Juan Mata
Hey mine blå venner
Jeg ville lige smide en mindre forklaring op omkring Mata's situation og grunden til manglende spilletid - som rent faktisk giver meget god mening.
José Mourinho:
Groft oversat til dansk:
Dette besvarer vores spørgsmål omkring hans manglende spilletid her i sæsonstarten :)
Jeg ville lige smide en mindre forklaring op omkring Mata's situation og grunden til manglende spilletid - som rent faktisk giver meget god mening.
José Mourinho:
Mata's body is "Astonishingly tired" and it could take up to a month until he is fully fit. He played 43 games for Valencia, went to the Euro U21, signed for Chelsea, played 52 games, went to the Euro 2012 then went to the Olympics, came back to Chelsea and played 64 games, then went to the Confederations Cup. He hasn't had a proper rest for about 3 years now.
Groft oversat til dansk:
Mata's krop er "forbavsende træt", og det kan tage op til en måned, indtil han er helt fit. Han spillede 43 kampe for Valencia, tog til Euro U21, underskrev med Chelsea, spillede 52 kampe, tog til Euro 2012 og derefter til OL, kom tilbage til Chelsea og spillede 64 kampe, derefter tog til Confederations Cup. Han har ikke haft en ordentlig pause i omkring 3 år nu.
Dette besvarer vores spørgsmål omkring hans manglende spilletid her i sæsonstarten :)
Kommentarer
Han virkede godt nok også lidt slidt i den sidste halvdel af sidste sæson, men det er vel heller ikke så mærkeligt. Håber bare snart, at han er tilbage for fuld styrke. Jeg synes, han er den bedste i PL på sin position, og hans vigtighed afspejles også via de sidste to års kåring som årets spiller.
Det bliver spændende og se ham tilbage, efter en længere pause. Han om alle, har fortjent den.
Hvis han vælger at blive i Chelsea i et par år mere, kommer han til at overgå Zola med længder. Den mest undervurderede spiller på det spanske landshold, og med i den absolutte top af bedste spillere i Premier League gennem de sidste 10 år.
Han er en utrolig vigtig spiller for os, jeg håber han kan få slappet lidt af! Jeg hørte han var taget til Spanien for at besøge familien, så mon ikke snart han er udhvilet og klar med sin dejlige topform? Glæder mig til at se ham, i den her sæson!
Uha jeg bliver i helt dårligt humør, når jeg høre om PSG igen! De skal bar holde sig væk fra mata!
justblue123
Erhm... Transfervinduet er lukket og Mata har aldrig skulle nogen steder hen... Alle var ude og afvise det. Det er grundet nogle fjollet blade i Spanien...
Når det er sagt... så mener jeg godt at vi kan droppe snakken om Juan og PSG... because it doesn't mata any more ;)
Erhm... Transfervinduet er lukket og Mata har aldrig skulle nogen steder hen... Alle var ude og afvise det. Det er grundet nogle fjollet blade i Spanien...
Når det er sagt... så mener jeg godt at vi kan droppe snakken om Juan og PSG... because it doesn't mata any more ;)
Michael: Jeg ved godt, det er lukket;) men nu er der jo ikke så længe til vintervinduet;-) men nu hvor du siger det, er spanske blade/ aviser der starter rygtet tror jeg ikke på det;-)
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer