Oriol Romeu
http://hereisthecity.com/2013/03/20/chelsea-forgotten-man-oriol-romeu-returns-to-light-training/?
Ærgeligt at han er ude resten af sæsonen, vi kunne have haft meget nytte af ham i vinters da Mikel var til Africa Cup of Nations, og ville have bragt lidt bredde i truppen, men spændende til næste sæson at se om han er klar når Mikel evt. tager afsted igen.
Ærgeligt at han er ude resten af sæsonen, vi kunne have haft meget nytte af ham i vinters da Mikel var til Africa Cup of Nations, og ville have bragt lidt bredde i truppen, men spændende til næste sæson at se om han er klar når Mikel evt. tager afsted igen.
Kommentarer
Jeg tror nu han bliver skibbet afsted stil sommer...
Det kan godt være vi ærger os over, at vi manglede en lille smule brede i vores trup mht. den placering. Men vores ærgelser er nok minimale i forhold til hvad Oriel nok selv har haft. Han må da seriøst have øjnet hans chance for at vise Chelsea, og hele verdenen at han er skrap nok til at blive taget i betragtning, i Mikels fravær eller til mindre kampe i PL/Ligaer. Det er sku lidt synd for ham :(
Afgjort er det også ærgeligt for Romeu. Men nu tænkte jeg mest på klubben og vores vinterkrise kan vi vel nemt kalde den. Jeg siger ikke direkte at han kunne have reddet nogle af de tabte vinterpoint, men synes klart at en spiller som Romeu ville have hjulpet på bredden i truppen over vinteren.
@JodyMorris
Jeg ser bestemt potentiale i Romeu til når Mikel mangler pause, synes bestemt Romeu er spændende på den centrale midtbane, og hans potentiale taget hans alder i betragtning er der bestemt.
@JodyMorris
Jeg ser bestemt potentiale i Romeu til når Mikel mangler pause, synes bestemt Romeu er spændende på den centrale midtbane, og hans potentiale taget hans alder i betragtning er der bestemt.
Tror også hvis vi skulle gå hen og "signe" Fellaini ville oriol være helt ude for så har Ramires Mikel måske Fellaini og Lamps. Og så kommer oriol som et af de sidste valg
@Ehazard17
Well, sådan som jeg ser det er Mikel den eneste der reelt er samme spillertype som Oriol, Fellaini ja til dels er han det, men sådan bruger de ham vel ikke i Everton. Det er jo slet heller ikke sikkert at vi signer ham, selvom han er en spændende spiller.
Well, sådan som jeg ser det er Mikel den eneste der reelt er samme spillertype som Oriol, Fellaini ja til dels er han det, men sådan bruger de ham vel ikke i Everton. Det er jo slet heller ikke sikkert at vi signer ham, selvom han er en spændende spiller.
Fellaini har altså også nogle andre kvaliteter som Oriel aldrig vil få.. Råstyke og 10 cm højere..
Og stort hår Steen
Men han spiller reelt set slet ikke den plads længere i Everton, så vidt jeg ved? Ret mig gerne hvis jeg tager fejl
Mikel tager ikke afsted igen næste år, eftersom der ikke bliver spillet African Nations Cup hver sæson.
Fellaini spiller i den her sæson en meget offensiv plads for Everton, men selv har han udtalt så sent som her i vinters, at han foretrækker at spille længere tilbage, hvor spillet ligger foran ham. At han også kan fungere i en offensiv position taler bare endnu mere for at Chelsea burde hente ham
Fellaini spiller i den her sæson en meget offensiv plads for Everton, men selv har han udtalt så sent som her i vinters, at han foretrækker at spille længere tilbage, hvor spillet ligger foran ham. At han også kan fungere i en offensiv position taler bare endnu mere for at Chelsea burde hente ham
Hjemmebanetrøje
Premier League
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
Topscorer