Årets Spiller i Chelsea
Ved godt at sæsonen ikke er færdig, men syntes alligevel det kunne være sjovt at høre, hvem i syntes har klaret dette svære år bedst?
Jeg ville pege på Branislav Ivanovic. Han har holdt et godt niveau, spiller godt som både midtstopper. Og han spiller enormt godt på højrebacken... Jeg syntes han ville passe godt på nærmest alle verdens klasse hold..
jeg ville til hver en tid vælge ham på HB frem for Bosingwa, der til tider ligner en ringe serie 6 spiller!
Men det er kun min mening.. kom med jeres :)
Kommentarer
Rigtig nok Chelsea2101.. Ramires har været rigtig god og løber som ingen anden. man føler virkelig han kæmper for holdet! Hans gennembruds løb er kanon når de de køre kontra..
Sturridge har også virkelig vist at han kan begå sig i en storklub. Han virker konstant farlig, kan skyde med begge ben. Specielt hans venstre skøjte er god. Jeg syntes han passer rigtig godt på højre kanten, men vil også gerne se han helt fremme! Alt i alt en hurtigt dribler og kynisk afslutter!
Ville nok også pege på de tre i har nævnt... men synes også at Mata har været super, med alle hans assists og mål selvfølgelig. Bliver godt nok spændene, fodi der er mange gode kandidater i år ;)
Ivanovic, er et godt bud. Han har da været en af de få som rent faktisk har holdt et stabilt niveau næsten hele sæsonen. christensen - om Sturridge \"Kan skyde med begge ben\"? Arh det er vidst ikke rigtigt. I Chelsea er der få, som er så et-benede som Sturridge er. Som årets spiller synes jeg ikke, der har hans form været for dårlig her efter nytår, selvom han spillede godt i efteråret.
Jeg er ikke enig i det du siger sebastinLunn, om at der er mange gode kandidater i år. Jeg synes lige modsat, nemlig at der er få spillere som har leveret et påkrævet niveau hele sæsonen. Og at for få har gjort det godt nok, er jo også en grund til at vi ikke ligger bedre i ligaen.
Som jeg ser det står valget mere mellem en masse spillere, der ikke har præsteret tilfredstillende, og man derfor skal finde den bedste af de \"dårlige\".Min personlige favorit er Ramires.
Jeg mener, at MATA er et godt bud på titlen.
Mata synes jeg bestemt også kunne fortjene at få den.
det er da helt forkert williamb, sturridge er farlig med begge ben.. Han kan gå begge veje, og det er det der gør ham farlig!
WilliamB: Der er da mange kandidater i år... Ramires, Sturridge, Ivanovic, Mata. Torres synes jeg også har kæmpet virkelig meget for at komme i gang (og det er ud til at virke for ham) Cech har også Stået nogle fantastiske kampe, og uden ham havde vi ikke kommet så langt. Synes også at gode gamle JT har været stabil det meste af sæsonen og vinder mange tacklinger og hovedstødsdueller.
At han kan gå begge veje, betyder jo ikke at han er god med begge ben Raynay, han dribler jo stort set altid med venstre. Det jeg kommenterer på, er også mere det, at der blev skrevet at han sparker godt med begge ben, hvilket han altså ikke gør.
Jeg er meget uenig Sebastian! Ramires, Mata og Ivanovic nævner jeg også selv, men det er altså også kun tre spillere. Torres har kæmpet hårdt for at finde formen, og ja han gør det godt nu, men det er jo ikke billedet på hele hans sæson, for han har bestemt spillet en del dårlige kampe i sæsonen. Ja selvfølgelig har Cech og Terry også spillet flere gode kampe, men de har sørme også haft deres svipsere i år, flere end hvad de tidligere har haft. Hvis Chelsea har mange spillere, som har spillet godt gennem hele denne sæson, som du påstår, så ville vi ikke ligge på 5.pladsen
- Ramires:
Han er en utrættelig maskine som løber og løber og løber. Jeg er sikker på at hans morgenmad består af 10 deciliter mælk, nogle jordbær, 1 æg samt 10 duracell batterier.
Han løber stærkt og gør det hele tiden. Til trods for at hans mindre størrelse, så kæmper han en brag kamp og jeg synes at han ofte er at finde i dybden. Og igen, på trods af at han er mindre end mange andre, så er han nu engang stærk.
- Mata:
Troldmanden fra Valencia. Flere gange har jeg tænkt \"fuck! Nu bliver han nakket\", men så tager Mata noget tryllestøv frem og puf... he\'s gone eller har trukket et frispark.
Givet, Mata har ikke de bedste afslutninger. Men han kan skabe en masse og kan tænke hurtigt. Det vidner også om hans evner, at han vælges til så mange kampe.
- Ivanovich:
Ivan the Terrible. Kendt som en skræmmende figur. Hvilket er præcis det som Ivanovich er. Var en af de eneste stabile spillere vi havde i sidste sæson sammen med Cech, og han fortsætter sin stime. Jeg har længe fortrukket ham på højrebacks pladsen frem for Bosingwa. Ikke fordi jeg ikke bryder mig om Bosingwas offensive kvaliteter, men Ivanovich er stærk som en centerback, plus han kan følge med de venstrefløje som der er i PL. Han løber med frem og er farlig på hovedet og skyder som en angriber til tider.
De 3 er mine favoritter. De bloopers - lige ved og næsten spillere er nævnt forneden.
Må indrømme at Sturridge har haft en god sæson, men har dalet lidt på det sidste, hvorfor jeg ikke ser ham som årets spiller.
