Capital One Cup Chelsea - Man U
Ja det blev jo saa Man U i naeste runde. Jeg maa indroemme at jeg har det meget svaert med denne lille pokal turnering, da klubberne har rigeligt med kampe i forvejen. Selv de mindre hold (bare se Wolves) stiller med reserve hold. Saa hvad er turneringen vaerd? Giv gerne jeres mening til kende:)
Kommentarer
Enig med EmilBjoern... Ville ikke gøre noget hvis vi røg ud, men det er jo på en måde \"Fremtides Chelsea\" VS \"Fremtidens United\", så kan måske give et lille indblik til fremtiden. Men bliver ikke skuffet hvis vi ryger ud, men man vil jo altid slå United! :D
Ja, det er lidt svært at finde ud af, hvad man skal mene. På den ene side er det fedt at folk som Piazon og Romeu får spilletid, men i længden er det ikke det værd.
Jeg synes det er en dårlig indstilling at have at man gerne vil ryge ud. Det her er en perfekt tunering til at give spilletid til dem der ikke får særlig meget spilletid i PL og CL. Og det er i tunering som denne vi skal have vores anden målmand kørende. Bliver Petr Cech skadet har vi lige pludselig et kæmpe problem fordi at Turnbull ikke har spillet nogle kampe, men med liga cuppen kan han holde sig igang.
Chelsea er et storhold og skal kæmpe med om titlen i alle tuneringer. Vi har allerede tabt to trofæer i år. Selvfølgelig skal vi stille op med alternative opstillinger, men vi skal stadig gå efter at vinde den. Og går vi videre mod United er der stor chance for at vi kan vinde den.
Drogba: Enough said. :)
Helt enig. Forhelved drenge vi spiller sku da for at vinde, ellers er det hele jo ligegyldigt? Det er en slap holdning at have!
Jeg tror jeg er kommet til den konklusion at jeg helst saa man droppede denne turnering. Vaerdien er minimal. Jeg haaber selvfoelgelig altid at Chelsea vinder (ogsaa i denne turnering), men hvis den kun bruges til at give marginal spillere lidt tid paa graes kan man saa ikke bare arrangere nogle kampe mod nogle af de andre PL klubber? Bare se Man city der havde en kamp. Jeg mener i oevrigt ogsaa at kunne huske at Man U droppede turneringen for nogle aar siden.
Enig med Drogba...
Har heller ikke på noget tidspunkt ville have at vi skulle tabe? Jeg sagde bare at det ikke ville gøre så meget hvis vi røg ud. Håber da virkelig på at vi slår United! :)
Jeg tror vi allesammen haaber paa at Chelsea vinder hver kamp:)
Men hvad vil i sige til hvis de droppede denne turnering? Ville den blive savnet?
Har meget svært ved at se problemet :s Det er en tunering der stort set har de samme hold som til dagligt er i prl, og FA. Ergo må tuneringen jo alligevel indeholde lidt prestige? Den er ligenøjagtig så stor som klubberne gør den til. Om du vinder Capital One Cup finalen mod f.eks. United, eller FA mod United er i mine øjne pisse ligegyldigt. De blev slået i en finale, det er det vigtigste. Det er jo netop ikke kun Chelsea og League One hold der spiller i tuneringen? Så så længe den er der så kan jeg virkelig ikke se hvorfor man ikke skulle gå efter den :s
Om den så skal droppes som Blueviking foreslår det er jo straks noget helt andet. Det kunne man for sin hvis godt, da jeg mener at de kampe man spiller, og den tid man bruger sagtens kan bruges på andet :)
Jeg vil mene der er stoerre veardi i at lave en slags reserveholds turnering (som vi ser i DK). Jeg mener det er 5 kampe man faar hvis man ryger i finalen. Det er vel ikke ligefrem nok kampe til at skabe uvurdelig vaerdi for yngre spillere samt at holde formen ved lige IMHO. For engelske hold der ikke spiller i Europa er det nok meget sjovt at vaere med i to turneringer og for mindre hold er det en mulighed for at moede et storhold.
Jeg mener at vi skal være med i alle tuneringer. Jeg sådan set lidt ligeglad med hvor lille turneringen er. Jeg vil gerne se Chelsea spille hele tiden. Hvor fedt kunne det ikke også have været hvis vi havde vundet alle de syv turneringer vi skal være med i. På så den anden side er det jo også godt med capital one cuppen, vores yngre spillere for tid og de kan så vise deres værd. Også ville jeg heller ikke kunne stå at møde mine klassekammerater dagen efter, hvis united skulle gå hen og vinde.
SOLGT - Har 2 billetter til kampen. På West Stand upper. Gode pladser. Jeg sælger dem for 500 kr. for begge billetter. Nogen som er interesseret?
Tror på 1-0 til Chelsea! og Hazard scorer tager Kane fordi Luiz har spillet elendigt
Så er der 8 hold tilbage og vi skal møde Leeds 19 December på udebane.
Leeds United v Chelsea
Swansea City v Middlesbrough
Norwich City v Aston Villa
Bradford City v Arsenal
Her er den fulde lodtrækning^
Det her trofæ regner jeg stærkt med at vi vinder. Hvad tænker i andre?
Jeg tænker - GANG I GADEN!
Det bliver voldsomt, der skal nok være nogle Leeds fan som glæder sig.
| # | Hold | K. | Pts. |
|---|---|---|---|
| 4. | Sunderland | 10 | 18 |
| 5. | Bournemouth | 10 | 18 |
| 6. | Tottenham | 10 | 17 |
| 7. | Chelsea | 10 | 17 |
| 8. | Manchester United | 10 | 17 |
| 9. | Crystal Palace | 10 | 16 |
| 10. | Brighton | 10 | 15 |
| Spiller | Mål | Assists |
|---|---|---|
| N. Jackson | 15 | 6 |
| João Pedro | 9 | 3 |
| C. Palmer | 9 | 4 |
| Pedro Neto | 8 | 2 |
| K. Páez | 7 | 3 |
| E. Fernández | 6 | 7 |

TV3 Puls
Viaplay.dk
Norlys

Jeg ser gerne at vi ryger ud her. De eneste der reelt går efter den her er vel taberholdene (Arsenal, Liverpool), som ved at vinde den her mener, at de har vundet et trofæ. Efter min mening skal den her slet ikke tælle som et trofæ.
Jeg husker sidst da Arsenal var i finalen mod Birmingham, hvor min kammerat skriver på fb inden kampen \"Jeg ser frem til endelig at få et trofæ til Arsenal igen\", at de så tabte var mega fedt :D