Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Lucas Piazon

Nu må Piazon jo snart spille for Chelsea, og det glæder jeg mig vildt meget til, da han er en fantastisk ung spiller.

Hvordan tror i at han vil komme til at være i Chelsea?

Vil han få succes eller blive et flop?

Var det overhovedet et godt køb af Chelsea?

Enjoy : http://www.youtube.com/watch?v=mBCNkQTa290&feature=related

14 år siden
1849 visninger

Kommentarer

Drogba14 år siden

Jeg vil ikke kalde det et dumt køb, men man skal nok ikke regne med det store med ham de første 2-3 sæsoner. 

Han er en ung spiller med et stort talent, men han er samtidig overvurderet synes jeg.  

Jeg fulgte alle Brasiliens kampe til u17 VM hvor han spillede stortset alle kampene. Jeg må ærligt indrømme jeg havde en blandet følelse efter. Man kunne sagtens spotte hans talent i disse kampe, men han havde også tit en meget opgivende attitude når han selv eller sine medspillere mistede bolden. Men han er absolut en god spiller. 

Derudover har han jo ikke engang haft en seniorkamp for Saö Paulo endnu, så jeg kan ikke se hvordan han overhovedet skulle komme på første holdet i Chelsea lige forløbig. Så vi ser ham nok først om 2-3 sæsoner som nævnt tidligere.

TrueBlue14 år siden

Ja vi kommer nok først rigtig til at se ham om 3-4 år

Steen14 år siden

Jeg tror ikke han får succes i Chelsea

padefar14 år siden

Jeg vil for en gangs skyld stille mig uenig med dig Steen ;) Jeg tror nemlig at noget god gammeldags engelsk fodbold træning nok skal være godt for den knægt. Han er ung nok til at kunne adoptere den engelske stil fuldstændig (skulle det være ønsket) og er sikker på at AVB nok skal få sparket noget ydmyghed og en bedre attitude ind i ham :)

Steen14 år siden

Det kunne da være fantastisk hvis du har ret Padefar, men tror ikke på det :) sku heldigt man ikke altid er enige :)

Michael8214 år siden

Jeg kender ikke knægten og ved ikke hvordan han er/spiller.

Men jeg håber at Steen tager fejl og padefar har ret :)

Obi14 år siden

Kender intet til ham, men en sådan ung spiller allerede kommer til europa uden at ha spillet på første holdet, tja, han må da kunne lidt. Håber vi har en stor spiller i svøb..

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.