Fremtiden for de udlejede?
Jeg har tit tænkt og undret mig over hvordan fremtiden mon vil se ud for nogle af vores udlejede spillere.
Jeg synes nemlig at vi der har en del spillere med fint potentiale, men som jeg alligevel frygter en fremtid væk fra Stamford Bridge.
Dette kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening og ønsker omkring.
Herunder tænker jeg hovedsageligt følgende spillere:
Patrick Bamford
Thorgan Hazard
Tomas Kalas
Victor Moses
Kenneth Omeruo
Lucas Piazon
Bertrand Traore
Marco van Ginkel
Nathaniel Chalobah
Derudover har vi andre spillere, hvor jeg personligt ikke ser en fremtid i klubben - Atsu, Bertrand, Cuevas, Davila, Kakuta, Marin, McEachran, Romeu, Wallace.
Jeg synes nemlig at vi der har en del spillere med fint potentiale, men som jeg alligevel frygter en fremtid væk fra Stamford Bridge.
Dette kunne jeg godt tænke mig at høre jeres mening og ønsker omkring.
Herunder tænker jeg hovedsageligt følgende spillere:
Patrick Bamford
Thorgan Hazard
Tomas Kalas
Victor Moses
Kenneth Omeruo
Lucas Piazon
Bertrand Traore
Marco van Ginkel
Nathaniel Chalobah
Derudover har vi andre spillere, hvor jeg personligt ikke ser en fremtid i klubben - Atsu, Bertrand, Cuevas, Davila, Kakuta, Marin, McEachran, Romeu, Wallace.
Kommentarer
Tror ikke det ser for lyst ud for nogle af vores udlejede talenter... Kourt Zouma er den eneste jeg kan se pt. som klubben vil satse 100% på! Van Ginkel kunne være en mulighed, men tror hans plads i truppen bliver som breddespiller.. Håber på Thorgan Hazard, men ser ud til at han bliver solgt inden længe.. Måske vi laver det samme nummer som med Matic med at købe ham tilbage hvis han bliver så god som alle håber!
Hvis Thorgan Hazard blir solgt så please lav en tilbage købs klausul :D
At dømme ud fra det her rygte, så er Harzard på vej tilbage
http://indkast.dk/index.php?nyhed=125828
I know i know, agurke tid...
Obi skrev:
Så er det bare hvilken position han skal spille? Han er vel ikke en højrefløj tænker jeg. Så skulle det være en 10'er, men der spiller Oscar jo?
At dømme ud fra det her rygte, så er Harzard på vej tilbage
Så er det bare hvilken position han skal spille? Han er vel ikke en højrefløj tænker jeg. Så skulle det være en 10'er, men der spiller Oscar jo?
Det vil være ret vildt hvis han som 21 årig, kom direkte ind i start 11'eren især når det er Chelsea start 11'eren.
Men det er bestemt et ønske for mig, og tror at han kommer til at blive en del af Chelsea og får nogle indskiftninger :)
Men det er bestemt et ønske for mig, og tror at han kommer til at blive en del af Chelsea og får nogle indskiftninger :)
Kunne nok forestille mig at han (Thorgan) kommer til at rotere med Oscar om 10'er pladsen - samtidig med at Oscar også roterer med Fabregas om 8'er pladsen.
Derved er vi godt sikret mod træthed, skader og små formdyk.
Hvor Ramires så passer ind i dette system, er svært at sige.
Derved er vi godt sikret mod træthed, skader og små formdyk.
Hvor Ramires så passer ind i dette system, er svært at sige.
Ramires kommer til at spille på den centrale midt. Ikke alle kampe, men han skal nok få spilletid.
Loftus-cheek og Solanke ser spændende ud, synes jeg. Men hvordan de udvikler sig, er vel ikke til at vide.
T. Hazard spiller på et af de bedre hold i Bundesligaen, så måske kan han få en chance. Vi vil jo også gerne have hans bror til at forlænge ;)
Derudover tror jeg ikke, der er meget fremtid i Chelsea til de resterende. Men sådan er det vel med europæiske topklubber. Se bare på Barcelona som mange fremhæver som en talentfabrik. Men hvor mange talenter har bidt sig fast de sidste 10 år ? Mange af dem de har udviklet, har også været i andre klubber og udvikle sig. Fabregas og Pique f.eks. Lidt samme historie som vi havde med Matic.
Vi skal måske blive bedre til at give de unge chancen. I stedet for at hente spillere som Moses og Salah kunne vi lige så godt hive ungdomsspillere op, synes jeg.
Loftus-cheek og Solanke ser spændende ud, synes jeg. Men hvordan de udvikler sig, er vel ikke til at vide.
T. Hazard spiller på et af de bedre hold i Bundesligaen, så måske kan han få en chance. Vi vil jo også gerne have hans bror til at forlænge ;)
Derudover tror jeg ikke, der er meget fremtid i Chelsea til de resterende. Men sådan er det vel med europæiske topklubber. Se bare på Barcelona som mange fremhæver som en talentfabrik. Men hvor mange talenter har bidt sig fast de sidste 10 år ? Mange af dem de har udviklet, har også været i andre klubber og udvikle sig. Fabregas og Pique f.eks. Lidt samme historie som vi havde med Matic.
Vi skal måske blive bedre til at give de unge chancen. I stedet for at hente spillere som Moses og Salah kunne vi lige så godt hive ungdomsspillere op, synes jeg.
Jeg håber da naturligvis at der er flere der kan slå igennem, men det er svært når man gang på gang køber en færdig spiller eller et nærmest fuldendt talent, så har de unge sgu svære forhold.
Men en som Moses tror jeg blot er en man venter på får en mindre gennembrud og sælger højest pris muligt.
En jeg virkelig håber men tvivler, er McEachran. Tror bare han ender som en anden Jordy Morris, desværre.
Men en som Moses tror jeg blot er en man venter på får en mindre gennembrud og sælger højest pris muligt.
En jeg virkelig håber men tvivler, er McEachran. Tror bare han ender som en anden Jordy Morris, desværre.
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer
Alle turn.
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

Umiddelbart ser jeg kun en lys fremtid for én af de ni spillere - nemlig Traore - som jeg virkelig tror at Mourinho ser stort potentiale i.
Chalobah og Bamford er nogle spillere jeg længe har ønsket at se på førsteholdet - nok også fordi de er englændere. Jeg tror dog ikke de når det niveau som Mourinho ønsker.
Kalas, Moses og Omeruo har jeg ikke de store følelser for - men kunne da være fedt at se dem på førsteholdet engang.