Spillere med ansvar/anføre potentiale...!
Hvorfor er det vi bliver ved med at hente de unge spillere, bare fordi andre klubber jagter dem... ja sådan føler jeg det er...! Vi har selv ca 20 på udlån. Bliver nød til at satse på dem vi allerede har.! Syntes også vi mangler en leder der kan tage ansvar når Terry og Lampard ikke er med (om folk vil det eller ej lakker det mod enden for de to ) :( . Der er jo seriøst ingen der tager ansvar når det går ned ad bakke.! Bliver sindsyg frustreret når jeg ser Chelsea spille, der er ingen der råber af dem der laver fejl, folk går bare med bøjet hoveder.. CFC IN MY HEART AND ON MY SKIN!!!!!!
Kommentarer
Til ungdomsspørgsmålet vil jeg da sige, at Chelsea gør det ok. Spillere som Terry, Mikel, Bertrand, Sturridge og til dels Oscar er alle unge spillere, som er blevet integrerede i førsteholdstruppen. Udover det er der mange spændende talenter på vej. Josh McEachran, Thibaut Courtois, Kevin de Bruyne og Lukaku gør det alle godt for deres hold. Der er da hold, som er bedre på det punkt end Chelsea, det er slet ikke det, men jeg synes faktisk, at det ser okay ud.
John Terry fylder kun 32, og jeg forventer, at han bliver et par sæsoner mere. Det er rigtigt, at han er meget skadet, og vi i øjeblikket savner en type som ham.
Derudover kunne jeg sagtens se Luiz blive anfører i fremtiden. Jeg synes, at han er en de spillere, som har udviklet sig mest. Han har alle de kriterier, som en anfører skal have. Netop de egenskaber Blue4Life beskriver Terry med, synes jeg også, at David Luiz besidder. Og ellers er Cahill måske et bud. Men spørgsmålet er, om han kan tilspille sig en fast plads på holdet.
@Dwise Synes du virkelig at Luiz kunne være en fremtidig løsning som anfører? Jeg er godt nok ikke enig :-)
Jeg synes, at han spiller en solid kamp i ny og næ, men ellers har han haft adskillige pinlige optrædener siden han ankom. Han satser hovedløst gang på gang, dækker mildest talt elendigt op i afgørende situationer, tager ikke nok ansvar, ser utrolig usikker ud osv. Jeg ville elske at se ham på den centrale midtbane, for han laver nogle fremragende løb med bolden. Det er bare lidt for ofte af disse løb bliver stoppet, hvilket kan ende i en farlig omstilling til modstanderne. Hvis der er to midterforsvarer bag ham, kan vi undgå sådanne situationer.
Jeg kunne godt se Ivanovic som kaptajn. en rigtig fighter.
Mikel.
Og specielt nu hvor han har forlænget til 2017!
Hvis Sam Hutchinson kunne spille sig på holdet kan jeg se ham som fremtidig anfører eller Chalobah som helt sikkert spiller sig på holdet om nogle år ville også være et godt bud.
Enten Luiz eller Mikel!
@Drogba
Chalobah er helt klart en spændende spiller, men Hutchinson er 23, skadesplaget og kommer nok aldrig til at komme i nærheden af førsteholdstruppen, udover en kamp her og der.
Ivanovic eller Luiz eller Cech.
Vi skal bare til at bruge nogle af vores unge spillere, som især Josh McEachran og Chalobah.
Efter min mening skal man nemlig have folk i truppen med ægte klub hjerte, som Terry og Lampard. Disse 2 har ihvertfald potientale til en god karriere på Broen og evt en af dem som anføre !
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Sport
Viaplay.dk
Norlys

En klub som Chelsea som har så stor financiel opbakning fra deres ejer vil fortsat spendere millioner af pund på unge, uprøvede spillere. At Chelsea så er det værste eksempel på at integrere disse unge spillere ind i førsteholdstruppen, er det jeg ser som det store problem.
Med hensyn til mangel på lederroller i klubben, er jeg uden i tvivl enig. Lamps og JT holder ikke meget længere, og udover de to og Petr Cech, har vi ikke lige nogen der springer mig i øjnene som mulige kandidater til at bære et fremtidigt anførerbind.
Btw... Er jeg den eneste der har hørt tilsyneladende seriøs debat om hvorvidt Luiz måske skal være anfører i fremtiden. Hvis den mand skal styre forsvarsrækkerne, så kan vi da glæde os til at lukke 3-4 mål ind pr. kamp. Min fremtidig anfører er en person som Terry. Seriøs, 100% dedikeret, utrolig stærk og en person som kan få alle de andre på holdet til at holde kæft og lytte.