Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Lampard skal erstattes...

Gennem min tid som Chelseafan, så har Lampard været en af mine absolut ynglingsspillere. Men mod united, synes jeg simpelthen bare ikke at han er på samme niveau som han burde og har været på... Anelka kom ind fra starten af 2. halveg, og med det samme blev spillet meget bedre. Hvad mener i? (Det samme gælder mere eller mindre også for Terry. Han var sgu lidt usikker synes jeg, men han giver holdet en hel del rutine)

14 år siden
2889 visninger

Kommentarer

Obi14 år siden

Lampard er heller ikke ung, og man så i sidste sæson at han så små (forhåbelig ikke) kan begynde at banke lidt rust af de små steder, men han er heller ikke ung mere og hvor han før hen spillet ca 60 kampe pr sæson, og aldrig holdte pause, det kommer vi desværre nok ikke til at se mere..

Ehlert114 år siden

tænker tit over det.  men synes stadig at man skal vente lidt.

chelseanr114 år siden

Jeg er helt enig, at der skal prøves at spilles en ny ind på hans palds, måske bruge mata der. og bag i kunne jeg godt tænke mig at se alex og luiz; hvad siger i til det?

christensen14 år siden

Både Terry og Lampard ser desværre rustne ud. håber på de begge kommer i form igen i løbet af sæsonen. Måske kan de også have haft det lidt svært, angående den måde AVB vil spille bold på. hvem ved?

Obi14 år siden

Terry tror jeg får "længere" snor, men han er slet ikke hurtige mere, faktisk aldrig vært det, men det går den forkerte vej med ham. Men han jo sagt at han ikke vil ligge sin stil om, og hellere sidde i kørestol når han bliver gammel :)Men en gammel Arsenal legende, Tony Adams var heller ikke skovens hurtigste men han så spillet og læste det helt eminemt, så hurtighed blev aldrig hans direkte svaghed.

Terry laver stadig mange fejl og tiltider sløslet hvor han tager lidt for nemt på sagerne. Men på sin bedste dage kæmper han så blodet sprøjter, men de sidste par sæsoner har han vært nedafgået i form. Men han giver en trykhed på holdet og han er en Chelsea mand, så naturligvis har han indflydelse..@Chelsesanr1: Alex, han har fysiken til at spille Pl, gode indgreb men han er som Terry, ikke særlig hurtig og Alex bliver aldrig en forsvars styrmand.

Mata14 år siden

Lampard er simpelthen ikke go' nok til at skul spil på absolut topniveau længere..

Respekt til AVB for ikke være bange for at lave hurtigt indskifting og især med en spiller med Lampard's status...

Læste lig en interesant article som havde samme synspunk.

http://youngsportswriters.wordpress.com/2011/09/19/villas-boas-chelsea-and-where-does-it-leave-lampard/

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.