Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Førsteholdet!

Hello Geezzers, jeg sad og så kampene mod wiga og reading, og mener stadig at vores start 11er ikke er valgt blandt de bedste vi har..

Jeg tænker på hver enkelte spiller på deres position. Selvom vi godtnok vinder vores kampe, mener jeg stadig at RDM burde udtage en bedre trup. Jeg har mere end 50 af mine venner som er Chelseafans, som er enige med mig om det. Vi mener at RDM skulle udtage en bedre midtbane. Forsvarkæden er fint, men vi ønsker at vores midtbane skulle se mere agrrasiv og hurtiger ud. Altså Lamps, Oscar og på højre siden Ramires/Sturridge og på venstre Hazard/Mata/Marin også Torres og Sturridge helt fremme. Vi er meget træt af Mikel, som vi synes har okay godt Defensivt arbejde, men i Offensivt er han bare nul! Så et hurtige og mere aktiv midtbane? ps.. Vi synes også indtil videre at vores backser har skuffet defensivt, ergo Cole og Ivanovic.

13 år siden
3355 visninger

Kommentarer

WilliamGj0213 år siden

Sådan tror jeg kommer til at se ud. I de fleste kampe.

Michael8213 år siden

Bliver konstant forbløffet over at folk sabler på Mikel :S.

Manden er en sublim defensiv midt. Måske ikke den bedste offensivt, men det har han sin makker Lampard til, hvor Mikel i stedet hjælper forsvaret mere.

At du så også sabler på Ivanovich og Cole er mig en gåde.

Cole er blandt verdens bedste på sin plads og Ivanovich behøver vist ik\' nærmere uddybelse. Scoret i begge kampe, var inde med en vigtig fod mod Napoli sidste sæson (målet til 4-1) samt en generelt stabil højreback.

Men alle har jo ret til deres mening - jeg er bare uenig med din

skib9713 år siden

Jeg er egentlig rigtig tilfreds med vores start 11\'er. Jeg havde bare håbet på mere rotation omkring holdet

Blue4Life13 år siden

Der kommer til at gå noget tid, med de nye signings osv. før alt kommer på plads. I øjeblikket er jeg bare lykkelig over 6 point ud af 6 mulige indtil videre. Vi vil med tiden kunne danne os et bedre blik over den bedst mulige startopstilling.

Når anyways, jeg vil bare lige komme med mit syn på Cole, Ivanovic og Mikel.

-Som @Michael82 siger er Ashley Cole uden tvivl en af de bedste på hans position i verden. Med andre ord, det er i øjeblikket ikke muligt at have en bedre venstreback end ham. 

-Jeg vil dog mene, at Ivanovic, på trods af hans to mål i to kampe, har været forholdsvis ustabil mod både Wigan og Reading. Han er blevet sat af modstanderholdets kanter gang på gang, har lavet adskellige fejlafleveringer m.m. Det ændrer ikke på at han stadigvæk er en solid højreback og sammen med nyindkøbet Azpiculeta må kæmpe om pladsen i fremtiden.

-Mikel bliver altid skældt ud, og tro mig jeg har også været efter ham, mere end én gang. Men som @Michael82 siger, er han langt fra en ringe spiller.

Han har alle de defensive kvaliteter en defensiv midtbanespillere nu en gang skal besidde. Problemet lægger i at flytte bolden hurtigere og mere flydende. Hvis han kan forbedre sig på det punkt, og hurtigere flytte bolden videre til mere kreative spillere i omstillinger/kontraer, vil det være perfekt.

I øjeblikket ser jeg hverken Essien eller Romeu som mere egnede til startopstillingen og nu må jeg også lige pointere at ingen andre i truppen end disse tre spillere kan spille den her position.

En defensiv midtbane bestående af to spillere som Oscar/Ramires eller Lampard/Ramires virker derfor ikke rigtig i min optik. Lampard kan sagtens spille en mere defensiv rolle, men har brug for en Mikel/Essien/Romeu-type ved siden af sig.

WilliamGj0213 år siden

Michael82 så prøv og lav dit hold

Michael8213 år siden

Hvilket hold?

WilliamGj0213 år siden
Favorit Chelsea start 11\'er
Hichamelb13 år siden

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp