Den gamle Garde.
John Terry og Frank Lampard, har været indbegrebet af Chelsea\'s førstehold siden Abramovich kom til klubben.Men i år har det bare ikke været det samme.
De lader begge til at være for vante i gamle rutiner, fra tidligere managere, specielt selvfølgelig Mourinho og Ancelotti.
Terry er ikke den mur i forsvaret som han var for tre år siden, da makkeren hed Carlvaho. Hans afsked til Real Madrid, kan dog ikke ses som årsag alene. John Terry lader ikke til at ældes med ynde, hvilket bedst ses i hans efterhånden langsomme bevægelser og ukoncentrerede præstationer. Ikke desto mindre forsvaret stadig bedst når han er med.
Lampard har været en garant for mål i mange år, og en af de mest scorende midtbanespillere i Premier League. Men også han lader ikke til at passe ind i det koncept som Villas-Boas vil indføre til en gammel og og stadigt mere forfalden trup.
Er deres tid som de mest pålidelige spillere i truppen ved at være ovre, skal der nye til, og hvem kan gå ind på deres pladser og udfylde det hul som de efterlader og som tydeligvis er blevet skabt i løbet af denne sæson?Jeg elsker John Terry og Frank Lampard, men jeg elsker Chelsea FC højere.
Kommentarer
What he said! Jeg holder også på at det ikke dur at smide de \'\'gamle\'\' drenge ud. Du vinder ikke pokaler med kun knægte, det vil Arsenal nok godt skrive under på. Det er netop Chelsea\'s to ledere på banen vi snakker om. Hvis vi siger at vi stiller op med Lamps og Terry, så er der altså stadig plads til 9(!!) yngre folk.
Jeg er fuldtændig enig i Jeres kommentarer Steen og padefar. Selvfølgelig er der plads til yngre folk ved siden af Lampard og Terry.
Men det er ikke så meget det. Men mere den holdning at hvis Terry og Lampard skal være med på holdet, så synes jeg ikke det skal være på bekostning af niveauet. Jeg mener ikke at de skal helt ud af klubben, men deres niveau er altså ikke hvad det var, og problemet for holdet ligger i at for mange gamle spillere, der har været vant til et bestemt spilsystem, ikke formår at tilpasse sig til det \"nye\" med AVB som træner. Terry og Lampard er jeg slet ikke tvivl om bliver trænere en gang. Men de to er ikke Chelseas fremtid inde på banen, efter min mening.
Det vil jeg helt bestemt ikke give dig ret i William. Jeg syntes ikke Lamps og JT er stamspillere på bekostning af niveauet. Jeg syntes de gør det godt, det kan da godt være at de ikke er den yngste og hurtigste model lige pt. men de gør det satme godt. Hvis vi ikke havde haft JT og Lamps i denne sæson - havde vi ikke været en del af slutspillet i CL og vi havde heller ikke været en del af toppen i PL.
Jamen der er vi så klart uenige Steen. Havde vi eks. fået Modric, som det længe så ud til i løbet af sommeren, er jeg sikker på at vi ville ligge bedre placeret, og stadig være med i kampen om titlen. \"hvis og hvis\", kan man sagtens sige, men uenige det er vi bestemt.
Det er sku helt galt William, hvis du oprigtigt mener at Modric kunne erstatte Lampard og John Terry, og have gjort en bedre indsats og havde været banemand for at vi var i top3.
Jeg mener oprigtigt at Modric havde været bedre end Lampard har været det.Men jeg mener selvføflgelig også at du er helt galt på den, med dit syn på Lampard og terry.
Steen og WilliamB
Jeg er mere af det indtryk at de ikke har ville give sig 100%. Jeg tænker at hvis de spillede og havde mentalitet som i 2009, så havde vi ligget bedre. Men når mentaliteten er som mod Everton... så ligger vi bare ikke bedre.
Lamps kan stadig finde ud af at være fornuftig og Terry gør det egentlig fint i forsvaret (god leder)... men jeg kan ikke hitte ud af hvad det er som er gået galt. Er det virkelig bare fordi AVB har lagt en så høj forsvarslinje?
Tænk på kampen mod QPR hvor vi var 9v11... der spillede vi jo alligevel fantastisk på trods af al mulig modgang. Jeg gad VIRKELIG godt vide hvad der er gået \"galt\" siden der
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

William, jeg må sige - nu læser jeg din tråd med vellidte øjne, og går altid positivt ind til alt, men har du kun kritik på hjerte?
Hvis jeg skal gå konstruktivt ind på dit emne, så har du delvist ret i at det er nogle gamle drenge vi altid har kunne ligge vores lid til, og må da også sige, det er da ikke som i gamle dage med Carvalho, og Lampards mange mål er jo også kun 9 i år i PL, som jo er \"ingenting\" kan jeg godt se...
AVB har et andet syn på Chelsea, og det er naturligt at tænke nye baner, da vi bliver nød til at forny os, ellers bliver vi overrendt. Om det er det der er ved at ske i denne sæson, hvor vi samtidigt er ved at integrere et nyt og yngere hold, ved jeg ikke, men ser sådan ud.
Så lad mig stille spørgsmålet - hvem ta\'r bindet og rollen til at lede vores knægte, hvis JT & Lamps går på pension?
Hvis og hvis min røv er spids, men hvis de nu gjorde, mon ikke de blev i truppen som trænere? Ligesom jeg ønsker at se Drogba på sidelinjen, og nede på træningsbanen, og evt. ved de unge!