Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Nu må Torres gerne snart score!

Det er ved at blive meget irreterende at han ikke kan finde netmaskerne, og han ligner heller ikke en der kan lide at spille fodbold.

Håber virkelig at han kan komme i gang og bombe.... men det ser ikke ud til at ske foreløbigt... hvad synes i?

COMON TORRES!!!!!

KTBFFH

14 år siden
4704 visninger

Kommentarer

torres9luiz414 år siden

Jeg hader virkelig de her forums.

Kampen mod Fullham spillede han en god kamp. Han kæmpede og prøvede på at score, desværre uden held.

Og før den kamp var det noget tid siden at han sidst spillede en kamp. Nu hvor Drogba tager afsted, skal de bruge ham. Mon ikke at han kommer til at score et par kasser der.

Efter en kamp hvor Torres har spillet, er det eneste folk ligger mærke til det samme; han scorer ikke. Men de folk glemmer at ligge mærke til de gode ting han gør på banen. Han kommer til chancer, han finter lige forbi nogle spillere og så lage han også op til Matas mål. 

Jeg synes personligt at Torres spillede en god kamp, selvom han ikke scorede. 

Han kommer sikkert til at score til januar. Bare Vent og se.

Fruerlund14 år siden
Jeg er helt enig med dig Torres9luiz4.
Meireles1714 år siden

Det er jo ikke kun torres...... Han har bare ikke selvtilliden pt, men han har stadig lavet lige mange PL mål som Drogba så synes at han skal have flere chancer også håbe han slår til mod et tophold, så kommer selvtilliden! 

Andy14 år siden
torres9luiz, det er fint at han spiller gode kampe, og jeg synes at han klare det godt i de fleste kampe han er med i. Problemet er at han er angriber, og uanset hvor mange mål han ligge op til og hvor godt han gør det, så er han i chelsea for at score mål. Og at give 500 millioner for en målscore er 1 ting, at han ikke kan finde ud af at score er en anden, og det er ikke iorden. Han er shevchenko om igen. Det er decideret flovt. May god be with him. COME ON, TORRES!
Don14 år siden

Andy:

DU HAR FULDSTÆNDIG RET !!!! .. Når man betaler et beløb på næsten 500 mio. plus hans enorme kontrakt, så er det fordi at man har hentet manden fordi han skal score mål.. At han kan lave en finte eller to og et par assist på en halv sæson skylder han efterhånden, men alligevel er han ikke det værd.. De kan ligeså godt sælge manden for 250-300 mio. og spare en masse løn.. 

ALTSÅ DET ER JO FULDSTÆNDIG LATTERLIGT!!!! .. SELV BERBATOV SCORER FOR SCUMCHESTER !!!!!

Awekat14 år siden

Forstår ikke den her tråd. Hvor er substansen?

Don14 år siden

Awekat:

Er det mit indlæg du henvender dig til?

Awekat14 år siden

@Don: Nej, det er tråden i sig selv.  

Michael8214 år siden

Som Awekat siger... what\'s the point med denne tråd? At flame? I så fald synes jeg godt at den kan pakkes væk.

padefar14 år siden

Jeg gider snart ikke det her mere. Ja manden har ikke gjort det godt nok (Min mening) men det hjælper sku ikke at bitche over det hele tiden. Det blev også sagt af andre, i de sidste 3 Torres tråde. Nu må det sku være nok.

Obi14 år siden

Må givet folket ret, det er det mest debatteret emnet her på siden, og det er det samme som i tidligere indlæg. Kom nu Boys, andre emner tak, én Torres\'s manglene mål...

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.