Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Torres ???

Har et spørgsmÅl om folk synes Torres skal blive og spille eller bare tage sine ting og tage tilbage til Spanien? Jeg har en holdning om ham og det er at han skal forbedre sin indstilling og vise at vil være chelsea super angriber, som jeg virkelig ser ham som! Passer han ind i system AVB ønsker at spille eller skal i have en anden på top?
14 år siden
2724 visninger

Kommentarer

padefar14 år siden

Jeg synes virkelig at Torres er uddebateret, vi har satme snakket meget om ham, og giv nu forhelvede manden noget fred. Ja, han startede pisse ringe, men på det seneste har han fundet nogle goder takter frem. Vent nu lige og se, det er jo ikke ligefrem fordi vores andre angribere bomber løs? 

chelseanr114 år siden

Syntes det er svært med ham, som sagt har han vist okay form det sidste stykke tid, men stadig alt alt for svingene. se kampen mod arsenal, han var jo helt væk igen og det er bare ikke godt nok, syntes vi manger en top angriber og det er han ikke mere desværre. alle de andre top hold har en eller flere, der er suarez rooney aguerro van persi. han er langt fra dem. Så kan det SKU ikke nøtte noget for klynker over han skal have fred og give ham tid han har sku fået nok tid. Men mener stadig vi skal satse på ham retsne af sæsonen og så må vi se der...

torres9luiz414 år siden

Er fuldstændig enig med Padefar. Giv dog manden noget ro. I alle kampe kommer der noget op med Torres. Han har ikke startet fantastisk, men manden er for fanden da på rette vej.

Drogba14 år siden

Synes ikke man skal kritisere ham for Arsenal kampen da han ikke rigtig fik noget at arbejde med. 

munk9014 år siden

hør her jeg sys os vi skal kigge efter en ny angriber og midtbanespiller og en i forsvaret. for hvis vi/chelsea ikke snart begynder og spille som de gjorder for 2år siden så vinder de ikk noget i meget lang tid jeg ved godt vi har fået en ny træner han skal selvfølgelig os ha tid. for hvis han skal være vores mand i fremtiden skal han os ha nogen bedre spiller og arbejde med det r min mening og jeg r lidt ligeglad med hva i siger men sårn er det... de unge spiller vi har,har bare ikke førsteholds fodbold endnu..

Drogba14 år siden

@munk90

Hm, okay. Lad os sige vi køber en ny angriber, ny midtbanespiller og ny forsvarsspiller.  Hvis de så heller ikke præstere skal vi så igen købe nye spillere? 

Bare fordi det ikke går særlig godt skal man ikke skifte hele holdet ud. Det er tydeligt at hører du ikke var Chelsea supporter før Roman Abramovichs tid.  

Steen14 år siden

Jeg syntes det er sjovt at han bliver brunget på banen, gang på gang, når vores midtbane og forsvar er problemet? Hvis han ikke laver hattrick starter det en kædereaktion af piberi... Undskyld mit udtryk maestro, men hvad sker der lige for det?

De aktive herinde på forummet kan vidst alle sætte deres kragetæer på at vi har talt meget om Torres og hans form, og såvel som udskiftning var en mulighed? Fornyligt blev der talt om Gomez som en erstatning, det er virkelig klart at en angriber laver mange mål, når hele kæden lykkes... Nu taler jeg jo selvfølgelig kun for mig selv, men jeg ser Torres som prikken over I-et i AVB/Chelsea\'s værk. Hvis grundstammen ikke fungere, kan prikken heller ikke lave mål. Der skal løbes, arbejdes, fightes, dribles, kæmpes og spilles et skuespil i en kaliber Torres kan! Torres har bevidst han har fortjent pladsen som første prioritet for AVB, og for hele verdenen. Han har gjort det godt i Premier League, hvor mange andre spanier kan sige det? Torres har interegreret sit spil til engelsk fodbold, og han har råstyrken til at komme til chancer, og han er livsens farlig.

Padefar > jeg gir dig ret. GIV MANDEN RO TIL AT LAVE MÅL! Tak.

Obi14 år siden

Den del med når holdet og grundstammeen ikke er optimal, så er det klart så kræver det noget helt særligt at kunne lave de nødvendige mål. Drogba har gjordt det i perioder før hen hvor holdet spillet ustabilt..

Steen14 år siden

Det har Torres også med Liverpool .... I dont see the point?

TrueBlue14 år siden

Giv nu bare Torres noget tid så skal han nok igen begynde at score mål for os, som han jo allerede har gjort senest mod Genk. 

Michael8214 år siden

Padefar siger det som det er.

Nej, vi skal ikke bare handle spillere til højre og venstre. Vi har massere af unge (også indkøb) som kommer til at gøre det fint.

I kampen mod Arsenal havde Sturridge en horribel dag og hvis vores forsvar (har lige set highlights da jeg ikke så 2 halvleg) ikke havde været så ringe (og Cech var heller ikke helt heldig ved et par af målene), havde kampen set anderledes ud.

Jeg forstår ikke hvorfor deres keeper ikke så rødt ved taklingen på Cole, men sådan går det nu engang. Vores offensive bold ser bedre og bedre ud.

Nu mangler det bare at vores defensiv ikke sover (og falder på røven!)

Lad forhelvede Torres være i fred. Generelt er jeg træt af at tale om ham.

Ydermere, købe flere forsvar og midtbanespillere? But why?

Forsvaret er fint dækket ind (Alex, Iva, Terry, Luiz)

Midten har vi flere dygtige (Ramires, Merieles, Lampard, Mikel, Essien)

Angrebet har vi nok spillere (Sturridge, Torres, Drogba, Anelka)Og det er bare et PAR af spillerne!

munk90

Det kan godt være at du er ligeglad med hvad vi siger, men i så fald er jeg ligeglad med hvad du skriver. Hold op med at sige sådan noget møj eller også pil af. Synes virkelig at det er et nederen indlæg du kommer med. Ingen substans, ingen argumenter, bare \"munk90\" der råber og piver og er ligeglad med hvad andre synes om hvad han siger...

Awekat14 år siden

Haha tosset tråd at starte.

Er selvfølgelig enig med både Michael, Steen, Trueblue m.fl.

Han har haft et par meget svære kampe. Han gjorde det fremragende mod United, på trods af en fæl afbrænder.

Men okay til jer haters, så får I nogle fakta om sæson 11/12 so far:

PL: 7 kampe - 2 mål - 0 assist(ikke imponerende, men han har spillet godt, kæmpet, været meget tæt på og har været 2\'nd assist i et par mål).

Europa: 3 kampe - 2 mål - 3 assist (Ved godt vi også har mødt Genk, men stadig super stats)

Alt i alt: 10 kampe - 4 mål - 3 assist.

Når man så ydermere tænker på at han har spillet mod tophold i PL, har arbejdet hårdt i hver kamp, og været med i det opbyggende spil, synes jeg statistikken taler for, at det kan blive en god sæson.Og kan vi så lade Torres-debatten ligge til engang efter jul? God dag 

Steen14 år siden

Vielen dank Awekat. :-)

Michael - jeg elsker når du bliver sur :P det er glimrende læsen...

Michael8214 år siden

Den tid på måneden Steen... must vent some steam :D

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold