Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Venstre back: Rubin - Chelsea

Vi spiller i aften imod Rubin Kazan på Tsentralnyi Stadion, efter en 3-1 sejr i sidste uge hjemme på Broen. Personligt tror jeg på et godt resultat i aften, og selvfølgelig en videre deltagelse i Europa League, trods en svær udebane i Rusland.
Men op til kampen, har især en tanke, en bekymring og et spørgsmål blevet ved med at dukke op.

Hvem vil Benitez vælge at bruge i aften, som Chelseas venstre back?

Både Ahsley Cole og Bertrand er ude med skader - og ifølge chelseafc.dk - så er ingen af dem tilbage før den 17. Har vi overhovedet andre spillere, som kan gøre sig gældende på denne plads?
En evt. løsning ville være at smide en af vores højre backs derud. Det kunne være Azpilcueta, Ivanovic eller en helt tredje. Jeg husker hellere ikke at CFC har nogle kantspillere e.l. som kan trække ned og spille en mere defensiv rolle som back.

Et relevant emne, som nu er kommet op til diskussion, gerne før startopstillingen gør sig gældende.
13 år siden
1483 visninger

Kommentarer

SebastianLunnDK13 år siden
Ja det bliver meget spændene, hvad han finder på.. Han sagde til pressemødet at han ikke var så bekymret over det, fordi at Luiz havde spiller back i Benfica, og at han sagtens kunne spille der.
Derudover nævnte han Aké, som en mulig afløser, hvilket jeg godt gad at se!
Michael8213 år siden
For ikke at tale om Ferreira. En god rotationsspiller (som jeg har lyst til at slå jer for, for at ville sælge... lav løn, god moral og spiller fint når det kommer til stykket)

Vi er fint dækket ind, men mit bud bliver Ake eller Ferreira (Ferreira er dog højreback, så tror Ake får chancen)
Ftorres913 år siden
Tror Aké får chancen! Har set ham på kanterne før! Så jeg tror meget vel at det kan blive ham!(Ferreira er dog også en mulighed)
EmilMiddleton13 år siden
Jeg tror vi kommer til at spille med en 4-2-3-1 opstilling. Siger det bare
tobylobi13 år siden
Nogle der ved hvilken kanal den bliver sendt på? Kan de passe at 9'eren sender Tottenham-Basel? :(
Blue4Life13 år siden
Kampen bliver vist på Canal9 kl.18
Ehazard1713 år siden
8'eren tobylobi søster kanalen til kanal 9:)
Kfrandsen13 år siden
Eftersom dette vel er kamptråden...Sådan her stiller vi op

Kilde: https://pbs.twimg.com/media/BHlM-2aCMAE86u-.jpg:large

Kfrandsen

Næste kamp

Onsdag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

I går 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea