bare ikke er stærk nok til en klub af vores størrelse mere - i hvert fald ikke mere end som backup.

Lukaku skal agere rotationspartner med en erfaren topangriber (Costa, Cavani, Falcao, Balotelli).

Om tredjevalget så bliver Torres, Schürrle, Bamford eller Feruz er jeg skam ligeglad med.
SebastianLunnDK12 år siden
Elhoml skrev: Lad mig bare sige at Lukaku, Torres og Schürrle er en elendig trio!

At sige Lukaku, Torres og Shürrle er en elendig trio er da lidt useriøst. Ja, trioen vil ikke være optimal, men ligefrem at sige den er elendig er lige voldsomt nok, desuden vil jeg ikke anse Shürrle som angriber medmindre han begynder at spille helt fremme.
Lukaku har bevist at han kan score mål og præstere i PL, og glæder mig vildt meget til at få ham tilbage.

Håber egentlig lidt på at Torres bliver solgt, men hvis han bliver ender han nok med at blive anden eller tredje valg. Derudover hpber jeg vi kan hente en angriber som Balotelli ind, da vi virkelig har brug for en "Goal Poacher" som score mål på samlebånd.

Spændene transfervindue i vente! :-)
Kirk12 år siden
2 angriber er nok. Lukaku og Balotelli.
Jeg er fuldstædig enig med Mourinho truppen skal være bedre og mindre.
Der er ikke behov for 3 angriber når man kan bruge Schürrle og Salah på toppen, ellers så kunne man jo også give en ung mand fra u21 eller akademiet chancen. Det ville klæde Chelsea.
Obi12 år siden
Jeg vil gerne lidt væk fra den del med at vi kaster for store summer efter spillere, a la Romans første tid, det var alt for store summer.

@Elholm Elendig? Jo, de laver ikke 25 mål, men dertil vil jeg ikke sige at de er elendige, brugte du ordet " ikke optimal", kunne jeg være tilbøjelig at være lidt mere enig med dig. Selvom jeg også gerne vil ha den angriber der kan lave de nemme mål når vi møder et tæt pakket hold.

@Kirk Faktisk ideen med Balo, tja. Der er for og imod. Mourinho siges at være den eneste der har kunne styre ham. Men hans hjerneblødninger der koster udvisninger i kampene er en kæmpe belast for holdet, desuden har han vist på træningsbanen at ligeledes være en tåbe, slås kamp med træner, selvom om det var Mancini, så synes jeg stadig det er tåbeligt.. Men det er alt sammen historie og det kan ændre sig. Men lige pt har vi Schürrle, Salah, Etoo, Ba, Torres til at tage 1 plads. Lukaku er udlejet og kommer da sikkert ind på holdet til næste sæson, og tvivler på at Ba og Torres er der.

Dwise12 år siden
Jeg er godt nok ikke særlig meget for Balotelli. Kan da godt se, at han kan noget, men kun når det lige passer ham. Jeg synes, at man må veje det gode mod det dårlige, og der er bare slet ikke nok af det gode efter min mening. Jeg synes, han er et stort barn, som sætter sig selv over holdet. Hvis vi skal til at købe ind igen, så kan vi få mere for pengene end at bruge dem på Balotelli.
Michael8212 år siden
Hmm - havde skrevet noget i går, men det er så ikke blevet gemt. Møg.

Nå kort. Så ser jeg det gode som 2 primære og 1 ungdom.

Lukaku/Costa som de primære (stærke, kan afslutte, gode targetmen oppe foran vores 3 magikere).

Den sidste bør være en som Bamford eller Feruz. En ungdomsspiller, som får chancerne i visse kampe for at testes på højeste niveau.

Dette gælder faktisk flere pladser. At vi har unge som får indhop når vi fører 2-0 ved slut :)
Awekat12 år siden
Michael82 Det kan vi godt blive enige om. Men vi har ansat en træner der vejer point højere, end talentudvikling, trods han til tider påstår andet :)
Vi snakker en træner der sætter Mikel ind i stedet for Schürrle i 60. minut hvis vi fører 1 nul.
Tror ÆGGE det kommer til at ske med de unge talenter.
Elholm8912 år siden
Det kommer til at ske når vi får mere stabilitet i vores form - og når vi mod de mindre hold allerede til halveg kan have en føring på 2-0 eller 3-0. I modsætning til at vi først lukker kampen i de sidste minutter eller kun vinder med ét enkelt mål. I disse situationer, forstår jeg sagtens at han ikke tør satse. Det er jo også derfor Mikel kommer ind i stedet for Schürrle.

Når vi dog begynder at spille mere stabilt - som kan ske næste sæson, når Mourinho sætter sit eget præg på holdet for alvor - så er jeg sikker på at de unge vil blive mere og mere integreret i førsteholdstruppen.
Michael8212 år siden
Awekat skrev:
Michael82 Det kan vi godt blive enige om. Men vi har ansat en træner der vejer point højere, end talentudvikling, trods han til tider påstår andet :)
Vi snakker en træner der sætter Mikel ind i stedet for Schürrle i 60. minut hvis vi fører 1 nul.
Tror ÆGGE det kommer til at ske med de unge talenter.

Bemærk at han sætter offensive kræfter ind når vi fører 1-0. Han ændrer attitude synes jeg. Varane kom frem under Mous vinger. Jeg tror godt på det - men du kender mig - optimist til det sidste ;)

(men wtf... virkede i 2012 da jeg kaldte CL og FA sejren... men missede ligaen :D)
Awekat12 år siden
Bevares, du har før haft ret, og man kan jo kun håbe.
Men synes bare der har været kedelige (NB: fodboldmæssige, ikke resultatmæssige) tendenser et stykke tid. Desto tættere på vi kommer at lave overraskelsen, desto mere kedelige synes jeg faktisk vi er begyndt at spille :/
Michael8212 år siden
True - Kong Carlo var vist nok den bedste manager vi havde på det punkt.

Synes der er "moments of epicness" i vores spil...

Mou kræver bare meget diciplin som jeg ser det
Kirk12 år siden
https://www.facebook.com/photo.php?v=442656922546512&set=vb.338233632988842&type=2&theater

Kampen om at blive Chelsea næste angriber er sat i gang! Balotelli vs. Costa 1-0
Kirk12 år siden
http://footy.dk/2014/03/15/medie-chelsea-klar-med-rekordbelob-for-city-stjerne/

Urealistisk, men av det ville være mit ønske sommer køb!
andersterry12 år siden
jeg synes at vi skulle gå efter Costa fordi han arbejder hårdt som mourinho kan lide og han jo også en frikøbklausul på 32 euro
EmilMiddleton12 år siden
32 euro det er godt nok lidt :-p, mener du ikke 32 millioner euro?
andersterry12 år siden
jo det gør jeg
Elholm8912 år siden
For at være ærlig så ville jeg personligt rangere vores nuværende trio i denne rækkefølge:

1. Eto'o
2. Demba Ba
3. Torres

Hvis vi næste sæson stadig har nogen af vores tre gutter tilbage, så skulle det være endnu et år til Eto'o. Han er da meget skarpere og har meget mere selvtillid end Torres.

Demba Ba virker også meget mere selvsikker på bolden, end Torres gør - hvorfor min rangering sætter Torres som tredje valg.
Steen12 år siden
Elholm: Er det kynisme du søger? For hvis du spiller med Torres på toppen, så scorer Oscar, Hazard, Ramires, Willian, Schurrle, osv. Hvis du spiller med Eto'o der kræver nogle andre bolde for at komme i spil, så scorer han oftere end vores midtbane. Et mål er vel et mål? Eller er det?

Spørgsmålet er - hvad er det præcis vi gerne vil? Som jeg ser det, er et mål ikke bare et mål. Det er et spørgsmål om hvilken spillestil vi vil ligge for dagen, og hvad vi vil på længere sigt. Vi skal ikke bygge vores fremtidige storhold på Eto'o, Demba Ba eller Torres der alle er aldrene spillere. Sådan som vores angrebs situation er lige pt., er kun en lappeløsning og på ingen måde vores fremtid.

Hvis vi søger en targetman, der ejer kynismen, så har vi allerede en, som er meget ung og særdeles uprøvet i et storhold, der forventes meget af. Lukaku.

Jeg tror vi skal derhen, at vi skal have en mixture af 1 meget ung angriber og en semi ung angriber, med hver deres spillestil. Som vi kan bruge på forskellige taktikker. Mit forslag lyder på; Lukaku, og køb De Costa. Så skal vi skille os af med Demba Ba og Fernando Torres. Det ville klart være mest lønsomt. Det ville ikke være dumt, hvis det er denne løsning man vælger at bytte Torres med De Costa og penge deres vej, også hente Drogba hjem som angrebs træner. Prøv forestil Jer, hvad Drogba kunne putte ind i hovedet på Lukaku og De Costa? Amen - min vildeste fantasi, gør mig helt blød i knæene..

Alle snakker om at Chelsea bliver det nye sort. Alle ved, vi bliver storholdét. Vi bliver virkelig gode! Prøv tjek den trup vi efterhånden har.

Hvis Mourinho henter De Costa, og nu snakker de om Varane også, pga. manglende spilletid, og Varane var Mou's opfindelse.. Jeg siger bare - Sikke et dream team vi så har!

Se her:
Målmand: Cech, Courtois
Højre Back: Ivanovic, Azpilicuetta
Center Back: Terry, Cahill, Zouma, David Luiz, Varane, Ivanovic, Kalas
Venstre Back: Azpilicuetta, Cole, Evt. Shaw
Defensiv midt: Lampard, Ramires, Matic, David Luiz, McEahren
Offensiv midt: Hazard, Willian, Oscar, Schurrle, Salah
Angriber: Lukaku, De Costa, Torres

Hvis jeg var modstander, ville jeg satme godt nok ryste i bukserne. Find ét enkelt svagt sted? Jeg kan ikke se det.
LilHenrik12 år siden
Steen, jeg er enig med dig langt hen af vejen, især i det med vores angreb, og at Lukaku skal have en chance til.

Men der er noget som ikke går helt op, inde i mit hoved?

Jeg vil syntes det er synd at enten Cech eller Courtois bliver 2. målmand og kun kommer til at spille i cups, og andre lidt mindre kampe, det er de begge simpelthen for dygtige til.
Nu kan jeg næsten regne ud at du er kommet til at bytte rundt på højre og venstre back, for Ivanovic er vidst stadig højre side, men Cole er jo ved at blive for gammel, og hvis det er planen at Acpilicuetta skal tage over for Ivanovic, så mangler vi en i venstre side når Cole bliver for gammel, og omvendt når Ivanovic bliver for gammel også, du nævner så Luke Shaw, men der skal vel være en erstatning til, eller?

Du må endelig rette mig hvis jeg tager fejl eller ikke har forstået det helt :)
Kirk12 år siden
Steen, Tror mere på dette hold.

Målmand: Courtois, Cech
Venstre Back: Shaw, Azpilicueta
Center Back: Terry, Cahill, Zouma, Varane, Ake
Højre Back: Azpilicueta, Ivanovic
Defensiv midt: Matic, Ramires, Lampard, Imbula, (van Ginkel)
Angriber: Diego Costa, Lukaku, Markovic

Hvis Varane kommer ryger Luiz.
Hvis Imbula kommer ryger Mikel.
Hvis Shaw kommer ryger Cole.
Hvis Costa, Lukaku og Markovic kommer ryger Torres, Ba og Eto'o.
Courtois kommer tilbage og kæmper mod Cech. Ligesom dengang hvor en ung Cech kom og kæmpede mod Carlo Cudicini. Cech vil stadig være en legende som andenmålmand.
Steen12 år siden
Selvfølgelig byttede jeg rundt på højre og venstre back :D Det var min fejl :D!

Cole må for min skyld også godt finde et andet sted at spille, efter vi har Azzi, som gør det fremragende :)
LilHenrik12 år siden
Hehe, det sker jo, men ville bare være sikker på at jeg ikke havde misforstået noget :)

Men du mener at Ivanovic har nogle år endnu, eller skal der også en erstatning til der? :)
Steen12 år siden
Ja - Ivanovic har 3-4 år i sig endnu, på Chelseas høje niveau! Også med Azzi på højre siden, og en Luke Shaw som skal tage over på sigt, også Azzi på højre siden igen.. Det giver al for god mening :)
LilHenrik12 år siden
Azzi har hvertfald gjord det godt på venstre back pladsen, så spørgsmålet er om Mou vil omskole ham til den plads, eller hvad der sker :)
Steen12 år siden
Med det niveau han ligger for dagen, kan man vel godt sige han allerede har gjort det - med succes?
Mourinho har udtalt at han mener Bertrand har en fremtid i klubben, men hvis Shaw bliver hentet, kan jeg ikke se dette blive en realitet. Mon han tænker at 'Dave' skal overtage efter Ivan på sigt, og så Bertrand på venstre?

Ikke destro mindre ser vores fremtid skræmmende ud!
Steen12 år siden
Jeg ser ikke Bertrand som dygtig nok, til at skulle tage over på venstre backen. Jeg tror vi er nød til at tænke lidt større :)
LilHenrik12 år siden
Steen - Jo man kan godt snakke om at han er omskolet, men det jeg tænkte var om Mou vil gøre det til Azzi's position, altså om Mou aldrig nogensinde har i tankerne at putte ham tilbage på højre side igen, udover i nødsituationer? :)
Michael8212 år siden
Kirk skrev:
Steen, Tror mere på dette hold.

Målmand: Courtois, Cech
Venstre Back: Shaw, Azpilicueta
Center Back: Terry, Cahill, Zouma, Varane, Ake
Højre Back: Azpilicueta, Ivanovic
Defensiv midt: Matic, Ramires, Lampard, Imbula, (van Ginkel)
Angriber: Diego Costa, Lukaku, Markovic

Hvis Varane kommer ryger Luiz.
Hvis Imbula kommer ryger Mikel.
Hvis Shaw kommer ryger Cole.
Hvis Costa, Lukaku og Markovic kommer ryger Torres, Ba og Eto'o.
Courtois kommer tilbage og kæmper mod Cech. Ligesom dengang hvor en ung Cech kom og kæmpede mod Carlo Cudicini. Cech vil stadig være en legende som andenmålmand.

Tror du at Cech ville nøjes med en rolle som 2nd keeper?

Har nemlig svært ved at tro det. Cech fik jo chancen fordi Cudicini blev skadet og Cech så sig aldrig tilbage.

Luiz kan jeg dog ikke se ryge pt grundet hans samarbejde med Matic. Det er nærmest magisk at se :)
Steen12 år siden
Michael: Jeg tror det er mere på sigt at Courtois kommer ind. Jeg ser det ikke i næste sæson, men vi skal til at passe på. For vupti så har han kontraktudløb, også er det for sent. Jeg mener vi bør vise et klart signal til ham, hvad det er vi rent faktisk vil med ham. Enden skal han til at bruges, og hvis han skal det, skal han have en ny kontrakt, ellers skal han sælges til højest bydende.

Det dur jo ikke, vi tager ham ind om to sæsoner, hvor vi har en sæson tilbage i ham, også er der kontraktudløb, også vrager Cech for det? Også stikker han af til sommer til en konkurrent. No way. :)
Kirk12 år siden
Michael, Vi har diskuteret Courtois/Cech engang før. Så forstå ikke du sidder spørgsmålstegn når du kender min holdning. Men siger den gerne igen. Ja, Jeg ser Courtois som Chelsea kommende målmand. Cech er en legende og vil også være det som andenmålmand, sparringspartner og målmandstræner for Courtois.

Dit spørgsmål omkring David Luiz, gider jeg ikke buge min tid på at svare. Den debat kører lige nu i en anden tråd, hvor min holdning også stå.

LilHenrik12 år siden
Kirk, nu det jo ikke et spørgsmål om din holdning, den må du da meget gerne ha, der er mange som du den holdning med, men spørgsmålet lyder på fra min side om du virkelig tror at Chec vil nøjes med at være 2. målmand? :)
Michael8212 år siden
Kirk - mit spørgsmål går på om du faktisk tror at Cech ville indfinde sig i rollen som 2 målmand.

Jeg håber det personligt, men ved ikke om det er noget som ville passe ham. Han har nogle få år tilbage på top plan (han har jo et mere skrøbeligt skelet grundet at han er trilling) og spørgsmålet er, om det vil bruges på en bænk.

Jeg håber på du har ret, men tvivler det meget.

Vedr. din Luiz kommentar, så vælg dine ord mere med omhu fremadrettet... ingen grund til at opføre sig som om at du skriver på "nationen".
Michael8212 år siden
Steen skrev:
Michael: Jeg tror det er mere på sigt at Courtois kommer ind. Jeg ser det ikke i næste sæson, men vi skal til at passe på. For vupti så har han kontraktudløb, også er det for sent. Jeg mener vi bør vise et klart signal til ham, hvad det er vi rent faktisk vil med ham. Enden skal han til at bruges, og hvis han skal det, skal han have en ny kontrakt, ellers skal han sælges til højest bydende.

Det dur jo ikke, vi tager ham ind om to sæsoner, hvor vi har en sæson tilbage i ham, også er der kontraktudløb, også vrager Cech for det? Også stikker han af til sommer til en konkurrent. No way. :)

Selvfølgelig skal TC ind... men luksus problemet er at have 2 af verdens bedste keepere slås om samme plads.

På keeperpladsen - mere end nogen anden - skal der være et 1 valg. Man kan så se på om Mou gerne vil teste dem begge. Han kender Cech... men hvad med TC
tobylobi12 år siden
Jeg er meget i tvivl om hvorledes Chelsea vil bruge Lukaku næste sæson, eller om han bliver solgt videre. Hvad er jeres tanker?
Jeg mener at han ligepræcis er den type vi leder efter, men JM er måske bange for at satse hele butikken på sådan en ung mand.
Elholm8912 år siden
Jeg gider slet ikke bruge tid på at kigge på de rygter omkring Lukaku - for jeg er overbevist om at han er hos os næste sæson, sammen med muligvis en Diego Costa. Hvor disse to vil være rotations partnere.

Hvem der bliver vores tredje, backup angriber er så spørgsmålet. Her ser jeg én af følgende scenarier ske:

1. Endnu et indkøb kommer til klubben. (Usandsynligt)
2. Eto'o får endnu et år hos os.
3. En ung spiller (Bamford eller Feruz) bliver inkluderet i førsteholds truppen.
4. Schürrle el.lign. vil agere backup.

Under alle omstændigheder tror jeg at Torres og Ba er fortid hos os til sommer.
Duxii12 år siden
For mig og se ville det være optimalt med Benzema (som er rygtet til Chelsea) han har et år tilbage af sin kontrakt med Real Madrid, og ville passe godt ind i Chelsea.

Diego Costa, ville også være et fint køb, for mig at se er han dog et niveau under Benzema.

Lukaku skal der også være plads til, dog som back-up for første angriberen.

Men jeg må indrømme jeg stadig har en lille våd drøm om at se Zlatan i den blå trøje!
Michael8212 år siden
Duxii skrev:
For mig og se ville det være optimalt med Benzema (som er rygtet til Chelsea) han har et år tilbage af sin kontrakt med Real Madrid, og ville passe godt ind i Chelsea.

Diego Costa, ville også være et fint køb, for mig at se er han dog et niveau under Benzema.

Men jeg må indrømme jeg stadig har en lille våd drøm om at se Zlatan i den blå trøje!

Fortrækker du virkelig Benzema fremfor Costa?

Costa er jo en langt mere fysisk spiller. Noget som jeg mener kan gøres brug af. Men ok, ville ikke kimse af at se Benzema hos os. Costa må dog være lettere, da jeg har læst rygterne om at Torres evt. skulle til Atl. Madrid. En mulig byttehandel + penge for Costa?

Jeg tror at, såfremt vi faktisk køber en angriber til sommer, at Lukaku og denne, nok skal få spilletid begge to.
Bare se i denne sæson. Eto og Torres har begge fået mange minutter.
Den spiller som skal udfylde Ba's rolle, må og skal næsten være en akademispiller som kan få minutter og fylde ud såfremt de andre er for trætte eller småskadet.

Gad vide om Feruz ville kunne begå sig på 1 holdet?
Duxii12 år siden
Michael82 skrev:
Duxii skrev:

Fortrækker du virkelig Benzema fremfor Costa?

Costa er jo en langt mere fysisk spiller. Noget som jeg mener kan gøres brug af. Men ok, ville ikke kimse af at se Benzema hos os. Costa må dog være lettere, da jeg har læst rygterne om at Torres evt. skulle til Atl. Madrid. En mulig byttehandel + penge for Costa?

Jeg foretrækker Benzema, da jeg syntes han passer bedre ind, kender Mourinho's koncept, OG han har en del mere erfaring i de store kampe end Costa har.
Dermed ikke sagt at jeg ville syntes at Costa ville være et dårligt køb ;o)
andersterry12 år siden
benzema fram for Costa ,costa arbejder også god defensiv fram for benzema som ik arbejder defensiv mourinho ville til vær en tid vælge Costa og har også en frikøbklausul på 32 mil ero
Dwise12 år siden
Duxii skrev:

Jeg er godt nok uenig. Jeg synes ikke, Benzema er meget bedre, end de angribere vi har i forvejen. På en måde synes jeg, at der er blevet holdt en hånd over ham i Madrid. Men at mene at han er et niveau over Diego Costa, kan jeg slet ikke følge. Diego Costa eneste svaghed, som jeg ser det, er hans temperament. Han taber måske hovedet engang imellem, men ellers er han vel en af de bedste angribere i verden lige pt. Han er da som minimum en bedre angriber end Benzema. Hvis vi havde Benzema i truppen, ville jeg da til hver en tid bytte ham for Diego Costa. Inkl. $$ hvis det var det, der skulle til.
Elholm8912 år siden
Jeg ville også helt klart foretrække Diego Costa, fremfor Benzema!

Flere Real Madrid fans ønsker også en ny angriber til sommer - det må da sige lidt om Benzema.
Kirk12 år siden
Diego Costa, Helt klart! En rigtigt Mourinho mand. Han ville passe perfekt ind!
Også er han dejlig upolitisk korrekt, lige som en rigtigt angriber skal være.
andersterry12 år siden
rigtig
Nu går rygterne også på at Chelsea er begyndt at forhandle om Costa, og repræsentanter fra klubben er i Madrig for at snakke med Costas agenter :-)
Kirk12 år siden
Rygter er der mange af. Men han skal købes og inden VM!
Kirk12 år siden
Mourinho om rygterne om Oscar og Hazard til PSG.

Hvis der er Financial Fairplay, så har de ikke pengene til at købe dem, siger Mourinho ifølge Daily Telegraph og fortsætter:

- Hvis der ikke er noget Fincancial Fair Play, og de lagde et eller andet vanvittigt som 300 millioner pund (2,7 milliarder kroner) for begge to, så tror jeg, at Chelsea ville overveje det.

Klasse kommentar.
Duxii12 år siden
Dwise skrev:
Duxii skrev:

Jeg er godt nok uenig. Jeg synes ikke, Benzema er meget bedre, end de angribere vi har i forvejen. På en måde synes jeg, at der er blevet holdt en hånd over ham i Madrid. Men at mene at han er et niveau over Diego Costa, kan jeg slet ikke følge. Diego Costa eneste svaghed, som jeg ser det, er hans temperament. Han taber måske hovedet engang imellem, men ellers er han vel en af de bedste angribere i verden lige pt. Han er da som minimum en bedre angriber end Benzema. Hvis vi havde Benzema i truppen, ville jeg da til hver en tid bytte ham for Diego Costa. Inkl. $$ hvis det var det, der skulle til.

Tja, hver sin smag :) .

Personligt syntes jeg at Benzema's teknik er bedre, og han har også meget mere erfaring i de store kampe - men som jeg også skrev tidligere, vil jeg absolut ikke have noget imod Costa, for han er god, ingen tvivl om det, jeg foretrækker dog Benzema frem for Costa.

