Fanside for Chelsea FC
Fanside for Chelsea FC

Chelsea-Stoke- 22/9/2012

Så går det løs igen! Chelsea venter på hjemmebane mod det meget fysisk stærke Stoke hold. Chelsea har en ubesejret stime i Premier League, og vi må sørge for at det stadig er sådan efter kampen! Stoke har spillet alle deres kampe uafgjort indtilvidere, og har ikke set specielt stærke ud de gange jeg har set dem spille.

Så er spørgsmålet jo... Hvem skal vi stille på midtbanen? Oscar havde en suveræn kamp mod Juventus, Ramires ser ikke så stærk ud som han plejer, og det giver måske muligheden til Oscar? Juan Mata har også været svingende i denne sæson, men synes han gjorde det godt da han kom ind imod QPR, og får vi den supreme Mata vi så i sidste sæson? Hazard er vel en sikker starter, og med 4 \"Man Of The Match\" titler ud af 4 Premier League kampe, ser det rigtig godt ud for ham, og hans selvtillid. Vi har to rigtig spændene spillere på bænken, som er Victor Moses og Marko Marin (Som stadig ikke har fået sin Debut) Moses Gjorde det godt da han Trådte ind mod QPR, kunne han komme i startopstillingen i dag?

Torres har også en vigtig kamp foran ham. Han skal bevare målformen, og han skal i den grad bevare selvtillliden, og nu da Sturridge er skadet, er han sikker på at starte inde. Hazard, Mata og co. skal sørge for han har noget at arbejde med, som i de sidste par kampe har set lidt tyndt ud, og der tror jeg Oscar ville være god at sætte i startopstillingen.

Vinder vi idag?

Hvordan bliver startopstillingen?

Kan vi slå fysisk stærke Stoke?

Kamp info:

Chelsea F.C - Stoke City

Stamford Bridge

Kick Off 16:00

Kampen vises på 6 eren

God Kamp til alle!

13 år siden
4223 visninger

Kommentarer

Zola8613 år siden

Tror vi får vendt skuden idag og vinder sikkert over Stoke idag.

Jeg så gerne Ramires og/eller Romeu få chanchen idag på den centrale midt, da Lampard og Mikel ikke kan spille 90 min i samtlige kampe og for se om det kunne give noget mere dynamik derinde. Oscar burde starte inde efter kampen mod Juventus. 

God kamp til jer alle og lad os da forhelveldet få en sikker sejr idag!

Blue4Life13 år siden

Er enig med Zola86 med hensyn til at vi vender skuden i dag. Desuden fint kampoplæg fra SebastianLunnDK. Er enig i at Ramires ikke har været effektiv i starten af den her sæson.

Jeg ser derfor i stedet Moses som en starter i denne her kamp. Tror på at han kan bryde forsvaret adskellige gange i dag (noget som vi ikke ser Ramires gøre hver dag)

Udover det har vi brug for nogle centralt til at samle nedfaldsboldene fra Stokes uendelige indlæg op. Mikel på den defensive, og Lamps og Oscar lige foran burde være forholdvis kompakt.

Jeg foretrækker Hazard centralt, og derfor vil der også være rigelig mulig for at søge ind på midten. Oscar kan bare trække lidt mere ud på kanten til tider, for at gøre plads.

Anyways, Carefree lads! 

EmilBjoern13 år siden

Håber på den her opstilling. Vores teknik skal trumfe deres fysik her!

Blue4Life13 år siden

Der er kun én ting jeg ikke ville kunne acceptere i din startopstilling EmilBjoern. Azpiculeta har ikke spillet endnu, og lige netop mod Stoke skal vi bruge Ivanovic i hovedspillet, samt hans fysiske styrke. Håber dog at Azpiculeta snart får chancen. Nogle folk er tydeligvis overbevist om at Ivanovic har været glimrende i starten af sæsonen, fordi han har scoret 2 gange. Hvis nogen spørger mig, synes jeg han har været usikker og ikke passet sine defensive pligter tilnærmelsesvis.

Men i den her kamp, skal han været blandt de 11 :-)

EmilBjoern13 år siden

Ja, jeg tror også, at Ivanovic vil være bedst, jeg håber dog at se Azpi. Var jeg manager, så vil jeg fokusere mere på, hvordan vi skal slå Stoke, istedet for at tænke på hvordan de kan slå os. Azpi vil gavne rigtig meget offensivt i den her kamp. 

SuperFrank813 år siden

Håber vi ser en Sturridge starte inde i dag. Torres skal også have lidt konkurrence. Også syntes jeg også det er synd for ham at han ikke bliver brugt.

Anden13 år siden

Vi vinder 3-0 i dag.

Er enig i at Sturridge snart skal have chancen, men omvendt mener jeg også at Fernando skal have muligheden for at finde sammen med Hazard og Oscar, for det tror jeg dælme kunne være giftigt :)

By the way så tror jeg nok at Marin stadig er skadet og det er derfor han ikke spiller.

I forsvaret syntes jeg snart Cahill skal have chancen i stedet for Luiz.

simonmathiesen13 år siden

Sturridge bliver ikke klar til kampen. Det har RDM udtalt.

SebastianLunnDK13 år siden

Hvis i havde læst tråden, ville i nok vide at Sturridge var skadet... Så Torres er en sikker starter :-)

Anden13 år siden

Det er trist, kunne klæde vores hold med noget mere engelsk islet.

SebastianLunnDK13 år siden

Vil også gerne se Cahill i frosvaret sammen med Terry, og prøve Oscar i stedet for Mikel, på den centrale midtbane. Vil også gerne se Moses fra start, da jeg tror han kan byde med gode ting på holdet og servere en masse bolde til Torres.

Vi vinder 2-1.. en kneben sejr

Lampard laver en og Torres scorer det afgørende! :-)

skib9713 år siden
Snitteman13 år siden
Spilles som 4-3-3. Ved godt denne opstilling ikke kommer til og ske. Håber bare på lidt rotation ikke minst på de def. pladser. Og bliver aldrig fan af Ivan og mikel. God kamp drenge. Vi vinder 2-1 i dag. Hazard og Oscar scorer.
EmilBjoern13 år siden

Sådan stiller vi op. Bliver fedt at se den offensiv!

Dwise13 år siden
Fedt at se ramires på den centrale midtbane, der kan han for alvor udnytte sit store løbepensum. Bliver spændende at se hvordan Luiz og cahill klarer truslen i luftrummet. Og så synes jeg, det ville være godt at se azpilicueta i aktion et stykke inde i kampen.
Michael8213 år siden

Emilbjorn: Ja, ser også frem til at se den.

Spørgsmålet er om de kan tillade sig at stille sådan op mod fx Utd og City?

Jeg er dog spændt over at hverken Terry eller Lamps er med? Og hvem bliver vores nye frisparksskytte? I starten af sidste sæson havde vi 3 (Drogba, Lampard, Alex)... nu har vi... hvad? Lampard når han er inde... Mata kan godt skyde tæt på mål, men hvem ellers? Hazard? Kan han finde ud af det?

Blue4Life13 år siden

Primitiv sejr? Måske, men vi tager den alligevel. 3 point, clean sheet og et Ashley Cole-mål. 

Det eneste negative jeg vil sige, er at vi simpelthen kommer til at mangle en angriber der kan redde os gang på gang denne her sæson. Lige det problem er jeg bange for at vi kommer til at mærke senere hen. Men den tid, den sorg. CAREFREE!!!

Drogba13 år siden

Enig Blue4life. Jeg håber dog at når Sturridge igen er klar, at han kommer til at starte i front. Han kan næsten kun bombe med Oscar, Hazard og Mata bagved ham. 

EmilBjoern13 år siden
Michael: Frisparkene er slet ikke noget problem. Mata, Luiz, Lampard, Hazard og Oscar kan alle sparke dem.
Snitteman13 år siden
Man må bare erkende at Luiz spillede en god kamp virkelig dejligt og se. Ramires gjorde det også fint på midtbanen. Det virker ikke umiddelbart til at det går med både Oscar, Hazard og Mata inde på samme tid. De vil hele tiden ind over midten. Der mangler vi en der holder sin kant og ikke dribler så meget. Kunne være Marin. Synes Oscar var den der prøvede mest i dag og var også den bedste af de 3. Men spændende og se om det i fremtiden vil bære frugt. Synes det er så ærgeligt vi ikke har Lukaku han ville være et godt alternativt til Torres. Han kunne score mange mål med hoved med de gode folk vi har bagved og på kanterne.
Dwise13 år siden

Synes Chelsea spillede en fin kamp. De havde virkelig svære betingelser mod et Stoke-hold, som stod utrolig dybt i banen. Det eneste farlige de kom med, var deres styrke i luftspillet, men der er de jo måske også ligaens bedste hold. Som mange af jer også skriver, savnede jeg lidt flere skud på mål fra mata, torres og hazard. Synes egentlig oscar forsøgte sig et par gange, og var i mine øjne chelseas bedste mand. Han skal nok blive guld værd for holdet fremover. 

Næste kamp

I dag 17:45
Champions League Champions League
QarabagQarabag vs. ChelseaChelsea

Forrige kamp

Lørdag 17:30
Premier League Premier League
TottenhamTottenham0 : 1ChelseaChelsea
Premier League
# Hold
K.
Pts.