Frank Lampard stopper karrieren i Chelsea efter 13 års troskab
Så kom dagen (desværre) hvor vi må sige farvel til en sand legende.
Manden vi hentede fra West Ham for blot £11mio. Og hvem kunne have troet at han ville blive den stjerne han er.
Hvem husker ikke hans umulige mål mod Barca fra baglinjen, eller hans rørende straffespark mod Liverpool. Hans 209 mål for klubben og hans uvirkelige loyalitet for klubben.
En mand som har været med til at føre vores klub til storhed, og efter min mening... En af, hvis ikke den bedste Chelsea spiller nogensinde.
Sørgelig dag :-(
Manden vi hentede fra West Ham for blot £11mio. Og hvem kunne have troet at han ville blive den stjerne han er.
Hvem husker ikke hans umulige mål mod Barca fra baglinjen, eller hans rørende straffespark mod Liverpool. Hans 209 mål for klubben og hans uvirkelige loyalitet for klubben.
En mand som har været med til at føre vores klub til storhed, og efter min mening... En af, hvis ikke den bedste Chelsea spiller nogensinde.
Sørgelig dag :-(
Kommentarer
:-(
Måske den største spiller i klubbens historie, og PL's bedste midtbane nogensinde. En sjælden set loyalitet i moderne fodbold. Det bliver svært at vende sig til Chelsea uden Super Frank.
Han er absolut storfavoritten af spillere gennem mine års trofaste support.
Han er blandt de mest respekteret og loyale spillere i verden.
I hans storheds tid, var han én af de allerbedste spillere i verden.
Frank - selvom vi i et par år har savnet dit niveau fra gamle dage, så har din tilstedeværelse i klubben altid været en sand fornøjelse!
Du vil sku blive savnet enormt - selvom jeg da håber at du vil være at finde blandt vores personale når dit amerikanske eventyr slutter.
SUPER FRANKIE LAMPARD - Living legend!
Han er blandt de mest respekteret og loyale spillere i verden.
I hans storheds tid, var han én af de allerbedste spillere i verden.
Frank - selvom vi i et par år har savnet dit niveau fra gamle dage, så har din tilstedeværelse i klubben altid været en sand fornøjelse!
Du vil sku blive savnet enormt - selvom jeg da håber at du vil være at finde blandt vores personale når dit amerikanske eventyr slutter.
SUPER FRANKIE LAMPARD - Living legend!
Jeg har altid vist den her dag ville komme og de seneste par sæsoner har vært tæt på, men stadig for mig vildt syrealistisk at en epoke er slut. Fulgte ham fra de unge år i West Ham, hvor Jörg håbet den gang Chelsea ville hente ham. Heldigvis i 2001 blev det endelig at han kom til for, den gang mange penge 11 mio £. Selvom han spillet fast, så var han slet ikke den dominerende spiller, faktisk en playboy der nok blev kendt for uden for banen en det han lavet på banen. Da Abramovich overtog klubben frygtet mange, Inc mig selv, at hverken tiden og evnerne var til af spille på en milliard hold, som der var i gang med at formes. Men Lampard tog skeen i den anden hånd og var om nogen en af dem der gik forrest i en sæson med mange udskiftninger og spiller tilgange. Siden hen fik han med Terry forrest og blev siden hen en legende og anset som en vores helt egen, selvom hans fortid og "uddannelse" lå hos West Ham. Selvom at der kom stærke navne ind, så blev de aldrig andet en reserve for Lampard, han blev manden der i mange kampe redet os med de tørre hug uden for feltet eller løb i dybten, og var ham sikker på dødbolde. En spiller som havde hele pakken. Han satte rekorder med flest mål for en midtbane spiller i en sæson og flest kampe i streg uden pauser, og man kan blive ved. Heldigvis nået hans trofæ skab at blive godt opfyldt inden støvlerne skulle snørers andet steds. CL, Europa League, FA cup og 3 mesterskaber. Man kunne havde en bedre afslutningen i for af et trofæ og måske en rigtig afsked.
Tak for alt Frankie.
Tak for alt Frankie.
Skal vi pensionere trøjenummeret 8 til hans minde, ligesom Zola's 25?
ja det vil jeg lidt fortræke for han har betydet alt for den her klub
Jeg håber ikke at vi pensionere nummer 8, jeg syntes Lampard selv skal have lov at vælge hvem han syntes kan gå i hans fodspor, måske Van Ginkel?
Van Ginkel? tænker mere Lewis Baker(47)...
Lille rettelse til titlen af denne tråd. Det er ikke sikkert at han stopper karrieren! Han har sagt at mls kunne Være en mulighed :-D
Har også skrevet "Karrieren i CHELSEA" ;)
Hvem siger han ikke bliver træner? ;D
Sebastianhaun - Jeg tror der går længere tid før vi ser Lewis på første holdet :)
tro at lampard vender tilbage som træner vis mourinho stadig er der
jeg tror også han kommer tilbage til Chelsea som træner
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 3. | Liverpool | 10 | 18 |
| 4. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 5. | Tottenham | 10 | 17 |
| 6. | Chelsea | 10 | 17 |
| 7. | Sunderland | 9 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| João Pedro | 19 | 6 |
| L. Delap | 14 | 4 |
| N. Jackson | 14 | 6 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Det bliver ikke nemt, at sige farvel til en mand som Lampard, da hans betydning ikke skal tales ned!
PL's bedste midtbane spiller gennemtiden!!!!!!!
Har svært ved at se, hvem der skal tage overfor ham.. Det bliver ikke en nem opgave, at erstatte ham! Trøje nr. 8 forpligter. Derfor kunne det være interessant med en spiller, som Pogba eller Fabregas. Men ved ikke hvem der passer bedst ind.