Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Hvad med Cech?

Nu hvor Courtois har fået Premier League tjansen hvad så med Cech? Hvis han bliver i klubben så tror jeg personligt selv at han vil få alle Champions league og cup kampe.

Vil gerne høre hvad i tror :)
11 år siden
2602 visninger

Kommentarer

Kirk11 år siden
Hvad med Cech?
Den bedste målmand i truppen står de vigtigeste kampe. Som næst bedste må du tage dig til takke med FA og Liga Cuppen.
Med al respekt for Cech så er 10 år yngre Courtois allerede nu en klart bedre målmand.
Cech er legende. Men hvis han ikke kan se sig selv som anden målmand må han skifte. Hvilket jeg naturligvis synes ville være meget ærgerligt. Men Courtois er nutiden og fremtiden.
LilHenrik11 år siden
Jeg håber for alt at han bliver i klubben, han er en fantastisk back-up, og selvfølgelig skal han ha muligheden i nogle kampe. Courtois kan lærere rigtig meget af ham, selvom han allerede nu er en af verdens bedste :)
Men jeg forstår godt Cech hvis han gerne vil videre, for han er stadig en af verdens bedste målmænd også :)
Mart994911 år siden
For at være ærlig tror jeg ikke at han bliver, men vi har da lov at håbe, men efter at courtois lige har skrevet en ny aftale på 5 år er det sikkert at spilletiden bliver minimal for ham.
tror i han bliver eller hvad? han er jo en rigtig chelsea man så måske kan han godt stille sig tilfreds med bænken og de små kampe :)
Alps11 år siden
Jeg tror ikke, at der går lang tid før Mr. Cech har fået nok af bænken.. Manden er en af verdens bedste målmænd, hvorfor han ikke kan være tilfreds med sin nuværende position..
Hvis manden bliver, må det være fordi alderen trykker eller fordi han er mættet. Manden har efterhånden opnået det hele, hvilket vil være forståeligt nok.

For Chelsea håber jeg at vi kan holde på ham, men må indrømme at jeg gerne vil se ham spille da han er en fornøjelse at se på..

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.