Centrale Midtbane
Hejsa Blue Boys and Girls...
Hvem ville i bruge på den centrale midtbane, når vi skal møde Bayern.....
Jeg ville nok vælge Ramires og Luiz, efter som Lampard ikke er lige så aggressiv, og det vi vil få brug for aggressive midtbaner:)
Ramires ville jeg vælge af den simple grund, at han løber mest og er bedst:)
Hvad ville i vælge og hvad tror i Mou vælger?
Hvem ville i bruge på den centrale midtbane, når vi skal møde Bayern.....
Jeg ville nok vælge Ramires og Luiz, efter som Lampard ikke er lige så aggressiv, og det vi vil få brug for aggressive midtbaner:)
Ramires ville jeg vælge af den simple grund, at han løber mest og er bedst:)
Hvad ville i vælge og hvad tror i Mou vælger?
Kommentarer
det ville jeg vælge:)
Hej og velkommen til siden;)
Det er måske lidt for meget at lave en tråd om det! Det er jo ikke ligefrem fordi at vi har et midtbaneproblem!:-D
Det er måske lidt for meget at lave en tråd om det! Det er jo ikke ligefrem fordi at vi har et midtbaneproblem!:-D
Mathiasrs, velkommen til siden :)
Ftorres9, det er rigtigt hvad du siger at vi ikke ligefrem har noget midtbane problem, men vi har mange at vælge imellem, og derfor kunne det være interessent at se hvem folk vil sætte på midtbanen, og at hvilke grunde :)
Ftorres9, det er rigtigt hvad du siger at vi ikke ligefrem har noget midtbane problem, men vi har mange at vælge imellem, og derfor kunne det være interessent at se hvem folk vil sætte på midtbanen, og at hvilke grunde :)
Syns faktisk det er et rigtig godt spørgsmål, ikke bare til denne kamp. Det er en del af holdet sim måske ikke har set så meget opmærksomhed, men afgjort er af allerstørste vigtighed. Vi har mange folk til de pladser, men ikke mange store nye signings.
Glæder mig virkelig til at se Van Ginkel mere i aktion da jeg syns han ser rigtigt lovende ud. Men til Bayern kampen er han stadig alt for urutineret.
Ramirez og Luiz, ja måske, men ville ikke udelukke en Ramirez og Mikel el Lampard kombo. Simpelthen fysik og rutine.
Glæder mig virkelig til at se Van Ginkel mere i aktion da jeg syns han ser rigtigt lovende ud. Men til Bayern kampen er han stadig alt for urutineret.
Ramirez og Luiz, ja måske, men ville ikke udelukke en Ramirez og Mikel el Lampard kombo. Simpelthen fysik og rutine.
David Luiz er god på den position, men han er endnu bedre på CB.
Tror jeg ville prøve med Lampard / Mikel eller Ramires / Mikel. Jeg har aldrig været den store fan af Mikel, det ved de fleste vist som kender mig, men i sådanne kampe har vi virkelig brug for balance. En spiller som Mikel er god til at bryde spillet og det vil vi virkelig få brug for mod Bayern.
- Han har så bare ikke fået så mange minutter, hvilket kunne tale for at han ikke var helt klar til sådan en kamp hvorfor jeg ser Lampard / Ramires eller Van Ginkel som bud.
Tror jeg ville prøve med Lampard / Mikel eller Ramires / Mikel. Jeg har aldrig været den store fan af Mikel, det ved de fleste vist som kender mig, men i sådanne kampe har vi virkelig brug for balance. En spiller som Mikel er god til at bryde spillet og det vil vi virkelig få brug for mod Bayern.
- Han har så bare ikke fået så mange minutter, hvilket kunne tale for at han ikke var helt klar til sådan en kamp hvorfor jeg ser Lampard / Ramires eller Van Ginkel som bud.
VI glemmer lidt Essien.. Nu har jeg ikke set ham spille i noget tid, men jeg synes han har nogenlunde de samme egenskaber som Mikel, og lidt mere endnu. Håber vi får ham af se snart, men som jeg ser det er det et slag mellem Ramires/Lampard/Van Ginkel.. og så Mikel og Essien som "Outsidere"
Jeg regner nok med en essien- van ginkel mod villa tror jeg.
Så ramires - mikel mod united og så til bayern finalen: lampard - ramires
Så ramires - mikel mod united og så til bayern finalen: lampard - ramires
Jeg tror at Lampard - Ramires er lidt for offensivt til en kamp mod Bayern.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer