Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

AVB

Det har ikke kørt for Chelsea og AVB på det seneste. Hvad synes i om?

Tror i på ham og skal han bare havde lidt tid? eller skal Abramovich være kynisk og fyre ham allerede?

Eller skal man ligge skylden på spillerne og skal truppen renses ud?

Hvad siger i?

14 år siden
4707 visninger

Kommentarer

Drogba14 år siden

Jeg har sgu lidt en blandet følelse med AVB.

Jeg synes selvfølgelig at han skal have tid til at bygge sit nye hold op, men jeg synes det er for dårligt hvis han med det spillemateriale han har tilrådighed ikke kommer videre fra CHL gruppen og ender i top 4 i PL.

Jeg går normalt ikke ind for alle de træner fyringer og jeg ser gerne kontinuitet på trænerposten men når jeg ser dem spille har jeg den følelse at han skal væk. Der er alt alt alt for mange fejl. Man kan selvfølgelig argumentere for at det er spillernes skyld at de spiller så ringe, men jeg mener nu det er AVBs filosofi og spillestil skyld.

Derudover synes jeg også hans startopstillinger og udskiftninger er langt ude i vejret. Drogba er en klasse spiller, en af mine yndlings, men hans attitude er for dårlig. Han er ikke sulten længere. Når man så har en Torres der viser fremskridt og især i Champions League har spillet godt hvorfor bruger man så ikke ham igår? 

Da han kom til klubben håbede jeg også på at nu ville de unge få chancen, men det synes jeg heller ikke rigtig er blevet noget til. 

Nu må vi se hvad der sker. Han er dyr at fyre, men vi kender Abramovic. Men nu hvor Guus Hiddink er ledig så jeg gerne ham i klubben.

MaxAbdi14 år siden

jeg synes at AVB skal fyres og at Guus Hiddink skal ansættes, jeg tror ikke på at spillerne har respekt for AVB selvom de giver udtryk for det i pressen. Hvis truppen respekteret AVB ville man kunne se det på deres spil på banen. Jeg tror også at han bliver fyret, specielt hvis vi ikke kommer videre fra CHL gruppespil, manden mangler tydeligvis erfaring når det kommer til hold som Chelsea...

MaxAbdi14 år siden

hvad sker der for manden, at han sætter A. Cole ud af truppen og Bosingwa på hans plads...???

Abdik14 år siden

jeg er lidt enig i, at nogle af spillerene ikke har den stor respekt for AVB, men jeg afviser gerne en fyrringseddel allerede nu... ABV er en dygtige træner og det kan man også se på sin tid i Porto.. men jeg synes faktisk, at truppen skulle fornyes lidt.. hvis vi køber Lucas fra sao paulo, så vil truppen se sådan ud i fremtiden.. jeg ved godt, at det bliver underligt uden terry, drogba og lampard, men jeg sys deres tid er snart forbi.. så kunne jeg se anelka og malouda skifte..

Obi14 år siden

Abdik, du er den eneste her inde jeg har set der har lavet en opstilling hvor man har ungdomsspillere med på holdet.. Men hvis Chelsea vil spille hurtigt, så skal der ændres ikke kun i stillen, men også i truppen, for Chelsea har ikke de hurtige spillere eller dem der kan få bolden hurtigt rundt. Rom blev ikke bygget på en dag.. Jeg ser den her sæson som første skridt mod den revolution/foryngelse der længe har lagt i luften.. Men AVB har min fulde støtte, selvom det er lidt skidt i tiden, så jeg er fortrøstnings fuld.

padefar14 år siden

Nu holder i fanme! AVB skal INGEN steder! Vi har i ham en af de mest talentfulde managere der findes, og jeg nægter at tro at en manager udskiftning vil gøre det bedre, tværtimod. Det er jo tydeligt når man ser kampe, hvem det er der fejler, og det er spillerne!

Obi14 år siden

Tror ikke at hver Pep, Mourinho eller anden vil gøre underværker fra dag 1, hvis du skulle overtage holdet fra imorgen af. Ting tager tid, og tror ikke at klubben er stesset eller noget, tror at medierne gør det til en storm i et glas vand, eller hvordan det nu lyder. Men tror at helheden vil ændre sig hvis AVB fik en top 4 plads, et okay forløb i Cl og så en Liga Cup eller F.A. Cup sejre, så tror jeg mange vil glemme lidt den (måske mulige) sæson.

TrueBlue14 år siden

Giv nu bare AVB noget tid. Med Ancelotti gik det heller ikke godt i sidste sæson, og nu når vi har fået en ny træner som har et pisse stort talent hvor stadig at holdet fejler. Tror nogle af spillerene i Chelsea er blevet for dovne og de har brug for noget mere Råben af dem, så de lige kan falde ned på jorden igen og se at de skal tage sig sammen og vinde nogle kampe. En spiller som Torres tuder for meget og er alt for opgivende, det provokere mig sindsyg meget at AVB ikke bare siger \"Hey nu tager du dig kraftedme sammen og lever op til det  potientiale  du har\". 

Tror ikke det vil nytte noget at fyre en til træner og så finde en eller anden træner. Spillerne skal vende sig til deres træner og de skal få bygget i noget tillid op. Lad AVB få 2 sæsoner midst og se om han præstere der. Hvis AVB bliver fyret inden for den næste 2 år og vi ligger som vi gør nu i stillingen, så går jeg fandme amok og så opsøger jeg Abramovich og lige \"fortæller\" ham hvordan et hold skal have tid før holdet kan præstere.

Chelsea4evertrueblue14 år siden

Jeg syntes virkelig han er mand, der skal have tid. Han virker virkelig som en der brænder for det og har evnerne. Han formulerer sig godt offentligt og har de taktiske egenskaber. Det jeg har manglet lidt i Chelsea i denne sæson lige som i sidste sæson. Er at når der er dårlige perioder i kampene. står de sammen og ikke spiller naivt, men spiller med respekt for modstanderne og taget tempoet ud for igen at kunne eksplodere. Det ses ofte at der i de dårlige perioder bliver spilles \"indianer fodbold\". Det gjorde de under Mourinho.

Awekat14 år siden

Med risiko for at blive hængt ud for at være bagklog, vil jeg alligevel sige: Hva\' sagde jeg...

Jeg kan ikke beskrive hvor rasende, skuffet og ærgelig jeg var over, at King Carlo i sin tid blev fyret.Manden havde skaffet os The Double (første gang nogesninde) og højeste målscorer i PL nogenisnde i sin første sæson. Anden sæson møder vi modgang, holdet løber ind i en mindre spillemæssig krise. Vi ender som nummer 2 i Premier League.

Da jeg så hørte, at Chelsea FC havde signet Andre Villas-Boas tænkte jeg flere ting; Oh fuck, hvad laver de, han har haft 1 succesfuld sæson som træner i porto. Han har aldrig håndteret modgang, hvordan skal det nogensinde gå godt. Efter lidt tid, slugte jeg det fakta, at han nu var vores manager, og begyndte at tænke: spændende med en ny, ung træner, spændende spillestil, håbe han bliver Chelseas nye Ferguson.

Og det blev da også til en lille \"honeymoon period\". Med en masse vundne kampe pre-season og en ok sæsonstart med 1 uafgjort og 3 vundne.. Derefter kom United-kampen og vores første nederlag. Vi kom dog hurtigt videre, og tog 3 sejre på stribe igen før det galt. 

Siden begyndte det at gå galt i Champions League også, har siden da set usammenhængende ud, og defensivt alt for ustabilt.

Nu nærmer vi os snart den hårdeste del af kampprogrammet, og det gør vi endda, midt i en krise. Og her kommer min krølle på hallen så; Sidste sæson viste Carlo Ancelotti hvilken stor træner han var - han formåede at tackle et hold som mødte modgang, og med den trup han havde til rådighed, at få hevet præcis nok point hjem til at ende #2 i tabellen. Nuvel, det var ikke sprudlende fodbold (hvilket jeg også tror han blev sacket på), men han fik os alt andet lige endnu en sæson med håbet om Champions League. 

Tiden vil nu vise, om André Villas-Boas har en fremtid på Broen, om han formår at hive et hold ud en krise. Før har han haft Porto, der tabte 5 kampe på en hel sæson i alle turneringer, Chelsea har indtil videre allerede tabt 6 kampe (i alle turneringer) og vi er ikke engang halvvejs. Der skal ikke herske nogen tvivl, om at han på portugisisk, kunne give mandskabsspleje til et portugisisk hold - medgang. Bliver spændende, om han er i stand til at give mandskabspleje til et engelsk multi-nationalt hold i modgang...Indlægget kan virke kritisk, men jeg håber alt det bedste for Chelsea FC - Og AVB - for er træt af den trænerlavine der har hersket de sidste 5 år. Men kommer vi skidt ud på den anden side af nytår - uden Champions league og XX antal point bagefter Shitty, er jeg bange for, at Villas-Boas bliver axed, og gåsen kommer tilbage..Hvad tænker I? 

Obi14 år siden
Awekat, endnu en gang må jeg hylde dit indlæg.Jeg er helt enig at Carlo fik meget kort snor, selvom det så skidt ud i perioder, med bla 12 kampe uden sejre, eller sådan. Det er naturligvis ikke godt nok, men klubben burde ha stået ved Carlo, og sagt rolig boys and girls, og så sagt at vi giver det en sæson mere. Minuset ved Carlo var for mig hans fortid i Milan, hvor det endte med at blive Ac ricovero. var spændt på om han kunne ha fået det kørt bedre igennem, for Kakuta, Josh Mc var jo inde omkring truppen. AVB har forsat min tillid, og nu hvor der ikke kan blive Liga Cup sejre, så må vi håbe at hivet F.A. Cup\' hjem, for Pl tror jeg sgu er kørt det løb. Cl, mahh, tror sgu ikke.. Men vi er enig om at den træner mølle klubben har kørt med de seneste par år har vært grænsen til stupid, for både Sir Alex og Wenger har haft perioder hvor der ikke har spillet optimalt, Wenger er det stadig sådan..
torres9luiz414 år siden

AVB skal altså ingen steder!. Jeg må sige at jeg blev lidt chorkeret da de fyrede Carlo, og ansatte AVB. Men han viste i Porto at han godt kan være træner. Ja, jeg ved at Porto og Chelsea ikke er ens at være træner i. Men kan man fører et hold til tops 1 gang, kan man også gører det igen.

Ferguson havde heller ikke den bedste start for United, men se hvad manden har givet United nu. Det er jo utroligt. Og jeg tror på at AVB kan blive Chelseas Ferguson.

Der er jo også Wenger. Hvor lang tid siden er det ikke lige, at han sidst vandt noget med Arsenal?. Men klubben tror på ham, derfor beholder de ham.   Så alt det pis om at AVB skal fyres. Ja, det er jo bare bullshit.

Det kan godt være at Chelsea spiller dårligt for tiden, men jeg er sikker på at AVB har en plan, om at de skal spille anderledes. Det kommer ikke til at blive i denne sæson, at hans plan kommer til at fungere, men jeg tror på at til næste sæson, bliver Chelsea forrygende.

Bare giv ham lidt tid, og hav tillid til ham, så skal det hele nok gå

Awekat14 år siden

P.s. så er er \"gåsen\" oversat fra det engelske kælenavn chelsea supporters gav Guus Hiddink (The Goose), hvis nogen skulle være i tvivl (tænker jeg, siden ingen har kommenteret på dét).

Michael8214 år siden

Lad mig sige med det samme.

Jeg var utrolig skuffet over at se Carlo ryge - netop af de grunde som Awekat siger... the fucking double + over 100 mål i én sæson.

Ulempen ved Carlo var - at han ikke tog unge spillere ind what so ever. Men nok om det.

Hvad angår AVB, så har jeg været positiv over for ham fra start af, men jeg må indrømme at jeg i dag har læst at han valgte at spille med en diamant på midten mod LFC... og det var på trods af at de ikke har trænet det. Hvis det er korrekt, så synes jeg det er meget mærkeligt.

RA er i gang med retsager lige nu, så han kommer ikke til at fyre AVB under alle omstændigheder lige nu.

Jeg ser ham stadig som et spændende tiltag - især fordi han er ung og har mange ting som taler for ham. Men ja, Chelsea er noget andet end Porto... jeg håber det bedste, men synes der skal være noget mere stabilitet på hvem der spiller... den høje udskiftning lader ikke til at virke lige nu (defensivt mener jeg). Det jeg stadig håber på er, at spillerne har en bedre forståelse af hinanden i midt/slut sæsonen fordi de netop har spillet med flere end dem som spiller med en standard start 11\'er.

Abdik14 år siden

http://www.bold.dk/nyt/Luiz-De-naeste-to-kampe-er-afgoerende

jeg er enig med David Luiz her.. jeg mener også man kan sig, at chelsea er i krise hvis de ikke klarer den i champions league og kampen mod newcastle.. jeg synes jeg har hørt i starten af sæsonen, at AVB havde fået Abramovis ord om han ikke blev fyrret, uanset hvordan det gik med chelsea i hans første år!!

Fruerlund14 år siden

Giv nu AVB tid!! Nu skal vi også lige tænke på at han ikke rigtig har haft et helt transfervindue som Chelsea manager!! AVB har ideer, det er jeg sikker på. Hvis han kan få hentet 2-3 klassespillere i Januar og nogle til sommer skal det nok blive godt i næste sæson. JEG TROR PÅ ANDRÈ VILLAS BOAS SOM CHELSEA MANAGER DET NÆSTE LAAAAAAAAAANGE STYKKE TID!!

munk9014 år siden

fruerlund.... det vil jeg give dig ret i for det køre ikke med dem vi har jeg tror de er ved og være færdig se drogba hvis det passer det med pressen så sys jeg han er en nar men skal spille fodbold og ikke tænke på penge ...

Obi14 år siden

Michael82@ hva er det for nogle retsager at Roman er impliceret i?Fruerlund@ lykken og vejen frem sgu ikke bare at købe sig ud af det hele, klart skal der nye spillere til når spillere forlader klubben eller de unge ikke kan tages i betragtningen. Det er altså ikke fifa eller Manager der her...

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I går 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.