Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea talenter - fremtiden

Jeg har brugt tid idag på at kigge på de forskellige unge Chelsea spillere, og jeg må sige at fremtiden ser spændende ud, vi har en del unge spillere der virkelig shiner igennem på de lavere rækker, jeg vil komme ind på nogle par spillere.

Thibaut Courtois - Målmand - Ung belgier der har haft utrolige præstationer for Atletico Madrid, så gode at de har forlænged hans lejeaftale med 1 år, og der har været rygter om at Real Madrid har været interesseret i ham, helt sikkert den spiller der skal tage over for Cech om nogle år.

Ryan Bertrand - Venstre back - Ryan er en ung, engelsk back, der kun kan blive bedre, han bliver oplært af verdens bedste venstreback, og i mine øjne er han en stensikker arvetager for Ashley Cole om 1-2 år.

Oriol Romeu - def midt - En meget klog spillere, har kølighed, gode afleveringer, kan finde rum imellem modstandernes spillere, kan tackle og læser spillet godt, allt det Makelele havde dengang han spillede, så det er med god grund han bliver kaldt for den nye Makelele, endnu en spillere jeg er sikker på har en startplads om få år.

Josh McEachran - central midt - McEachran er en spiller som vi alle har høje forventninger til, måske lidt for høje, for selvom han er et talent, så har han denne sæson i sine meget få optrædener slet ikke formået at vise sig, derfor blev han lejet ud til Swansea, og det har slet ikke hjulpet, han er blevet brugt som indskifter i nogle par kampe, men på trods af det er han stadgi ung og har en lys fremtid. 

Gael Kakuta - Kant - Gael Kakuta er en anden spillere vi havde alt for høje forventninger til, vi blev hurtigt blændet af hans teknik og hurtighed, men hans udvikling stoppede, derfor blev han sidste sæson udlejet i Bolton, men det gik slet ikke, så han blev denne sæson igen udlejet, denne gang til hans Dijon hjemme i Frankrig, og der har han imponeret og været en vigtig spiller for Dijon.

Kevin De Bruyne - Kant, offensiv og central midt - De Bruyne er en meget spændende spiller, han lægger op til mål, kan skyde udefra, er kreativ og så er han alsidig, han har også vist sig med fine præstationer i CL og en god præstation mod os tidliger på sæsonen, endnu en lovende spiller som jeg ser som en starte om nogle år.

Lucas Piazon - Offensiv midt - Piazon bliver kaldt den nye Kaka, og det ikke kun på grund hans næsmest identiske udseende med Kaka, men også hans spillestil, en meget kreativ, hurtigt tænkende offensiv spiller, der er god 1-1 og er målfarlig, men han har ikke farten som Kaka havde før, derfor syns jeg at han minder mig meget om Özil, som bestemt ikke er en dårlig spiller. 

Islam Feruz/Romelu Lukaku - Angriber - Lukaku er kæmpe stor, stærk, pænt hurtig på føderne, god i luften, en perfekt targetman, miks det sammen med Islam Feruz, som er den spiller jeg allermest glæder mig til at se om nogle år, Feruz er lille, lynende hurtig, meget dribble stærk, og stensikker foran mål, og så kæmper han utrolig meget, sammen kan de blive den perfekte angrebs kombination af styrke og hurtighed. Feruz er allerede i en alder af 16 år på Skotlands u21 hold, og Lukaku som er 18 er allerede på Belgiens a-landshold, 2 angriber jeg begge ser på holdet om få år. 

Alt i alt ser det meget spændende ud, ud af de spillere jeg har skrevet om er der er halvt hold, og jeg har endda undgået at skrive om Chalobah, Aké og Hutschinson, 3 spillere der også har stort potentiale, specielt Chalobah.Om 3-4-5 år behøver Chelsea ikke engang købe spillere, for der har vi de unge spillere der slår til, men det kun hvis de bliver ved med at udvikle sig, men ellers utroligt spændende.     

Courtois

? - Chalobah/Aké - Luiz - Bertrand      

Ramires - Romeu

Kakuta          Piazon      Mata

Lukaku/Feruz

Inden i svare, så skal i vide denne tråd er ikke bar ønsketænkning eller noget, den er skrevet for at i kan få lidt info om de unge spillere, og så at i kan se det måske kommende Chelsea hold.

Har i selv noget info om en ung spiller som i ser Chelsea købe eller som allerede har?, og passer han ind?

14 år siden
3659 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

God tråd du har gang i her. Endelig en tråd med noget \'kød\' på, og ikke bare en tynd tråd! Thumbs Up ! :D

Patrick Van Aanholt er bestemt også et af de mange talenter, som Chelsea har udlejet. Han er vist udlejet til Vitesse. Venstre back, så han skal nok kæmpe mod Bertrand om pladsen, ellers kan han vel bare rygge over i højre side.

Så er der jo også Billy Clifford, Conor Clifford, Gael Kakuta, John Swift, Jamal Blackman osv osv osv

Chelseas fremtid ser sku lys ud, og jeg glæder mig sku til, at nogle af spillerne, som f.eks Lukaku og Piazon, snart fik nogle 1.holskampe

Snitteman14 år siden
Ja og Tomas Kalas som virkelig gør det godt i Vitesse. Han spiller i midterforsvaret. Høj spiller. God i luften god mand mod mand og meget hurtig. Bruma som spiller i Hamburg spiller samme plads. Så der er flere andre der kommer til og kæmpe med Chalobah. Som jeg tror bliver den nye JT. Virkelig god tråd chelseafan 17. Har godt hørt om feruz men har ikke set ham spille.
JMR14 år siden

Yderst interessant læsning, imponerende viden om talenternes bevægelse rundt i europa. De kommende år ser meget lovende ud for CHELSEA  FC.

SebastianLunnDK14 år siden

Der er jo også Jeferry Bruma - Midterforsvar- som er udlejet til Hamborg lige pt. Han fik nogle føsteholdskampe i sidste sæson, og han var ikke dårlig! Helt klart også en spændene spiller

Drogba14 år siden

Kalas og Bruma er nok højstsansynlig over Chalobah og Ake i køen om det centraleforsvar om nogle år. Derudover kan Hutchinson godt spille højreback. Og Chalobah har hele denne sæson spillet centralmidt for reserverne og youth holdet hvor han blandt andet har lagt den ene sukkerbold efter den anden til angriberne. Han minder mig meget om Scholes på den posistion og det kunne sagtens være hans fremtidige position på Chelseas første hold.

Vi har desuden også Milan Lalkovich og Ulises Davila på udlån som er to spændende offensive spillere. Hurtige og teknisk dygtige. ( Det er lige før vi har for mange gode spillere i offensiven i fremtiden ;-) )

Vi skal bare have den rette træner der tør at tag chancen med de unge og ligepludselig har vi et klasse mandskab. De sidste mange år har vores reserve spillere jo taget videre til andre klubber pga de ikke har fået chancen på førsteholdet og de klarer sig pænt godt nu i deres repektive klubber. Her taler jeg blandt andet om Borini, Di Santo, og Sinclair som spiller i hhv Roma, Wigan og Swansea.  Det er der Chelsea er forskellige fra klubber som United og Barcelona hvor de unge får chancen og det ærger mig grænseløst når vi mindst har ligeså mange talenter som dem.

Snitteman14 år siden
Drogba: ja vil give dig ret. Vi har mistet for mange unge talenter der har vist sit værd i andre klubber. Davila har ikke spillet en eneste første holds kamp for Vitesse i denne sæson. Så ham skal vi nok ikke regne med. Sebastianlunndk: ja har nævnt Bruna. Han har spillet mere eller mindre fast i denne sæson. Så også en spændende Spiller.
malte12314 år siden

vi har jo også lige fået marko marin

Jimiwissing13 år siden

Courtois er den målmand i den spanske liga med flest \"clean sheets\" det ser da spændende ud med ham, hvor der i en artikel blev nævnt noget om at han var udset til at blive første målmand i Chelsea inden for de næste 2 år, han er helt sikkert en mand man skal følge meget nøje.

Har dog fulgt ham et godt stykke tid og set nogle kampe med ATL. Madrid, hvor jeg synes og som statestikken viser at han gør et glimrende stykke arbejde i en alder af 19 år! :-)

Duxii13 år siden

Josh McEachran - central midt - McEachran er en spiller som vi alle har høje forventninger til, måske lidt for høje, for selvom han er et talent, så har han denne sæson i sine meget få optrædener slet ikke formået at vise sig, derfor blev han lejet ud til Swansea, og det har slet ikke hjulpet, han er blevet brugt som indskifter i nogle par kampe, men på trods af det er han stadgi ung og har en lys fremtid. 

Han er da lejet ud til Middlesbrough?

Edit: Never mind - havde ikke lige set hvornår emnet var fra .... 

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.