Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Billetter??

Nogen der ved hvordan man får fat i billetter til Nordsjælland kampen?? Vil gerne sidde med True Blues;) Bliver der evt. arrangeret tur til Broen? 

13 år siden
29738 visninger

Kommentarer

Ejerskov13 år siden

http://www.chelseafc.dk/forum/champions-league-draw-523/

Det bliver debateret lystigt derinde :)

Abdik13 år siden

Heey gutter.. Jeg er sååååå meget på!! please et eller andet fikse en tur til Nordsjælland mod Chelsea kampen!! Jeg har verdens støreste mulighed nu for at opleve THE BLUES LIFE!!

ThomasHebo13 år siden

Hvor og hvornår kan man bestille billetter?! :-)

Zola8613 år siden

Læs Ejerskovs indlæg...

Abdik13 år siden

Hey boyz... Jeg beklager i forvejen hvis det lyder dumt, men er virkelig nervøs for ikke få billetter til Nordsjælland mod Chelsea kampen. Vi er 5 fans der ikke ved helt hvordan det skal gøres.. Er der en der er mega flink og forklare i detaljer hvordan man bestiller billetter, uden at gå glip af det? Der er nogle som siger man skal ring derind, andre siger at man skal gøre det selv elektronisk over i nettet.. HVAD GØR VI BEDST?

Drogba13 år siden

ABIDIK

Hvis du vil sidde ved Chelsea afsnittet skal du have et medlemsskab og vil gætte på du også skal have en del loyalitetspoint. Så hvis ikke du har det vil jeg sige det er umuligt at sidde ved Chelsea fansene. 

Hvis du bare skal have en almindelig billet bliver du nødt til at købe en pakke med alle 3 af FC Nordsjællands kampe. Det koster vidst 700 kr for folk under 18 og 1000 kr for over 18 år. Dem kan du købe på billetnet fra d. 6 september.

HVIS billetpakkerne ikke bliver udsolgt vil billetterne blive solgt enkeltvis til hver kamp. 

Peder13 år siden
Billet pakkerne bliver fysisk sat til salg på onsdag i fan shoppen i Farum , det vil sige dagen før på billetnet , vis der er en der har mulighed for det vil jeg gerne be om hjælp til 2 voksne og et barn , er lidt langt fra Fyn en alm onsdag når der også er et job der skal passes TRUE BLUE
Blueviking13 år siden

Information omkring billet salg kommer paa hjemmesiden min. en uge foer kampen gaar i salg. Husk at laese det med smaat, da der er et skema man skal udfylde med personlige info (saa de ved hvem der staar paa tribunen) ved UEFA udekampe. Jeg gaar udfra dette er ens ligegyldigt om man koeber via trueblue membership eller trueblue int. Dette goer det desvaerre lidt svaert at koebe Champions League udebane billetter for andre.

Hjemmekampen vil med stor sandsynlighed gaa i general sale eller i det mindste vil medlemmer kunne koebe 2 ekstra billetter. Jeg har 2 medlemskaber til raadighed og kan muligvis hjaelpe.

Jeg tvivler staerkt paa at man skal bruge mange loyalty points (hvis man overhovedet skal bruge nogen) for at koebe billetter til begge kampe mod FCN. Det kan godt vaere vi synes det er sjovt at Chelsea skal moede et dansk hold, men da man forventer to sikre sejre tror jeg ikke der er saa meget rift om billetterne. Jeg tror derfor godt man kan vaere sikker paa at faa billet til begge kampe hvis man koeber medlemskab. Isaer hvis Chelsea allerede er videre inden hjemmekampen i dec.

Jeg haaber dette hjaelper lidt. Ellers spoerg endelig og jeg skal se om jeg kan svare:) 

Abdik13 år siden

Hvordan får man et medlemskab eller loyalitetpoint?

Blueviking13 år siden

Man koeber et medlemdskab via Chelseas hjemmeside http://www.chelseafc.com/membership . Der er kun et begraenset antal medlemskaber til salg i hver kategori.

Loyalty points faar man ved at koebe billet til en kamp http://www.chelseafc.com/ticket-news ud for hver kamp kan man se hvor mange points man faar.

AC17CFC13 år siden

Så man kan kun få laylitetpoint hvis man har bestilt over chelsea`s hjemmeside kun billet, så det betyder hvis man har nogle biletter der er bestilt igennem noget fodboldrejse som er en samlet rejse med fly,billet og hotel så kan man ikke:-)? håber på et hurtigt svar for vil meget germe der ind :)!

Blueviking13 år siden

Du faar kun loyalty points for billetter koebt igennem hjemmesiden. Det er langt fra sikkert at man skal bruge loyalty points for at koebe billet. Det er normal kun til store kampe man har brug for point. At moede FCN er ikke en stor kamp.

Duxii13 år siden

Jeg har smidt Chelsea FC en mail omkring hvordan vi kan forholde med hensyn til billetter, og om vi evt. kan lave en stor gruppebestilling for os, i høre så snart jeg får et svar fra dem.

Duxii13 år siden

Her er svaret fra dem:

\"As you are from Denmark, we will not be able to sell you tickets for this game, as it will present a potential security risk within the building during the game.\"

Så det er IKKE muligt at købe billetter til udebaneafsnittet såfremt du er fra Danmark.

CRUE13 år siden

Nej nej nej nej nej!

Meoconcarne13 år siden
Jeg har en billet til salg til Chelsea - FCN i afsnit D2 (bag målet, hvor Chelsea fans står). Pris 500,- Skal, som Juve fan, kun se FCN -Juve, så der er også en Shaktar billet til salg for 200kr. Skriv en besked, hvis du er interesseret. -Mark
Chirsten13 år siden

Jeg vil meget gerne købe din billet, Mark :)

CRUE13 år siden

Hva så, er det så at prøve lykken på det private marked ?

Og er det helt sikkert at Chelsea fansene bliver placeret i D2?

Meoconcarne13 år siden
Ok Chirsten. De kommer til mig indenfor 4 dage, så har dem nok først næste uge. Så sender jeg lige et billede så du kan se de er ok og sender dem, når jeg har pengene. @ Crue: udeholdets fans sidder i D afsnittet. Nok ikke i D2 eller D3 (jeg gætter på D1), men i det mindste må man have Chelsea/Juve tøj på i den ende
Peppen13 år siden

Vil også meget gerne købe en eller to billeter til Chelsea kampen, hvis nogle sidder med nogle de ikke skal bruge :)

Snitteman13 år siden
Jeg vil meget gerne købe 2 stk. Billetter hvis nogen gerne vil sælge. Altså til FCN- CFC.
matty13 år siden

Hey Chelsea fans,

sælger billetter til FCN - CHELSEA, er Juve fan, så skal blot bruge juve billetterne. 500kr stk

Peppen13 år siden

Matty, skriv til NoobMannschaft@gmail.com :)

Duxii13 år siden
Matty: Det er så klamt at du forsøger at tjene på nogle billetter du alligevel ligger inde med som du ikke skal bruge! Sælg dem dog for det du selv har givet (333,00.- DKK ).. Kan virkelig blive så harm over sådan noget! FØJ!
matty13 år siden

Vil skam ikke tjene på det, mener blot at Shaktar kampen ingen værdi har, så deler blot udgifterne med en der gerne vil have mulighed for at se Chelsea, ligesom jeg gerne vil se Juve.Og vil med glæde give 500,- selv, hvis der var nogen der solgte deres juve billet.For realistisk set er det jo kun Chelsea og Juve billetter der kan sælges medmindre man er FCN fan, og der har man jo alligevel købt hele pakken.

Så kan ikke se problemet, hvis en Chelsea fan gerne vil dele udgifterne med mig for billetterne, det skal være op til dem om de føler det er overpris. (Pt. sælges enkelt billetter jo ikke).

Er dog enig i at alt over 500 er for man vil tjene lidt penge på det.

Frede210713 år siden

Hvor mange har du matty? 

Jeg er interesseret i at købe to? 

CRUE13 år siden

Lige for at få det lidt tilbage på sporret...

Er der nogen chance for at stå på Chelsea afsnittet som dansk fan ?

EmilBjoern13 år siden

500 er jo overhovedet ikke galt, og cadeau til dig Matty, for at hjælpe dem der ikke har billetter. Jeg gav da selv 800 for FCK-Chelsea i sin tid, og ville give langt mere hvis det skulle være. 500 for Chelsea, 300 for Juve og 200 for Shakthar vil jeg mene er passende :) 

Blueviking13 år siden

Billetter til Chelsea afsnittet er ikke sat til salg endnu og vil kun kunne koebes igennem klubbens hjemmeside. Saa at sige det er til Chelsea afsnittet er maaske at straekke sandheden lidt. Det kan godt vaere Chelseas fans sidder paa samme tribune, men der er stor forskel paa om man sidder paa den \"rigtige\" eller \"forkerte\" side.  

Mikkel8CFC2613 år siden

Sådan som jeg har forstået det, vil danske fans ikke have muligheden for at købe billetter til Chelsea afsnittet pga. man ikke kan garanterer for sikkerheden for danske fans.

(sådan forstår jeg ihvertfald Duxii\'s indlæg)

Men her er hvad der nager mig lidt. Hvis en dansker har medlemskab i Chelsea, burde han så ikke kunne købe billet til Chelseas afsnit mod FCN da danskeren holder med Chelsea, og ikke FCN? Fordi hvis man nu vender den om, så skulle en dansker som holder med Chelsea jo også sidde i FCN afsnit på Broen fordi han er dansk og at man ikke kan garanterer hans sikkerhed mellem de engelske fans. men samtidig ville han jo heller ikke være i sikkerhed blandt de danske fans da han er Chelsea fan?

Kan bare ikke helt se logikken i det her. :-/

Blueviking13 år siden

Duxii skrev at han havde spurgt om en gruppe bestilling. Jeg tror det er roden til deres negative svar. For at koebe udebane billetter paa hjemmesiden skal man udfylde et skema med personlige info. Det kan vaere de troede at man proevede at undgaa dette.

JuveFan13 år siden

Hej Chelsea Fans....

Jeg sælger 2 stk. billeter til tribune D3(udebane afsnit)  400 kr. pr. billet.

Vi kan mødes på østerbro eller sydsjælland(Næstved).

MVH

JuveFan

Duxii13 år siden
Blueviking: jeg spurgte om begge dele, efterfølgende skrev jeg så om det galte både non-members og members. Og til det fik jeg et svar med at de ikke sender billetter til udlandet men kun til engelske adresser.
Peppen13 år siden

Så har jeg fået billetter på D3, som eftersigende skulle være med udebane tilhængerne. Kunne være fedt at møde nogle af jer herinde fra, så hold øje med en Chelsea trøje med nummer 11 med Pep bagpå (mit kaldenavn, bestemt ikke Pep Guardiola ;))

Michael8213 år siden

JuveFan skrev:

Hej Chelsea Fans....

Jeg sælger 2 stk. billeter til tribune D3(udebane afsnit)  400 kr. pr. billet.

Vi kan mødes på østerbro eller sydsjælland(Næstved).

MVH

JuveFan

Er det noget du stadig sælger? Formoder at du har købt pakken? Kan dog godt se at du scorer lidt på det selv ;), men herregud. Kr. 400 er fint.Jeg er interesseret, såfremt tilbuddet stadig står ved magt

CRUE13 år siden

Så billetter igennem Chelsea til udebaneafsnittet i Parken er hermed helt slået til jorden?

Lisa13 år siden

Hej Michael82

Jeg er meget interesseret i dine to billetter? Er de stadig ledige?

Lisa13 år siden

Hej! Er dine billetter stadig ledige?

Lisa13 år siden

Helt generelt! Jeg er vildt interesseret i at købe 2 billetter til F C Nordsjælland og Chelsea:) Håber nogen kan hjælpe..

Mikkel8CFC2613 år siden

1) http://www.billetnet.dk/event/fc-nordsjaelland-uefa-champions-league-pakke/357435

2) tryk \"yderligere information\"

Her står der blandt andet:

\"En stor del af D-tribunen er reserveret til gæsteholdets fans og billetter til udebaneafsnittet kan kun købes via udeholdet selv. Det vil også være et mindre område på D-tribunen, som kan købes her på Billetnet. Her anbefaler vi, at danske fans af et af de tre udehold køber billetpakker.\"

CRUE13 år siden

Selvfølgelig anbefalder de billetpakker.

Er det 700kr de koster ??

CRUE13 år siden

Men jeg tror ikke at Chelsea fans fra udlandet fylder hele udebaneafsnittet.

Jeg tænker derfor om man i samlet flok skulle bestille billetter til samme afsnit på D tribunen.

JuveFan13 år siden

Michael82, 

Ja jeg har stadig de 2 billetter på tribune D3 til salg.

Og at sige jeg lige scorer på dem? 333,- for billetten, 20,- gebyr, 12,- = 365 kr. og jeg få 35 kr. ud af det men som du kan se har jeg købt pakke og derfor tabt.

Jeg ville da med glæde betale Juventus billet til 600-700 kr. for at slippe for at købe disse pakker :))

JuveFan13 år siden

Hej Lisa, det er ikke Michael som sælger men mig :)

Skriv til mit nr. 60759020

Billetter få jeg mandag-tirsdag så det kan afhentes i Næstved, mødes på østerbro en af dagene eller sendes med post.

Frede210713 år siden

Hej Guys! 

Er yderst Interesseret i et par billetter til chelsea - Nordsjælland, hvis nogen ligger inde med det? 

CRUE13 år siden

Har lige fået dette svar:

Dear Anders,

Thank you for your email.

That is correct, unless you were a member of Chelsea FC before the Champions League draw was made.

Best regards

Så jer der har været medlem i lang tid (inden) lodtrækningen, burde købe billet..

Ejerskov13 år siden

http://www.chelseafc.dk/forum/se-her-billetter-til-fcn-chelsea-540/

Tjek dette indlæg ud hvis i stadig er interesseret i enkelt-billetter!

Michael8213 år siden

JuveFan skrev:

Hej Lisa, det er ikke Michael som sælger men mig :)

Skriv til mit nr. 60759020

Billetter få jeg mandag-tirsdag så det kan afhentes i Næstved, mødes på østerbro en af dagene eller sendes med post.

Hep - har sendt dig en sms :)

Asvig13 år siden

Jeg vil MEGET gerne købe 2 billetter til Chelsea FCN til min søn og mig .... anyone ????

send mail asvig@hotmail.com eller ring 22 85 63 36

Pia

bo140113 år siden

Hej

Har du stadig billetter til kampen Chelsea - FCN den 2/10-12 ? Har nemlig brug for en børne- og voksenbillet.

Hilsen Bo

kris293213 år siden

hej

hvis der er nogen som har eller kender nogen som sælger billetter til FCN - Chelsea må i meget gerne skrive til mig herinde eller over E-mail: moeller1993@hotmail.com! (:

det drejer sig om 3 voksen billetter.

hilsen Kristian

Duxii13 år siden

Kald mig bare \'gammel-sur\' ... men forhelvede hvor er der mange nye brugere på det her forum som bare er her for billetterne.... Hvor mange af jer er her stadig når kampene mod FCN er overstået?? jeg gætter på max 1/10.....

www.billetnet.dk hvis i ønsker billetter så meget, så køb dog pakkeløsningerne?

Det lettede....

Zola8613 år siden

Argh Duxii, nu går du i for små sko. Der er der intet galt i at tilmelde sig et offentlig forum i håb om at skaffe billetter til en kamp man gerne vil se, istedet for at købe den dyre pakkeløsning. Om de vil bruge forummet efterfølgende eller ej, er vel i og for sig underordnet :)

Meoconcarne13 år siden
@Chirsten; Jeg har fået billetterne, hvis du stadig er intereesseret?
Lisa13 år siden
Meoconcarne, jeg er virkelig interesseret i billetterne?
Drogba13 år siden

Hvis man har medlemsskab til Chelseas officielle medlemsklub kan man fra i dag af købe en billet pr medlemsskab til kampen. Koster 45 pund. Naturligvis til udebaneafsnittet. 

Oscar0113 år siden
Jeg skal ind og se Chelsea kampene men kun hjemme ude mod Norsjælland ude jeg købt den på en engelsk hjemme side med hotel med en samlede buket tur med tre hjemme for 3000 for to personer og ude ude Norsjælland for 2 549
10088813 år siden

Må jeg låne et official medlemsnummer til køb af ekstra billet?

Drogba13 år siden

@100888

Giv mig din email. Så skriver jeg til dig, også kan vi finde ud af noget der. 

10088813 år siden

mickeypatino@me.com :)

Drogba13 år siden

Super. Jeg skriver lige til dig senere idag. Er i skole nu så har ikke mine informationer på mig. 

10088813 år siden

Det er sgu iorden :)

Tak :)

Meoconcarne13 år siden
@Lisa: jeg har kun en billet. Interesseret?

Næste kamp

Lørdag 20:00
Premier League Premier League
ChelseaChelsea vs. WolvesWolves

Forrige kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag2 : 2ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.