Courtois udlejet endu en sæson
Som overskriften nok afslører vil jeg blot dele, hvad jeg anser som en god nyhed sådan en lørdag aften. Chelsea og Atleletico er blevet enige om et år mere for den unge belgier, hvilket vel må siges at være den helt perfekte plan for begge klubber samt Courtois selv.
Hvis Courtois bliver ved med at udvikle sig som han har gjort indtil nu, kan vi godt glæde os til fremtiden. Måske kan han allerede tru Cech om 1 år. Jeg er hvert fald fuld af spænding omkring fremtiden på vores målmandsposition, hvor en ideel situation må menes at være en gradvis rokering, hvor Cech med tiden vil give plads til Courtois og agere mentor for ham.
Link til nyheden: http://www.bold.dk/nyt/Thibaut-Courtois-fortsaetter-i-Atletico
Hvis Courtois bliver ved med at udvikle sig som han har gjort indtil nu, kan vi godt glæde os til fremtiden. Måske kan han allerede tru Cech om 1 år. Jeg er hvert fald fuld af spænding omkring fremtiden på vores målmandsposition, hvor en ideel situation må menes at være en gradvis rokering, hvor Cech med tiden vil give plads til Courtois og agere mentor for ham.
Link til nyheden: http://www.bold.dk/nyt/Thibaut-Courtois-fortsaetter-i-Atletico
Kommentarer
Hahaha. Sjovt billede af ham når man trykker på linket! :)
Jeg synes hans holdning er fin, og helt rigtigt. Der ikke der er nogen grund til han forlader Atletico Madrid, for at sidde på bænken i Chelsea. Når Cech engang mister sine magiske skills, og han er klar til at komme videre, så sætter vi Courtois på mål, og så har vi igen number one på mål.
Han virker til at have den helt rigtig mentalitet. Ser virkelig frem til at se ham mellem stængerne på Broen engang i fremtiden.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer