Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hazard Video

Hvis I ikke nåede at se videoen med Hazard som blev lagt ud på wagnh.com, så er den her

http://www.weaintgotnohistory.com/2013/5/13/4326832/eden-hazard-highlights-chelsea

Den er delt op således:

0-5min = dribleskills
5-9 = Assist skills
9-10 = gode mål

En vanvittig video, som viser at han let kunne have lavet dobbelt så mange mål og assist i denne her sæson. Jeg ser virkelig frem til at se ham til næste sæson, hvor han er min personlige favorit til årets spiller i EPL.

Enjoy!
12 år siden
2973 visninger

Kommentarer

Ejerskov12 år siden
Rigtig lækker video!
Absolut intet at sige til at han var nomineret til årets spiller i Premier League - og så endda i hans debutsæson!
Dwise12 år siden
Fed video. Glemmer ikke kampen mod West Ham, hvor han virkelig viste sit potentiale. Det er imponerende, hvor sjældent det er, at han mister bolden, på trods af sine mange udfordringer. Hvor er det dog vigtigt, at han endte hos os.
Synes faktisk det belgiske landshold med Hazard i spidsen, bliver spændende at følge. De har så meget talent på det hold.
SebastianLunnDK12 år siden
Det tænker jeg også Dwise! Har altid undret mig over Belgien ikke klarede sig bedre de de faktisk gør, for som du siger har de nogle fantastiske spillere! Hazard, Lukaku, Kompany, Benteke, Courtois, Fellaini, Mertens, Dembele, og jeg kunne blive ved!
Glæder mig også til at følge dem i fremtiden.
Zola8612 år siden
Men vi har Bendtner...
AnnemarieA12 år siden
Da jeg så den først, troede jeg egentlig ikke jeg ville se den færdig, fordi den er så lang.. Så endte det alligevel med at jeg så den helt færdig, og kunne sagtens have set den 3 gange mere, hvis det ikke var fordi jeg egentlig burde lave noget helt andet ved computeren ;)

Hold nu op jeg er glad for, at han er Chelsea-spiller!
Steen12 år siden
Ja, efter man har set den film og man egentligt godt kan huske de fleste kampe - så bliver man hurtigt for vant. For inderst inde så tænker man vel altid, når bolden lander for foden af Eden at nu sker der et eller andet funky :)

Jeg må sige, jeg tror personligt at Eden Hazard er Chelseas absolut stærkeste på bolden. Han er måske ikke vores playmaker, men han skaber hullerne for Mata som sætter den anden sidste aflevering ind i feltet.

Findes der nogle statistiker og hvor mange bolden han taber i gennemsnittet pr. kamp?
Abdik12 år siden
Gutter jeg er så taknemmelig for at manden valgte Chelsea!!
kan ikke tænke tanken om han kom til United, City eller Arsenal!
men ja jeg er en kæmpe fan.. har billeder med Hazard rundt om mit hjem, han er min eneste og alt..
Han bliver den største stjerne der har spillet i PL Ever i mine øjne!!
I love him I love him I love him!!!
han skal bare have mere selvtillid og blive en meget afgørende mand, her tænker jeg en unikke Matchvinder!!
og det ved jeg det kommer til næste sæson!!
Elholm8912 år siden
Abdik skrev:
men ja jeg er en kæmpe fan.. har billeder med Hazard rundt om mit hjem, han er min eneste og alt..
Han bliver den største stjerne der har spillet i PL Ever i mine øjne!!
I love him I love him I love him!!!

... og stadig har du, inde på din profil, kun Ramires som favoritspiller ;)
GoldForce12 år siden
er enig i det Elholm89 sagde ;-)
Abdik12 år siden
Jamen kær venner.. det er jo så længe siden jeg har opdateret min profil.. men tak for det.. retter det nu..
nikoskov12 år siden
Lækker video! Den bringer gode minder fra sidste sæson. Hazard er den type spiller, der får samtlige Chelsea fans til at holde vejret, hver eneste gang bolden lander for hans fødder. Fantastisk dribler simpelthen.

Jeg så, han udtalte, at han vil score ligeså mange mål som CR7 og Messi. Det er umiddelbart urealistisk, men jeg mener, at hans teknik er på nogenlunde samme niveau. Hvis hans koldblodighed og løb forbedrer sig, kan han sagtens score mange mål. Sparketeknikken er der, som man ser i videoen.

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.