Costa ude mod City. ???
FA har anklaget koster fra igår.
Han har til imorgen til at komme med tilbsge svar.
Så falder afgørelsen fredag, chancerne for karantæne til lørdag, er stor siges det:-(((((
Han har til imorgen til at komme med tilbsge svar.
Så falder afgørelsen fredag, chancerne for karantæne til lørdag, er stor siges det:-(((((
Kommentarer
Hvis han ikke er med, vil det sikkert være Drogba der starter inde.
Ja formentlig, men synes Remy passer bedre til kampen mod city :-)
Chelsea appellerer.
Så antager at de skubber grænsen, for hvis Chelsea er uenige, må FA ikke bare tage handling. Og de når ikke at køre sagen inden lørdag.
Så antager på det kraftigste at han er med
Så antager at de skubber grænsen, for hvis Chelsea er uenige, må FA ikke bare tage handling. Og de når ikke at køre sagen inden lørdag.
Så antager på det kraftigste at han er med
Desværre, det siges at har til idag kl 18, så kommer der afgørelse imorgen fredag.
Det er godnat
Det er godnat
Syntes det er vildt at en afgørelse allerede kan komme dagen efter der bliver appeleret, der skal vel være tid til at at komme med modsvar fra Chelsea og igen fra anklagerne :)
Torres9 skrev:
Skal jeg se før end jeg tror det :)
Desværre, det siges at har til idag kl 18, så kommer der afgørelse imorgen fredag.
Det er godnat
Skal jeg se før end jeg tror det :)
Synes det er pinligt af FA, når man tænker på hvad sir. Ronaldo gjorde i sidste kamp, så er hans altså meget værre, men bliver belønnet med en dag mindre!
Det kommer jo an på, hvad de får rødt kort for. Ronaldos røde kort blev noteret for usportlig opførsel, hvilket giver en karantæne på 2 dage. Costas røde kort/straf blev noteret som voldsom opførsel, der giver 3 dage :)
Ja, det er også rigtig nok, men synes du ikke også selv det er lidt vildt at man kan slippe med usportslig opførsel, hvis man tænker over at hvis det var Costa der havde gjort det, havde det kostet mere :-)
Jo, men de forskellige fodboldforbund gør som det passer dem. De agere som en flok klovne i et cirkus, og det kan man desværre ikke gøre noget ved. Man må bare lære at acceptere, at der ikke er nogen form for rød linje. :)
Ja desværre :-)
Der er kun en grund til det, det er at han spiller for Chelsea og har Mourinho som manager. FA gør ALTID hvad de kan for at ødelægge Mourinho. Han skulle også op med en kvart milion i sidste uge.
Costa´s opførsel var dog ikke helt acceptabel, men når det så er sagt, skulle Liverpool også have haft et par røde kort og desuden blev Chelsea snydt for et straffe i kampen.
Endnu engang FA hader Chelsea og Mourinho og med alt presset fra medierne, som udstiller Costa som en idiot, så er det jo klart at de vil ødelægge Chelsea´s muligheder for at vinde Premier League.
VI tager squ city alligevel, og når vi har vundet titlen vil FA sidde mundlamme tilbage.
Mou kan ikke slås!
KTBFFH
Chelsea will never die
så **** FA og alle dem som ikke tåler Chelsea´s succes!
Costa´s opførsel var dog ikke helt acceptabel, men når det så er sagt, skulle Liverpool også have haft et par røde kort og desuden blev Chelsea snydt for et straffe i kampen.
Endnu engang FA hader Chelsea og Mourinho og med alt presset fra medierne, som udstiller Costa som en idiot, så er det jo klart at de vil ødelægge Chelsea´s muligheder for at vinde Premier League.
VI tager squ city alligevel, og når vi har vundet titlen vil FA sidde mundlamme tilbage.
Mou kan ikke slås!
KTBFFH
Chelsea will never die
så **** FA og alle dem som ikke tåler Chelsea´s succes!
Det kan godt være, at Diegos optræden var voldelig, men FA kommer aldrig til at kunne bevise, at han trådte på Can med vilje.
Derudover synes jeg det er underligt, hvordan dommen kan blive afsagt så hurtigt, da der plejer at gå et stykke tid.
Det bliver en spændende kamp i morgen. Vi skal huske, at det er City, der har brug for et resultat og ikke os.
COME ON CHELSEA!!
Derudover synes jeg det er underligt, hvordan dommen kan blive afsagt så hurtigt, da der plejer at gå et stykke tid.
Det bliver en spændende kamp i morgen. Vi skal huske, at det er City, der har brug for et resultat og ikke os.
COME ON CHELSEA!!
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Men hvis han får karantæne så er jeg da glad for at vi har Remy, han ved trodsalt også hvor målet står, og har før vist at han godt kan score når han får chancen :)