Didier Drogba Retur til Chelsea
Drogba er tilbage i Chelsea på en et-årig kontrakt.
http://www.chelseafc.com/
Ved ikke helt hvad jeg skal syntes om det.
Men det er egentlig mest fordi jeg er bange for at han flopper.
Syntes den afsked han fik med klubben var så perfekt og han fortjener det.
Men forhelvede et 2/3 valg at have siddende på bænken!
http://www.chelseafc.com/
Ved ikke helt hvad jeg skal syntes om det.
Men det er egentlig mest fordi jeg er bange for at han flopper.
Syntes den afsked han fik med klubben var så perfekt og han fortjener det.
Men forhelvede et 2/3 valg at have siddende på bænken!
Kommentarer
mega fedt skal har en trøje af ham men håber han holder det høje niveau men hvilket trøje nummer få han 15,11 er optaget
Han kan få nummer 9 efter torres smutter.
Jeg kan godt se hvorfor folk bliver skeptiske fordi han jo forlod da han var allermest legende. Men jeg tror han blive fantastisk både at have som mentor men også som et rigtig godt og erfaren tredje andet valg som angriber.
Velkommen tilbage didier vi elsker!!
Jeg kan godt se hvorfor folk bliver skeptiske fordi han jo forlod da han var allermest legende. Men jeg tror han blive fantastisk både at have som mentor men også som et rigtig godt og erfaren tredje andet valg som angriber.
Velkommen tilbage didier vi elsker!!
Så har vi 4 angribere, hvilket helt sikkert er en for meget. Spørgsmålet er så om det er Lukaku eller Torres der ryger....
andersterry: 15 er ikke optaget, kun officielt. Mohamed Salah har fået trøje nummer 17, efter Hazard. Så tror nok du skal regne med at han kommer til at få 15, hvis han ønsker det.
Duxii-champ: Jeg er ikke bange for at han flopper. For Drogba er Drogba. Han kan ikke floppe, for han kommer ikke til at spille meget. Han er kommet for at skulle lære fra sig til ungdomsholdet, Costa, Lukaku og Torres, og fungere som backup. Og han skal klart være vores 4 valg. Vi har nu Costa, Lukaku, Torres og Drogba. Har vi nogensinde haft så stærk en 9'er position?
Duxii-champ: Jeg er ikke bange for at han flopper. For Drogba er Drogba. Han kan ikke floppe, for han kommer ikke til at spille meget. Han er kommet for at skulle lære fra sig til ungdomsholdet, Costa, Lukaku og Torres, og fungere som backup. Og han skal klart være vores 4 valg. Vi har nu Costa, Lukaku, Torres og Drogba. Har vi nogensinde haft så stærk en 9'er position?
Steen? Hvis det du siger er rigtig ift. At vi skal have fire angriber, så vil det vær en drømme situation José og vi fans har!
Men jeg frygter bare at der iblandt dem bliver utilfredshed, hvis ikke der er en der smutter.
Det samme kunne ske på målmandsposten - husker bare hans tid i Real, hvor Lopez og Casillas måtte deles om spilletid.
Er glad for kunkurrencen blandt spillerne, men synes der skal være en fast kerne, som han altid har haft, så det bliver spændende hvem det bliver!
Drogba, lukaku og Costa synes jeg ligner hinanden meget, hvor jeg ser Torres som han anden type!
Så hvem står stærkeste, hvis der kommer bud på Torres eller lukaku?
Men jeg frygter bare at der iblandt dem bliver utilfredshed, hvis ikke der er en der smutter.
Det samme kunne ske på målmandsposten - husker bare hans tid i Real, hvor Lopez og Casillas måtte deles om spilletid.
Er glad for kunkurrencen blandt spillerne, men synes der skal være en fast kerne, som han altid har haft, så det bliver spændende hvem det bliver!
Drogba, lukaku og Costa synes jeg ligner hinanden meget, hvor jeg ser Torres som han anden type!
Så hvem står stærkeste, hvis der kommer bud på Torres eller lukaku?
tak viste ik at salah har fået nyt nummer
Enevo: Spændende syn du har på angriberposten, men tror ikke du skal regne med at Fernando Torres kommer til at brokke sig, heller ikke Drogba - da han vel godt ved dette er hans sidste sæson, også ender han jo nok som træner i Chelsea? Jeg ser kun Lukaku som gyllespreder, hvis han ikke får spilletid. Og må indrømme - han skal nok få hans spilletid, for Costa skal også rotere. Al efter hvem vi spiller imod og hvad vi mangler for at komme igennem, så er det da ikke usandsynligt at vi vil komme til at se 2 angribere inde på samme tid. En Torres og en Costa/Lukaku. Men mon Lukaku virkelig vil brokke sig - hvis han kan se at Torres er færdig i Chelsea, og Drogba står til at pensioneres, så har han vel egentligt kun én rigtig konkurrent?
Andersterry: For 14 dage siden meldte Salah ud, at han var færdig i nr. 15. Nøjagtig i samme tid som der var rygter om at han skulle tilbage til Egypten og aftjene hans værnepligt, hvilket alle troede var at han mente han var nød til at vende tilbage til Egypten... MEN - Hazard havde skiftet til nr. 10, så nr. 17 var fri. Alle vores preseason kampe har han spillet i nr. 17, som er hans yndlings, så vidt jeg kunne forstå. Så det er vel bare perfekt :) Så sådan som jeg ser det, hvis man ligger to og to sammen, så er hans nye trøje nr. vel 17.
Andersterry: For 14 dage siden meldte Salah ud, at han var færdig i nr. 15. Nøjagtig i samme tid som der var rygter om at han skulle tilbage til Egypten og aftjene hans værnepligt, hvilket alle troede var at han mente han var nød til at vende tilbage til Egypten... MEN - Hazard havde skiftet til nr. 10, så nr. 17 var fri. Alle vores preseason kampe har han spillet i nr. 17, som er hans yndlings, så vidt jeg kunne forstå. Så det er vel bare perfekt :) Så sådan som jeg ser det, hvis man ligger to og to sammen, så er hans nye trøje nr. vel 17.
Steen, det du siger med at man måske vil prøve sig med to angriber - tror du det bliver aktuelt i måske start opstilling?
Hvem mange kampe tror i han får, altså drogba?
Det bliver da slet ikke nemt når José skal udtage holdet han vil bruge i chl. Mon ikke den kære Drogba ser hans chance igen? Ser det ikke som noget negativt at han presser de andre tre til deres maksimum.
Synes dog stadig at fire angriber lyder af mange... Og især når det er fire så gode angriber!!!
Hvem mange kampe tror i han får, altså drogba?
Det bliver da slet ikke nemt når José skal udtage holdet han vil bruge i chl. Mon ikke den kære Drogba ser hans chance igen? Ser det ikke som noget negativt at han presser de andre tre til deres maksimum.
Synes dog stadig at fire angriber lyder af mange... Og især når det er fire så gode angriber!!!
Jeg tror helt bestemt at Drogba er kommet tilbage, selvfølgelig fordi han vil kæmpe med om at starte inde i nogle kampe, men også for at give især Costa noget aggressivitet ind i hans spil, for Drogba var en aggresiv spiller, og ikke på nogle dårlig måde, og for en spiller som Lukaku, er det jo en drøm at kunne spille sammen med Drogba, han kan lære så meget :)
Enevo: i nogle helt specielle kampe kan det sagtens give mening at starte inde med 2 på toppen, selvom en Torres mere ville fungere som en hængende angriber, som en position vi så Aguero og Tevez havde/har i City. Det giver dem den ekstra dimension som sikre de scorer det ekstra mål. Det tror jeg Mou også har ønsket sig at kunne. Men det betyder ikke at han ønsker at gøre det fast, men jeg forestiller mig mere, det er noget han ønsker at kunne gøre løbende i kampen.
Jeg tror Drogba kan få 10-15 kampe i løbet af hele sæsonen, hvis Mourinho gør som jeg tror han gør. At Drogba er en sikring, og ikke første eller andet valg. Men hvis Lukaku bliver solgt, så får Drogba en stor rolle.. Så den er sværd, men umiddelbart ser det ud til at Lukaku får sin chance i Chelsea.
Jeg tror personligt at det er sundt at Drogba er i truppen, til at presse og lære fra sig :) og fire gode angriber? Det giver rigtig god mening for mig :)
Jeg tror Drogba kan få 10-15 kampe i løbet af hele sæsonen, hvis Mourinho gør som jeg tror han gør. At Drogba er en sikring, og ikke første eller andet valg. Men hvis Lukaku bliver solgt, så får Drogba en stor rolle.. Så den er sværd, men umiddelbart ser det ud til at Lukaku får sin chance i Chelsea.
Jeg tror personligt at det er sundt at Drogba er i truppen, til at presse og lære fra sig :) og fire gode angriber? Det giver rigtig god mening for mig :)
Så fik Drogba nr. 15 :) Som var "officielt" Salahs.
"Mohamed Salah, who wore number 15 after signing from Basel in January, will take the number 17 jersey which has been made available since Eden Hazard switched to number 10 ahead of the forthcoming 2014/15 season."
"Mohamed Salah, who wore number 15 after signing from Basel in January, will take the number 17 jersey which has been made available since Eden Hazard switched to number 10 ahead of the forthcoming 2014/15 season."
Oscar viste stor respekt og gav nummer 11 til Drogba og Oscar overtog det lige så legendariske nummer 8.
Men for mig virker det her køb som en Etoó om igen, tvivler på at Drogba har så meget mere at tilbyde, sidst har var i PL, ja han sidste tid vil jeg beskrive så sørgelig. Det var kun de store kampe Drogba viste klassen, og måske han skulle havde valgt et andet sted at spille en lige Chelsea, bare for ikke at ødelægge hans "historie", i ved, sidste spark, 19 maj. og så passer det jo godt til Mourinho's citat om Drogba: "Judge him when he leaves the club" og skulle han nu gå hen og blive en mindre joke i år, ja, husker man nok mest det og ikke han afgjorde Cl finalen. Fodbold er en sjov ting.
Men tror tanken er han, lige som Costa, er stor og stærk, og de mange kampe i sæsonen, kan man nok ikke regne med Costa i hver kamp. Så ville Drogba være en udmærket backup. Men er der ikke også rygter om han skal være eller allerede er angrebs træner? Torres må da efterhånden se sin karriere i Chelsea fuldstændig som en overstået kapitel.
Men for mig virker det her køb som en Etoó om igen, tvivler på at Drogba har så meget mere at tilbyde, sidst har var i PL, ja han sidste tid vil jeg beskrive så sørgelig. Det var kun de store kampe Drogba viste klassen, og måske han skulle havde valgt et andet sted at spille en lige Chelsea, bare for ikke at ødelægge hans "historie", i ved, sidste spark, 19 maj. og så passer det jo godt til Mourinho's citat om Drogba: "Judge him when he leaves the club" og skulle han nu gå hen og blive en mindre joke i år, ja, husker man nok mest det og ikke han afgjorde Cl finalen. Fodbold er en sjov ting.
Men tror tanken er han, lige som Costa, er stor og stærk, og de mange kampe i sæsonen, kan man nok ikke regne med Costa i hver kamp. Så ville Drogba være en udmærket backup. Men er der ikke også rygter om han skal være eller allerede er angrebs træner? Torres må da efterhånden se sin karriere i Chelsea fuldstændig som en overstået kapitel.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer