Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Ungdomsspillere

Hej jeg vil gerne have i andre fans mening om vores ungdomsspillere. Vi vandt jo U19 Youth League igår hvor b.la. AC, Boga, Brown, Solanke og Loftus Cheek spillede. Jeg synes det er en god turnering at de unge kan få en masse spilletid i sådan en turnering. Men problemet er at næste år er en spiller som AC for gammel og må nøjes med at spille U21 Premier League. Jeg tror på at der vil komme nogen unge drenge der kommer til at få spilletid næste år. Jeg har specielt stor tiltro til Brown som også sad på bænken mod QPR i weekenden. Men han må også stadig spille i Uefa Youth League næste år. Jeg tror vi får nogle unge spillere at se næste sæson men jeg vil gerne høre hvad i tænker? :D
11 år siden
2159 visninger

Kommentarer

LilHenrik11 år siden
Jee sad og så kampen, og det var jo fantastisk at se en spiller som Brown, vidunderlig teknik og så ung, og så kan han jo kun blive bedre af at få nogle ord med på vejen af Mourinho :)
AC så desværre en anelse uheldig ud ved begge mål mod Chelsea, først et selvmål og så 'glemte' han fuldstændig hvem han skulle holde øje med, men ellers er AC jo en ret sikker spiller, og det kan ske for alle :)
Mart994911 år siden
Tror med hensyn til AC at det bedste ville være at blive lejet til en mindre klub, som garantere fast spilletid.

Glæder mig utrolig meget til at se noget mere til alle de talenter, men især Loftus Cheek tror jeg kan blive rigtig dygtig :)

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.