Elholm89 skrev:
Jeg ville også helt klart foretrække Diego Costa, fremfor Benzema!
Flere Real Madrid fans ønsker også en ny angriber til sommer - det må da sige lidt om Benzema.

Det jeg hører fra dem jeg kender som er Madrista siger det lige modsatte, at de meget gerne vil holde på ham, og der har vidst også lige været en afstemning for nylig i den spanske fanklub og her var svaret også Benzema, men jeg kan selvfølgelig tage fejl - igen, de har jo også forskellige meninger som vi har :)
Dwise12 år siden
Benzema har også haft en god sæson, og har selvfølgelig altid scoret et pænt antal mål. Og det er også først den seneste sæson, at Costa for alvor har slået igennem. Men som Duxi skriver, er der heldigvis plads til mange forskellige holdninger i fodbold :)
Steen12 år siden
Fantastisk debat i har kørende :D hvor ser i Bertrand Traore i denne diskution?

Har han en plads, hvis Marin bliver solgt?
Kan han være vores ungdomsspiller med Lukaku i næste sæson?
sebastianhaun12 år siden
Nu begynder der rygter om at Lukaku skal sælges! Hvem skal så være back-up?... Torres?

Duxii12 år siden
sebastianhaun skrev:
Nu begynder der rygter om at Lukaku skal sælges! Hvem skal så være back-up?... Torres?

Hvis rygterne passer med at vi har sendt forhandlere til Atl. Madrid vedr. Costa, så vil jeg næsten godt vædde en fadøl på at Torres er med i den handel.
sebastianhaun12 år siden
Forstiller mig ikke Etoo eller Ba som back-ups næste år hvem tænker du kunne være back-up hvis Torres forsvinder?
andersterry12 år siden
ser mere eto som back op næste år men ik mere jeg tror også at vi køber en back up
Thorsager12 år siden
Håber virkeligt ikke at valget falder på Costa. Jeg kan ikke fornægte at han er i en god målstime, og det er selvfølgelig godt. Men han har ikke præsteret, for alvor, i mere end en sæson, plus jeg har svært at se hans type i CFC sammenhæng.

Og så tænk over, om vi virkelig ønsker at kaste en masse penge efter endnu en Atl. Madrid angriber med knæ problemer??!
LilHenrik12 år siden
Thorsager, hvad er det der gør at du har svært ved at se 'hans type' i Chelsea?
Hvad er hans type mener du? :)
Thorsager12 år siden
Jeg mener han har en meget kontant og fysisk stil, med mange 'ufine' metoder . Jeg tror ikke det holder i England som i Spanien.
Han er ærlig talt ikke særligt teknisk raffineret, minder mig mere om en som tromler på og trykker af på det meste. At det virker for ham er jo bare fint - men jeg henviser stadig til at han ikke har bevist sig på højeste niveau , eller udenfor spanien, i mere end en sæson.
Drogba var meget fysisk som Costa, og det virkede rigtig godt langt hen af vejen, plus Mourinho har måske nok en forkærlighed for den type. Men jeg håber virkelig ikke at det bliver ham de vælger af ovennævnte grunde.

Han er uden tvivl et bedre valg end det vi har... Men skal vi ud og købe dyrt, håber jeg ikke det bliver ham.
Thorsager12 år siden
Apropos seneste transfer rygte, om Lavezzi; http://footy.dk/2014/04/03/transfer-bombe-chelsea-i-snak-med-psg-stjerne/

Jeg vil ærlig talt foretrækker en fyr som ham, efter hvordan han agerede igår, syns jeg sgu han ligner en god mand. Jeg har ærlig talt ikke fulgt ham eller hørt meget om ham. Men ham ville jeg umiddelbart foretrække.
Dwise12 år siden
Jeg har fulgt Diego Costa en del denne sæson, og jeg vil give dig ret i, at han kan være meget hård i sit spil. Ufine metoder, tja, det er jo som man ser på det. Jeg vil nu holde på, at han har de kvaliteter, der skal til for at spille i England. Teknisk er han slet ikke så dårlig. Han kommer frem til rigtig meget på egen hånd, og det er ikke blot ved at tromle sig igennem. Han kan godt lidt med bolden også. Om ikke andet er han vores angribere overlegen teknisk, det er jeg sikker på. Jeg mener, Torres er vel blandt de teknisk dårligste i ligaen. I mine øjne vil Diego Costa være en betydelig forstærkning.

Thorsager skrev:
Jeg vil ærlig talt foretrækker en fyr som ham, efter hvordan han agerede igår, syns jeg sgu han ligner en god mand. Jeg har ærlig talt ikke fulgt ham eller hørt meget om ham. Men ham ville jeg umiddelbart foretrække.

Fair nok :) Men du siger at du ikke rigtig ved noget om ham? Det er da et lidt besynderligt argument for at foretrække en spiller. Jeg har kun set Lavezzi mod Chelsea, da han var i Napoli og her sidst med PSG. Han har gjort en fin figur i de kampe, men min opfattelse af ham var, at han mere var kantspiller. Men jeg ved som sagt heller ikke så meget om ham.
Thorsager12 år siden
Costa vil uden tvivl være en forstærkning det skal slet ikke forståes som jeg ikke mener det.
Men som sagt, Costa er bare ikke ham jeg helst ser i Chelsea. Jeg kan ikke begrunde det udover min mavefornemmelse omkring ham.
Hvem så istedet?! - det ved jeg nærmest ikke. Lavezzi kunne i mine øjne være en mulighed.
Plus omkring Costa er det lidt absurde sammentraf med Torres, hvis man frygter gentagelser af transferflop, at der er tale om Atl. Madrid angriber med knæproblemer.

Køber man Costa, håber jeg selvfølgelig bare at min mavefornemmelse bliver gjort til skamme.
andersterry12 år siden
de her tre angriber ser jeg som nogen vi kunne købe 1costa/2cavani/3benzema men håber på Costa og om to år bamford det kunne være fantastik vis drogba bliver angrebtræner
Kirk12 år siden
Jeg tror efterhånden ikke på Lukaku kommer tilbage. Mourinho har set sig sur på ham.
Jeg tror han forsvinder sammen med Ba, Eto'o og Torres til sommer.

Chelsea køber 2 store angriber. Håber Cavani kunne være en af dem.
Costa eller Mandzukic kunne bliver den anden.

Det ville også give os muligheden for at spille med 2 angriber i de kampe mod de små hold hvor vi har det svært. Ligesom den gang vi gik efter Eto'o i Barcalona med tænke på han skulle spille sammen med Drogba.
Elholm8912 år siden
Ja, det ser sku ikke så godt ud mere med Lukakus chelsea fremtid.
Jeg tror mere og mere på at et køb af både Costa OG Mandzukic bliver en realitet.
Kirk12 år siden
Det skal så lige siges at Lukaku's agent er Mino Raiola. Så at der er rygter og underlige udtalelser fra Raiola og Lukaku er meget normalt.

Mino Raiola, er blandet agent for Balotelli, Pogba og Ibrahimovic. Der er altid mange rygter omkring hans spillere.
Chirsten12 år siden
Jeg tror dog ikke at alle vores 3 (4) angribere ryger til sommer. Med tanke på Torres' enorme lønseddel, bliver han svær at slippe af med, og jeg kunne godt forestille mig Eto'o blive en sæson eller to mere som 3. valg. Han gør det også fremragende - bare ikke som 1. valg naturligvis :)
Chrmik12 år siden
Mandzukic og Costa ville være et fantastisk makkerpar med Hazard, Oscar og Willian lige bagved ... Matic som balancespiller ...

Det ville være for vildt ...
Jeg tror desværre Lukaku har brændt sine broer i Chelsea, hans scorings reaktion mod Arsenal var et tydeligt signal til Mourinho i min optik
Schou12 år siden
http://footy.dk/2014/04/13/video-diego-costa-kolliderede-dramatisk-med-stolpen-efter-scoring/

Var jeg den eneste der lige tænkte: Yesss, så er han ikke med i CL semifinalen.. Og bagefter.. Pis, det er så slemt at han ikke kan komme til Chelsea.
Steen12 år siden
Hey Schou,

Chancen for at Diego Costa ikke spiller i semifinalen er nok væsentligt større end, chancen for et eventuelt salg er. Det var en grim omgang, men tænker det ser være ud end det i virkeligheden er. Der har heller ikke være officielle udmeldinger. Så lad os nu se.

Jeg tror ikke det kan forhindre et salg af Diego Costa. Men det kan muligvis ødelægge Atl.Madris chancer for at vinde La Liga i år, ærgerligt. Nu må vi se.
Elholm8912 år siden
Det var ikke andet end et slag og en "lille" flænge i benet. Intet der vil holde ham ude i lang tid.
Chancen for at han er med mod Chelsea er meget høj.
Kirk12 år siden
Klokken er 22:45 den 30/4-14, En journalist fra et lille ligegyldigt medie fager José Murinho til et interview efter succes kampen på Stamford Bridge, hvor Chelsea kom sejrrigt ud af Champions League semi-fielen mod Alt. Madrid og nu er klar til Champions League finalen.

José har ikke meget at fortælle omkring kampen og gør enlig bare journalisten lidt forivret.
Lige ind til José Mourinho over for journalisten fra det lille ligegyldige medie fortæller at Diego Costa er købt og starter i Chelsea 30/7. Kort efter går Mourinho væk fra interviewet helt normalt som om der ingenting er sagt og gå nu ud mod bussen. hvor han på vej hjem kan se internettet går amok. DIEGO COSTA TIL CHELSEA!

- Bare vent og se! Ville være en klassisker af The special one!!
Steen12 år siden
Kirk: hahaha - ahhh, mon dog? :D Men lad os nu se :)
Duxii12 år siden
Elholm89 Skrev:
Jeg tror mere og mere på at et køb af både Costa OG Mandzukic bliver en realitet

Det tror jeg simpelthen ikke på sker, desværre vil jeg dog tilføje.
Ingen af de to gider være 2. valg, så kan de ligeså godt blive hvor de er nu.

Chrmik Skrev:
Mandzukic og Costa ville være et fantastisk makkerpar med Hazard, Oscar og Willian lige bagved ... Matic som balancespiller ...

Vi spiller desværre ikke med to angribere, ellers kunne det fungerer, og ellers vil jeg henvise til ovenstående svar til Elholm.

Det er ønske tænkning at få de to spillere sammen, helt ærligt så tror jeg vi køber ét "stort" angrebs navn, og et steppet under som back-up, her kunne det sagtens være en rutineret angriber i form af Eto'o, og evt. en helt ung som 3.valg.
Elholm8912 år siden
Tror heller ikke så meget på Mandzukic mere - der var bare meget stærke rygter for noget tid siden.
Men jeg tror 100 % på at vi får Costa til sommer - om Lukaku så bliver hos os eller om endnu en ny angriber kommer til, ved jeg ikke.
GoldForce12 år siden
Hmm... Jeg synes godt nok at ba har imponeret i de seneste 2 kampe.... Han er udmærket til at løbe i dybten når der kommer en lang bold. Derudover har han også en udmærket fysik. Det er lidt træls at når man sammenligner ham i Newcastle og i Chelsea ( spillede bedre i Newcastle ). Jeg synes han burde spille lidt oftere...
Kirk12 år siden
http://footy.dk/2014/04/24/191139/
Genialt!!
Michael8212 år siden
Hah sindsyge medier :D.

He's waving to us? HE MUST LOVE US!!! ;)
Steen12 år siden
Hahaha.. Hvor er det fedt :D Jeg elsker engelske fans!
Elholm8912 år siden
Det kan godt være Ba også laver nogle underlige beslutninger engang imellem - men jeg synes godt nok han er bedre end Torres for tiden.
Tweaker1212 år siden
Ba skulle have haft meget mere spilletid end det han har fået. Han er sammen med Eto'o klart bedre end Torres.
Steen12 år siden
Han er ihvertfald væsentligt mere kynisk... Men tager hatten af for Torres i Liverpool kampen :)
Tweaker1212 år siden
Torres spillede en ganske fin kamp imod sin tidligere klub ingen tvivl om det, men jeg har dog lidt ondt af Ba at han ikke har fået flere chancer for at bevise sig selv, for de få chancer han så har fået, ja dem har han i sandhed grebet :-)
Dwise12 år siden
Jeg er enig med Tweaker. Det virker lidt underligt, at Ba ikke har fået flere chancer. Jeg synes f.eks. ikke, Torres har gjort det bedre end Ba, tværtimod. Men okay, vi kan ikke se, hvordan de gør det til træning osv. Udefra set er det bare lidt svært at se, hvorfor prioriteringerne har været, som de har. Synes heller ikke Ba, har beklaget sig nævneværdigt i forhold til sin situation. Han har været meget professionel, synes jeg.
Tweaker1212 år siden
Fuldstændig enig Dwise. Som du også påpeger så virker det mærkeligt set fra vores perspektiv - især når man tager i betragtning at Mourinho flere gange har udtalt at Ba gav sig 100% til træning hver gang :-)
Steen12 år siden
In Mourinho we trust.

Et enkelt nederlag ødelægger ikke noget. Vi er et ungt hold, som stadigvæk mangler nogle spillere før vi er helt i topform og sammenspillet til at kunne vinde PL og CL. Det skal nok komme :) Jeg er fortrøstningsfuld og jeg syntes Atl.Madrid havde fortjent den sejr, med det spil vi lagde for dagen. Vi ville ikke nok, vi var ikke sultne nok. Hazard kom i spil før hans tid var ret. Torres spillede en fin kamp. Tja... Fodbolden er rund. Atl.Madrid var sultne og de spillede deres spil. Sådan er det :)
LukakuIsFuture12 år siden
Lukaku. Punktum.
sebastianhaun11 år siden
Ikke mere Etoo tak...
http://footy.dk/2014/05/15/ny-ordkrig-i-chelsea-etoo-kalder-mourinho-fjols/

Foresten tænker jeg disse angribere til næste år:
9: D. Costa
18: Lukaku
19: Ba

Hvis Demba Ba gerne ville tage et år mere som 3. valgt, ser jeg ham gerne et år mere i klubben.
SebastianLunnDK11 år siden
Han sagde det med et smil på læben og jokede endda selv med det, slet ikke ondt ment.. Folk skal seriøst lade være med at tro på alt hvad medierne siger.
sebastianhaun11 år siden
I know, men er generelt bare træt af ham, han er et af ligaens største ego'er. desuden valgt han kun Chelsea for deres penge.

Jeg ser meget mere Torres som angriber i Chelsea en jeg ville se Etoo.
Steen11 år siden
Sebastian: Det ville være naivt at tro, at samtlige spillere i alles trup valgte klubben for følelser eller deres fans. Money talks. Følelserne kommer efterfølgende. It is as simpel as it gets, Hazard valgte os udelukket pga. vi lige havde vundet CL og fordi vi tilbød mere i løn. Nu elsker han klubben. Mon ikke også han ville have elsket United?
Obi11 år siden
Det sidste rygte er Bayerns Mario Mandžuki?, som i dag ikke er med i Pokal finalen af uvisse årsager. Pep skulle være vild for at for Luiz, og en bytte handel (ifølge rygter) være i høj sædet.

Men jo, Mario kan sætte mål ind, når han gider. Hans arbejdes radius kan vist ligge på et lille sted. En ting jeg altid hæfter mig med når det er spillere fra øst Europa, de har det generelt svært i PL..
Tweaker1211 år siden
Ham der Mandžukic må jeg godt nok indrømme at jeg ikke har den store fidus til. Bl.a. pga. hans meget lille arbejdsradius som Obi korrekt påpeger. Jeg så meget hellere Diego Costa i Chelsea.
Kirk11 år siden
Obi Skrev: En ting jeg altid hæfter mig med når det er spillere fra øst Europa, de har det generelt svært i PL..

Kolarov, Skertel, Januzaj, Dzeko, Cech, Ivanovic og Matic bare for at hævde nogen af de nuværende øst europaer som er profiler i PL???

Jeg er heller ikke til tænken om Mario Mandžukic. Men måske lidt voldsomt at påpege en grund til fiasko ville være fordi han er fra øst europa, når der er så mange dygtige i PL af dem.
Morten11 år siden
Januzaj er da belgier :-)
Kirk11 år siden
Vidste bare den kommentar ville komme... Ja, det er han og klar til VM. Men han er jo rigtigt Albanier og Kosovoianer.
Morten11 år siden
Nå ja men så tæller Özil og Podolski vel også som oprindeligt er fra henholdsvis Tyrkiet og Polen ;-)
Obi11 år siden
Korrekt, men her tænker jeg Rebrov, $heva, Brunjevich, Kezman. Men jo, trenden er blevet bedre for øst europæere at begå sig i PL.
sebastianhaun11 år siden
Nu skal vi sk* beholde Romelu Lukaku! :)
LilHenrik11 år siden
Håber virkelig også Lukaku får chancen, ikke bare på grund af hans Hattrick for Belgien, men vi skal have en ung angriber som vi kan bygge videre på, og så ham og Costa i toppen, vil være dødeligt :)
GoldForce11 år siden
Hvem foretrækker i mest? Falcao eller Costa???...... ????
andersterry11 år siden
Costa pt
sebastianhaun11 år siden
Fortækker allermest Zlatan Ibrahimovic. Men helst Costa af de 2.
LilHenrik11 år siden
Sebastianhaun, hvordan syntes du at Zlatan passer ind i Chelsea, og Mourinho's fremtidige planer? :)
sebastianhaun11 år siden
Fremtidige planer? Jeg snakker resultater!
Men ok: Zlatan som nr 1 Lukaku som Backup. Så når Zlatan stopper er Lukaku i sin bedste alder...
LilHenrik11 år siden
Som jeg har hørt Mourinho sige det, så vil han hellere have spillere han kan bygge noget op med :)
Men det også iorden at du snakker resultater, men hvad med de fremtidige resultater? skal vi virkelig gå ud og bruge penge på Zlatan når vi kan få en lige så god hvis ikke bedre, som kan varer i længere tid?
Og som jeg spurgte HVORDAN syntes du så Zlatan passer ind i Chelsea? :)
sebastianhaun11 år siden
Når man ser på Torres og Shevchenko Tænker jeg at det kan ske med alle. Bortset lige for Zlatan. Han passer ind i alle klubber. Lad os tage fx barca: Han bliver bænkespiller, han for kritik, han var slet ikke den type de havde brug for. Men dog scorer han 22 mål det år. Plus han ville dø for Mourinho :)
Awekat11 år siden
Zlatan kommer IKKE til Chelsea. Han satser alt på at blive i PSG og vinde CHL næste sæson. Som PSG opruster, kan det ikke være attraktivt at tage til Chelsea længere, med mindre man vil spille i PL. Og det vil Zlatan tydeligvis ikke
sebastianhaun11 år siden
Der er ingen tvivl om at det er ret usandsynligt at Zlatan joiner os næste sæson. Men det er ivertilfald ham jeg ville fortække mest af alle :)
LilHenrik11 år siden
Inge tvivl om at Zlatan er en dygtig spiller og vil kunne gøre Chelsea bedre, lige nu og her, men der er andre som vil kunne gøre Chelsea endnu bedre end Zlatan , det hvad jeg mener hvertfald :)
andersterry11 år siden
Costa kommer inden ugen er gået
Obi11 år siden
Mange af os ønsker at Lukaku bliver angriberen i Chelsea, men idag udtaler Lukaku at hans fremtid nok ikke ligger i Chelsea efter som hver år henter Chelsea en ny angriber ind. Han vil bruge VM som et evt udstillings vindue.

Er han ikke klar endnu eller er Chelsea ved at skyde sig i foden?

http://www1.skysports.com/football/news/11668/9340972/transfer-news-chelseas-romelu-lukaku-admits-he-may-have-to-leave-club-
Elholm8911 år siden
Har hørt lige så mange rygter om at hans korrekte Belgieske udtalelser ikke svarer 100% til de oversættelser der florerer på nettet.
Så jeg vælger at se skeptisk på disse såkaldte "udtalelser".
Lampard12311 år siden
http://www.plbold.dk/2014/06/08/costa-om-chelsea-skifte-det-sker-formentlig

- Det bliver jo bedre og bedre!
Obi11 år siden
Jeg håber naturligvis at det er usandt det der bliver skreven om Lukaku i tiden, men synes han skal blive i Chelsea denne sæson og se om han ikke kan kæmpe sig på holdte.
Obi11 år siden
Nyt snak til Lukaku snakken:

http://www.plbold.dk/2014/06/11/lukaku-tr%C3%A6kker-exit-planer-i-land

Gad vide hvor meget sandhed der endelig er i alt det snak om exit snak?
Michael8211 år siden
Obi skrev:
Nyt snak til Lukaku snakken:

http://www.plbold.dk/2014/06/11/lukaku-tr%C3%A6kker-exit-planer-i-land

Gad vide hvor meget sandhed der endelig er i alt det snak om exit snak?

Sagde det før - siger det igen. Medierne ELSKER at gå amok på nogle spillere. Det er nærmest befriende at Hazard har sagt "Piss off" til dem med sin udtalelse om at kontraktforlænge.

Før var det også Courtois, nu lader det til at Cech skal på transferlisten... så er TC ikke spændende... Måske kan det her også gøre det lettere at undgå Lukaku rygter... er så træt af medierne nogle gange. Overvejer at gå på en killingspree i bl.a. Marcas hovedkvarter :)
Obi11 år siden
Jeg er frisk på at vi går amok på et eller andre medie sted. Sig til med sted og tid. Jeg har et våben lager a la det Neo fik til rådighed i Matrix.

Den med Cech, den er grim. Tror og håber det ikke. Manden er jo en levende legende..
Steen11 år siden
Obi: legender bliver tilsyneladende sendt væk i det her transfer :/ så skulle ikke undre nogen at han kan blive solgt. Men er det ikke også nu, vi skal sælge, hvis han skal sælges? Han bliver ikke yngre og for mig virker det til hans sidste sæson var så god at der kan være rift for ham. Altså vi kan få en naturlig højere sum for ham, end hvad han måske er værd. Og vi har jo TC stående klar. Jeg tænker det giver mest mening? Ikke at jeg siger det er det jeg ønsker.. Men set fra Chelseas administrations perspektiv. Hvad siger i?
Obi11 år siden
Mit hjerte siger nej, men kan godt se problemstillingen, TC ville ikke udlejes igen (ifølge nogen medier), og store dele af de store klubber vil ønske at de kunne få fingeren i ham, så verdens næste ny nummer 1 eller en rutineret legende der måske har 2-3 år tilbage. Forretnings set kan jeg godt se hvad man skal vælge, for man kan også stadig få en fornuftig sum for Cech, men det gør så fucking ondt bare at skulle snakke om det her. Først Lampard og nu Cech. Av av av
Duxii11 år siden
Et angreb med Costa, Lukaku, Torres, det ville jo være fuldstændig optimalt.

Som jeg skrev tidligere i tråden:

Det er ønske tænkning at få de to spillere sammen, helt ærligt så tror jeg vi køber ét "stort" angrebs navn, og et steppet under som back-up, her kunne det sagtens være en rutineret angriber i form af Eto'o, og evt. en helt ung som 3.valg.

Det kunne også sagtens tænkes at man byttede rundt, således at det hedder:
1.Valg - Costa
2. Valg - Lukaku
3. valg - Torres

Hvilket i min optik kunne være et fuldstændig lækkert setup!

Costa har derudover selv afsløret idag at hans nye klub er Chelsea.

Steen11 år siden
Duxii: link?
Duxii11 år siden
Steen skrev:
Duxii: link?

http://www1.skysports.com/football/news/11668/9342477/transfer-news-atletico-madrid-striker-diego-costa-admits-he-is-heading-for-chelsea

http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/diego-costa-jeg-naermer-mig-chelsea/

Man siger ikke sådan der uden der er noget på plads, og når Mourinho siger det samme, så tolker jeg det som om den er sikker.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.