Cech har haft en masse super redninger, men de få svipsere han har haft har også kostet os. Målmandspladsen er pisse utaknemmelig... det ved jeg selv.
Torres knokler og knokler, men han er først ved at finde formen rigtigt under RDM. Derfor mener jeg ikke at han fortjener den.
Terry var ustabil i starten
Drogba har været svingende.
Well Said Michael.
WilliamB: Jeg gider ikke komme op og skændes med nogle herinde, men kan godt se din pointe :)
Uha, nej nej, vi skal skam ikke skændes! Det sværeste ved at debattere på internet-fora\'er er jo at man ikke kan fornemme hinandens tonefald. Men debattere kan vi jo sagtens :) Men det er skam helt iorden så Sebastian.
Netop drenge.
Det kan være rigtig svært at forstå hvad den anden siger :). Derfor gør jeg ekstra meget brug af smileys (netop så folk kan forstå mig bedre) og sørger for at bruge en bedre tone altid.
Vi er trods alt alle Chelseafans og selvom vi har hver vores meninger, så støtter vi det samme hold :).
Tænk over hvor kedeligt det ville være, hvis alle havde de samme meninger :)
Det er jo nemlig det. Altså Sebastian, skal jo ikke føle at jeg \"angriber\" ham i bedste/værste Pepe-stil, men at det eneste jeg prøver på er at komme med mod argumenter. Chelseafc.dk ville være et utrolig kedeligt sted at besøge, hvis vi var enige alle sammen.
Lige præcis :) Frem med kammertonen og så vil debatten også altid blive så meget mere behagelig for andre at bryde ind i :) Hvilket er det der gør et fanforum så meget mere charmerende end så meget andet :) Som f.eks. julehjerter eller påske harren! (Hvor kom den fra?)
Jeg tænker at en spiller som Ramires ender med at tage titlen i år, og vil da også sige at han fortjener den. Han knokler virkelig for at få spillet til at fungere. Han har overblik og ser gerne 2-3 trak fremad. Det giver point i Steens lille bog. Dog med det i minde, skal det også siges at når han failer, så gud fri mig vel, så er fandme ringe! Men jeg kan nævne andre spiller på første holdet som har et lavere bundnivea (*host* Meireles *host*).
En spiller som Ivanovic har satme også fortjent titlen! Han er så verdensklasse at det næsten gør ondt i smilebåndende at se ham spille! Det er en fornøjelse og en befrielse, at vide at han er på højrefløjen! Han er som skabt til en kombination med Cahill, Terry og Cole... Det syntes jeg virkelig er fedt at se på, og hvis det trænede øje ser med, har i også set at han går og hakker lidt på Luiz nede i kæden, og peger og viser hvor han skal placer sig... Sidder og bliver helt øm om mit dunkede Chelsea hjerte <3 når sådan noget sker... Luiz skal nok også blive en stor spiller for Chelsea om nogen tid.
I vote for the giant Ivanovic!
Jeg syntes juan mata har kæmpet for det.
Jeg er 100% enig med Michael, men jeg synes at vi glemmer en vigtig spiller nemlig Frank Lampard. Det kan godt være at Lampard i dette år har leveret halvt af sit niveau synes jeg at han i det mindste kan blive nomineret.
Det er mig også en ære at være i en hjemmeside med mænd/damer der ønsker Chealsea det bedste
Ramires, Mata og Ivanovic er mine favoritter til at få titlen.:)
Torres: Argh han er sku først lige kommet igang, og han har sku ikke haft den bedste start. Ja han har lavet mange assists men målene er ikke kommet endnu, så.. Men han er da godt på vej:)
Lampard: Han har haft en svingende præstation men nogle fejl hen af vejen.
Cech: Han har ikke stået godt hele sæsonen, og han har lavet nogle fejl, som en verdensklasse keeper ikke skal lave, men han er helt klart begyndt at blive meget bedreTerry: I starten af sæsonen kan jeg huske at, jeg var meget sur på Terry. Ikke fordi at jeg ikke kan lide ham, men fordi at han lavede nogle kiksere, som en så god forsvar som ham, ikke skal lave. Så han har, ifølge mig, ikke været god nok til at blive nomineret. :)
Jeg ville stemme på Ivan The Terrible :)
Ivanovic er et stærkt bud.
Havde Sturridge ikke været smidt på bænken efter RDM kom til, kunne han også være en kandidat, men tror på Ivan eller Mata.
Sæsonens unge spiller bliver klart Sturridge.
Sturridge ...
Mener jeg det skal være for han har godt nok vist nogen ting jeg ikke troede han kunne og han har vist sig at være mega farlig og ligner vores nye Drogba :-)
Men det kunne os godt være Ivanovic / Ramiers ....
min top 5
5:cech
4:mata
3:sturrigde
2:ivanovic
1:ramires
@christiansen1994 hvordan samligner du Sturridge med Drogba???! Drogba er en stor target man som ligger og har hæftige kampe med midterforsvarene og Sturridge er bevægelig. Sturridge er bevægelig dribler og Drogba er stillestående og alligevel hårdtkæmpende centerangriber.
Christensen1994, når du synes Sturridge skal kåres som sæsonens bedste, mener du så dermed også at han har været den bedste for Chelsea gennem HELE sæsonen, eller er det fordi han spillede nogle gode kampe i efteråret?Efter nytår og efter han har været skadet, har han da ikke været i nærheden af niveauet fra efteråret. :)Deler i øvrigt samme forundring som skib97.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |