Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Holdet til den nye sæson!

Hvordan ser jeres start 11'er ud?
Jeg er sikker på, at vi går en enormt spændende sæson imøde. :-)
11 år siden
15340 visninger

Kommentarer

Poyet11 år siden
Fra mobil telefon desværre!

Courtois

Ivanovic - Terry - Cahill - F. luis

Matic - Khedira

Willian. - Fabregas - Hazard

Costa
WilliamGj0211 år siden
Steen11 år siden
Jeg syntes det er et rigtig godt og bredt spørgsmål, som helt sikkert kan indlede til en heftig debatl :)

På papiret, tror jeg vores stærkeste opstilling ser således ud: (Se ovenfor). Der er kun to positioner jeg er i tvivl om.. Og det er målmands posten og højre kant. Willian/Schurrle er 50/50 al efter hvilken modstander det er... Og målmandsposten.. Tja.. det bliver spændende at se hvad der sker...

Men om det bliver vores stærkeste opstilling reelt? Det kan vi jo ikke helt vide endnu. Efter min mening er de bedste(første valg) forskellige positioner i nævnte rækkefølge, som vores situation ser ud lige nu...

På papiret:
Målmand: Cech, Courtois, Schwarzer, Blackman, Delac

Venstre back: Azpilicueta, Bertrand, van Aanholt
Venstre CB: Terry, Zouma, Kalas
Højre CB: Cahill, Omeruo, Chalobah
Højre back: Ivanovic, Wallace

Venstre central midt: Fabregas, Van Ginkel, Ake, McEachran
Højre central midt: Matic, Ramires, Obi Mikel, Romeu

Venstre kant: Hazard, Willian, Marin
Offensiv midt: Oscar, Piazon, Kakuta,
Højre kant: Schurrle, Salah, Moses,

Grunden til at jeg har Willian på venstre kanten, at det er klart hans favorit position, og det åbner op for muligheden at Hazard kan spille mere centralt og frit, hvor Schurrle vil spille statisk.

Angriber: Costa, Torres, Lukaku, Ba, Atsu, Lalkovic, Davilla,

Allerede udlejet: Wallace, Traore, Hazard,

Spillere jeg forventer bliver udlejet:
Davilla, Lalkovic, Atsu, Lukaku, Piazon, Chalobah, Omeruo, Blackman, Delac, van Aanholt

Spillere jeg forventer bliver solgt:
Moses, Kakuta, Romue, Marin, Bertrand, Obi Mikel, Ba

Efter udrensningen vil vi derfor kun have følgende spillere:

Målmand: Cech, Courtois, Schwarzer
Venstre back: Azpilicueta,
Venstre CB: Terry, Zouma, Kalas
Højre CB: Cahill
Højre back: Ivanovic
Venstre central midt: Fabregas, Van Ginkel
Højre central midt: Matic, Ramires,
Venstre kant: Hazard, Willian,
Offensiv midt: Oscar,
Højre kant: Schurrle, Salah
Angriber: Costa, Torres,

Så man kunne jo håbe, at de ikke lejde spillere ud som Bertrand, Atsu, og Piazon, så var vi sikre på alle positioner, da de fleste midtbanespillere ved os rent faktisk kan spille mange roller - og gøre det godt.

Tilgangen af Diego Costa, åbner også for muligheden for at spille med to angribere, som vi så Mourinho praktisere i seneste sæson, med Torres og Ba. Jeg tror det er meget sandsynligt at vil komme til at se Torres som hængende angriber, hvor en Oscar/Willian/Schurrle vil blive ofret. Jeg tænker lignende opstilling;
Courtois
Azzi, Terry, Cahill, Ivanovic,
Fabregas, Matic,
Hazard, Torres, Schurrle
Costa

Hvad siger I? Er jeg helt fra den? :)

Schou11 år siden
Hvis vi vælger at spille med to angribere, så håber jeg virkelig at dette er opstillingen. Jeg er virkelig ked af at "ofre" Willian på kanten, da jeg synes han har gjort et fremragende stykke arbejde, men Oscar spillede virkelig godt på kanten for Brasilien, så hvorfor ikke prøve ham derude.?
Men ja, jeg er enig. Det bliver en spændende sæson..
Steen11 år siden
Schou: Oscar er blevet testet mange gange som statisk kant spiller, og det har ikke været en udbredt succes. Hvis han må spille frit og hører til på midten, er han bedst. Derudover er Lukaku og Costa af samme type, sådan to til at spille ved siden ad hinanden giver ikke mening for mig, 9/10 gange. Du er nød til at have en Torres lignende angriber til at slide huller og trække forsvaret for Costa. Købet af Costa for mig - er som udelukket på toppen som targetman.
Lars9311 år siden
Jeg tror muligvis at Zouma vil få en rimelig stor rolle, fordi Terry kender holdet og kræver ikke at spillet sammen med de andre på samme måde som Zouma gør. Jeg tror at Mourinho vil give Zouma en del kampe muligvis ret hurtigt, for at få ham til at blive tryg på holdet, og så vidt jeg lige husker ligger vi ikke ud med det sværeste program, hvilket giver god mulighed for at få Zouma spillet lidt ind på holdet.
Jeg foretrækker dog Terry dernede, men må desværre erkende at han ikke bliver yngre med årene, men hvis han kan spille en ligeså fremragende sæson igen i år som sidste, ja så sidder han jo solidt på pladsen hele sæsonen. Dog er jeg lidt usikker på, hvor hurtigt Mourinho vil have Zouma ind på holdet :)
andersterry11 år siden
eller Matic til venstre defensiv mid og willian og shurlle skal kæmpe om pladsen og kurt zouma skal spille i cup kampe
Schou11 år siden
Der er rigtig mange der ser F. Luis som starter, men hvorfor købe ham når Azpilicueta spillede en fremragende sæson sidste år??
EmilHJ11 år siden
Folk vil se en venstreback, som for det første er en ægte venstreback, som er venstrebenet og som kommer til indlæg i kampene. Dette er det, som jeg synes han har manglet lidt. Men jeg er enig med dig i, at han har haft en fantastisk sæson!

Havde dog måske hellere set en Rojo fra Sporting istedet.
Steen11 år siden
EmilHj: Hvorfor Rojo? Fordi han har haft succes i VM? Der er så mange andre der er meget bedre - så hvorfor ikke tage fra den øverste hylde?
EmilHJ11 år siden
Ikke kun pga. VM! har også set gode præstationer på hans klubhold... men du har ret! Venstrebacks er altid en svær en....
Enevo11 år siden
Det navn der står først tænker jeg der bliver første valg.

Court./Cech/mark S
Ivan./Dave Terry./Ivan/ake Cahill/zouma. Luis/bertrand

Fabregas/ramerires. Matic/Marco van ginkel /oriol

Oscar/andre S. Willian/piazon. Hazard/salah

Costa/lukaku/Torres

Moses udlejes igen.
Mikel sælges.
Marin sælges.
BA sælges.
Joes udlejes.
Zola8611 år siden
Rigtig godt indlæg Steen, som giver et godt overblik over vores trup.

Jeg er langt hen af vejen også meget enig med dig, men også følgende kommentarer.

Angrebet:
Med salget af Demba ba til Besiktas, forestiller jeg mig at Mourinho beholder Lukaku og Torres, men i min optik kunne vi godt nøjes med 2 angribere (hvis de vel og mærke hed Diego Costa og Lukaku) og hvis der så skulle komme et skadesproblem, så kunne man hente en i vinterpausen, spille med Schurlle eller bruge en ungdomsspiller.

Jeg må dog indrømme at jeg er begyndt at blive lidt træt af Lukakus attitude på og uden for banen, og VM var desværre et tegn på at han stadigvæk har langt vej til at kunne kalde sig fast mand i topklub som Chelsea.

Midtbane
Man må formode at Ramires, Matic og Fabregas kommer til at kæmpe om de 2 pladser i pivotten, men både Ramires og Fabregas kan spille længere fremme, hvis det bliver nødvendt. Man kan dog heller ikke udelukke at Mourinho vi spille 4-3-3, og så have Fabregas og Ramires liggende foran Matic som boks til boks spillere.

Forsvar
Med vores signing af Fellipe Luis, har vi nu det optimale forsvar. 3 topspillere til backpladserne, og 4 spillere til det centrale forsvar, hvor Terry, Zouma og Ivanovic (hvis han ikke spiller backen), må kæmpe om pladsen ved siden af Cahill. Det er VIRKELIG et stærkt forsvar.

Målmand
Jeg har STOR respekt for cech, og han er stadigvæk en top10 målmand i verden. Men når det er sagt, så håber jeg for cech og chelsea at vi sælger ham, og begynder at fokusere på Courtois, som har vist sig på det højeste niveau i flere sæsoner, og som kan blive målmand for os de næste mange år. Jeg vil ikke risikere at han bliver utilfreds i Chelsea og så ikke forlænge sin kontrakt, så en pæn afskedskamp til cech mener jeg vil være den bedste løsning.

spillere som bliver solgt og udlejet
Jeg er meget enig med dig, I at de pågældende spillere du nævner bliver solgt, og det passer mig også glimrende. Det har været breddespillere som vi heldigvis ikke har brugt alt for store summer på. Udover at jeg ikke tror Lukaku bliver udlejet, så er jeg enig i de resterende du nævner :)

Jeg tror ikke på at vi kommer til at se os spille med 2 angribere, med mindre vi er bagud i en kamp, og skal satse, selvom det var ganske underholdende at se Torres, E'too og Ba på banen på samme tid i sidste i sæson :x

Konklusion
Med købet af en angriber, centralt midtbane samt back i verdensklasse, har jeg fået mine ønsker opfyldt for denne sæson , og medmindre nogle af de andre klubber køber Messi eller Ronaldo, vil jeg første gang i nogle år mene at vi er svagt favoritter til titlen :)
WilliamGj0211 år siden
Det bliver en god sæson!
Lampard12311 år siden
Jeg tror at vores stærkeste opstilling til næste sæson er:

Målmand
Courtois:

Hvis jeg var Mourinho så ville jeg satse på Coutois fremfor Cech. Cech er en legende og skal fejres og takkes ordenligt med en venskabskamp på broen hvor man kan sige tak.

Grunden til at Cech skal videre er at man ikke kan lade verdens største målmandstalent og top 5 målmand i verden gå. Man har her en chance for at have verdens bedste målmand i 8-12 år!

Forsvar:

Cahill og JT er de bedste vi har og fantastiske sammen. Bedste partnerskab på CB i england. Luis (som vi lige har købt) er verdensklasse men det er azpil også. Jeg ville nok rykke Ivan ind og rokere lidt med JT/Cahill (LIDT) og også med Azpil på højrebacken.
Jeg tror dog ikke rigtig Mourinho vil spille Ivan på CB

Midtbane:

Fabregas fordi han er den vi har manglet til at åbne kampene på de meget kompakte hold. Han skal spillle både mod de små og de store. Jeg vil nok dele mellem Ramires og Matic afhængende af hvem vi spiller imod.

Fx: vi spiller mod Manchester United, så spiller vi med Matic og Fábregas. Matic klarer det deffensive og Fabregas det offensive. Mod hold som Hull City kan Ramires og Fabregas starte sammen eller man kan bare sætter over i en 4-3-3 (5?) med Ramires og matic som CDM og Fabregas som com.

Willian/schurrle. Det er jo bare den der spiller bedst for tiden der starter der.
Hazard sikker. Oscar kan jo bare bytte med Fabregas hvis han spiller skidt. Ellers så behold da Piazon til en Capital one Cup kamp mod de meget små hold.

Angreb:

Diego Costa som førstevalg. Lukaku Torres . De kan skifte også i næste sæson ud med torres og Lukaku kan få en vigtigere rolle.

Ellers er jeg meget enig med dig steen ;)
GoldForce11 år siden
Desværre fra mobilen...
( 4-2-3-1 )
MM: Cech/Courtois
HB: Ivanovic
VB: Luis/Azpilicueta
CB: Terry/zouma
CB: Cahill
CDM: Fabregas
CDM: Matic
COM: Oscar
HM: Willian/Salah
VM: Hazard/schurlle
ANG: Costa/lukaku/torres
Dani692611 år siden
Bænk:
Schwarzer
Zouma
Ivanovic
Ramires
Van Ginkel
Schürrle
Lukaku

LilHenrik11 år siden
Så må det være afgjordt at Coutois kommer tilbage til Chelsea da A. Madrid har skrevet med Jan Obdlak, en målmand fra Benfica, og eftersigned givet ham en 6 årig kontrakt :)
Lampard12311 år siden
http://www.chelseafc.com/news/latest-news/2014/07/costa-squad-number-confirmed.html
Obi11 år siden
Altså man kan jo både vælge en 4-2-3-1 eller en 4-3-3. Arbejder lige lidt med den grafiske dele.
KristianB11 år siden
Jeg synes at 4-3-3 kunne være en spændende formation, især hvis vi får Pogba på holdet. Så kunne vores hold til næste sæson potentielt se sådan her ud:

Mål: Courtois (regner med at vi sælger Cech og bruger Schwartzer som andetvalg)

Midterforsvar: Jeg ser umiddelbart Terry og Cahill som de stærkeste på de to positioner. Det kunne nu også være interessant at se Zouma få et par kampe, og hvis det hele går galt kan Branny jo også spille center-back.

Backs: Regner med Felipe Luis, Ivanovic og Dave alle vil få rigeligt med spilletid. Glæder mig til at se Felipe i aktion (skulle efter sigende være en rigtig fighter)

Midtbane: Matic vil med sikkerhed styre den defensive del af midtbanen. Fabregas, Oscar Ramires og (Pogba) kunne så stå for den offensive og mere kreative del. På samme tid kan alle vores midtbanespillere forsvare, da de er arbejdsheste (Bare se Oscars defensive indsats for Brasilien)

Kanter: Venstre kant er selvskrevet til Hazard. På højre kant vil kampen stå mellem Schürrle og Willian. Salah vil også stå til rådighed, hvis en af de andre skulle blive skadet eller træt.

Angreb: Diego Costa vil med sikkerhed være førstevalg. På bænken kunne jeg godt tænke mig at se Lukaku, hvilket nok betyder vi skal skille os af med Torres. Hvis Torres bliver solgt, kunne vi bruge en af spillerne fra vores akademi som tredjevalg f.eks Bamford.

Hvad synes i, er 4-3-3 den rigtige formation?
Dwise11 år siden
Jeg var ret overrasket over, at man forlængede med Romeu. Jeg synes ikke, at han har imponeret i sin tid i Chelsea, hvor han dog kun har spillet få kampe. Men okay, trænerstaben ser jo en del mere til ham end os andre, og de må vel se noget i ham.
simonmathiesen11 år siden
andersterry11 år siden
fed starter
BlueFan11 år siden
SezerBZ11 år siden
Sådan her håber jeg Chelsea vil se ud, når transfervinduet er slut.
andersterry11 år siden
tror du at vi køber pogba og Miranda
Dani692611 år siden
Cahill>Miranda
Steen11 år siden
Jeg er nød til at sige, med tilgangen af Fabregas, giver det virkelig en ny dimension til vores midtbane, vi er pludselig ikke så afhængige af udskiftninger, da han vil kunne trække sig højt op i banen, med en defensiv udskiftning. Jeg ser store muligheder i denne konstellation. F.eks. hvis Willian, Hazard eller Oscar skal skiftes ud, i f.eks. en kontra fase eller manglende på ideer, så kan Schurrle skiftes ind i forhold til en af de tre øverste, og Fabregas kan trækkes frem. Det giver virkelig mange muligheder. Eller hvis kampene virkelig skal vindes på midten, kan en Hazard, skiftes ud med en Ramires/Matic/van Ginkel og Fabregas trækkes lidt længere frem.

Jeg tror vores midtbane samt en scorende 9'er, giver os det ekstra i den kommende sæson, og det var lige det vi manglende - så nu vinder vi PL.
andersterry11 år siden
ja god kommentar enige vi vinder PL bag os kommer m city, m united ,arsenal,liverpool er lidt usikker med arsenal og Liverpool
JaTerry11 år siden
Jeg har gået og spekuleret meget over om Lukaku er i Chelsea når sæsonen starter. Og med alle de rygter begynder jeg da også at tvivle, selvom jeg syntes det ville være så ærgerligt, da en angrebsduo med Costa og Lukaku ville være verdensklasse. Men det undre mig bare at hvis nu der ikke skulle være hold i alle de rygter, hvorfor har Lukaku så ikke fået et nummer endnu, og hvorfor har han ikke været med i nogle af træningskampende endnu.
Jeg begynder mere og mere at tvivle på at Lukaku er i Chelsea til sæsonstart men håber virkelig.
tobylobi11 år siden
Lukaku og de andre fra Belgien er ikke kommet til truppen endnu pga VM!
Enevo11 år siden
Chelsea fans.........

Jeg vil gerne vide, hvornår I tror vores trup offentliggøres, så jeg ved hvilke spillere vi har tilrådighed. Jeg er nemlig rigtig spændt på denne sæson, for synes vi har så mange gode spillere og at vi skal prøve dem alle sammen. Men der ikke plads til dem alle...

Hvem bliver en del af førsteholdstruppen - og hvem bliver lejet ud og evt. Solgt?

Hvad med de sidste numre til de forskellige spillere, hvornår bliver de offentliggjort?
SebastianLunnDK11 år siden
Jeg ved i hvert fald at alle trøjenumre bliver offentliggjort den dag transfervinduet lukker.
Steen11 år siden
Der sviger en masse rygter omkring Lukaku og Courtois, fordi de endnu ikke har fået deres trøje numre. Der er tradition i Chelsea at de først får et nummer når de er tilstede fysisk på broen. Det overraskede mig meget da Fabregas kunne offentliggøre sit trøje nummer allerede samme dag som han blev offentligt udenfor broen. Men alle spillere der er på kontrakt som f.eks. kommer hjem fra lejeaftaler, får altid først deres nummer, når de er tilbage fysisk i truppen. Indkøb samme her, f.eks. var Salahs nummer på plads for flere uger siden, og Drogba fik først sit officielt da han var fysisk i truppen. Så det med Courtois og Lukaku, er nok bare løse rygter. :)

JaTerry11 år siden
Det håber jeg. :-)
Obi11 år siden
Jeg er meget tilfreds med det her hold, det er forbedret på alle måder. Der er kommet de nye tilgange og frisk blod til som man nok har ventet men også frygtet, afskeden med Cole og klub Ikonet Lampard. Som er erstattet med Luis og Frabegas. Begge jeg ser som værdige afløsere.

Costa: Det er nok ham alle håber og forventer mest af. Vi har manglet en naturlig bomber siden, ja Drogba var på toppen for efterhånden nogle år siden. I opstarts delen har han virket skarp. Mourinho kalder ham et kup til de penge han er købt for.

Cesc Frabegas: Den nye midtbane mand, asist kongen og en der kan spille rollen som boks til boks, den rolle Lampard udfyldte fantastisk i mange år. Håber ikke vi får en "Petit" om igen.

Filipe Luis: Han er dygtig, uden tvivl, men for mig et lidt underlig køb, Dave var i min bedste overbevisning den bedste back på de britiske øer sidste år. Ved godt vi har en lang sæson, men stadig, knap 18 mio pund. Med mindre at der skal være skarp kamp om pladserne eller Mourinho ved at Ivanovich måske ikke bliver ved med sine løb fra back pladsen? Spændt på hvordan den her løser dig. #inmourinhowetrust

Drogba: Tja, for mig er det endelig en Samuel Etoó om igen. Sidst vi så Drogba i PL, der var han desværre på retur. Tvivler på de gamle ben holder eller om gejsten er der. Men ser desuden Drogba som 3 valg i kampen om den endelig angrebs plads i 4-2-3-1.

Kirk11 år siden
Mourinho har sagt vi er færdige ved dette transfervinduet. Vedvarende rygter florerer dog stadig.
Mehdi Benatia, Raphaël Varane, Sami Khedira, Juan Cuadrado, Mattia Destro og Loïc Rémy bliver nævnt. Synes i vi manlger nogen i vores nuværende truppe? og kan nogle af disse navne være den eventuelle mulighed.

- Jeg synes vi har en rigtigt stærk trup. Men ser dog ikke Torres og Drogba som gode nok. Hvis Diego Costa bliver skadet, har vi præcis samme problem som i hele sidste sæson. Loïc Rémy kunne godt være en mulighed. God alder, hurtig, garant for mål og en anden type end Costa så de kunne også bruges sammen som en mulighed.
Jeg mener ikke vi har brug for andet end en angriber. Jeg ser Nathan Aké og Kurt Zouma som back up spiller for Terry og Cahill i det centrale forsvar.

.. God kamp i aften.
Elholm8911 år siden
Jeg synes godt vi snart kunne give slip på Torres og så finde en erstatning.

Derudover håber jeg virkelig at vi enten i dette vindue eller næste år skifter Mikel ud med Khedira.

Man kan spørge sig selv om hvor lang tid Terry har igen på top niveau - hvorfor jeg gerne så Benatia eller Varane tage over inden for ét års tid. Zouma er stadig for uerfaren på det højeste plan.

Jeg tror fremadrettet at Nathan Ake bliver venstreback for os - dette gjorde han fremragende i pre-season - og jeg tror endda han kan få en del kampe i denne sæson.
Dwise11 år siden
Jeg er sådan set godt tilfreds med angriberne i truppen. Eller det vil sige så længe Drogba og Costa holder sig fri for skader, ser det ok ud, synes jeg.

Jeg tror, det er lønnen, som holder Torres i Chelsea. Det er nok tvivlsomt, at han kommer til at tjene samme beløb hos en anden klub i Europa.

Det er nok rigtig nok, at Terry ikke har så mange år tilbage på topniveau. Og en det er nok ikke utænkeligt, at man henter en ny mand til det centrale forsvar inden for de næste par sæsoner. Men jeg så nu gerne, at man lige prøvede Zouma af. Vi ved vel ikke så meget om hans niveau endnu.

Omkring Nathan Ake kan det da godt være, at han får et par pokalkampe, men tror nu ikke på så meget mere. Der er både Azpi og Luis foran ham til langt de fleste kampe. Azpi kan selvfølgelig rykkes på højre, men der er samtidig Ivan. Så skal det være skader, som baner vejen for Ake, hvilket vi selvfølgelig ikke må håbe.

Ellers synes jeg, at vi har en meget komplet trup. På papiret synes jeg kun, at det er City, som kan måle sig med os.
Mart994911 år siden
Tænker at mourinho gerne vil have offensive backs og derfor ryger ivanovic ud af start 11`eren og azpi kommer på højre back og så Luis på Venstre ;)
Mart994911 år siden
Tror dette er den stærkeste opstilling i år
andersterry11 år siden
ivanovic er mere offensive en dave
Elholm8911 år siden
andersterry skrev:
ivanovic er mere offensive en dave

Det kan vel kun være din egen mening/teori?
Fordi ellers er det da noget vrøvl - de spiller begge to på managerens instrukser op til hver kamp. I nogle kampe er vores backs mere offensive, andre kampe er de mere defensive - men ellers er de da begge lige gode til at komme med frem ad banen.
andersterry11 år siden
der mener jeg den farligste i offensiven efter min mening
Mart994911 år siden
Tænkte nu mere på deres hurtighed især på kontra er azpillicueta efter min mening bedre, men dermed ikke sagt at ivanovic er langsom eller dårligere offensiv, men ville personligt foretrække azpillicueta :D
andersterry11 år siden
ja i kontra er dave bedre men i opspilet og standard situationer er ivanovic bedre efter min mening
Mart994911 år siden
I opspillet vil jeg dog mene at azpi har en fordel og vil da også mene at vi har mere en rigeligt at komme med på dødbolde både terry, cahill, costa og matic kan sagtens heade
Mart994911 år siden
I opspillet vil jeg dog mene at azpi har en fordel og vil da også mene at vi har mere en rigeligt at komme med på dødbolde både terry, cahill, costa og matic kan sagtens heade
gianluca10vialli10 år siden
Sådan skal Mourinho stille holdet
Mart994910 år siden
Og så køber Mou lige Pogba til den centrale og stones, som tredje mand i midterforsvaret...
Så er holdet perfekt. ! :-)
Obi10 år siden
Pogba tror jeg bare ikke på, selvom hvor en våd drøm det ville være at få ham til. Stones, han skulle i følge rygter havde bedt om en transfer, og det jeg godt kan lide ud over han er talent fuld, er han er engelsk, for uden Terry, så er der faktisk ikke alverden af kulturbærere tilbage, efter Lampard, Drogba og Cech er stoppet. Den rolle kun Stones sikkert nok komme til, på samme måde som Lampard blev det med tiden, og i dag, anset som Chelsea mand helt ind til knogleren, selvom han faktisk kom fra West Ham..
JaTerry10 år siden
Jeg aner ikke hvem fanden som jeg skal blive sur på snart. For er snart ved at gå ud af mit gode skin efter at se Chelsea spille bold. Jeg troede at efter sidste kamp var Chelsea ved at komme på rette spor igen, men de er bare så dårlige.

Og aner ikke om det er Mourinho eller spillerne jeg skal være sur på. Og ved ikke hvad, men noget skal der hvertfald gøres...
Dwise10 år siden
I det mindste fik vi ikke en mand smidt ud...
Spillet er til at græde over. Langsomt, ufarligt og ideforladt.
Fabregas rammer vel flere CP-spillere end blå.
Vi må håbe, at der kan startes på en frisk efter landskampspausen...
JaTerry10 år siden
Ja, og heldigvis er Chelsea ikke det eneste hold med problemer. Men det gør helt ondt i ens Chelsea hjerte at se sådan en omgang lorte bold.
Ehazard1710 år siden
Fra Mobilen dsv..

Formationen, 433 (Matic som CDM)

Courtois, Klart den bedste vi har.

Ivan - Cahill - Zouma - Azpilicueta, Man kunne rotere rundt med Baba og Terry, Self.

Pogba! - Matic - Cesc, Håber Inderligt Mourhino sprænger banken! Ramires kommer ind hvis vi mangler pace.

Pedro - Costa - Hazard, Pedro har imponeret fra første fløjt! Vi ved hvad de andre kan.

Bænken:
Asmir, Baba, Terry, Ramires, Obi, Willian, Falcao.
Jorneii10 år siden
Jeg synes simpelthen Ivanovic og Fabregas har set piv ringe ud her i opstarten. Jeg synes Mourinho skal begynde at gøre noget og give dem en lille pause og så give de unge som Baba og Loftus Cheek chancen istedet.
Obi10 år siden
Ivanovic har vært så elendig, at det gør helt ondt. Men der har mangler, synes jeg fart og drive i det offensive spil, at det ligner en flok gammel mænd der lunter mod mål samt koncentrationen i defensiven har vært historisk dårlig..
SebastianLunnDK10 år siden
Ivanovic har været en katastrofe, og synes han burde side på bænken de næste par kampe og lade Azpilicueta tage højre, og Baba venstre. Ligeledes med Fabregas som også har været elendig. Problemet er at der er så mange "sikre" på holdkortet og mange føler slet ikke at deres plads på holdet er truet.
Ramires og Mikel er bare ikke gode nok back ups mere desværre..

Desuden kan jeg ikke vente til Oscar bliver klar igen, for Willian har godt nok også set "shaky" ud..

Og hvis vi skal have noget håb om at genvinde titlen, SKAL vi i gang mod Everton og vinde kampe i træk.. Kom så
Obi10 år siden
Det er i mine øjne forkert indstilling hvis man mener man er "fast" og sikker på en start plads, den skal man gøre sig fortjent til. Smid endelig et par af dem på bænken, og så giv chancen til reserverne og se om der kommer nogen trods reaktion eller om de fra bænken finder ny energi.
andersterry10 år siden
det ville være fedt men vi kan jo allerede stille et vildt godt ungt hold til fremtiden som det her courtois-baba-christensen-zouma-aina-cheek-colkett-nathan-brown-kenedy-solanke. så jeg synes ikke vi skal købe så meget ind fordi vi har fremtid og styrke allerede nu
Obi10 år siden
Der gik vilde rygter om Stones der bad om blive solgt men også Paris SG's Marquinhos, som dog ikke blev til noget.

Ind er kommet Michael Hector (?) og Papy Djilobodji (?) og jeg kæmper virkelig med det navn. Nogen der kan kaste lidt bedre lys over dem?

Men det er da godt nok blevet udlejet noget spillere. Tror bare mange af dem ingen fremtid har på broen, og deres eneste formål er gøre det godt og solgt med profit.
Ehazard1710 år siden
Jeg ser ikke hvad vi skal med Hector da jeg bare tror det er endnu en spiller som rådner op på leje ophold! Tilgændgel er Papy Djiobbshihkb (:!) en spændene spiller.
Dwise10 år siden
De to indkøb til forsvaret må være sidste øjebliks nødløsning. Det er slet ikke optimalt, men man skal selvfølgelig ikke afskrive Djilobodji på forhånd. Lad os se, hvad han har at byde på, når han får chancen.

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.